סמוטריץ' מסתכן שיאלץ לרוץ עם בן גביר ונעם - סרוגים

סמוטריץ' מסתכן שיאלץ לרוץ עם בן גביר ונעם

כהונתו של סמוטריץ' במשרד התחבורה ופירוק הבית היהודי של הרב רפי פרץ, הובילה אותו לחיק הקונצנזוס של הציונות הדתית, אם יאלץ לחבור לעוצמה ונעם - זה יחזיר אותו אחורה

סמוטריץ' מסתכן שיאלץ לרוץ עם בן גביר ונעם
  בצלאל סמוטריץ. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בצלאל סמוטריץ' ניתק את הקשר לחללית האם וצא לדרך חדשה. הוא הצהיר תחת כל פה, שהוא נלחם על ערכי הציונות הדתית, שינה גם את המותג שלו ועל זה הוא רץ בכל הכוח.

עוד באותו נושא

"להתאחד למפלגה אחת, ולאפסן את האגו במרתפים"


6

בסביבתו של בנט הופתעו, כך אומרים, מהאמירה שלו אצל קרן מרציאנו בתכנית חיסכון כי הוא ונפתלי נפרדים. לדבריהם, היו עדיין ערוצים של הידברות בין הצדדים. אך האמירה הזו הרחיקה את השניים איש איש לדרכו. הראיון היום של בצלאל אצלנו והפינג-פונג שמנהלים במפלגה עם מתן כהנא, מורידים עוד את הסיכוי לריצה משותפת.

זה מתחיל להראות כמו גירושין מכוערים עם הטחת האשמות, שאולי רק תבריח מצביעים לסער ונתניהו. שלושה סיבובים כאלו הספיקו לבני ובנות הציונות הדתית, לא בטוח שנשארה אנרגיה לסבב רביעי.

אם בבית היהודי חגית משה לא תנצח, סמוטריץ' יקלע לבעיה, אם סמוטריץ' יתנדנד בסקרים על אחוז החסימה, פעם 4 מנדטים ופעם פחות מכך, הוא יהיה חייב חבירה עם עוצמה יהודית ומפלגת נעם על נגזרותיה השונות, כדי לצלוח בוודאות את קו הסיום ולהציל קולות לימין.

הוא אמנם יכול להסתכל בסיפוק איך בבחירות מועד א' הוא, יחד עם הבית היהודי יש לציין, הצליחו לעבור והימין החדש לא, אבל הפעם כפי שכבר הסברתי, זה יכול להיות שונה.

סמוטריץ' הוא אדם עצמאי שלוקח החלטות לבד ובאומץ, יש לו דרך, אבל נראה שלמרות כל אלו, יש המון גורמים שמעוניינים בזה ודוחפים לזה. גורמים חרדליים שמזמן רוצים להתנתק מבנט, ואחרים שחוששים שלא יהיה מי שידאג להם למוסדות ולשאר הבוכלטריה המגזרית המעורבבים בה ערכים ועסקנות אלו באלו (לא שאחרים בימינה- כמו איילת שקד וכהנא לא פעלו לשם כך). וכמובן נתניהו.

המשווה של נתניהו אומרת כך: אם בנט חזק, יכולה לקום ממשלה של בנט, סער ולפיד, או לפחות גוש חוסם שכזה. אם סמוטריץ' חזק בתמונה הוא יכול להצטרף לגוש של נתניהו ואולי לכפות גם על בנט ללכת איתם.

