שוב אירוע אלים בין המשטרה לחרדים בעת פעולת אכיפה לסגירת בית ספר שפועל בניגוד לתקנות הקורונה. הפעם הסתיים האירוע בשוטר שנאלץ לירות באוויר כשחש סכנה לחייו.
השוטר הגיע לתלמוד תורה בעיר בית שמש שפעל בניגוד להנחיות הקורונה. כאשר דרש לדבר עם המנהל התגודדו סביבו עשרות אנשים, חלקם יידו לעבר אבנים.

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר במהלך פעילות ניידת משטרה במסגרת אכיפת תקנות קורונה כלפי מוסד חינוכי שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר ברחוב קדושת אהרון בעיר בית שמש, ניגש השוטר לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף כנגדו.
באותה העת החלה במקום התקהלות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת תוך שהמתקהלים יידו אבנים לעברו. מאחר וחש סכנה לחייו, ביצע המתנדב ירי באוויר ללא נפגעים באירוע. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להשבת הסדר."
האירוע היום בבית שמש מצטרף לעימות אלים שפרץ אתמול באשדוד מול 'הפלג הירושלמי' ושלשום במודיעין עילית.




תגובות
שנאה מי יותר גרוע. ושקרן. אתם או החילונים. מי שונא יותר יהודים ...... אתם או .......
מה שיפה אצל גלאנט זו הצניעות וההקשבה למוון דיעות:):):),נרטה לכם? אצלו השמש זורחת מהרקטום!
אין לי ספק שהאספסוף התגודד סביב השוטר... ולהמלצתי החמה:טוסו לחיות בין הגויים החביבים הערלים,שם תזכו להמון אהבה התחשבות פינוקים רבים בשלל התחומים-צאו לדרך קדושים חביבים ושלא תעיזו לעבוד,לשרת בצבא או לדלם מיסים...זה טרףףףףףףף!
שקרנים, אני הייתי שם לא היו יותר מעשרה אנשים שהיו סביב השוטר ולא עשו לו כלום, לא זרקו אבנים ולא כלום, זה שקר! ואתם עוד מאמינים למשטרה ולתקשורת שכל מטרתם זה להכפיש את החרדים ולגרום לשנאתם...