אחמד טיבי: נתניהו משקר בלי למצמץ - סרוגים

אחמד טיבי: נתניהו משקר בלי למצמץ

בתגובה לנאומו של ראש הממשלה נתניהו בו טען כי לא יצא נגד הצבעת ערביי ישראל ככלל - אלא נגד הצבעה לרשימה המשותפת בלבד, אחמד טיבי תוקף: "זאת אהבה זמנית לקול הערבי"

אחמד טיבי: נתניהו משקר בלי למצמץ
  הדס פורוש/פלאש 90

ח״כ אחמד טיבי, יו״ר תע״ל ויו״ר סיעת הרשימה המשותפת, הגיב הערב (רביעי) לנאומו של ראש הממשלה נתניהו בו טען כי לא יצא נגד הצבעת ערביי ישראל ככלל – אלא נגד הצבעה לרשימה המשותפת בלבד.

טיבי: "נתניהו משקר בלי למצמץ. הוא הסית נגד כל המצביעים הערבים בהיותם ערבים. הוא עשה זאת בבחירות 2015 ושב והסית נגד האזרחים בשלוש מערכות הבחירות שנערכו בשנתיים האחרונות".

עוד באותו נושא

צפו: עימותים אלימים בנצרת לקראת הגעת נתניהו


13

"נתניהו לא דיבר על המשותפת, אלא על עצם האיום הנובע מהצבעה חוקית של אזרחים ערבים. לאחרונה הוא גילה באמצעות יועצים את הקול הערבי וכעת הוא מנסה להפוך אותנו לטמבלים השימושיים שלו".

טיבי הוסיף: "יואיל נתניהו לתרגם את ״אהבת הפתע״ שלו לערבים ע״י ביטול חוק הלאום, הפסקת הריסות בתים ומיגור ארגוני הפשיעה. הוא לא יעשה זאת. זאת אהבה זמנית לקול הערבי והיא תתפוגג מיד בתום הבחירות".

לטענתו, "הרופאים והאחיות הערביים שטיפלו בהוריו גם הם נהרו לקלפיות לפני שנתניהו ינהר ליישובים הערביים .זה הזמן לאחדות ברשימה המשותפת כדי לייצג בכבוד את הציבור הערבי".

כזכור, מוקדם יותר, 5 שנים אחרי אותה אמירה ביום הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנצל ומסביר את המשפט "הערבים נוהרים לקלפיות".

בהצהרה של רה"מ בנימין נתניהו בנצרת הוא אמר: "עיוותו את דבריי, כל מה שרציתי זה להתריע מפני הצבעה לרשימה המשותפת – כל אזרחי ישראל צריכים להצביע, זוהי זכות דמוקרטית. במשך שנים, גורמים פוליטיים עיוותו את דבריי. בבחירות 2015, כוונתי לא הייתה להזהיר מפני הצבעה של אזרחי ישראל הערבים – אלא להתריע מפני הצבעה לרשימה המשותפת".

מחוץ למקום ההצהרה, הפגינו ערבים-ישראלים, יחד עם ח"כים מהרשימה המשותפת. נתניהו התייחס גם לכך: "ההפגנות של הרשימה המשותפת הם סימן לייאוש. יש להם סיבה להתייאש. גם הם רואים את התמיכה שהולכת וגוברת בי ובליכוד בקרב החברה הערבית. זה מרגש אותי מאוד".

"אני נרגש לראות את השינוי העצום שמתחולל בחברה הערבית כלפיי וכלפי הליכוד בהנהגתי. אזרחי ישראל הערבים, אתם מצטרפים לליכוד משום שאתם רוצים להצטרף סוף סוף למפלגת שלטון, למפלגה עם קבלות שיש לה הנהגה חזקה וכוח ורצון להביא יחד איתכם ועבורכם עתיד של שילוב, של שגשוג, של ביטחון. נעשה זאת יחד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
איפה הביביסטים ???...
ססססמולן | 13-01-2021 18:36
איפה הביביסטים ??? איפה לה פמיליה ??? מה קורה פה ? נתניהו אוהב ערבים ! הסססמולן הזה מוכר את המדינה לערבים ! מה יהיה ?
מה כואב...
מנתח לב | 13-01-2021 19:01
מה כואב לך מגעילן שמאלני? אתה בלחץ וניראה שאתה בשלב של פירפור חדרים,תמשיך עוד קצת בקצב הזה גם פרמדיקים לא יעזרו לך רק רופא יקבע את מותך ולדראון עולם פחות חמוץ ביקום,
2
טיבי בלחץ מרוקנים...
מנהל הטכס | 13-01-2021 18:58
טיבי בלחץ מרוקנים אותו מתוכןישאר עים המכוערת תומא ימח שמה,לכן הוא יוצא למיתקפה,אתה טיבי ימח שימך והשמאלנים ביחד תלכו כפרה על נתניהו שלא מבזבז רגע במציאת פתרונותלמגר את המגפה ואיך השיג את החיסונים פחות מעניין,התוצאה מעניינת כל הכבוד וכל השאר נא לעמוד בתור למיסדר הכפרות,
, נתניהו...
ביבי = טיבי | 13-01-2021 20:47
, נתניהו מעולה. מגשים ומממש את מדיניות השמאל. מחבק את הערבים, משריין להם מקום בליכוד, אחרי הבחירות עודה יהיה שר לבטחון פנים במקום דרעי, טיבי יהיה שר הבריאות במקום אדלשטיין, סיפוח כבר ביום ראשון - אריאל ועלי יסופחו לרמאללה, כיכר רבין תיקרא כיכר אבו עמאר. ובא לציון גואל.
אתה סתם...
גדי | 13-01-2021 20:00
אתה סתם מתוסכל ולא מוצא את עצמך כמו אחיך השמאלנים,כדאי שתשנו גישה כי המצב לא ישתנה נתניהו כאן ולתמיד,תגידו כל מה שתגידו הכל נובע משינאה בלתי נישלטת
, תסתכל...
ביבי = טיבי | 13-01-2021 19:02
, תסתכל במראה : ביבי מיישם את העקרונות והמדיניות של הסמול....
3
אפשר לחשוב שטיבי...
טיבי אתה לא מיוחד ... נתניהו משקר לכולם ... וכל הזמן ... גם לנו ... | 13-01-2021 20:36
אפשר לחשוב שטיבי מגלה את אמריקה ... נתניהו משקר בלי למצמץ לכולם , וכל הזמן ... איפה פנוי חאן אל אחמאר ? איפה סיפוח בקעה ? איפה החלת החוק ? איפה עסקת המאה ... סיפוח מחר בבוקר ... ושיהיה רגוע , כמות השקרים שנתניהו שיקר את גנץ וחברי כנסת מהליכוד , הבטחות שנתן והפר , היא כמעט אינסופית ... אין לטיבי על מה להתלונן ...
4
טיבי אתה שקרן...
א | 14-01-2021 9:52
טיבי אתה שקרן , נתניהו תמיד ממצמץ , זה סימן היכרות ידוע שלו . אבל אני מסכים, שיכול להיות הסיבה לזה כי הוא כמעט תמיד משקר , לכן הוא ממצמץ הרבה ....
5
אחמד טיבי
א | 14-01-2021 12:20
השקרן תתפוצץ מה עשית למען הבוחרים שלכם אפס מעשים עכשיו הבוחרים שלכם התעוררו ורואים כמה שאתם שקרנים לכן משנים כיוון