ברגע שסמוטריץ'  ירוץ עם גלגול כזה או אחר של נעם ועם עוצמה יהודית, הוא סופית יאבד את הקונצנזוס הציוני דתי אליו שאף. סמוטריץ' איש מבריק, שיודע גם להתחבר עם המיינסטרים של הציונות הדתית על אף ביקורת נרחבת בחוגים הליברליים יותר. אבל אם ידחף לריצה משולשת כזו, הוא שוב יתפס כחרד"לי מאוד. לא בטוח ששיבוץ כוכבים מהמגזר אם יבואו כאלו, יעזרו לו. ועוד לא דיברנו על המו"מ הקשוח לא פחות שיהיה לו עם איתמר בן גביר בבוא היום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
67 תגובות - 46 דיונים מיין לפי
1
מסתכן? הלוואי!
דתי לאומי | 13-01-2021 21:36
פ
הכותב הנכבד הוא עוד לייט מתנשא
משה | 13-01-2021 23:44
והעגיל המטופש יעיד
אני לא מכיר את הכותב ולא יודע
נחומי | 13-01-2021 22:08
מאין בא אבל שיחזור לשם עם דברי ההבל והשנאה שלו למצביעי עצמה ונעם. בושה שנותנים לו במה. מי הם המצביעים האלה? לא קרובים שלנו לא שכנים שלנו ילדיהם לא לומדים עם ילדינו. במה הם פסולים? לעזוב אותם לטובת מחללי שבת בפרהסיה זה כנראה עדיף לכותב הזה. תשמרו על כבודכם.
2
לנעם יש פחות...
נעם??? | 13-01-2021 21:42
לנעם יש פחות מאלף מצביעים. אם כבר אז לחבור לשי פז שתביא מלא לסביות גזעניות שעד עכשיו הצביעו לליכוד בגלל מאי גולן
לנעם יש...
המציאות | 14-01-2021 16:11
לנעם יש עשרות אלפי מצביעים. צא מהסרט של השינאה שאתה חי בו
3
אני מתחיל לרצות שיפנו תמתנחלים בגלל ההתנשאות
ירון | 13-01-2021 21:45
בגלל ההתנשאות על איתמר בן גביר ,מה הוא לא טוב בשבילכם ,סמוטריץ שמוציא מפיו הפרדה בבתי חולים יותר טוב ,אוהב את ארץ ישראל השלמה אבל אתם יותר גרועים ממרץ
4
א- סמוטריץ חרדלי...אין...
חייבים 61 לימין! | 13-01-2021 21:46
א- סמוטריץ חרדלי...אין מה לעשות ב- השאלה מה עדיף- מפלגה ציונית דתית עם בן גביר ונעם או מפלגה כללית עם בנט(סמוטריץ מעדיף ציונית דתית) ג- מה ההשלכות? אני סבור שאם ימשיך עם בנט אנחנו נחזור ללופ של בחירות, לעומת זאת אם יחליט להוביל מפלגה מאוחדת רחבה יעבור בבטחה ויהיה גורם משמעותי בממשלה שתקום ויוכל להפעיל לחץ מימין על נתניהו בצורה שאף מפלגת ימין לא עשתה אף פעם.
5
איחוד! למדו מטעויות העבר! בנט חיבל בימין!
סמוטריץ חזק | 13-01-2021 21:50
כל מפלגות הימין להתאחד! ללר יוצא מן הכלל! מלבד בנט שמתכוון לשבת עם ליברמן ולפיד!
6
סמוטריץ מייצג נאמנה...
חזי | 13-01-2021 21:59
סמוטריץ מייצג נאמנה את פלח החרדלי בציונות הדתית שמנוהג על ידי כנופיית ערוץ 7 ומשלב באישותו את כל ערכי חרדלי הציונות הדתית: התנשאות , יהירות , זחיחות, שחצנות, פגיעה בשונה, שינאת האחר, פילוג אובססיבי על גבול החולני, רדיפת תקציבים , שפה ירודה פה מטונף ורצון עז לכבוד ושררה אין ספק שראשי חרדלי הציונות הדתית גאים בו ורואים בו ממשיך דרכם
