בגלל הקורונה: כניסה מצומצמת לקבר יוסף בשכם - סרוגים

בגלל הקורונה: כניסה מצומצמת לקבר יוסף בשכם

בגלל הסגר, כניסה של בודדים לקבר יוסף למטרות עבודות תחזוקה ושימור המקום. ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן: "חובתנו ברורה לשמר את המקומות הקדושים ולפתוח אותם לעם ישראל כולו"

author-image
בגלל הקורונה: כניסה מצומצמת לקבר יוסף בשכם
  (צילום: מועצה אזורית שומרון)

הלילה התקיימה כניסה מצומצמת לקבר יוסף ללא מתפללים זאת בשל הקורונה. הכניסה התקיימה לצורך נקיונות ועבודות תחזוקה בכדי לשמר את המקום גם בשעה זו.

בין הנכנסים היו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג, קצין ההגמ"ר רב סרן עזריאל פרלמן מג"ד 12 של גולני, אנשי המועצה האזורית שומרון ואנשי מנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

עוד באותו נושא

תיעוד מבפנים: ברית מילה בקבר יוסף


9

מתנדבי מנהלת המקומות הקדושים של מועצת שומרון ביצעו במקום עבודות תחזוקה ונקיון, אל"מ רועי צוויג וראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן הדליקו יחד את נר התמיד הענק שמוצב בקבר יוסף.

"גם כשאנחנו לא יכולים להגיע עם אלפי מתפללים כמו תמיד, אנחנו מגיעים ונוגעים במקום הקדוש הזה כדי לנקות אותו, לייפות אותו ולעסוק בתחזוקה ובשימור זו חובתנו" אמר במקום ראש מועצה אזורית שומרון דגן "גם כשאנחנו לא זוכים לחזור כרגע לקבר יוסף בצורה מלאה, לראות את דגל ישראל מתנופף במקום הקדוש והחשוב הזה ואת ישיבת עוד יוסף חי פועלת במקום כפי שהיה בעבר, בשל החולשה של הפוליטיקאים, אנחנו מגיעים ככל שניתן. אנחנו זוכים לחיות ולבנות בשומרון, זוהי זכות וגם חובה, כאן אנחנו נוגעים בשורשים הכי עמוקים של עמנו, חובתנו היא ברורה לשמר את המקומות הקדושים לתחזק אותם ולפתוח אותם לעם ישראל כולו"

בסיום כניסת הנקיונות והתחזוקה הודה דגן למח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג לחיילי החטיבה, לוחמי מג"ב שכם לחיילי גדוד 12 של גולני, ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון בראשותו של נתנאל שניר ולאנשי המקצוע שהגיעו לבצע את העבודות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מרגש....שנזכה לגאולה שלמה...
שרה | 03-02-2021 9:55
מרגש....שנזכה לגאולה שלמה ובעזרת השם שכל הארץ תהיה שלנו ונקייה מערב רב...