מזכ"ל בני עקיבא לשעבר הודיע על תמיכה בסמוטריץ' - סרוגים

מזכ"ל בני עקיבא לשעבר הודיע על תמיכה בסמוטריץ'

דני הירשברג, מנכ״ל רשת דעת, ומזכ״ל בני עקיבא לשעבר, הודיע על תמיכה במפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ'. "בצלאל היקר, ראויה היא הציונות הדתית שיהיה לה בית פוליטי נאמן!"

מזכ"ל בני עקיבא לשעבר הודיע על תמיכה בסמוטריץ'
  צילום: פלאש 90

בעקבות הודעתו של וח"כ בצלאל סמוטריץ' על פתיחת השורות ועמידה בראשות הציונות הדתית, הודיע הערב (רביעי) דני הירשברג, מנכ״ל רשת דעת ומזכ״ל בני עקיבא לשעבר על תמיכה במפלגת הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' ועל תמיכה במהלך.

עוד באותו נושא

"נשארתי נאמן לערכים גם כשחלק מחברי נטשו"


27

מדני הירשברג נמסר: "יש לנו דרך. יש לנו ערכים .יש לנו תפקיד ושליחות .יש לנו אחריות .הלב הפועם של מדינת ישראל לא יכול לצאת להפסקה. הציבור הדתי לאומי נושא עשרות שנים סט של ערכים ודגלים, וחותר למימושם במדינת ישראל. עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל".

הירשברג בירך את סמוטריץ' ואמר: "בצלאל היקר, ראויה היא הציונות הדתית שיהיה לה בית פוליטי נאמן! כמי שמכיר מקרוב את עשייתך ומי שדרך הציונות הדתית קרובה ויקרה לו אני בטוח שדרכה של הציונות הדתית חייבת להשמע בגאון ואין לי ספק שאתה יחד עם נבחרת ציונות דתית רחבה תובילו קול זה בגאון"

במהלך ההצהרה, היה ניתן להבחין בהבדלים בקמפיין בין סמוטריץ לבנט, המרמזים על המתיחות: סמוטריץ': "המכנה המשותף לכולם הוא שהם שמים את עצמם במרכז. מפלגות של אנשים. וזו אחת הרעות החולות. אני חלק מתנועה".  הקמפיין של בנט: "בנט בא לעבוד".

יש לציין, כי המשחק האמיתי הוא בין סמוטריץ לבית היהודי, ולא רק מול בנט. בשקט בשקט המו"מ בין הבית היהודי לבנט ממשיך וזה על חשבון המקומות של סמוטריץ' סמוטריץ' ינסה לחזק את כוחו ולהשיק את מפלגת הציונות הדתית כדי לאותת ש-1-2 המקומות שבנט יתן לבית היהודי – הם שלו.

"נשארתי נאמן לערכים גם כשחלק מחברי נטשו"

כאמור, על רקע המתיחות מול ראשי הימין החדש, בצלאל סמוטריץ' נשא מוקדם יותר הערב הצהרה לתקשורת בה קרא להצטרף לתנועת הציונות הדתית בראשותו לקראת ריצה עצמאית בבחירות הקרובות. בדבריו אמר כי "אנו פותחים את השורות לכל מי שמבקש מפלגה דתית ולאומית. מפלגה שתשא את הערכים שלנו בגאווה ובשמחה״.

"אני מבקש להחזיר אותנו אל הישן, הטוב והאהוב. אני מבקש לקרוא לכם אל הדגל למפלגה שמייצגת דרך, תנועה שמשרתת ציבור. זה הבית שבו גדלנו כולנו. זה החינוך שאותו קיבלנו, וזו מהותו של הציבור שאני זוכה להיות שליחו בשנים האחרונות" אמר בדבריו. "סביב הערכים האלה והחתירה למימושם במדינת ישראל יכולים וצריכים להתגבש חלקים הולכים וגדלים בחברה הישראלית. זו אינה מגזריות מצמצמת וסוציולוגית אלא כזו שמציבה דגלים כלליים, בונה זהות, גאוות יחידה, אחריות ומחויבות, ומובילה את מדינת ישראל כבר עשרות שנים בתחומים רבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מנכל דעת
מורי | 06-01-2021 19:56
תבדקו טוב איך נעלמו המליונים בעמותת דעת
2
אין כבר לאף...
יחזקאל הדר | 06-01-2021 20:22
אין כבר לאף אחד לא מעניין אידיולוגיה וחבל תחילת הסוף
3
מעולה. תרוצו ביחד,...
רוץ בצלאל רוץ!! | 06-01-2021 20:23
מעולה. תרוצו ביחד, תקבלומחצי מנדט, וניפטר מכם אחת ולתמיד
בסד נרוץ...
מאנדהוא | 06-01-2021 21:40
בסד נרוץ ונקבל כפול מהקולות שבנט זרק לפח בסיבוב הראשון. .
4
מעולה סמוטריץ מייצג...
הרב הקדוש | 06-01-2021 20:52
מעולה סמוטריץ מייצג את החרדלים המונהגים על ידי כנופיית בשבע והוא זה שיפיל אותם לעיני כל בעגלא ובזמן קריב ואמרו אמן
5
זו סתם השמצה...
אלי | 06-01-2021 20:58
זו סתם השמצה זה לא היה בזמנו