נתניהו הפיץ פייק ניוז: "משה גפני לקה בהתקף לב" - סרוגים

נתניהו הפיץ פייק ניוז: "משה גפני לקה בהתקף לב"

פייק ניוז: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום כי הוא מתפלל לרפואתו של משה גפני שלקה בלבו. לאחר מכן חזר בו ומסר כי גפני בסך הכל קיבל חיסון לקורונה

נתניהו הפיץ פייק ניוז: "משה גפני לקה בהתקף לב"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני (יהדות התורה) הגיע לבית החולים מעייני הישועה וראש הממשלה הפיץ הודעת פייק ניוז כאילו הוא עבר התקף לב.

את הידיעה על אשפוזו של גפני ניסו דובריו להכחיש ולטעון כי מדובר בהליך רפואי מתוכנן, אך ראש הממשלה שהגיע היום לסיור חיסונים באשדוד חשף את מצבו, כשאמר: "אני שולח את תפילתנו למשה גפני שלקה בהתקף לב ונמצא בטיפול רפואי".

מאוחר יותר חזר בו נתניהו ואמר: "זה נקרא פייק ניוז. הוא בסך הכל קיבל חיסון. אז טוב שכך".

אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע

לפני חמישה חודשים, אושפז גפני במחלקת טיפול נמרץ לב לאחר שרופא הבחין כי גפני אינו נראה בקו הבריאות, וביקש ממנו לערוך בדיקת א.ק.ג, שהעלתה כי גפני נמצא באמצע התקף לב. בראיון שהעניק לחדשות 13, תועד גם מפגש של גפני עם הרופא שהציל את חייו – ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר – איתו מיודד גפני כבר שנים רבות.

במשך שבועות ארוכים מצבו הרפואי של גפני היה תחת ערפול, וחוץ מהעובדה שהוא עבר שני צנתורים, מקורביו ואנשי לשכתו הסתירו את מצבו האמיתי.

את דיוני ועדת הכספים – אליה חזר אחרי מספר שבועות – גפני פתח את דבריו בברכת הגומל וסיפר: "לא ידעתי במה מדובר, הרגשתי בשבת שאני לא יכול ללכת, אשתי אמרה לי אל תסגור את העיניים, אני לא נותנת לך. רציתי לרדת למנחה כדי שהילדים לא ידאגו. הלכתי לעזר מציון, היו שם שני רופאים, ערבים במקרה, חברים שלי, ביקשתי שידביקו לי מכה שקיבלתי בעין מהנפילה".

גפני המשיך וסיפר כי "הם התעקשו שאעשה א.ק.ג, למרות שביקשתי שרק יטפלו במכה, ומיד שלחו אותי לחדר מיון. הלכתי למעייני הישועה, היה שם את ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר. הוא מסתכל עליי ולא מספר בדיחות, אנחנו חברים. אני שואל אותו – מה קורה? הוא אומר לי; זו הבדיקה שלך?; השבתי לו, שכן זה שלי. הם התקשרו מיד לרופא, והביאו אותו עם הצוות שלו. הוא אמר לי אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע, הוא לא הבין איך אני צוחק. זה היה נס משמיים, לא ידעתי שאני באמצע אירוע לבבי, לא ידעתי שיש לי לב".

עוד באותו נושא

שם סוף לויכוח | גפני חושף: בגלל מי ימינה באופוזיציה


42

גפני המשיך: "הם הביאו את פרופ' אגרנט מנהל המחלקה, שמיד עשה צנתור וזה הציל את החיים שלי. הילדים קיבלו החלטה, שלא יעשו מזה עניין, שיהיה שקט, בלי כותרות, ולכן זה היה מקור לדאגה, כי לא ידעו מה קורה איתי. אך ב"ה טיפלו כמו שצריך, אני משבח את הרופאים בכל המקומות שטיפלו בי, באופן יוצא מן הכלל. הילדים שלי ליוו אותי לאורך כל האשפוז, בנוסף לא היה עובד כנסת או חבר כנסת שלא התעניין בשלומי, אני מאחל שנחזיר לכולם בשמחות, ומודה לקב"ה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מישהוא מתפלא ? נתניהו...
ארז | 12-01-2021 17:52
מישהוא מתפלא ? נתניהו אלוף העולם בפייק ובשקרים. אם הוא יקבל שקל על כל משפט אמת בחייו , אבל יקנס בחצי שקל על כל שקר - הוא יהיה עני או עשיר ?
2
בקש להסדיר ישובים
מר גפני היקר | 13-01-2021 3:36
וה' ישלם לך. ממיט חולייך וממחלת החיסון הנוראה
3
כותרת טיפשית,
ישראלי | 21-01-2021 11:29
ממש כאילו אתם מאקו.