הרב יובל שרלו: מתנגדי החיסונים משתמשים בשקרים - סרוגים

הרב יובל שרלו: מתנגדי החיסונים משתמשים בשקרים

הרב יובל שרלו קורא להתחסן נגד קורונה ותוקף את מתנגדי החיסונים: "בתוך מתקפות מתנגדי החיסונים יש כל כך הרבה שקרים עובדתיים"

הרב יובל שרלו: מתנגדי החיסונים משתמשים בשקרים
  (צילום: אריה כץ)

הרב יובל שרלו קורא להתחסן נגד נגיף קורונה, ואומר כי מי שלא מתחסן עובר על עבירה חמורה של פגיעה באחר. הרב שרלו תוקף גם את מתנגדי החיסונים ואומר כי דבריהם מלאים בשקרים.

במאמר קצר שפרסם כתב הרב שרלו: "סוף סוף מצטרפים עוד ועוד, לקריאה שהופיעה כאן כבר מהתחלה: להתחסן. להתחסן כי מגיפה שעושה בנו שמות – מתרחשת בעולמנו. לא רק במספר המתים".

"המכיר את תופעות הפוסט-קורונה מודע למחיר הכבד שלה גם לגבי 'מבריאים'; להתחסן כי העובדה שיש גם ספיקות נכונה ביחס לכל טיפול רפואי, אך ברי ושמא – ברי(א) עדיף:ברי כי המחלה קשה; ברי כי החיסון עבר תהליכים רבים של ניסוי ואישור; כי רוב מוחלט של הרופאים בעולם, המומחים בתחום, קוראים להתחסן".

"להתחסן כי העבירה החמורה של פגיעה באחר: בשל הדבקה (החיסון מצמצם מאוד גם את ההדבקה), בשל העול הכבד על מערכת הבריאות שפוגע בכל החולים וגורם נזק אדיר – קשה להבין כיצד נוטל אדם את האחריות כל הנזקים הנוראיים האלה".

"להתחסן כי בתוך מתקפות מתנגדי החיסונים יש כל כך הרבה שקרים עובדתיים שכלל זה צריך שיהא נקוט בידינו: מי שיש לו טיעוני אמת עוצמתיים אינו זקוק לעובדות שקר".

עוד באותו נושא

הרב שרלו: עדיף לזרוק חיסונים מאשר לחסן צעירים


119

"להתחסן כי על אף העמדה המוצדקת שאין להשתיק בכוח את הטיעונים האחרים, ומעט הספק הנכון שיש בדבריהם (שכאמור, יש להעדיף מולו ,את ה"ברי") – מוטל על כל אדם לבחור בחיים, לעשות את הטוב והישר, ולהצטרף למאבק הכללי במחלה הזו".

"להתחסן, ולעמוד מול כל טענה מעוותת ושקרית של אלה המנסים לפגוע בבריאות הציבור בטענות שווא, ולראות בהם עוברי עבירה".

"כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך".

