תנועת עזרא מפגינה: תנו לנו לחזור לפעילות - סרוגים

תנועת עזרא מפגינה: תנו לנו לחזור לפעילות

מאות חניכי תנועת עזרא יפגינו היום אחר הצהריים מול הכנסת בדרישה לאפשר לתנועה לחזור לפעילות תוך שמירה על כלל ההגבלות. מזכ"ל התנועה: "התנועות הן מסגרת חינוכית"

author-image
תנועת עזרא מפגינה: תנו לנו לחזור לפעילות
  ארכיון, באדיבות תנועת הנוער עזרא

היום (רביעי) אחר הצהריים תנועת עזרא תקיים הפגנה מול הכנסת, זאת בעקבות הדיון אודות פתיחת המשק תוך התעלמות מהחזרת תנועות הנועד לפעילות. לטענת התנועה, כאשר בני הנוער מתאגדים ברחובות ללא השגחה, הדבר מביא לתוצאות הרות אסון.

בתנועה קובלים על כך שבזמן שבתי הספר נפתחים והשווקים חוזרים לפעילות, על תנועות הנוער נאסר לקיים פעילויות גם תחת הגבלות ובשטח הפתוח. וכתוצאה מכך בני הנוער מסתובבים ברחובות בחוסר מעש.

עוד באותו נושא

פסק הלכה: מותר להדביק בקורונה כדי ליצור חיסון עדר


7

בעזרא אומרים כי "בצורה אבסורדית, הממשלה לא מאפשרת לתנועות הנוער לקחת אחריות ולדאוג למפגשים בהם שומרים על הכללים". בתנועת הנוער החליטו לקיים הפגנה בה ינכחו מאות חניכי תנועת עזרא. ההפגנה תתקיים מול הכנסת, בדרישה לאפשר לתנועה לחזור לפעילות תוך שמירת הכללים והקפדה לקיים את כל ההגבלות.

מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה-מלאך אומר: "במצב של אי וודאות, התנועה היא ששומרת על החוסן האישי והחברתי של בני הנוער. הרי כולם יודעים שהם נפגשים בין כה וכה, רק שלא באופן בטוח".

"מערכת החינוך כולה נפתחת והסיבה שלא פותחים את תנועות הנוער נובעת או מחוסר הבנה או מחוסר אכפתיות, בכל מקרה זו חרפה. התנועות הן מסגרת חינוכית שנותנת גב וקרקע יציבה לחניכים, דבר לו הם זקוקים יותר מכל".

דה-מלאך הוסיף: "בחודשים האחרונים החמרנו על עצמנו ושמרנו על אחרון הנהלים. אבל האחריות שיש לנו כלפי בני הנוער וכלפי חניכנו מחייב לצעוק על האבסורד שזועק לשמיים. אנו דורשים מהממשלה לאפשר לנו לחזור לפעילות רגילה ולא להשאיר את הדיון על תנועות הנוער לתחתית הרשימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
תנועת עזרא צריכה...
שמאי | 25-11-2020 18:15
תנועת עזרא צריכה לשנות את שמה לעזרע. הם מקלקלים את הנשמות הרכות בשטויות של ציונות חילונית ורפורמיות. ראיתי במו עיני פעילויות עזרע בהן נכחו נערות ונשים!
יאללה יאאלה...
אאא | 08-12-2020 15:53
יאללה יאאלה סתום ובני עקיבא יותר טוב? אתה בוגר של תנועה בכלל שאתה יכול לשפוט את עזרא? זכותן המלאה של נשים ונערות להשתתף בפעילויות זו מטרת התנועה שיהיו גם בנים וגם בנות אני חברה בתנועה יכול מה שאמרת הוא שקר גמור עזרא ממש לא מקלקלים את הנשמות הרכות כלשונך בשטויות של חילונים ורפורמים והציונות היא ממש לא שטות, אז רגע לפני שאתה מחרטט לאנשים שטויות בראש חשבת פעם על זה שהנשים והנערות שם מרצון ולא מהכרח? לא ממש לא חשבת על זה נכון?