במקום בחירות | עמית סגל: זו ההצעה של הליכוד לגנץ - סרוגים

במקום בחירות | עמית סגל: זו ההצעה של הליכוד לגנץ

על פי הדיווח של עמית סגל, בליכוד העבירו לכחול לבן הצעה לפיה אם גנץ יוותר על הרוטציה וניסנקורן יוזז ממשרד המשפטים, הממשלה תוכל להאריך ימים והבחירות יימנעו. בכחול לבן מכחישים

author-image
במקום בחירות | עמית סגל: זו ההצעה של הליכוד לגנץ
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

פרשן חדשות 12, עמית סגל, מדווח כי הליכוד העבירו לכחול לבן הצעה שתמנע את פירוק הממשלה וההליכה לבחירות.

על פי הדיווח, ההצעה הועברה על ידי גורם שלישי, והיא כוללת דיל לפיו כחול לבן יוותרו על הרוטציה ויזיזו את אבי ניסנקורן ממשרד המשפטים, בתמורה להשלמת ימיה של הממשלה.

לדברי סגל, בכחול לבן אומרים שמעולם לא קיבלו הצעה כזאת, ואם ההצעה הייתה מגיעה הם היו משיבים לנתניהו שיחתום על עסקת טיעון ויפנה את הכיסא שלו עבור גנץ.

מוקדם יותר היום, פחות מיממה אחרי שהודיע על הקמת ועדת בדיקה לפרשת הצוללות, שר הבטחון וראש הממשלה החלופי, בני גנץ, ממשיך בקו ההתקפי, ובראיון לעיתון 'ידיעות אחרונות' הוא עולה שלב במתקפה על נתניהו.

בראיון ליובל קרני, שחלקו הובא גם באתר ynet, התייחס גנץ לתזמון ההודעה על הקמת ועדת הבדיקה ודוחה את הטענות לפיהן מדובר בהחלטה פוליטית.

עוד באותו נושא

עימות סוער באולפן בין עמית סגל לדנה ויס. צפו


273

לדברי גנץ: "אני שוקל את ההחלטה כבר חודש וחצי-חודשיים. הייתה על זה עבודת מטה, ובחנתי כל מיני חלופות, וגם החלטתי שתהיה ועדה מאוזנת וטובה. אין ספק שבסופו של דבר ניתן למצוא לזה הקשר פוליטי, אבל יותר מההקשר הפוליטי זהו נושא חמור מאוד שראוי שייבדק. שוחחתי על זה קודם עם ראש הממשלה ואמרתי לו שאני לא רודף את הראש שלו אלא רודף את העניין. ואני אשמח שעבודת הוועדה תיעשה בצורה טובה, מאוזנת, לא מתלהמת".

עוד באותו נושא

דרמה: גנץ מקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות


7

למרות שלפני מספר שבועות הוא הודיע כי אין שום סיבה להקים ועדת בדיקה, גנץ מסביר כעת את השינוי בהחלטתו: "מאז קראתי חומרים, ראיתי דברים וחשבתי שצריך לבדוק את העניין הזה. אתם תראו שזו תהיה ועדה מקצועית, עניינית וטובה, ואני בטוח שהיא תבדוק את מה שנכון לבדוק. אני סומך על ההחלטות של היועץ המשפטי לממשלה, אבל אני עושה את הבדיקות שלי בתוך משרד הביטחון".

גנץ גם משיב לטענות הליכוד לפיהן הוא גורר את מדינת ישראל לבחירות: "הם הרי יגידו על כל דבר שזה עניין פוליטי. תגיד, למה אין תקציב – כי לא צריך או כי זה פוליטי? למה אין מינויים – כי לא צריך או כי זה פוליטי? למה אין עבודת ממשלה מסודרת – כי לא צריך או כי זה פוליטי? המדינה צריכה אחת משתי אפשרויות: או תקציב וממשלה מתפקדת או ללכת לבחירות. הנה אני אומר לך בקולי: אני חושב שישראל צריכה תקציב וממשלה מתפקדת. אני מציע לך לעקוב אחריי בשבועיים הקרובים, ואל תלך לישון בלילה לפני שאתה בודק מה בני גנץ עשה. אני אמשיך עם כל הכלים שעומדים לרשותי כדי להשיג תקציב וממשלה מתפקדת או שאנחנו הולכים לבחירות".