בכל הבלגן שיש כעת עם סמוטי מארגן ביבי
לחזי | 14-01-2021 21:08
ביבי היוזם להיפרדות של סמוטי מבנט והכל בראש שלו עם הבטחה לסמוטי שיהיה שר בממשלתו. הנוכל לא מפסיק להבטיח ולשסע בעם ישראל, אין גבול להפרד ומשול שקיים בעם בשנים האחרונות עי הנוכל . לאנשי האתר: את תצנזרו את תגובתי .
ש 84...
דוד | 14-01-2021 9:00
ש 84 אלף מהם שייכים לבן גביר כמו שכולם ראו בקלפי - לא בסקרים- בקלפי . באמת חוצפה של הציבור החרדלי הגאה
עוד טמבל...
מושיקו | 14-01-2021 2:54
עוד טמבל עם תגובה קבועה כל פעם שמדברים על סמוטריץ. לפחות הוא לא מייצג את הלהטב. ולהזכירך אנחנו בארבע מערכות בחירות בגלל היהירות של בנט שחיפש להיות השליט העליון במפלגה כמו אצל ליברמן ולפיד. אחרי שעשה אקזיט על הצינות הדתית וזרק אותם כעת הוא מחפש לחבור ללפיד וליברמן לרסק לחלוטין את כל מה שקשור ליהדות במדינה הזו ועוד בחוצפתו הוא מעז בעזרת מתן כהנא לבקש מהצינות הדתית שיתנו לו את קולם
מה הקשר...
יוסף | 14-01-2021 0:51
מה הקשר הבית היהודי??????? עוצמה יהודית תרמה יותר מחצי הקולות לחיבור הזה. זה כבר נמאס שבגלל השנאה שלכם לעוצמה אתם משקרים. וחזי אין תיאור יותר טוב
היה איחוד...
יאיר | 13-01-2021 23:33
היה איחוד עם הבית היהודי. אני וכל סביבתי הצבענו להם (הוא לא היה בראש) ולא לבנט, ואינינו חרדלים, (שזה סבבה להיות), ואינינו סמוטריץ', שזה, מסתבר החודש, מזעזע
המציאות
חרדלי | 13-01-2021 23:10
והציבור החרדלי הזה קיבל 160 אלף קולות בלי בנט לפני שנה וחצי. באמת חוצפה של ציבור.
7
שולמית וזלמן לא...
איתיאל בר דוד | 13-01-2021 22:04
שולמית וזלמן לא יתנו לסמוטריץ שלהם להתחבר עם בן גביר. נקודה. הם שונאים את בן גביר שינאה שלא תבייש את שינאת החינם בתקופת בית שני. השינאה שלהם כל כך גדולה שהם יהיו מוכנים לסכן את כל הימין העיקר שבן גביר לא יהיה באיחוד.
"היזהר בגחלתן שלא תכווה".
דתי לאומי | 14-01-2021 12:21
אתה מוזמן להביע את עמדותיך בכבוד. יש כאן רב ראש ישיבה ומנהיג ציבור. הזיהר בגחלתן שלא תכווה!!!
ל-7 מי זה זלמן שאתה כל כךלועג לו? קצת דרך ארץ
אריק | 14-01-2021 10:12
הרב זלמן מלמד הינו אחד מגדולי הדור בדורנו ובודאי שהוא הפוסק הבולט של הציונות הדתית . וצריך לכבד את גדולי דורנו
8
זה לא להסתכן!!...
היגיון | 13-01-2021 22:28
זה לא להסתכן!! עוצמה ונעם זה כח!! ברגע שעוצמה תיכנס לכנסת המנדטים שלה יעלו בסקרים לסביבות 7!! זה הסיבה שאף אחד לא רוצה חיבור איתם!!
9
בצלאל סמוטריץ רימה...
ישראל בן שחר | 13-01-2021 22:46
