פחות מיממה לאחר שחשפה את התקופה הקשה שעברה עליה, בשל מצבה הרפואי. הזמרת וכוכבת הנוער אנה זק עלתה לראשונה שוב על מדים וחזרה היום (א') לצבא לאחר שבועות שנעדרה בעקבות הוירוס שתקף אותה.
זק הופתעה לגלות, כי מפקדיה החליטו לחגוג את שובה לשגרה יחד עם קידום מכובד לדרגת רב"ט, כבר ביום הראשון לחזרתה. מפורסמת נוספת שמחזיקה בדרגה זו בימים אלו, היא הזמרת נועה קירל שקודמה גם היא לאחרונה.

כזכור זק בת ה-19, נעלמה למספר שבועות מהרשתות החברתיות ומכל עיסוקיה בגין 'סיבה רפואית'. אמש (מוצ"ש) העלתה זק לחשבון האינסטגרם שלה פוסט, בו הסבירה את הסיבה להיעלמות.
"התקופה הזאת באמת הרגישה לי כמו נצח ואני שמחה להגיד שזה כבר מאחוריי", הצהירה זק והסבירה על הסיבה הבריאותית "לפני יותר מחודשיים תקף אותי וירוס פתאומי שפגע ביכולת שלי להמשיך ולתפקד כרגיל, שאב ממני את כל הכוחות שלי וזרק אותי לרגעים לא פשוטים של מחשבות אז לקחתי לי רגע כדי להתאושש ולהתחזק."





תגובות
לא הבנתי אבל למה צריך לעדכן אותנו בחיים שלה האישיים מה איכפת לי שעלתה דרגה למה מפרסמים את זה מה משעמם לילדה הזאת כמה צומי היא צריכה מכל המדינה
סרוגים ממש סרוטים. חדשות חילוניות למהדרין!
וואי מושלמת!!! וזה לא נכון שאומרים שבגלל שהיא מפורסת העלו אותה... פשוט מי שלא מפורסם ומעלים אותו דרגה זה לא מפורסם בתקשורת...
בצבא לא מעלים בדרגה כי משהו "החליט" פשוט הגיע זמנה וכמו כל חייל אנה זכאית לקידום . מזל טוב אנה .