עוד באותו נושא

הליכוד: גנץ צולל בסקרים אז הוא ממחזר צוללות


11

שר הבטחון הבהיר כי "במצב שבו אנחנו נמצאים, כשבקושי יש ישיבת ממשלה ומכניסים לסדר היום נושאים בגודל של בול – אז איזו מדינה זאת? איזו ממשלה זאת? אני לא מוכן לשאת באחריות של ממשלה לא מתפקדת. המדינה עובדת היום על אש קטנה כי נתניהו עסוק בנושאים אחרים. נתניהו חושב קודם על המשפט. יאללה פאודה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
47 תגובות - 23 דיונים מיין לפי
1
אסור לגעת לקבל...
א | 24-11-2020 0:31
אסור לגעת לקבל את ההצעה ההזויה הזו. הם כבר עושים פה דיקטטורה. דחיה מוחלטת. הלאה הדיקטטורה! יחי החופש!!
גנץ אהבל, עמית סגל אהבלון קטן
גנץ אהבל ועמית סגל א | 25-11-2020 10:17
גנץ אהבל, עמית סגל אהבלון קטן
לא עושים עסקה עם בית המשוגעים והגנבים בבלפור
M-A-B-A | 24-11-2020 7:20
העסקה היחידה - כלא מעשיהו או אברבנאל
2
סערה בכוס מים...
אחד שיודע | 24-11-2020 3:47
סערה בכוס מים !
בבקשה הימנעו מלשון הרע על יהודים-מרחיק גאולה
דוד | 24-11-2020 8:53
חנוכה הקרוב זה זמן מסוגל לביאת משיח, אם עם ישראל יעשו תשובה. כך כתוב בקודים בתורה. הרבה יתומים ואלמנות שנוספו לאחרונה, ממתינים לגאולה ולתחיית המתים. אנא הפיצו והרבו בתחינות לפני בורא עולם ועשו תשובה. בקשו גאולה!! בבקשה הימנעו מלשון הרע ורכילות על יהודים גם בתקופת בחירות, זה מרחיק את הגאולה.
3
גנץ, מרוב מחסור...
אחד שיודע | 24-11-2020 3:48
גנץ, מרוב מחסור בסוסים,שמו אוכפים על חמורים....
4
חחח....איזה מטומטם המוכל...
נ | 24-11-2020 5:12
חחח....איזה מטומטם המוכל הזה. הצעה עלק....הזמן רץ והמשפט בפתח ! הנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים לא יחמוק מהדין ! נעצור את מכונת השנאה וההסתה השקרים והפילוג בין יהודים !
הגיע זמן לגאולה מהנוכלות של נתניהו
צודק ב 100% | 24-11-2020 18:50
לעם ישראל מגיע אחדות והרמוניה ויושר של מנהיגים ומדינה של חוק וצדק - נתניהו הוא בדיוק ההפך מזה. טוב שכולם חוו את השקרים הנוכלות העיוותים והשחיתות של נתניהו כדי לדעת שאנחנו לא רוצים את זה בישראל!!! בשביל בית מקדש שלישי צריך להיות מאוחדים ותומכים אחד בשני ולאפשר את כל הדעות ונקודות הראות ללא איומים וללא פילוג, רק עם הבנה ואהבה וסובלנות תהיה לנו מדינה לתפארת. הגיע הזמן שנתניהו וכל השליליות שהוא מייצג יעלמו לנו מהחיים. עם ישראל חי וקיים!
5
אין בושה לזקן...
אבדה בושה מן הארץ ... | 24-11-2020 6:13
אין בושה לזקן הנכלולי מבלפור ... בעולם המושגים שלו שוחד יענה הכל ... הכספים לחרדים , תיקים לדתיים , אישורי בניה למתנחלים , ומישרות בכירות למקורבים ... איזה ראש ממשלה ... אם זה נראה כמו התנהלות של קרטל סמים , מריח כמו מאפיה איטלקית , ונשמע כמו עולם תחתון .... זה כנראה ארגון פשע ....
הגיע זמן שגם הסרכוגים יפנימו שיש כאן רודן רשע
א.ח. | 26-11-2020 7:53
הגיע זמן לגאולה מהנוכלות של נתניהו לעם ישראל מגיע אחדות והרמוניה ויושר של מנהיגים ומדינה של חוק וצדק - נתניהו הוא בדיוק ההפך מזה. טוב שכולם חוו את השקרים הנוכלות העיוותים והשחיתות של נתניהו כדי לדעת שאנחנו לא רוצים את זה בישראל!!! בשביל בית מקדש שלישי צריך להיות מאוחדים ותומכים אחד בשני ולאפשר את כל הדעות ונקודות הראות ללא איומים וללא פילוג, רק עם הבנה ואהבה וסובלנות תהיה לנו מדינה לתפארת. הגיע הזמן שנתניהו וכל השליליות שהוא מייצג יעלמו לנו מהחיים. עם ישראל חי וקיים!
, שהעובדות...
שהעובדות לא יבלבלו אף אחד ... | 24-11-2020 9:35
, שהעובדות לא יבלבלו אותך ... באיזה עוד מדינה בעולם החרדים לא עובדים ... כי תורתם אמונתם ... ומקבלים קצבות מביטוח לאומי , תמיכה עבור 10 ילדים , לא לומדים למודי ליבה , ואפילו במקרים רבים לא מצייתים לחוקי המדינה ... מילא אם היו יוצאים מתוכם גאונים בתורה ... אבל עשרות שנים כל מה שיוצא זה חמורים נושאי ספרים ...
ברגע שכתבת...
יהודה נתנאל | 24-11-2020 8:45
ברגע שכתבת כספים לחרדים מייד מובן שהרקע למה שכתבת מונע משנאת ביבי וחרדים ושהעובדות לא יבלבלו אותך די לשנאה העיוורת!!!!!!!
איזה חמר...
חוןטאר | 24-11-2020 6:40
איזה חמר רק לפני מס' חודשים כמועמד האופוזציוני לראשות הממשלה גנזולה אמר לדתיים .קחו דף ועט ואני חותם לכם למטה בינימין גנצ ואתם תמלאו איזה סכומים שתרצו ובאיזה תנאים שתרצו ..אתה מבין מה חמר יכלו לבקש 10 מיליארד והחמר היה נותן .....אבל הם לא שמו קצוץ עליו.....
6
איני יודע מה...
גאו | 24-11-2020 7:59
איני יודע מה מקור הידיעה על הצעת הליכוד לגנץ, אבל אני יודע שני דברים שמשתמעים מזה: יש אנשים רבים ממחנה נתניהו שמחפשים כל דיל לחלץ את נתניהו מאימת הדין ועמידתו למשפט ושטובת המדינה והעם רחוקה מהם כרחוק מזרח ממערב (לא כל הרעיונות מגיעים דווקא מבלפור) והדבר השני, מטרתם באותה מידה היא להשפיל את גנץ וכל מי שמייצג צד שפוי במדינה שלנו בפוליטיקה שלנו וגנץ לא לבד במסע הביזוי והשיסוי הזה אני שואל את עצמי, את חברי אזרחי המדינה ובראשם כל נבחריה ומפורסמיה לא נמאס לכם לנצל מדינה שלמה כדי להציל אדם אחד מלעמוד למשפט צדק?
כולם צריכים לקרוא את מה שכתבת ולהתעורר
כמה שזה נכון!!! | 24-11-2020 18:55
כמה נוכלות ושחיתות ובזבוז משאבים של המדינה כדי לנסות להציל מושחת אחד מעמידה למשפט! עם כל האנרגיה הזאת והכספים יכלו לעשות הרבה טוב לתושבי ישראל בהרבה תחומים. עד מתי יעמדו הנוכלים והמושחתים בראשות המדינה?!
7
עמית סגל מעביר...
קורא ולא מקשיב לעמית | 24-11-2020 9:03
עמית סגל מעביר את דף המסרים היומי מנתניהו. לא הגיע הזמן שתפתח איזו דעה עצמאית ? אתה מזכיר את יאיר נתניהו מהדהד כל הזמן את מה שאבא שלו לא אומר בפומבי
יש מצב שעמית סגל יתבגר? אולי תנסה לפחות
בדיוק | 26-11-2020 7:57
למראית עין, להישמע פחות חד צדדי ודובר של משפחת נתניהו? הכיפה על הראש אמנם מחייבת אותך לסגוד לאישיות כלשהי, פעם רב ופעם ארכי-פושע. נסה להתבגר, כבר אי אפשר לשמוע אותך מזמר אותן זמירות ואותם ביטויים של ביבי ויאיר נתניהו. אולי שההורים שלך יקראו אותך לסדר?
8
עמית סגל מפיץ...
דני | 24-11-2020 9:03
עמית סגל מפיץ פייק ניוז בשם הליכוד והכל כדי להשפיל את גנץ. די, נמאס מה״עיתונאי״ הצבוע הזה.
@ זה עוד...
