‏השרה ינקלביץ: בני גנץ תומך במהלך להסדרת ההתיישבות הצעירה

‏השרה ינקלביץ: בני גנץ תומך במהלך להסדרת ההתיישבות הצעירה

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' מכחול לבן אמרה למפגינים בעד הסדרת ההתיישבות הצעירה: "צריך לשים סוף לשיח של השנאה כלפי המתיישבים ביהודה ושומרון. אין סיבה שתחיו בתת-תנאים"

השרה ‏ינקלביץ: גנץ תומך במהלך להסדרת ההתיישבות הצעירה
  צילום: אמיר אטינגר, סרוגים

‏שרת התפוצות עומר ינקלביץ' הגיעה הבוקר להזדהות עם תושבי 'ההתיישבות הצעירה' המפגינים מול משרד ראש הממשלה בדרישה להסדיר את הישובים, וזאת לאור דבריו של שר ההתיישבות צחי הנגבי בשבוע שעבר כי הממשלה בדרך להסדרת הישובים.

עוד באותו נושא

לא ייתכן שאין לנו תנאים שיש לכל אזרח אחר במדינה


16

ינקלביץ' אמרה למפגינים: "חלוצים יקרים, חשוב לי לומר שהגעתי לתמוך בכם ולעמוד לצדכם במאבק הצודק שלכם. חשוב לי גם לומר ששר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ תומך ונותן גיבוי מלא לשר ביטון בצד החשוב הזה שלו. גם חשוב לומר שצריך לשים סוף לשיח של השיסוי ולשיח של האיבה כלפי המתיישבים. צריך לומר בסוף אתם הציוניים, אתם החלוצים וצריך לשים סוף לשיח של השנאה כלפי המתיישבים ביהודה ושומרון. ואין שום סיבה בעולם שאתם תחיו בתת-תנאים.

וחשוב לי גם לומר, שמפלגת כחול לבן זו מפלגת מרכז שאכפת לה מכל התושבים במדינת ישראל ואין סיבה בעולם שאתם לא תחיו בכבוד. נעשה כל אשר ביכלתנו לסייע לכם. בהצלחה"

מפורום ההתיישבות הצעירה נמסר בתגובה: "מדובר בפריצת דרך היסטורית בהסדרת ההתיישבות הצעירה. אנו מודים לשרה ינקלביץ ומברכים את רוהמ החלופי ושר הבטחון גנץ על תמיכתו בהחלטת הממשלה להסדרת הישובים הצעירה.

עתה, לאחר הסכמה של נתניהו וגנץ אין שום מניעה מלהעלות את החלטת הממשלה להצבעה כבר בישיבת הממשלה בשבוע הבא. אנו קוראים לא להחמיץ את ההזדמנות ולהשלים עכשו את התהליך שמתנהל לאיטו כבר שנים ארוכות".

מועצת יש"ע ברכה גם היא: "מועצת יש"ע מברכת את שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ על תמיכתו בהסדרת ההתיישבות הצעירה ומודה לשרה ינקלביץ' העבודה החשובה למען ההתיישבות.

כעת, כשגם ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את כוונתו על ידי ההצהרה של השר צחי הנגבי, להסדיר את ההתיישבות הצעירה בשבוע שעבר, אין סיבה לעכב את הסדרת היישובים, אשר מחכים זמן רב לקידום התשתיות ולפיתוח. יש להביא החלטת ממשלה להסדרת ההתיישבות הצעירה בימים הקרובים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
ינקלביץ
ש | 29-11-2020 12:15
ינקליבץ את מי את מרמה הרי ידוע שגנץ מתנגד להסדרה-עוד דרך של כחול לבן להשיג קולות פוליטיות.
2
נראה לי שעומר...
כחול לבן | 29-11-2020 12:25
נראה לי שעומר התבלבלה. המצביעים של גנץ לא תומכים בהסדרת התנחלויות לא חוקיות בפלסטין. ואם גנץ חושב אחרת אשמח לשמוע את זה ממנו לפני הבחירות.
3
שרה למה? יש...
בני | 29-11-2020 12:27
שרה למה? יש קשר בן השרה לגנץ?אולי משפחה? למה היא משמשת שרה? לא יתכן שרסיסי הכחול שחור לקחו משרדי שרים ונתנו לכל מי שרוצה,יש את ההזויים שוסטר זה לא מבין בכלל כלום קיבל חקלאות,וזי כל היום הוא תוקף לכל הכיוונים,וחוזר לכורסה, ויש הזויה שרת התירות נירדמה לגמרי,בסוף חודש היא מגיע לכנסת לוקחת את תלוש השכר,ולהתראות בעוד חודש,לא מבין,חסרים אנשים מוכשרים לתפקידי שרים? שצריך לאסוף מהרחוב כמה אסופים,זה סופו של בלון של הכחול שחור,לא להיתראות,
4
אנשים אבדו את...
וטרן צנחן לוחם | 29-11-2020 13:19
אנשים אבדו את הפרנסה רעבים ללחם ופה ממציאים משרדים אםילו חלם גדולה עליך גנץ לך הביתה עוד לפני הבאבא ביבי יאלא לך
5
הבוס שלך משנה...
יהודה | 29-11-2020 13:32
הבוס שלך משנה דעות בכל יום
6
חחח הזוי לחלוטין...
הזוי | 29-11-2020 13:51
חחח הזוי לחלוטין הרי תומכי גנץ מתנגדים לכך! זה סהכ עוד דרך של כחול לבן לשקר לבוחרים שלה.. שקרה לשמאל וכעת משקרת לימין!
7
הדבר היחידי שבני גנץ תומך בו
פסיכולוג קליני | 29-11-2020 13:57
זו האפשרות שתתקיים הרוטציה. ברור שזה לא יקרה, אבל בני, הגבוה עם העיניים הכחולות, עם הכומתה האדומה, עם הכנפי צניחה, הוא תומך בו.