דני יתום פורש: קורא לגוש השמאל לחבור תחת לפיד - סרוגים

דני יתום פורש: קורא לגוש השמאל לחבור תחת לפיד

לאחר שלא עברה את אחוז החסימה באף אחד מהסקרים, יו"ר מפלגת ותיקי ישראל דני יתום הודיע כי מפלגתו פורשת מהמרוץ והוא קורא לשמאל הישראלי להתאחד סביב יו"ר יש עתיד יאיר לפיד

דני יתום פורש: קורא לגוש השמאל לחבור תחת לפיד
  דני יתום (דוברות המפלגה)

יו"ר מפלגת ותיקי ישראל דני יתום מודיע על פרישה וקורא לכל מחנה גוש השמאל לחבור תחת מנהיגותו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

מוקדם יותר ברשימת 'הישראלים' ברשות רון חולדאי, דחו את הגשת הרשימה בכדי לנסות למצוא חיבורים. "מפלגת הישראלים דוחה את מועד הגשת רשימת המפלגה לוועדת הבחירות המרכזית, בכדי לתת הזדמנות נוספת לחיבור פוליטי" הודיע לפני זמן קצר. במפלגה מציינים כי "הדרך היחידה להחליף את נתניהו היא לבנות מפלגת מרכז-שמאל מאוחדת וגדולה, ועל כך עובד בשעות אלה יו״ר המפלגה רון חולדאי".

עוד באותו נושא

ייצוג שווה לנשים: רשימת יש עתיד לכנסת ה-24


8

נדי יתום אמר על הפרשיה: "מאז שהכרזתי על הקמת מפלגת ותיקי ישראל זכינו לתמיכה ואהדה של עשרות אלפי ישראלים. בדיגיטל, בוואטסאפ בפניות אישיות ובאפיקים נוספים.

האמנתי שאנו בכיוון הנכון וש 1,350,000 האזרחיות והאזרחים הוותיקים יקבלו ייצוג ראוי בכנסת. מסיבות של העדר תקציב נאלצנו להפסיק את רוב מאמצי הקמפיין שלנו לפני כשבועיים, ומאז עסקתי ימים כלילות בניסיונות חיבור עם גורמים פוליטיים אחרים שלצערי לא ראו את הדחיפות והחשיבות של סוגיית האזרחים הוותיקים.

לא יצאתי למסע הזה על מנת לסדר לעצמי ג'וב, אלא כדי לסייע לאזרחים הוותיקים שזקוקים לכח משמעותי בבית המחוקקים. מתוך אחריות ותחושת שליחות אני מודיע היום שמפלגת ותיקי ישראל לא תרוץ בבחירות הקרובות. אני קורא לחבריי, בני גנץ, רון חולדאי, עופר שלח, ירון זליכה, ניצן הורוביץ ולחברתי מירב מיכאלי- זה הזמן לאיחוד גדול במרכז שמאל תחת מנהיגותו של יאיר לפיד שביכולתו להוביל את המחנה המאוחד לשינוי מנהיגותי היסטורי"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו