סמוטריץ: המערכת מחזיקה את ליברמן במקומות רגישים - סרוגים

סמוטריץ: המערכת מחזיקה את ליברמן במקומות רגישים

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) התפלא על הגעת חברי הכנסת של ישראל ביתנו כדי להתנגד להצעת החוק שלו: "ליברמן עומד בראש מפלגה מושחתת, הוא צריך לשלם פרוטקשן למערכת המשפט"

סמוטריץ: המערכת מחזיקה את ליברמן במקומות רגישים
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) תקף מעל דוכן הכנסת את מפלגת ישראל ביתנו שהתייצבה כדי להצביע נגד הצעת החוק לתקופת צינון ליועמ"ש ולפרקליט המדינה לפני מינוי לבית המשפט העליון.

בדברי הסיכום שלו להצגת הצעת החוק לפני ההצבעה, התפלא סמוטריץ' לראות התייצבות כמעט מלאה של חברי הכנסת ממפלגת ישראל ביתנו, שהגיעו כדי להצביע נגד.

עוד באותו נושא

ליברמן: "אין שום קשר בין סמוטריץ' לציונות דתית"


41

"ליברמן עומד בראש מפלגה מושחתת, הוא צריך לשלם פרוטקשן למערכת המשפט", קבע סמוטריץ' שכינה את מפלגת ישראל ביתנו 'ארגון פשע'. "אולי זה קשור לכך שהתיק של פאינה קירשנבאום תלוי ועומד בביהמ"ש? אולי קשור לעובדה שהמערכת מחזיקה מישהו במקומות רגישים?"

ההצעה נפלה ברוב עצום, עם 2 תומכים בלבד מול 45 מתנגדים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ האפס מאופס...
ערן דותן | 25-11-2020 15:58
סמוטריץ האפס מאופס חסר העשיה וקורות החיים ועל זה אין מה להתווכח לא עשה כלום בצבא ולא עשה כלום באזרחות ואלו עובדות הבן אדם שמעולם מעולם לא העיז להתמודד לבד לכנסת ותמיד התעלק ונצמד למפלגות אחרות כדי שיתנו לו מקום ודרכם ימצא כסא מעיז ופותח את הפה המטונף שלו על כל מי שלא נראה לו עכשיו זה ישראל ביתנו אז לידיעתך סמוטריץ הנוד נפוח לישראל ביתנו יש 7 מנדטים בכנסת ובכל סקר יש לה לפחות מספר כזה או יותר אז תבין לבד מי אתה לידם שאתה מבין שאם אתה רץ לבד אין לך סיכוי לעבור את אחוז החסימה
אתה סמרטוטריץ' ברמיסתך את ביבי חזקת את הטינוף
ליברמן הטינוף | 25-11-2020 20:19
ליברמן רוסי מטונף
מה,גם ליברמן רימה כמוך את הצבא ?
רמאותו אומנותו | 25-11-2020 17:59
לא יכול להיות.
2
פאינה קירשנבאום שימנה...
בנימין | 25-11-2020 16:11
פאינה קירשנבאום שימנה את החברים שלך כדי שיעבירו כסף לתנועת רגבים שלך .... תבדוק בדוח מבקר המדינה מה הוא כתב על מקורות המימון של הרגבים שלך .
שיחקרו מאיפה הכסף של רגבים סמוטריץ יכנס לכלא
-חסוי- | 25-11-2020 18:31
חבל שלא עושים חקירה רצינית של של כל הכספים הציבורים שעברו מרשויות מוניציפאליות ביוש דרך עמותות וחברות קש היישר לכיס של סמוטריץ שעבד ברגבים עדיף לו שלא יזכיר את המילה פשע
3
ליברמן הזין שנשאר...
קוביה | 25-11-2020 16:58
ליברמן הזין שנשאר בחוץ.
4
נאום סמוטריץ שרימה את רשויות הצבא שנים
ישראל בן שחר | 25-11-2020 18:25
בצלאל סמוטריץ רימה שנים את רשויות הצבא ! היה רשום כתלמיד ישיבה קיבל על שמו מלגת אברכים ממשרד הדתות ובשנים אלו עסק בכל מה שהזדמן לידיו ואף הגדיל לעשות והלך ללמוד תואר ראשון במשפטים בקריה האקדמית אונו בעודו מצהיר שתורתו אומנותו בזמן דחיית גיוס ! ורק בגיל 28 לאחר שסיים את התואר התגייס לשרות צבאי לתקופה הקצרה ביותר! אלו עובדות גם הוא לא מסוגל להכחיש אותם! זה לא ציונות דתית! זו רמאות דתית! אתר סרוגים תבדקו את העובדות האלו ותפרסמו אותם לציבור! הוא לא ראוי לשמש חבר כנסת ובטח שלא מטעם הציונות הדתית! אין מה להתווכח אלו עובדות שגם הוא עם כל הפה הגדול והמטונף שלו מעולם לא הכחיש!
5
חייבים טיפול שורש במערכת המשפטית
חיים | 25-11-2020 22:10
מצע לבחירות: הקמת ועדה ממלכתית על חוסר אימון הציבור ברשות השופטת.לפני תקופתו של הנשיא אהרון ברק, אימון הציבור במערכת המשפט ,היה למעלה מתשעים אחוז. כיום, כשלושים ותשעה אחוז. בכל מדינה מתוקנת ,לא היו עוברים על כך לסדר היום .מי שירוץ על ענין זה בבחירות,יזכה באהדת הציבור.
6
אחלה סמטריץ ישר...
יורם י | 25-11-2020 22:20
אחלה סמטריץ ישר כח
7
סמוטריץ אל תירא...
אריק | 25-11-2020 23:48
סמוטריץ אל תירא ואל תיחת. איך אתה יידע שכל מה שאתה עושה זה טוב ? פשוט מאד ,התנגדות. אותו דבר אמרתי לשרה מירי רגב כשביקרה בכותל. חצי אן לא יותר מהעליה במנדטים של ימינה זה בגללך. כוכב עולה בשמי הפוליטיקה.עזבו פוליטיקה ,הבןאדם מענטש ,חכם ,מבריק,חכם ואינטלגנטי בצורה מעוררת כבוד. קוץ שלא יוצא וגם לא יצא מהעיניים של השמאל ההזוי והלא שפוי.נטול ערכים בבפשיטת רגל מוסרית ערכית רוץ סמוטריץ הגיבור המכבי רווווווווץ
8
סמוטריץ. עלה והצלח....
גדי | 26-11-2020 6:16
סמוטריץ. עלה והצלח.
9
ליברמן בוגד לבוגדים ען...
יקיר יעקובוב | 26-11-2020 21:01
ליברמן בוגד לבוגדים ען אמונה