אביגדור ליברמן באולפן סרוגים: "אין שום קשר בין סמוטריץ' לציונות דתית"

אביגדור ליברמן באולפן סרוגים: "אין שום קשר בין סמוטריץ' לציונות דתית"

יו"ר ישראל ביתנו תוקף באולפן סרוגים: "בורג והמר מתהפכים בקבר כשהם שומעים שסמוטריץ' היורש שלהם". מאשים ש"נתניהו ובנט מתואמים", וטוען "אני היחיד שנשארתי בגוש הימין"

ליברמן: "אין שום קשר בין סמוטריץ' לציונות דתית"
  אביגדור ליברמן (צילום: מתוך אולפן סרוגים)

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן טוען באולפן סרוגים כי "לנתניהו אין שום קשר לימין. הוא הפך לשבתאי צבי של הימין". במשבר שנוצר בינו ובין הציונות הדתית הוא מאשים את הצד השני: "קומץ של חרד"לים השתלט על כל הציונות הדתית. אין שום קשר בין השתלחויות של הרב לווינשטיין בנשים בבנות לבין הציונות הדתית". על מפלגת ימינה הוא לא סומך בנוגע להחלפת נתניהו: "בכל ההצבעות הקריטיות ימינה יחד עם נתניהו", ולהערכתו בנט וימינה מתואמים עם נתניהו.

"אני היחידי שנשארתי בגוש הימין", מסביר ליברמן את התנתקותו מהגוש. "אי אפשר להגיד על נתניהו שהוא שייך לימין בכל צורה שהיא. היה ראיון עם מנסור עבאס, ששומר על שיתוף פעולה כדי שהוא יתמוך בחוקי נתניהו", אומר ליברמן.

"זה התחיל עם פיזור הכנסת ומבקר והכשלת איילת שקד, ראינו גם שיתוף פעולה על אותה הצבעה להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית. ברור שיש פה שיתוף פעולה אסטרטגי, שהתחיל עוד מימי נתן אשל שכתב על כך. זו רשימה ערבית מוסלמית קיצונית בעמדתה הבסיסית".

ממשלה עם המשותפת? תפסיקו לבלבל את המוח

על הרצון שלו להקים ממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת אומר ליברמן: "חס וחלילה, אמרנו מראש.. מי שהיחידי מהרגע הראשון ששיתוף פעולה עם ערפאת, עם אחמד טיבי, זה היה נתניהו. מי שמסר את חברון לערפאת היה נתניהו, מי שחתם על וואי פלנטיישן היה נתניהו, מי שמנע פינוי חאן אל אחמר למרות שהיה אישור של בג"צ- היה נתניהו, אז תפסיקו לבלבל את המוח".

עוד באותו נושא

דווקא בחירת ביידן יכולה להאיץ אצלנו בחירות

אז על מי תמליץ במקרה של בחירות? "קודם כל אני אמליץ על עצמי, אני חושב שמבחינת הרקע וכישורים ויכולת בטח אני מעל כולם, אבל המטרה שלי קודם כל זה להחליף את שלטון נתניהו. לנתניהו אין שום קשר לימין, הוא עובד אצל דרעי וליצמן, אין לו שום קשר לתנועה הרוויזיוניסטית – שזו תפיסה ליברלית בכל המובנים".

החרדים לא מנהלים ויכוח ענייני

ליברמן מאשים שנתניהו "קלקל את החרדים", לטענתו בגלל שהם הבינו שניתן לקבל ממנו הכל. "הם הפכו מאוד כוחניים", הוא אומר, "אני שנים ניסיתי לבנות איתם גישה סבירה, אבל הם הבינו שאפשר לקבל הכל, גם בנושא חוק הגיוס, ישבנו עם דרעי וגפני והם אמרו שהם יכולים לחיות עם זה, ואחרי זה ליצמן אמר 'זה לא מקובל עלי', והם מתיישרים עם הכי קיצוני".