בצלאל סמוטריץ רימה שנים את רשויות הצבא ! היה רשום כתלמיד ישיבה קיבל על שמו מלגת אברכים ממשרד הדתות ובשנים אלו עסק בכל מה שהזדמן לידיו ואף הגדיל לעשות והלך ללמוד תואר ראשון במשפטים בקריה האקדמית אונו בעודו מצהיר שתורתו אומנותו בזמן דחיית גיוס ! ורק בגיל 28 לאחר שסיים את התואר התגייס לשרות צבאי לתקופה הקצרה ביותר! אלו עובדות גם הוא לא מסוגל להכחיש אותם! זה לא ציונות דתית! זו רמאות דתית! אתר סרוגים תבדקו את העובדות האלו ותפרסמו אותם לציבור! הוא לא ראוי לשמש חבר כנסת ובטח שלא מטעם הציונות הדתית! אין מה להתווכח אלו עובדות שגם הוא עם כל הפה הגדול והמטונף שלו מעולם לא הכחיש!
סמוטריץ התעסק...
אביעד | 14-01-2021 8:58
סמוטריץ התעסק עם עוד כמה וכמה דברים בזמן שהצהיר שתורתו אומנותו כולל עסקים
שוב האדיוט...
מושיקו | 14-01-2021 2:51
שוב האדיוט עם התגובה הקבועה, ימשעומם יש לך תגובה מוכנה בשלוף וכל פעם שמדברים על סמוטריץ אתה שם. א.מבחינת משרד הדתות שנותן משכורת אתה מחויב להיות בישיבה עד השעה 17:00 מכאן ואלך תעשה מה בא לך. סמוטריץ למד בקריית אונו לימודי ערב כמו עוד אלפי הסדרנקים כולל אני. המכללות בידיעת המדינה מתאימות עצמן לזמנים של בחורי הישיבה, וזה שהוא עשה הסדר מרכז זה ממש לא לרמות, אצלך ערך עליון זה צבא אצלו גם לצבא יש ערך וגם ללימוד תורה יש ערך לא פחות, אתה מגדיר אמת ולפי זה אתה מבלבל במוח עם תגובה קבועה, אף אחד לא חייב לחיות לפי החליל שלך. כל פעם שמזכירים את סמוטריץ אתה עם התגובה הקבועה והטיפשית הזו ועוד דוחף לעצמך לייקים, ימשועמם לפחות תחליף דיסקט.
10
דווקא זה מעולה שסמוטריץ יחבור לעוצמה יהודית
אני | 13-01-2021 22:50
אני לא מבינה מה מנסים להראות פה. אין ספק שעוצמה יהודית הכי מתאימה להיות בשילוב עם סמוטריץ. זה רק יגביר את המצביעים.
עוצמה יהודית הצילו את הציונות הדתית
יזרעאלי איש של בנט | 14-01-2021 15:24
ואור יזרעאלי יכול להוסיף עוד עגיל 'ליברלי' של 'הציונות הדתית הנאורה' ששולחת סמס בשבת.
11
סמוטריץ' לקראת הסוף...
נהג מונית צוהל. | 13-01-2021 23:05
סמוטריץ' לקראת הסוף החיים הפוליטים . די לחגיגות , די לעשוק את המדינה ,די לאכול חינם , יאאלה חזרה לגבעות .
12
הלוואי סמוטריץ וילדיו...
נהג מונית צוהל. | 13-01-2021 23:05
הלוואי סמוטריץ וילדיו ימותו מרעב .אפס.
דתי אתה...
לא נהג מונית | 14-01-2021 12:26
דתי אתה לא. חולה נפש בוודאות כן. לא ברור למה מפרסמים את תגובות כל השמאלנים האלימים כאן!!! זו התוצאה כשהאתר רק פונה ומתחנף לרפורמים ולחילונים
13
הכל הכל הכל...
הר המורניק | 13-01-2021 23:09
הכל הכל הכל רק בבקשה לא נועם. רק לא הר המור. לא הר המור. לא!!!
14
אנחנו חרדלים גאים...
שלמה | 13-01-2021 23:30
אנחנו חרדלים גאים מאד! זו דרך התורה וזה רצון השם! אם לבעל הכתבה יש דיעות הפוכות, הוא יכול לשים עגיל גם בצד שני ולהצביע בנט ספק ליברל ספק קונסרבטיבי! אנו נשמח לספח חרדים ישרים בדעתם. אנו ציונים אוהבי התורה אבל ממש לא ממלכתיים מפדלניקים עיוורים.
