מפאודה ועד שטיסל: YES חושפת את 10 הסדרות הנצפות ביותר ל2020

מפאודה ועד שטיסל: YES חושפת את 10 הסדרות הנצפות ביותר ל2020

yes חשפה היום (ג') את עשרת התכנים הנצפים ביותר לשנת-2020, העונה השלישית של פאודה זכתה במקום הראשון ולאן הגיע העונה החדשה של שטיסל?

מפאודה ועד שטיסל: 10 הסדרות הנצפות ביותר
  צילום: ורד אדיר/ YES

רגע לפני סיום השנה הלועזית, yes חשפה היום (ג') את עשרת התכנים הנצפים ביותר לשנת-2020, בה חלה עלייה של יותר מ-35% בצפייה בהפקות המקור שלה.

העונה השלישית של הסדרה המצליחה "פאודה", התברגה במקום הראשון ברשימה עם עשרות מיליוני צפיות. אחריה במקום השני נמצאת "תאג"ד", שהניבה בעונתה השנייה למעלה מ-10 מיליון צפיות.

באופן מפתיע במיוחד, העונה השלישית של 'שטיסל' שעלתה לאחרונה, הצליחה להתברג במקום השמיני והמכובד ברשימה אחרי שידור שני פרקים בלבד.

הסרט התיעודי שעורר הדים רבים על אשת הנדל"ן ענבל אור, הצליח להגיע למקום הרביעי. אחריו מככבת הסדרה החדשה בכיכובם של גורי אלפי ורותם סלע – "הטבח" שהתברגה לחמישייה הראשונה עוד לפני סיום העונה.

הסדרה האהובה והמצליחה מזה שנים רבות, "האנטומיה של גריי" הגיעה למקום השישי וסדרת הדרמה הרפואית המצליחה "ניו- אמסטרדם" סגרה את הרשימה במקום ה-10.

בעקבות ההצלחה, yes תמשיך להשקיע גם ב-2021 סכום חסר תקדים של למעלה מ-100 מיליון ש"ח נוספים במספר שיא של 31 הפקות מקור, ביניהן עונה רביעית ומצופה ל"פאודה" שתחל להצטלם בקרוב.

יש לציין כי למרות חודשי הקורונה המאתגרים, החברה צילמה כמתוכנן 15 הפקות ישראליות חדשות שיעלו השנה, ביניהן: "יס מן" עם חנוך דאום שצפויה לחזור בעונה חדשה, "ריקוד האש" בכיכובו של יהודה לוי שיגלם רב ישיבה, "מלכת היופי של ירושלים"- בכיכובם של מיכאל אלוני; מלי לוי וישראל אוגלבו; "בני אור"- דרמת פשע על כנופיית נערים צעירים בכיכובם של עמיר בניון ועדן פינס ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה עם בת השוטר?
אני | 29-12-2020 19:28
זה דווקא הצליח להם ממש...
2
פריצות
גיא | 30-12-2020 15:40
סרוגים תתביישו לפרסם סדרות שרואים בהם עירום כמעט מלא וזנות ותרבות רקובה. ממש תורמים לעם אתם. תמחקו את הכתבה. חוץ מזה שהסרטון עצמו לא צנוע.