"יש בעיה עם החרדים שמעולם לא מנהלים ויכוח ענייני", הוא מתייחס לעומק השבר גם מול החרדים. "הם תמיד מנסים להכתים אותך; גזען, אנטישמי, שונא חרדים. הבעיה שלי היא לא חרדים אלא עסקנים חרדיים שבכוונה רוצים להחזיק את הציבור החרדי עני ותלוי בקצבאות ובגמ"חים".

במקום לסכל מחבלים נתניהו סיכל את שר הביטחון

"כשאני נכנסתי למשרד הביטחון היה סיכום ברור על איזה טיקט אני נכנס ומה הולכים לעשות בעזה" חוזר ליברמן לתפקידו האחרון בממשלת נתניהו, "במקום לסכל מחבלים הדבר היחידי שעניין את נתניהו הוא איך הוא מסכל את שר הביטחון שלו".

אז מה אפשר לעשות במצב הפוליטי הנוכחי? מבחינת ליברמן קודם כל להיפטר מנתניהו. "הגענו למצב שאת נתניהו לא מעניין לא ימין, לא מדינת ישראל, לא אזרחי ישראל אלא איך הוא שורד פוליטית ומשפטית ולכן צריך להשתחרר ממנו הוא הפך לשבתאי צבי של הימין".

יש טענות שכל היציאה שלך מהגוש וההתנתקות מנתניהו היא בגלל איבה פרסונאלית וטענות שהוא היה חלק מהחקירה שלך? "אין לי שום דבר פרסונאלי", מבהיר ליברמן וחוזר על העובדה שצריך ללכת עם הליכוד ללא נתניהו.

היו הימים. ליברמן ונתניהו בימים יפים יותר (צילום: יונתן זינלד/ פלאש 90)

על בית המשפט והחקירות שלו אומר ליברמן: "אני בניגוד לנתניהו ברגע שהוגש כתב אישום התפטרתי מתפקידי, ויתרתי על החסינות, ישבתי עם ווינרוט אמרתי לו תקבע לי שמונה ישיבות בשבוע, אני רוצה לגמור עם זה, אני בטוח בחפותי, וכך היה וזוכיתי".

"הרי עד שהתחילו החקירות הוא דיבר בזכות בית המשפט", אומר ליברמן על נתניהו ומפנה אל האתר של משרד ראש הממשלה לראות שם עד כמה הוא שיבח את דורית בייניש ומדבר בעד חשיבות עצמאות בית המשפט.

בורג וזבולון המר בטח מתהפכים בקברם

על הקרב בינו ובין הציונות הדתי אומר ליברמן: "לצערי גם פה, קומץ של חרד"לים השתלט על כל הציונות הדתית. אין שום קשר בין ההשתלחויות של הרב לווינשטיין בנשים בבנות הוא מסביר מה מקומם, לבין הציונות הדתית. בפעם הראשונה שהוקמה ליגה נגד כפייה דתית בישראל ב-1950 מי היו הראשונים שהצטרפו? הרב צבי יהודה קוק ובנו של ז'בוטינסקי – אריה ז'בוטינסקי".

"אני שומע את סמוטריץ', בטח בורג וזבולון המר מתהפכים בקבר כשהם שומעים שזה היורש שלהם – בצלאל סמוטריץ'. מה הקשר שלו לציונות הדתית? מדובר בחרד"לים, משיחיים אין להם שום קשר לציונות הדתית" הוא פוסק.

ימינה הכשילו את צהר: "כשיזמנו את החוק לתת לכל רב עירוני להתיר לכל רב עיר להקים בית דין לגיור מי הכשיל אותנו? אותה ימינה, בית יהודי. הם רצו להכשיל את צהר. כל אחד שמבין שאנחנו לא יכולים להתנתק מהעם היהודי בגולה, מה לעשות הגופים הדומיננטיים שם זה הרפורמים והקונסרבטיביים, אין מה לעשות, צריך להחליט או שמתנתקים מהם או שהם חלק מהמשפחה".