15
רק סמוטריץ
עמיחי | 13-01-2021 23:42
ברוך השם מפלגה ציונית רוב הציונות הדתית מעדיף את בן גבר בממשלה רק אפחד לא רוצה לזרוק קול לפח עכשיו זה אחלה הזמנות שקולות מציונות הדתית שהולכות ל ג ילכו לסמוטריץ נעם ועוצמה
גם עם...
יוסף | 14-01-2021 0:53
גם עם עוצמה תרוץ לבד אני יצביע לה ורק לה כל הפוליטיקאים שקרנים רק הם דוברי אמת!!!
16
הלואי שתצא לדרך חדשה מהגלות שאתה נמצא בה
אבי | 14-01-2021 0:10
סמוטריץ ברוך הבא לציונות הדתית הייתה כמה שנים טובות בגלות לא בטוח באשמתך
17
בלבלן מוח!!! ...
דוד | 14-01-2021 0:19
בלבלן מוח!!!
18
ל13 מסכים איתך גם אני לא רוצה את נועם
ירון | 14-01-2021 0:23
אנשי הר המור לא בשבילי ,ציונות דתיתי בסדר עוצמה יהודית מבורך גם יהדות התורה אבל נועם זה יותר מידי בשבילי
נועם הקצינו בעמדותיהם. ליכלכו על כולם
דתי לאומי | 14-01-2021 12:25
בצלאל היקר מסביר מה הדגל שלנו מה הערכים. מה טוב בו. נעם חוץ מללכלך על כולם ולעשות בלאגן- לא עשו כלום. צריך להקשיב בקול גדולי הדור- מרן הרב שפירא זצל. ואחר שעשו פילוג בעולם התורה, כך דרכם גם בפוליטיקה- לראות שחור על כולם. קדימה להרים את הדגל, לומר מה טוב בנו!! רק בצלאל!! ט!!!
נועם זה יותר מדי בשבילי
ידידיה | 14-01-2021 10:49
תאמר לי בטובך, מזה יותר מדי? היית מצרף הר מורניק למניין אם היה חסר לך יהודי אחד למניין? היית קורע קריעה וישב שבעה, אם בתך החסודה היתה רוצה בכל לבבה להתארס עם בן תורה שמצביע נועם, או חלילה רחמנא ליצלן רבו המובהק הוא בישיבת הר-המור? על זה נאמר בגלל שנאת חינם חרב בית שני! למזלנו ה' מצילנו מיד עצמנו, ולא יתן לפיינשמקריות מהסוג של כן מתאים לי לא מתאים כפי שאתה מתייחס למפלגה דתית לאומית וציונית. איחוד כל הכוחות האלה הוא קידוש ה' גדול ואם יקרה מובטחת לו סייתעא דשמייא אדירה
מה רב...
נאמן | 14-01-2021 9:30
מה רב אברום זצל היה עונה על כך
די...
חגית אדלר | 14-01-2021 7:59
די לפילוג, אתה מתנהג כמו גבר שמחפש אישה עם גוון מאוד מדוייק של כחול בעיניים. סופו להישאר לבד כל חייו
19
אם יש איחוד...
יוסף | 14-01-2021 0:48
אם יש איחוד בן גביר צריך לקבל את המקום הראשון כי הוא מביא בערך פי שתיים מצביעים בסמוטריץ. מה שלא יהיה אני יצביע לעוצמה יהודית. רק עוצמה יהודית!!!!!!
20
סמוטריץ: הרעיון של...
דליה גליל | 14-01-2021 1:15
סמוטריץ: הרעיון של המפלגה החדשה שלך דולה את המפדל מאי שם במאה שעברה... (שלא לטובתך..)
21
בלבולי מוח.אני מהציונות...
א | 14-01-2021 1:20
