אחרי שהכניסה כמעט 40 מיליון דולרים בשנת 2020, מה שהפך אותה לספורטאית הכי רווחית בעולם, נאומי אוסקה, הטניסאית היפנית, זוכת הגראנד סלאם נבחרת להיות שגרירת המותג הצרפתי היוקרתי לואי ויטון
View this post on Instagram
זה לא רק ספורט
המנהל האומנותי של מותג היוקרה הצרפתי, המעצב ניקולה גסקייר, בחר באוסקה להוביל את הקמפיין החדש של בית האופנה לאביב 2021.
אוסקה כמו ידוענים רבים, ממנפת את החשיפה שלה בזכות אינספור גביעים גם לפעילות חברתית וככזו היא הופכת לבחירה יותר 'עמוקה' מרק פנים יפות עבור המותג. כבת להורים יפנים והאיטים, במהלך המשחקים האחרונים באליפות ארה"ב הפתוחה בה זכתה, היא הופיעה כל פעם במסכת פנים עליה שמות כמו ג'ורג' פלויד שהריגתו בידי שוטר פתחה את מחאת הBlack lives matter.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
ספורט אלגנט
את החיבור לאופנה מסבירה הטניסאית בהודעה שמסרה ועלתה לחשבון האינסטגרם של ויטון ""מלבד טניס, התשוקה היקרה ביותר שלי היא אופנה; ואין מותג איקוני יותר מלואי ויטון"
מה דעתך בנושא?
1 תגובות
0 דיונים
בהחלט
סמולנית פרוגרסיבית שונאת טראמפ. נפלאות דרכי השם.
08:42 15.01.2021שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר