אחרי שהכניסה כמעט 40 מיליון דולרים בשנת 2020, מה שהפך אותה לספורטאית הכי רווחית בעולם, נאומי אוסקה, הטניסאית היפנית, זוכת הגראנד סלאם נבחרת להיות שגרירת המותג הצרפתי היוקרתי לואי ויטון

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

זה לא רק ספורט

המנהל האומנותי של מותג היוקרה הצרפתי, המעצב ניקולה גסקייר, בחר באוסקה להוביל את הקמפיין החדש של בית האופנה לאביב 2021.

אוסקה כמו ידוענים רבים, ממנפת את החשיפה שלה בזכות אינספור גביעים גם לפעילות חברתית וככזו היא הופכת לבחירה יותר 'עמוקה' מרק פנים יפות עבור המותג. כבת להורים יפנים והאיטים, במהלך המשחקים האחרונים באליפות ארה"ב הפתוחה בה זכתה, היא הופיעה כל פעם במסכת פנים עליה שמות כמו ג'ורג' פלויד שהריגתו בידי שוטר פתחה את מחאת הBlack lives matter.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 大坂なおみ (@naomiosaka)

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

ספורט אלגנט

את החיבור לאופנה מסבירה הטניסאית בהודעה שמסרה ועלתה לחשבון האינסטגרם של ויטון ""מלבד טניס, התשוקה היקרה ביותר שלי היא אופנה; ואין מותג איקוני יותר מלואי ויטון"