בלבולי מוח.אני מהציונות הדתית.לא חרדל.הצבעתי לעוצמה.הוא הביא מהציבור הכללי אפילו יותר מבנט. כל הזמן שולחים שופרות כדי לשכנע את סמוטריץ לחזור. ראינו כבר לכמה מנדטים בסופו של דבר הגיעו,למרות הסקרים.. סמוטריץ אדם רציני ויצליח.וכלל לא יפגע אם ילך עם עוצמה,להפך?
22
למה אנחנו גרועים מהערבים??
שלמה | 14-01-2021 3:58
לערבים אין כל בעיה לאחד בין המפלגה הקומוניסטית, שנחשבת שפויה וכוללת גם תומכים תל-אביביים, לבין בלד האנרכיסטית הפועלת בגלוי נגד המדינה. הם לא חוששים שזה יבריח מהם את התומכים התל-אביביים. למה? כי כולם מבינים שכדי לשרוד, צריך להתאחד, וגם, שזה רק איחוד טכני, ולכן זה לא מרחיק מצביעים שמאלנים. רק לציונות הדתית, יש רגשי נחיתות ורצון להיות 'טהורים עד הסוף' ובכך לא להתאחד עם 'עוצמה יהודית' ולזרוק עשרות אלפי קולות לפח. מתי נתעורר?
23
התחילה הנדסת התודעה....כי...
שימי משדרות | 14-01-2021 5:46
התחילה הנדסת התודעה....כי סמוטריץ עים בן גביר מקבלים לפי כל הסקרים 8 מנדטים הסוקרים השמאלנים מפחדיםםםםםםם בצלאל כך את בן גביר ורוץ........
24
בוקר טוב לחכ...
המעורר | 14-01-2021 9:11
בוקר טוב לחכ סמוטריץ, אל תיבהל מהכתבה המגמתתית של אתר של בנט, סרוגים, אתה מקבל לפחות שישה מנדטים, ובנט ושקד ומתן כהנא לא עוברים את אחוז החסימה
25
הכותב הוא ליייייט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
א | 14-01-2021 9:12
הכותב מתלבט בין יש עתיד למרצ. אין פלא שהוא מתנגד לאיחוד של כל כוחות הקודש. הוא מעדיף שסמוטריץ יתאחד עם הרפורמי בנט וכך הטומאה תשפיע על הקדושה. במועד א' כוחות הקודש עברו והרפורמים הטמאים לא עברו. זו האמת...
26
חיבור של סמוטריץ...
שרה | 14-01-2021 10:02
חיבור של סמוטריץ לבן גביר ונעם רק תביא לו יותר קולות. מקווה שלא יחזור על הטעויות של בנט של התיפיפות מיותרת שרק הורסת. שבנט ימשיך לחפש את הכאילו דתיים לאומיים וסמוטריץ יוביל אותם באופן הראוי. זו הזדמנות שחבל ואסור להחמיץ.
27
יאללה, שירוץ הזרזיר...
מושיקו | 14-01-2021 10:44
יאללה, שירוץ הזרזיר עם העורבים.
28
סמוטריץ' ובן גביר...
אני | 14-01-2021 11:20
סמוטריץ' ובן גביר שייכים לאותו זן. שירוצו יחד ולא יעברו יחד את אחוז החסימה...
29
אור יזרעאלי, אל...
נדב | 14-01-2021 12:24
אור יזרעאלי, אל תדאג. סמוטריץ יחבור למי שצריך למגינת ליבם של רפורמים כמוך וכמו האתר הזה.
30
מה אפשר לצפות...
תומר | 14-01-2021 12:28
מה אפשר לצפות מכותב ממין זכר עם עגילים באזניים???
31
כל העת אתה...
| 14-01-2021 12:31
כל העת אתה וחבריך באתר סרוגים פימפמתם לנו כמה שבצלאל קיצוני וחרדלי, פתאום הוא הקונצנזוס שחכם ואתם פוחדים מאיך שיצטייר אם חלילה יחבור על מי שמאיימים על מנהגיכם הרפורמיים, נועם ועוצמה??? צבועים, תתפוצצו!
32
רק בצלאל עם בית יהודי נעם ועוצמה!