חמימו | 24-11-2020 21:32
@ זה עוד נפיחה שיצאה מהפה של השפוט של ביבי! הצעה יותר מעשית ביבי יצא לנבצרות ויניח למדינה לחזור לעצמה , וכל העכברים יחזרו למחילות שלהם
צבוע אתה...
שמשון | 24-11-2020 15:31
צבוע אתה וזרם חרקי ביב השופכין חבריך!!!
9
ברור לכל שאם...
ז'וטא | 24-11-2020 9:44
ברור לכל שאם עם ערבי יכבוש אותנו עמית סגל יהיה הראשון שיבגוד ויהפוך להיות כתב החצר של אסד.. בזמן שעמית קרא ספרים יאיר גולן נלחם על המדינה.. בזמן שהוריו של יאיר בנו את המדינה הוריו של עמית ניסו לפוצץ אותה... רק עובדות.. לא עיוותים כמו המסרים של עמית
עיורון של...
ריקי | 24-11-2020 15:29
עיורון של שמאלני מזוהם יכולים לעוות עובדות ... ורק ניסי ניסים מאת ה', הצילו את מדינת ישראל מאויביה הפאלאסטינאצים , על אף שמזהה התהליכים , ישב במטכל!!! וכן הצילנו שזה חלילה וחס היה מתמנה לרמטכל!!!
לך חפש מי...
רינה | 24-11-2020 15:25
לך חפש מי יצר אותך ואת חרקי הביוב השמאלנים הרקובים המזוהמים והטמאים , כדי לדעת מי הם חבורת הזבל ספוגי השקרים הרמאויות והגנבות עוד מימי סטאלין לפני קום המדינה , אחריה ועד היום!
אתה לא...
המומה מהרדידות שלך | 24-11-2020 14:50
אתה לא ממש העפרון הכי מחודד....
10
אם גנץ חכם...
משה | 24-11-2020 12:09
אם גנץ חכם ויודע שהבחירות יזיקו לו.גם חבריו נושפים בעורפו.ילך עם הליכוד ויקבל תפקיד שר ביטחון ללא כאב ראש מצד נסנקורן לפיד אשכנזי והשאר. כך תוכל לקום ממשלה יציבה שתעבוד איתו בשיתוף פעולה.
גנץ אדם ישר וטהור הוא לא יעשה שום דבר כזה!
אף פעם לא!!! | 24-11-2020 18:59
כל מה שגנץ עושה זה בשביל המדינה ולא בשביל עצמו, אין סיכוי שהוא יעשה משהו כמו הנוכל מבלפור. למזלינו גנץ וכחול לבן הם חלק מהממשלה ולא מאפשרים שחיתות שלטונית ופגיעה בדמוקרטיה ובשלטון החוק! זה שגנץ בממשלה זה לא אומר שהוא חלק מהשחיתות של נתניהו והליכוד, להפך הוא מונע מהמושחתים לפגוע במדינה. אני בטוח אצביע לכחול לבן ולגנץ בבחירות הבאות - הם ראויים וישרים!
11
הדבר הנכון ביותר...
דודו | 24-11-2020 12:14
הדבר הנכון ביותר . גנץ יצטרף לליכוד . יקבל תפקיד שר ביטחון.וירד לו כאב ראש של בחירות וחברים שנושפים בעורפו.כך תהיה לנו ממשלה יציבה שתעבוד בשיתוף פעולה.
לי נראה...
אורנית | 24-11-2020 15:18
לי נראה שלגנץ לא בוער להיות בפוליטיקה, לא לכולם בוער בעצמות כמו לביבי
12
יש עוד בעולם...
מוטי | 24-11-2020 12:15
יש עוד בעולם מישהו שמאמין לדילים ולהבטחות של נתניהו השקרן הכפייתי? אולי בפגיה של בית החולים...
13
אני מנסה להיות...
אחת שאיכפת לה מהמדינה שלנו. | 24-11-2020 12:40
אני מנסה להיות ניטראלית, אך אתם משמיצים ושופטים וגוזרים דין. וזה ממש מוגזם. א. כל עוד נתניהו לא נשפט הוא חף מפשע. אסור לנו לשפוט, אני לא שופטים ולא עורכי דין. אתם ממררים את חייו. מה יקרה שבאמת תגלו שהוא חף מפשע.?? אני לא יודעת אם הוא חף מפשע או לא, אבל לא רוצה לחרוץ גורלו על מצפוני. חס וחלילה. ב. גנץ משחק מסריח, כי כולם נתשו אותו והמפלגה שלו מתפוררת אז הוא מנסה לאחז בעניין הצוללות. ממש לא מכובד נשר ביטחון לעשות זאת. אני