=======

המאמר הקצר פורסם בקבוצות 'זיקים' בהן מפרסם הרב שרלו מאמר קצר מדי ערב

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
כותב כל המחלה. אעיר.הדבר במצרים פגע רק בבהמה
עידו 2 | 09-02-2021 20:59
כלשון הפסוקים. וכפירוש המדרש
2
עובדי אלילים
הכבשים של ביבי | 10-02-2021 5:31
כל עובדה שנאמרת כנגד הפייק קורונה מושתקת.
3
האמת עוד תצא...
ירושלמית | 10-02-2021 11:00
האמת עוד תצא לאור
4
ישר כח דברי...
יגור | 11-02-2021 17:55
ישר כח דברי אמת וחוכמה .המשמיצים למינהם כמה חבל . באירופה מתחננים לחיסונים וכאן סרבנים . בהחלט וישמע וישמיץ ללא בסיס עובדתי
5
מה לעשות? שהעם...
ליכודניק | 11-02-2021 23:34
מה לעשות? שהעם מאמין לרב אשורוב .ולא למישרד הבריאות תחשבו על זה למה?למה?
תעשה ביטוח...
צבי טיירי | 14-02-2021 21:28
תעשה ביטוח לחיים.ותקבל אישור שתחיה לנצח סלה ועד.אחי יש גבול לטירלול.
דמגוג עם כריזמה שמדבר מהש אנשים אוהבים לשמוע
הסיבה פשוטה | 12-02-2021 16:56
וכל זה בלי לקחת אחריות, כי אם יקרה נזק, אף אחד לא יתבע אותו בבית משפט. לעומת זאת, משרד הביראות אומר מה שאנשים צריכים לשמוע (לא בהכרח חופף למה שרוצים לשמוע) והוא כן נושא באחריות...
6
חבריי אפ אחד...
חוקר טוב | 12-02-2021 1:14
חבריי אפ אחד כאן באמת לא מיתכוון לנגח סך הכיל הרב אשרוב רופא טבע שלמד רבות על חיסונים וראה מה שראה וניסה לעזור ולימנוע את מגיפת החיסונים השיקריים שמי שהיתחסן חברים יצתרך כול חייו להיתחסן כול שנה חברים ולמה כי החיסון הזה Ern אולח להחליף לכם את הbina החיסון האמיתי של הגיף ממש מפחיד לכן כול זמן מסוים ניצתרך נוגדנים חדשים בגוף כי אין הErn החליף את הbina החיסון האורגנל של הגוף חוץ מהמועילות שלו שעל זה עוד לא דיברנו חברים שלבנתיים כימעט כול בנדאם שלישי שהיתחסן דווקה כן נידבק בקורונה
יש עוד בעולם שחוקרים
חוקר טוב | 12-02-2021 16:54
יש כאלה שחוקרים באמת, בודקים ועובדים לפי כלליים ביקורתיים רציניים ואחרים יכולים להעריך את עבודתם, ויש חוקרים שבלי ביקורת (חות ממה שנראה להם הגיוני, אם כי עדיין לא ברור מה הכללים של ההגיון הזה) עוברים על מסמכים (שלא בטוח שהם מבינים) אתרים ותגובות ברשת. לצערי ביזבזתי יותר מדי זמן בחקירה כמו שמתנגדי החיסנוים ממליצים. נתקלתי בטענות בעד, וענות נגד, ואני פשוט המום מהטענות ההזויות והשקריות נגד החיסון. לגבי חיסונים -אין דבר שהוכח בעולם הרפואה כמו החיסונים: זה חיסל והעביר מהעולם מחלות שעשו שמות עד לפני כמה עשרות שנים, מיליארדים בעולם מחוסים כבר עשרות שנים ודוקא באוכלוסיות האלו רואים תוחלת ואיכות חיים גבוהה יותר. ולא, אני לא צריך להתחסן כל חצי שנה...
7
המידע המוטעה בגלל שהם מקשיבים לערוצי יוטיוב
אמת משחררת | 14-02-2021 9:30
צודק . אלו רבנים שניזונים מיוטיוב הרצאות של גויים על אילומנטי ועל היהודים והקאבל ומאמינים להרצאות המפלגות ויוצרים הרצאות ביוטיוב בשביל כסף אז הם בתעמולות שקריות מעלים רייטינג כסף כסף כסף הם משרתים את הסיתרא אחרא גוג ומגוג הרב עשור . כמו כן הרב אילון, הרב אמנון יצחק, הרב אשורוב, הרב דב קוק, הרב אורי סופר, הרב ברקוביץ , כולם נגד החיסון. כל המידע המוטעה בגלל שהם מקשיבים לערוצי יוטיוב של גויים גזענים תומכי טראמפ מארהב
8
רב ד"ר ?
סמי | 14-02-2021 18:49
ממתי הרב מבין ברפואה , עד כדי לקבוע התייחסות ?
9
כבר שמענו על...
צבי טיירי | 14-02-2021 21:16
כבר שמענו על רבנים שנכנסו למשרפות הנאצים עם כל הקהילה שלהם כצאן לטבח יובל.
10
אם טעיתי ואתבדה...
צבי טיירי | 14-02-2021 21:25
אם טעיתי ואתבדה כלום לא קרה ויצאתי חומוס.אבל אם תעיתם והחיסון קטלני .אין תקנה .לדעתי יש כבר חיסון עדר טבעי וכולם מחוסנים.עברנו שנה שלמה עם הוירוס.וכולם נדבקו שלא מרצון לפחות פעם אחת או שלוש בקייץ שחלף עם כל הוירוסים המתפתחים בהאצה בחום הקייץ.
להיפך אם...
דני | 15-02-2021 23:34
להיפך אם אתה לא מתחסן ומדביק אחרים יצאת רוצח. תספר לאלפי הנפטרים שיש חיסון עדר טבעי...
11
החיסון לא מונע...
דן | 14-03-2021 21:45
החיסון לא מונע הדבקה; במקרה הטוב, מונע הידבקות ב-80%