מח"ש חקרה 4 שוטרים בגין מותו של אהוביה סנדק - סרוגים

מח"ש חקרה 4 שוטרים בגין מותו של אהוביה סנדק

מח"ש פתחה בחקירת האירוע בבנימין, בו מצא את מותו הנער אהוביה סנדק ז"ל, לאחר שרכב בו נסע התהפך במהלך מרדף משטרתי ליד כוכב השחר

author-image
מח"ש חקרה 4 שוטרים בגין מותו של אהוביה סנדק
  (צילום: דוד כהן/פלאש90)

שלושה ימים אחרי האירוע החמור בבנימין, (המחלקה לחקירות שוטרים) מח"ש פתחה בחקירת האירוע בבנימין, בו מצא את מותו הנער אהוביה סנדק ז"ל, לאחר שרכב בו נסע התהפך במהלך מרדף משטרתי.

עוד באותו נושא

הוריו של אהוביה סנדק ז"ל עתרו לבג"ץ נגד המשטרה


24

ארבעה שוטרים נחקרו באזהרה

בהודעת מח"ש נאמר בין השאר: "מיד עם קרות האירוע הגיעו חוקרי מח"ש לזירת האירוע, ומאז הם מבצעים את פעולות החקירה הדרושות לצורך בחינת חלקם של השוטרים באירוע. חלקם של השוטרים באירוע נבדק ע"י מח"ש, בהתאם לסמכויותיה, ובמסגרת זו נחקרו היום ארבעה שוטרים באזהרה ונגבו עדויות משוטרים נוספים. האירוע כולו, על כלל החשדות העולים בו כלפי האזרחים החשודים, ובכלל כך חלקם בגרימת מותו של המנוח, נחקר ע"י משטרת ישראל."

במח"ש אומרים כי הם חוקרים במקביל לחקירת משטרת ישראל, ואף ישתפו פעולה, מה שמעלה צל כבד על החקירה, בה הגוף החוקר והגוף הנחקר פועלים במשותף.

עוד נאמר בהודעה: "מחומר החקירה שנאסף עד כה עולה, כי תחילתו של האירוע בחשד לפיו מספר חשודים השליכו אבנים על פלסטינים, בכביש סמוך לגוש עציון. לאחר שהבחינו בניידת משטרה, החלו החשודים להימלט. במהלך מרדף משטרתי, בשלב מסוים, נוצר מגע בין הרכב המשטרתי לבין רכבם של החשודים. רכבם של החשודים התהפך והמנוח מצא את מותו."

בכך משנה מח"ש את הגרסה של המשטרה, שעד כה לא הודתה כי הרכב המשטרתי ניגח את רכבם של הצעירים.

עוד באותו נושא

טרגדיה בבנימין: נער גבעות נהרג במהלך מרדף משטרתי


16

כזכור, ביום שני, רדפו שוטרים אחרי רכב בו נסעו 5 צעירים מ'נוער הגבעות', לאחר שחשדו בהם שהשליכו אבנים על ערבים. במהלך המרדף התהפך הרכב, במשטרה טענו כי הרכב התהפך כתוצאה מנהיגה פרועה של הנהג, אך הפצועים טוענים כי רכב המשטרה ניגח את רכבם מה שגרם להם לאבד שליטה ולהתהפך.

בימים האחרונים נערכות הפגנות מחאה בקריאה להוציא את חקירת האירוע מידי מחוז ש"י ולהעביר אותו לגורם חיצוני, כמו גם דרישה לחקירת השוטרים המעורבים באירוע החמור שהסתיים במוות מיותר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מדוע השוטרים...
נדביה | 25-12-2020 13:12
מדוע השוטרים לא במעצר ?
2
למה הבלשים לא...
אליש | 25-12-2020 13:33
למה הבלשים לא עצורים? בושה !
3
למה החברים שלו...
סרט רע ... | 27-12-2020 19:26
למה החברים שלו , לא במעצר ? כל מגלגלי העיניים ורוחצים בניקיון כפיהם עדיף היה שהיו שומרים על החוק ולא זורקים אבנים .... ואז היה נחסך מכולנו הסרט הרע הזה ...
4
בסד מחש נוהגת בכחש...
מאנדהוא | 28-12-2020 0:04
בסד מחש נוהגת בכחש