הרב הראשי לישראל ורבה של תל אביב לשעבר הרב ישראל מאיר לאו, התגלה כחיובי לקורונה. בחדשות 13 דיווחו הערב, כי הרב כבר התחסן לקורונה, וקיבל גם את המנה השנייה.
הרב לאו בן 83, ניצול שואה, אך נמצא בקו הבריאות. במשפחתו מסרו לסרוגים, כי הרב מרגיש טוב ואין לו תסמינים.
עוד באותו נושא
הצוות הרפואי לא שם לב – חולה הקורונה נפטרחדשות סרוגים

בן משפחה סיפר לסרוגים כי הרב גילה שהוא חיובי לקורונה, בעקבות בדיקת קורונה שערך, לאחר שאשתו הרבנית, התגלתה כחיובית. הרבנית עצמה, שגם לה אין תסמינים, נבדקה לאחר שבאה במגע עם חולה מאומת, ועשתה בדיקה ביום הראשון לבידוד כפי שמחייבות התקנות. שניהם כאמור חשים בטוב.

אם החיסונים באמת יעילים זה לא יראה להם בבדיקה שהוא לא נדבק בקורונה הוא יהיה חיובי בלי תסמינים