"הדברים נהיו קיצוניים יותר בעונה הזו": כוכבי שטיסל בראיון מיוחד לסרוגים. צפו

"הדברים נהיו קיצוניים יותר בעונה הזו": כוכבי שטיסל בראיון מיוחד לסרוגים. צפו

רגע לפני שהעונה השלישית של "שטיסל" מגיעה ל-YES, נפגשנו עם כוכבי הסדרה לראיון מיוחד למגזר על ההצלחה בארץ ובעולם, מה מותר להם לגלות על העלילה ומה הם חושבים על היחס שמקבל המגזר החרדי בקורונה? צפו

"היתה תחושה שלא נחזור": ראיון עם כוכבי שטיסל. צפו

כמעט 5 שנים אחרי סיום העונה השנייה של 'שטיסל', העונה החדשה של הסדרה האהובה צפויה ב"חסדי השם" לחזור למסך.

"כיף לחזור לסדרה כזו, זו אולי אחת הסדרות שכתובות הכי טוב שאני קראתי כשחקן", מספר השחקן מיכאל אלוני (קיווע) לסרוגים."היתה איזו תחושה ש'שטיסל' לא תחזור ופתאום הסדרה קיבלה תהודה עולמית שהחזירה אותנו חזרה לצילומים, גם בזמנים בעיתיים כמו עכשיו".

צפו בראיון:

העונה השלישית שצפויה גם היא להיות משודרת ב-YES, נדחתה כבר לא מעט פעמים ויוצריה-אורי אלון ויהונתן אינדורסקי הספיקו כבר ליצור לא מעט סדרות אחרות מאז, מה שהרגיש אפילו לשחקנים ששטיסל כבר לא תחזור.

"צילמנו את העונה הראשונה של שטיסל ב-2012, דברים שצילמתי אז כבר לא קיימים, אבל הסדרה הזו ממשיכה להתקיים גם אם לא היינו מצלמים את העונה הזאת". מספרת נטע ריסקין (גיטי).

כל ניסיונותינו הרבים לדלות פרטים מעניינים על העונה החדשה, לא צלחו מאחר וכל כוכבי הסדרה חתומים על חוזים קשוחים במיוחד. "העונשים המוטלים עלינו הם קשים מאוד, הם עונשים איראנים", מספר דובל'ה גליקמן (שולם) ובכל זאת מנסה לרצות אותנו עם מעט מידע "מה שכן אני יכול לספר שבאמת הדברים בעונה הזו נהיו קיצוניים יותר".

האשמת החרדים בקורונה: "מאוד נוח להפיל את זה על מגזרים מסוימים"

דווקא ברקע תקופת הקורונה, בה המגזר החרדי מואשם שוב ושוב בהפרת ההנחיות – כוכבי הסדרה הגיעו לצלם את העונה השלישית ולא ויתרו על התייחסות לסיטואציה הרגישה שנוצרה כלפי מגזר שלם.

"מאוד נוח להפיל את זה על מגזרים מסוימים", מתייחס אלוני למצב "זה עוד משהו שקצת נוח להפרדה הזו שאנחנו עושים פה והיא צריכה להיפסק כבר".

גם כוכב הסדרה, זוהר שטראוס (לייפא) סיפר לסרוגים: "אומנם שטיסל היא סדרה על איזה מגזר ופינה במדינת ישראל, אבל הכוח של שטיסל, הוא שהיא מצליחה לרדת לרזולוציות מאוד אנושיות שזה לא משנה כבר אם האדם הוא דתי או חרדי ומה אורך הזקן שלו.. אנשים מתחברים לסדרה דרך הדבר הזה וזה ממשיך את הרעיון שבסוף כולנו דומים ושונים בצורה מדהימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לגדל שפם נהיה אופנה? מה נסגר?
אני | 15-10-2020 23:09
שפם זה כל כך גייז/מפדל/דרוזי
קבאוי ...
ר | 21-10-2020 18:33
קבאוי
2
השפם זה עבור...
. | 16-10-2020 0:40
השפם זה עבור צילום הסדרה????
נראה לי...
צבי | 16-10-2020 5:10
נראה לי יותר עבור אתר סרוגים. מזוהה עם הסמל המגזרי, בטח גם הגיע עם סנדלים
3
הסדרה הכי טובה...
ניר | 16-10-2020 13:33
הסדרה הכי טובה שנעשתה אי פעם בארץ