הרבנות הראשית לישראל

עם החיסונים: הרב ישראל מאיר לאו נדבק בקורונה

רפואה שלמה. הרב ישראל מאיר לאו (83) הרב הראשי לישראל ורבה של תל אביב לשעבר, התגלה כחיובי לקורונה. במשפחתו מסרו לסרוגים כי הרב חש בטוב וכי אין לו תסמינים

עם החיסונים: הרב ישראל מאיר לאו נדבק בקורונה
צילום: הרב ישראל מאיר לאו מרצה בפני הסטודנטיות. צילום :איר ארנבורג המרכז האקדמי לב1

הרב הראשי לישראל ורבה של תל אביב לשעבר הרב ישראל מאיר לאו, התגלה כחיובי לקורונה. בחדשות 13 דיווחו הערב, כי הרב כבר התחסן לקורונה, וקיבל גם את המנה השנייה.

הרב לאו בן 83, ניצול שואה, אך נמצא בקו הבריאות. במשפחתו מסרו לסרוגים, כי הרב מרגיש טוב ואין לו תסמינים.

בן משפחה סיפר לסרוגים כי הרב גילה שהוא חיובי לקורונה, בעקבות בדיקת קורונה שערך, לאחר שאשתו הרבנית, התגלתה כחיובית. הרבנית עצמה, שגם לה אין תסמינים, נבדקה לאחר שבאה במגע עם חולה מאומת, ועשתה בדיקה ביום הראשון לבידוד כפי שמחייבות התקנות. שניהם כאמור חשים בטוב.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

12 תגובות
11
אני ישראלי!!!
16.01.21

אם החיסונים באמת יעילים זה לא יראה להם בבדיקה שהוא לא נדבק בקורונה הוא יהיה חיובי בלי תסמינים

הצטרפו אלינו