אני לא מאמין להצהרות

מה שאני רואה שבנט הולך יד ביד עם נתניהו כל הזמן, הכל מתואם. אני לא מאמין להצהרות, שמעתי גם את בני גנץ מצהיר הצהרות. אתמול בכנסת חוק ביטוח לאומי לעצמאיים. מתן כהנא יושב לידי בכנסת ולא מצביע. גם על ההצבעות על חוקי נתניהו בכל ההצבעות הקריטיות הם יחד עם נתניהו.

על הבחירות בארה"ב אומר ליברמן: "חובתנו לכבד כל תוצאה בארה"ב וחובתנו לא להתערב שם, תמיד ידענו לשמור על תמיכה של 2 המפלגות ו2 הבתים וזו המדיניות הנכונה. כשזה יגמר זה יגמר. צריך גם להודות לטראמפ שהיה נשיא יוצא דופן, על פתיחת השגרירות בירושלים, ההכרה ברמת הגולן וההסכם עם המפרציות מגיע לו גם תודה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
41 תגובות - 35 דיונים מיין לפי
1
טריץ': אין שום קשר בין היהדות לאיוואט ליברמן
ליברמן יתהפך בקברו | 06-11-2020 9:03
סטאלין וראספוטין מתהפכים בקברם
2
ליברמן צודק!אין קשר בין סמוטריץ לציונות הדתית
ישראל בן שחר | 06-11-2020 9:14
בצלאל סמוטריץ רימה שנים את רשויות הצבא ! היה רשום כתלמיד ישיבה קיבל על שמו מלגת אברכים ממשרד הדתות ובשנים אלו עסק בכל מה שהזדמן לידיו ואף הגדיל לעשות והלך ללמוד תואר ראשון במשפטים בקריה האקדמית אונו בעודו מצהיר שתורתו אומנותו בזמן דחיית גיוס ! ורק בגיל 28 לאחר שסיים את התואר התגייס לשרות צבאי לתקופה הקצרה ביותר! אלו עובדות גם הוא לא מסוגל להכחיש אותם! זה לא ציונות דתית! זו רמאות דתית! אתר סרוגים תבדקו את העובדות האלו ותפרסמו אותם לציבור! הוא לא ראוי לשמש חבר כנסת ובטח שלא מטעם הציונות הדתית!
3
מי זה ליברמן...
שי | 06-11-2020 9:17
מי זה ליברמן אביגדור ???
זה אחד...
קדומים רבתי | 06-11-2020 9:38
זה אחד שיש לו מפלגה ובכל סקר הוא מקבל לפחות 7 מנדטים כמפלגה אחת!!!!!! ומי זה בצלאל סמוטריץ? זה אחד שמעולם לא התמודד לבד לבחירות ותמיד תמיד דאג לעצמו לכיסא במפלגות אחרות . ולמה?? כי הוא יודע שלבד הוא לעולם לא היה נכנס לכנסת והוא היה צריך לקנות לעצמו כיסא פלסטיק .
4
ליברמן, שפר
יוני | 06-11-2020 9:51
ליברמן שפר תחוש הומור שלך אני בגוש הימין בנט ונתניהו מתואמים אולי אתה מרגל סובייטי...
5
הזוי שבהזויים
מאיר | 06-11-2020 9:52
בורג והמר מתגלגלים לא בקברם אלא על שיפודי אש בגיהנם על כל החורבן הרוחני שיצרו, ודווקא מי שיכול לתקן את החורבן הרוחני שהשניים הללו יצרו הוא סמוטריץ'. ובכלל עם ארץ שכמותך מה אתה מבין בכלל בענייני יהדות, מן הסתם שהגויים שהבאת מרוסיה בזה אתה מבין יותר.
6
סמוטריץ זה לא...
צ'ונג ישלצניק | 06-11-2020 10:06
סמוטריץ זה לא ציונות דתית סמוטריץ זה בן אדם שרודף כבוד ושררה משחר ילדותו אין בינו לבין הציונות הדתית כלום מאז ומעולם סימן ההיכר שלו היה היהירות והשחצנות ולא סתם הוא לא מעיז לרוץ ברשימה נפרדת לכנסת כי כנראה שגם לו ברור שאין לו סיכוי אחרת הוא היה רץ לבד
7
איפה התגובות של שפוטי סמוטריץ'? ישנים עדיין?
עקיבא | 06-11-2020 10:11
תהיו מוכנים ,כל העבדים הכלבלבים של סמוטריץ' יכתבו תגובות בעדו בשפה ירודה ובטיעונים הזויים כדי לנסות לרומם את גוש היהירות והגאווה הכלומניק חסר הקורות חיים בצלאל סמוטריץ' בטח בערוץ 7 עמלים כעת לכתבות הילול שבח ופאר לסמוטריץ' שלהם
8
אין שום קשר...
תיקון טעות | 06-11-2020 10:15
אין שום קשר בין הציונות לבין דת. ציונות דתית' זה כמו יהדות מוסלמית. הציונות הביאה להקמת המדינה משום שהיתה חילונית גמורה. אחרת היינו עד היום בשטייטל בפולין הוא מצחצחים את נעליו של מלך מרוקו
9
אין שום קשר...
טולסטוי | 06-11-2020 10:18
אין שום קשר בנך למדינת ישראל,גוים רוסים. לא יכולים לשדוד את הקופה הציבורית,וליתקוף יהודים,אין לך משהו רע להגיד על הבוס פוטין? אולי בכל זאת? זה יהיה הפיתרון הסופי שלך כשתיפתח את הפה שלך על פוטין,ויכולים לעשות פייק ניוזעל פוטים בשימך,ובסוף אתה. תהיה ניוז פקינג,
10
פקה פקה פקה דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
דוד | 06-11-2020 10:29
ליברמן סוכן כפול אין לו זכות דיבור מי בכלל מראיין את הליצן הזה
אתה ליצן....
רבקה יצחקי | 08-11-2020 22:05
אתה ליצן. אין לך מחשבה עצמאית .הולך עם העדר כמו כל החמורים
11
סמוטריץ'
חנן | 06-11-2020 10:49
הוא חכ הכי טוב שיש. תגידו לו תודה על מה שהוא עשה בשבילכם ובשביל המדינה
אכן
ישראלית | 25-11-2020 16:25
אתה צודק מאד מאד
12
אין שום קשר...
יואל | 06-11-2020 11:08
אין שום קשר בין ליברמן ליהודי
אני מבין
יוני | 06-11-2020 11:34
שיש לך מכשיר שבודק מי יהודי
13
ליברמן על פי...
צשה | 06-11-2020 11:21
ליברמן על פי הראיות שנשמעות. במחוזותנו. והיום לא חסרות כפי שאנחנו רואים חשיפה של גורמים חיצוניים שמנסים להשתלט על מדינות ושותלות בתוכם חפרפרות בכל מדינה וממננות אותם במיליוני דולרים שלא חסרים להם. בכדי להשיג את מטרתם הסופית . והיא השתלטות טוטאלית על העולם החדש מזרח תיכון חדש חיים חדשים .על פי הגדרתם ליברמן הוא פייון קטן במערכת ענקית. שחייה על חשבון אחרים
14
ליברמן
א | 06-11-2020 11:57
לך אין קשר ליהדות אוכל טרפות תתביש לך תשב עם הערבים זה מתאים לך אפס
15
למי שלא היה...
יהודי | 06-11-2020 12:04
למי שלא היה ברור לו עד עכשיו, הגיעהזמן שהדברים ייאמרו האורות: הנציג היחיד של הציונות הדתית הוא מר ליברמן... נשמע בדיחת השנה... בפרט שהוא מגלה לנו שיש לו קשר עם בורג והמר. הוא יודע מה קורה איתם שם עכשיו.
16
ליברמן צודק, ברוב דבריו, כולל על סמוטי סמרטוט
עדו | 06-11-2020 12:08
ליברמן צודק ברוב דבריו, במיוחד על סמוטי סמרטוטי, ציונות דתית זה קודם כל התורה אחכ הכספים אחכ כל השאר. וגם הביקורות על שאר בדברים כאילו הוא שונא דת ותורה לא נכונים, יש שישיבה ומכינה שממוננת על ידי ליברמן מכינת נוקדים והישיבה לידיה לבוגרי צבא. הוא מתנגד גם לפינוי ישובים והיה נגד הגירוש מגוש קטיף. יש לו הרבה זכויות אך הציבור מונע עי נתניהו והתקשורת שהפכו אותו לשמאלני שונא דת. וכן הנסיבות.
17
אם הוא הלך...
סופר שאול | 06-11-2020 12:10
אם הוא הלך עם המשותפת ומרץ הוא לא ימין הוא מתנגד לברית מילה
18
ליברמן שההית חבר...
מזל | 06-11-2020 12:22
ליברמן שההית חבר של דרעי נתת חופשי פטור לדתיים מהצבא.ומה אם הדרכונים שחילקת לאורליגכים שהם לא יהודים?ליברמן פושע גדול
19
סמוטריץ הוא סממן...
דוד קמחי | 06-11-2020 12:28
סמוטריץ הוא סממן מובהק של הגלות והחושך איש גס רוח שחצן יהיר וריק מכל תוכן ועשיה שהשתלט בתחכום רב ובממזרות גדולה על תנועת תקומה ומשם דחף את עצמו לפוליטיקה אין ספק שנוכחותו בכנסת ישראל רק מרחיקה את הגאולה ומבססת את הגלות ה' יצלינו מאנשים כמוהו
20
)ישעיה מט, יז):...
סמוטריץ נוכל בעור של כבש | 06-11-2020 12:32
)ישעיה מט, יז): מִהֲרוּ בָּנָיִךְ מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ. 'מהרסיך' = רת: מפלג הרסני רמאי סמוטריץ יהיר כלומניק
21
בורג והמר אולי...
אחד שאכפת לו | 06-11-2020 12:37
בורג והמר אולי היו הראשונים בראש מפלגת הבית היהודי (המפדל) אבל הציונות הדתית התחילה מהרב קוק והוא בפעם הראשונה שבדקתי היה חרדלי להגיד שהזרם החרדל לא חלק מהציונות הדתית זה נובע מבורות ומחוסר הבנה מה זה הציונות הדתית, הציונות הדתית משמעה ציונות (אהבת ארץ ישראל) דתית(אהבת התורה) אכן כן הזרם החרדלי שם יותר דגש על החלק של הדתית מאשר הציונות הדתית הקלאסית אבל זה עדיין חלק מהציונות הדתית
22
מתכונן לבחירות הבאות?...
עם ישראל חי | 06-11-2020 12:37
מתכונן לבחירות הבאות? תפזול לשמאל שם שונאי ביבי.שם יהיו לך יותר קולות.
23
ליברמן תמשיך לברבר...
ימינה קדימה | 06-11-2020 13:06
ליברמן תמשיך לברבר ולקשקש כמה שאתה רוצה....העיקר שנמשיך לראות אותך מחוץ לקואליציה
24
אין שום קשר בין ליברמן לרוסיה
דת"ל | 06-11-2020 13:30
או אפילו לא מכיר את פוטין, והוא גם לא מרגל רוסי
25
ליברמן הנוכל הפוליטי הגדול מאז קום המדינה
משה | 06-11-2020 14:50
אין כוחו של ליברמן,אלא בהבל פיו.מי שהרס את מחנה הימין והמדינה הוא ליברמן.טמבל מי שמאמין למילה אחת של ליברמן,שלאורך כל הקרירה שלו,הצהיר הצהרות בומבסטיות,ריקות מכל תוכן.ליברמן ילמד אותנו,ציונות דתית מהי,אפילו לא מצחיק.
