''אתה חסר": אורנה בנאי בפוסט מרגש לזכרו של מאיר בנאי

''אתה חסר": אורנה בנאי בפוסט מרגש לזכרו של מאיר בנאי

היום לפני ארבע שנים, הלך לעולמו היוצר והזמר האהוב מאיר בנאי. אחותו אורנה בנאי ובנו נועם משתפים בגעגוע ובחלל שהותיר אחריו מאיר: "כל שנה כשאנחנו עולים אליך לאזכרה מתעורר בי מאבק פנימי בין האדמה והשמיים"

אורנה בנאי בפוסט מרגש לזכרו של מאיר בנאי
  (צילום: פלאש 90)

געגועים למאיר: ארבע שנים עברו מאז פטירתו של היוצר והזמר האהוב מאיר בנאי, ששריו הפכו לנכסי צאן ברזל בפסקול הישראלי. לכבוד יום פטירתו שחל היום (ג') אחותו, השחקנית אורנה בנאי שיתפה בפוסט מרגש לזכרו.

"מאיר אח אהוב, אתה חסר למשפחה – להורים, לאפרת ואביתר, למשפחה המורחבת וגם לקהל שלך שמתגעגע לקול האינסופי שלך המרסק והמלטף, לאמת הבלתי מתפשרת של הנשמה השבירה שלך, לטקסטים וללחנים המדוייקים", כתבה אורנה.

אני באופן אישי מתגעגעת לשיחות הנפש שלנו ולהומור הפרוע והמוטרף שלך, לאהבה המיוחדת והעמוקה שהיתה ביננו, מאיר, הרבה מאוד מילים נאמרו ונכתבו אחרי שהלכת, משוררת אחת שאני מאוד אוהבת, שמה חלי ראובן כתבה שיר לזכרך".

בנאי המשיכה וכתבה: "השיר כל כך יפה שאבא הקריא אותו מעל הקבר שלך כשמלאה שנה למותך, אין לי ספק שהיית אוהב את הטקסט הזה, כניראה היית בוכה, תנוח על משכבך אח שלי אהוב.

״אחד כזה היה, עם כובע ומתחתיו כיפת אור, אחד כזה שהיו יושבים הרקיעים ודומעים עלינו ובוכים איתו לגשם בערי הבריות, והוא רק בנאדם ובכל זאת בנתה עליו השמש כתר, מי ששם ניגון בליבם של בני האדם לא ימות לעולם, מי שפניו חרוטי תווים ואצבעותיו מלאות שמיים לא ימות לעולם, מי שבונה לאנשים חדר בנפש ומאיר את העולם בצערו ובנגיעתו לא ימות לעולם, שיר הלך לעולמו, ועולם שלם זכה לשיר לעד“".

עוד באותו נושא

"אבא לא דחף למוזיקה": נועם בנאי אצל לינוי ודובוב

גם בנו, נועם בנאי שיתף בפוסט מרגש לזכרו של אביו ובכאב העצום שעוד נותר: "ארבע שנים בלעדיך אבא. כל שנה כשאנחנו עולים אליך לאזכרה מתעורר בי מאבק פנימי בין האדמה והשמיים. שם אצלך זה הופך להיות מאוד מוחשי, ממש ויזואלי, אבל בעצם זה מאבק שקיים בי כל השנה. אני עומד לידך, מביט לארץ, והכאב מתחיל לדקור בחזה. אין לי אוויר.

אני לא מצליח להבין איך זה יכול להיות? הזיכרונות צפים. כל הימים שלא חשבתי עליך או שלא באתי לבקר מתעוררים ונושכים לי את הלב. אתה לא כאן, לא איתי, לא יכול לענות לי. הרבה ״לא״, כמו מבוי סתום אחד ענק. ואז כשאני כבר לא יכול יותר אני לוקח נשימה קטנה ומביט למעלה. האוויר חוזר אלי ופתאום הרבה ״יש״.

השמיים אינסופיים, זזים ומשנים צורה, והם איתי בכל מקום. אני מרגיש איך אתה מלטף אותי פתאום. לא כועס עלי. נמצא איתי עכשיו, אבל לא רק עכשיו, תמיד. גם כשאני לא חושב עליך אפילו. אני אף פעם לא לבד", סיכם נועם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו