אשכנזי: "דחיית התקציב פוגעת בבריאות הציבור" - סרוגים

אשכנזי: "דחיית התקציב פוגעת בבריאות הציבור"

שר החוץ גבי אשכנזי שביקר היום בבית החולים הלל יפה בחדרה אומר היום כי "דחיית התקציב והחזקתו כבן ערובה לשיקוליו האישיים של נתניהו פוגעת בבריאות הציבור"

author-image
אשכנזי: "דחיית התקציב פוגעת בבריאות הציבור"
  (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

שר החוץ גבי אשכנזי בקור היום (שלישי), בבית החולים הלל יפה בחדרה, לדבריו שם שמע מהצוות הרפואי ומההנהלה על התוצאות הישירות והפגיעה במערכת הבריאות לטווח הרחוק בעקבות אי העברת התקציב.

לאחר שראש הממשלה נתניהו הפיל את האשמה ליציאה לבחירות על כחול לבן, שר החוץ גבי אשכנזי החזיר את הכדור לנתניהו. בציוץ בטוויטר לאחר הביקור בבית החולים 'הלל יפה' בחדרה כתב: "המסקנה היא חד משמעית: דחיית התקציב והחזקתו כבן ערובה לשיקוליו האישיים של נתניהו פוגעת בבריאות הציבור ומסכנת את עתידנו ועתיד ילדינו".

עוד באותו נושא

יהיה רוב? המספרים מאחורי החוק לפיזור הכנסת


3

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה נתניהו שביקר היום (שלישי) במנהלת אכיפת הקורונה: "אנחנו נצביע מחר נגד פיזור הכנסת ובעד אחדות. אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת. אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו. יש לנו הישגים ביד, יש לנו מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, להביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, להביא עוד סיוע לעסקים ולאזרחים – צריך לעשות את כל זה ביחד".

החוק לפיזור הכנסת שהגישו מפלגת יש עתיד – תל"ם צפוי להגיע מחר להצבעה במליאת הכנסת. בתום התייעצות לילית שקיימו, שרי מפלגת 'העבודה' החליטו לתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת שתעלה מחר במליאת הכנסת.

.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מר אשכנזי לא רואים לא שומעים אתה בשטח
.יהודי. | 01-12-2020 14:29
...'''