המילה.מחנה.הימין.זה.בלוף.הגדול.בהיסטוריה.אין.יהודי.שלא.הואב.את.מדינת.ישראל.לא נותן.שום.זכות ללובשי הכיפות.להיות.רק.הם אוהבים.את.המדינה.המתנחלים.עברו.רק לקבל.בתים.כמעת בחינם..יש.הרבה.מיהם.שיש.להם.בתים.ומשכירים.אותם...הם.מקבלים.רק.תקציבים.זאות בגלל.רווח.רכוש.נוסף.תפסחקו.עים.הבלוף.המתמשך.שרק.אתם שומרים על.המדינה.שככתם.שנקיבוצנקים.היו.בכול.בכול.המלחמות.ושמרו על גבולות המדינה.מתאי.שלא.חשבתם.על.מפלגות.ימין.הייתם.בכול.הממשלות מי.מפאי.ועד.הליכוד.וקיבלתם מספיק תקציבים.ולא.חלמתם.על מפלגות.ימינה.????? ...
איחוד.העם.בלי.חלומות | 06-11-2020 19:03
המילה.מחנה.הימין.זה.בלוף.הגדול.בהיסטוריה.אין.יהודי.שלא.הואב.את.מדינת.ישראל.לא נותן.שום.זכות ללובשי הכיפות.להיות.רק.הם אוהבים.את.המדינה.המתנחלים.עברו.רק לקבל.בתים.כמעת בחינם..יש.הרבה.מיהם.שיש.להם.בתים.ומשכירים.אותם...הם.מקבלים.רק.תקציבים.זאות בגלל.רווח.רכוש.נוסף.תפסחקו.עים.הבלוף.המתמשך.שרק.אתם שומרים על.המדינה.שככתם.שנקיבוצנקים.היו.בכול.בכול.המלחמות.ושמרו על גבולות המדינה.מתאי.שלא.חשבתם.על.מפלגות.ימין.הייתם.בכול.הממשלות מי.מפאי.ועד.הליכוד.וקיבלתם מספיק תקציבים.ולא.חלמתם.על מפלגות.ימינה.?????
26
צודק ליברמן. יהודי...
חיים | 06-11-2020 19:07
צודק ליברמן. יהודי לא מתנהג כמו שמתנהג סמוטריץ' !! רוע וגזענות .
27
טלפון אחד הוא מרים לנתן שרנסקי ועוד 1 מיליון-
Moses | 06-11-2020 20:09
״יהודי״ רוסיה עולים לישראל מקבלים במקום תעודת זהות והופ הוא ראש ממשלה.
זה לא...
יעקב | 07-11-2020 8:36
זה לא יהודי רוסיה אלה גויים מרוסיה, רוב העולים מרוסיה לא תמכו בליברמן, באיזה סיירת שירת ליברמן הפה הגדול
28
שקרן גנב נוכל...
אילן | 07-11-2020 7:34
שקרן גנב נוכל עשית קופה על חשבון אחרים תחזיר מה שלקחת הכול בסדר
29
ליברמן פסולת אנושית...
אלי | 07-11-2020 13:29
ליברמן פסולת אנושית
30
עוד פעם התחיל...
אי בט בר מינן | 07-11-2020 14:46
עוד פעם התחיל לפלוט שטויות המטומטם הזה.
31
מי ז ה ליברמן סתם איש פתטי
שרון | 07-11-2020 18:36
מי ז ה ליברמן סתם איש פתטי
32
ליברמן,מה עים הכסף...
רוני | 07-11-2020 19:03
ליברמן,מה עים הכסף שהבת שלך עשתה? מהיכן זה הגיע? בגיל 21 לא ניקלט איך עושים 7,000,000, אז אמרנו שודדים,ונוכלים באו מברית המועצות,ולא מכליל,יש המון שהם עובדים לפרנסתם,אתה לא שייך לך מכאן,חזרה
33
אין שום קשר...
אבי | 15-11-2020 13:32
אין שום קשר בין ליברמן לבין אמירת אמת. צירוף מקרים מוחלט בהחלט
34
ליברמן
יוספה | 25-11-2020 16:22
אין כל קשר בינך לבין מדינת ישראל.
35
ליברמן ען אמונה...
יקיר יעקובוב | 26-11-2020 20:59
ליברמן ען אמונה בוגד