מייגן מרקל ניצחה בתביעה מול צהובון בריטי - סרוגים

מייגן מרקל ניצחה בתביעה מול צהובון בריטי

כך יעשה למגזין שפרסם התכתבות אישית של דוכסית: מייגן מרקל יכולה לנשום לרווחה לאחר שבית המשפט בבריטניה פוסק לטובתה בתביעה שלה מול מגזין בריטי

מייגן מרקל ניצחה בתביעה מול צהובון בריטי
  צילום: shutterstock By lev radin

מייגן מרקל קיבלה חדשות טובות היום מהממלכה הבריטית, כשהיא זכתה בתביעת הנזיקין נגד The Mail on Sunday.

מרקל הייתה אמורה להגיע בדצמבר ללונדון בכדי להעיד בתביעה נגד המגזין שפרסם בשנת 2019 ללא הסכמתה התכתבויות פרטיות בינה לבין אביה תומאס מרקל איתו היא בנתק עד כדי שלא נכח בטקס נישואיה עם הנסיך הארי.

על אף שבעקבות משבר הקורונה והסגרים החוזרים ונשנים, הדוכסית מסאסקס בסופו של דבר לא נכחה בבית המשפט, השופט מארק וורבי פסק לטובתה והצהיר כי "הייתה לה ציפייה סבירה שתוכן המכתב יישאר פרטי" וכי המאמרים שפורסמו, חמש במספר, לא עומדים בקנה אחד עם הציפיה הלגיטימית.

הזכות לפרטיות

סכום הפיצוי עדיין אינו ידוע, שכן יש עוד להסדיר כמה דברים בגין זכויות הקניין של ההתכתבות, בכל מקרה מרקל הצהירה בעבר כי היא תתרום את הסכום אותו תקבל לעמותות שעוסקות במלחמה נגד בריונות.

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
סרוגים, להירגע עם ה"ניצחון"!
אמ | 11-02-2021 20:35
מרקל הרדיקלית מטורפת אולי ניצחה בעזרת שופטים פרוגרסיביים, אבל הפסידה לחלוטין ומזמן על דעת הקהל עם תדמית של מניפולטורית, רודפת בצע ופירסום, שתלטנית, רדיקלית ולא נעימה! את זה היא לא תוכל לתקן, כי היא כזאת, ועל סף ביטול כל זכויותיה עי ארמון המלוכה!..
2
תתרמי לי את...
AB | 13-02-2021 14:26
תתרמי לי את הסכום. ממש זקוק לכסף