מד | 14-01-2021 15:43
.
33
מזכיר לי משהו ...
לוי | 14-01-2021 17:16
כל המאפיינים של הברנז'ה התקשורתית דבקו גם במיני-ברנז'ה של התקשורת המיגזרית: חלוקת הציונים, ראיית עצמך כמרכז היקום, הצטופפות סביב מדורת שבט מדומיינת והתכבדות בהגדרת האחר כ'לא לגיטימי.
תכלס ...
מסכים עם כל מילה | 14-01-2021 19:13
תכלס
34
הלוואי ויתחבר לנעם ועוצמ צוינות הדתית
גיא | 14-01-2021 18:12
זה המיינסטרים ולא הליברלים שה' יברך אותם.
35
בשומר סף של...
מקווה לאיחוד הכוחות התורניים | 14-01-2021 19:25
בשומר סף של גדי טאוב סמוטריץ הכריז שהוא לא יהיה הסלקטור של הציונות הדתית, אז נראה למה הוא מתכוון.
36
לידיעתך סמוטריץ: בן גביר יותר אמין ממך על אף
נאוה | 14-01-2021 21:12
השחצנות שלך, אמנם שניכם למדתם משפטים אבל אתה שיקרת בזמן שלמדת באונו ולא שירתת בצבא כמו שצריך, כבר יש לך אות קין ואינך מגיע לקרסולי עוד בן גביר. אנו נצביע למפלגה שתהיה עם עוצמה/בן גביר (אם עוצמה תרוץ לבחירות). למה נתקלתם בבעיה?? כי לא כתבתי לרוחכם ???
37
הסיכוי של סמוטריץ לקנות את עולמו, רק בחיבור
אליהו | 14-01-2021 22:15
אם ירוץ עם ימינה, יתברר שהינו פוליטקאי עלוב, ולמעשה עשה סבוב עלינו.
38
החינוך הממלכתי דתי ,הכי חשוב מהכול,
יצחק | 15-01-2021 1:07
לכן חייבים לאחד את כול הפלגים שהיו פעם מפדל .כדי שלא ייעלמו מהמפה. למען המשך בתי הספר הישיבות התיכוניות אולפנות ,הסדר , מכינות צבאיות ושרות לאומי. ראיתם מה יכול להיות עם ,חכמיםכמו ליברמן,גנץ,לןפיד ...שהמדינה חשובה להם פחות מהאגו שלהם.
39
בן גביר זה...
אא | 15-01-2021 5:23
בן גביר זה נזק מהלך
40
בלי בן גביר...
מני | 15-01-2021 6:30
בלי בן גביר שיפרוש
41
בלי בן גביר...
מאיר | 15-01-2021 6:30
בלי בן גביר עדיף שתיפרוש
42
בצלאל, תשתחרר מלפיתת הרעל...
ירחמיאל | 15-01-2021 7:57
בצלאל, תשתחרר מלפיתת הרעל של הרב טאו. תחשוב על טובת עם ישראל, על טובת הציבור.
43
צריך איחוד בין הבית היהודי סמוטריץ ועוצמה
יוסי | 15-01-2021 9:11
זה יביא את הקולות ויסביר לכולם שהם הציונות הדתית!!!! בנט מזמן לא נחשב ציונות דתית!!! אדם דתי לא מתראיין לתוכנית לשבת!!
44
מסתכן??
יהודי | 15-01-2021 12:04
בעזרת ה' איחוד מלא של הצינות הדתית!!!! ולא, בנט ושות הם לא הצינות הדתית..... (גם בליכוד יש דתיים לאומיים)
45
מספיק כבר עם...
לגבי בן גביר | 17-01-2021 16:03
מספיק כבר עם מסע ההשחרה והדה-לגיטימציה כלפי בן גביר. מדובר על אדם טוב, אוהב ישראל, כריזמטי וחריף בשכלו. מזלנו הוא שבן גביר נלחם למען ארץ ישראל מאז שחר נעוריו וכל יום שהוא לא בכנסת זה הפסד שלנו. אל לנו לעשות לבן גביר את מה שהשמאל עושה לביבי. די עם החרמות וההכפשות.
46
נ.צ.
א | 17-01-2021 20:26
סמוטריץ מלך