כתב אישום נגד האם: "החביאה את הילד מתחת לשמיכה"

כתב אישום נגד האם: "החביאה את הילד מתחת לשמיכה"

אחרי שנעדרו למעלה משבועיים ואותרו על ידי המשטרה, הוגש היום כתב אישום נגד האם, גלית צרפתי, באשמת חטיפה. האם הסתירה את בנה מאביו ולא הסכימה להעבירו למשמורת

author-image
כתב אישום נגד האם: "החביאה מתחת לשמיכה"

פרקליטות מחוז דרום הודיעה היום (חמישי) כי הוגש כתב אישום נגד גלית צרפתי, תושבת הדרום בת 44, שנעדרה יחד עם בנה בן החמש במשך כשבועיים. לאחר שאותרה על ידי המשטרה, היא נלקחה לחקירה וכעת היא מואשמת בגין עבירות של חטיפה ממשמורת והפרת הוראה חוקית.

לפי כתב האישום, צרפתי הפרה צו בית משפט שקבע כי הילד המשותף יעבור למשמורת אצל אביו, והסתתרה עם בנה בדירת מסתור בקריית אתא במשך יותר משבועיים, כשבזמן הזה השניים הוכרזו כנעדרים.

ביום שישי האחרון, לאחר מעבר החקירה לשלב הגלוי, אותרו השניים. חוקרי המשטרה פעלו במספר מישורים במקביל לפעילות החיפושים הנרחבת שנערכה אחר האם ובנה, שבמהלכה נעצרו לחקירה 2 נשים תושבות המושב כוכב מיכאל.

עוד באותו נושא

נמלט מהשוטרים, נסע נגד התנועה והתנגש חזיתית

כאמור, בתום מאמצי חקירה נרחבים שנמשכו לאורך אותו הלילה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר בצפון הארץ, את המיקום בו נמצאת האם יחד עם בנה, ולפני מספר דקות הגיעו למקום שוטרים שאיתרו את שניהם בריאים ושלמים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
חזקת הילד
אבינועם | 12-02-2021 16:24
בימקום לשקם את האמא שחטפה את בנה ולהבין שזה נעשה מיתוך מצוקה מגישים נגדה כתב אישום איפה החמלה איפה אירגוני הנשים להגן עלה פשוט עצוב
2
כל הכבוד. גם...
נמאס מאלימות | 14-02-2021 7:53
כל הכבוד. גם לנשים הרעות שמתעללים בבעליהן מגיע לחטוף. לא לאלימות מכל צד. לא גברים מנייאקים ולא נשים חלאות.
3
מעניין מה קרה...
אני | 15-02-2021 7:54
מעניין מה קרה
4
לא הבננתי מה...
אבי 1 | 18-02-2021 9:37
לא הבננתי מה הקשר בין החביאה את בנה מתחת לשמיכה - לבין תוכן הכתבה. זה הרי בעיניך כל כך חשוב שזה מצויין בכותרת. איך זה נעלם בתוך הכתבה ? ככה לימדו אותך להיות כתב ? אני בספק. תחזור לכיתה בבקשה.