
הרב אבינר על אהוביה סנדק
(צילום תמונה ראשית: באדיבות המשפחה)
הרב שלמה אבינר מתייחס למותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג במהלך מרדף משטרתי אחרי רכב בו נסע.
במקביל לדרישה לחקור את האירוע הטראגי עד תום כי דם יהודי לא הפקר. הרב אבינר מדגיש כי השוטרים עושים עבודת קודש ויש להודות להם.
עוד באותו נושא
מח"ש חקרה 4 שוטרים בגין מותו של אהוביה סנדקחדשות סרוגים

תגובות
מי שמרחם על אכזרים וכו. בפורעי החוק שמשליכים אבנים יש להכות ללא רחם. להכניס לכלא לשנים ארוכות על נסיון לרצח, בדיוק כפי שתבעו בנט סמוטריץ ושקד כלפי משלכי אבנים ערבים.