יודעת שהוא נמצא במצב קשה כי כולם נגדו וכואב לי על כך. אהבתי אות בתור רמטכל ובתיחלת דרכו שנכנס לפוליטיקה חשבתי שהוא האדם הכי ישר, וכעת אני רואה שהפוליטה סינוורה אותו, והוא מתחיל לשחק מלוכלך. וזה ממש לא מוצא חן בעיניי. ניסקורן עוד מאז שהיה בהסתדרות לא אהבתי אותו, הוא נחשב מתחת לקש. הוא מסוכן למדינה ולדמוקרטיה, הוא לא ראוי להיות שר משפטים. טעות גדולה שנתנו את התפקיד הזה. נתניה עם המינוסים שאתם מנסים למצוא בו, לא שהוא כליל השלמות, ממש לא, אבל עם יד על הלב, הוא עשה המון לטובת המדינה, מגיע קצת כבוד, מספיק לרמוס אותו. היום אין אף אחד שיכול להיכנס לנעליו. במקום לשפוט אותו, תחשבו באמת ולא בציניות מאז שנכנס לתפקיד כמה פרויקטים עשה והצליח, כמה כבוד יש לו בעולם, אפילו אצל הערבים, ורק כאן במדינתנו, רומסים אותו על כל צעד ושעל. זה בזוי ולא מכובד. אתם לא יודעים להעריך את עצמכם, לכן אתם לא יודעים להעריך אותו. ואני לא אומרת שאין לו מגרעות, לכל אדם יש מגרעות. גם לי וגם לכם. אבל תשפטו בצדק. מספיק לירות בו חיצים, הוא בן אדם ויש לו לב. מחר כשלא יהיה נראה מה תגידו על מישהו אחר שיהיה במקומו. מי שמחפש דופי ימצא בכל אחד. תחשבו על זה עם יד על הלב.
14
שמאלנים המציאו את...
ימנית גאה | 24-11-2020 13:23
שמאלנים המציאו את השחיתות
וביבי המושחת...
בבר | 27-11-2020 6:59
וביבי המושחת מבלפור הגדיל יותר מכולם אפילו תמורת בגידה ...צוללות לאויב תמורת שוחד
זה לא...
ליאור | 24-11-2020 21:04
זה לא הימין שכלל זה הליכוד של ביבי בימינה אין אף פרשייה.
והימנים שיכללו...
סתם אחת | 24-11-2020 19:20
והימנים שיכללו אותה לדרגת אמנות-אמנות השחיתות, ההונאא והשקר. אכן גאווה
והימין -...
אוקנית | 24-11-2020 15:17
והימין - בעיקר הליכודעלה על רבו הכנסות אנשים מוזרים, אפסים וכלומניקים לפוליטיקה לא מבינה איך ימין ערכי צמוד לאספסוף בליכוד
15
לא צריך לפחד...
יוסי | 24-11-2020 14:24
לא צריך לפחד שיבדקו גנץ וויתר יותר מידי לליכוד מי שמפחד יש לו בעיה
16
ביבי מפחד מבחירות.למה...
אמה | 24-11-2020 14:41
ביבי מפחד מבחירות.למה גנץ צריך לוותר על רוטציה?הסכמים צריכים לכבד,אחרת זאת הונאה .ביבי יוסיף גם את זה ליתר הדברים,כביכול?
ביבי מפחד. נקודה! מבחירות, מיריבים, ממחאה,
א.ח. | 26-11-2020 7:58
מחמאס. ביבי פשוט מפחד. הוא מפחד הוא מפחד הוא מפחד הוא מפחד
17
עמית סגל הכתב...
מוקירה את עמית סגל | 24-11-2020 14:55
עמית סגל הכתב הכי אמין, מקצועי, ליבו ופיו שווים, ועמוד שדרה איתן מול חבריו לעבודה. יישר כח עמית, יש לך בסיס תמיכה איתן בעם. המשך להצליח להביא סקופים ולתת לנו ניתוח מעמיק ונבון של האירועים השוטפים. אתה עמוד תווך ואי של שפיות בזמנים טרופים אלו. תודה לך עמית על מי שאתה!
18
המצחיק בהצעה שחושם...
יוסי | 24-11-2020 15:09
המצחיק בהצעה שחושם יאמץ אותה!!!
@חושם חחח... יותר...
חיים | 24-11-2020 18:14
@חושם חחח... יותר נכון לאמר חושם גרם
19
חחחחחחחחח אם לא...
חחחחחח | 24-11-2020 20:50
חחחחחחחחח אם לא נלך לישון לפני שנבדוק מה בני גנץ עשה לא נישן עד הבחירות הבאות, ליצן!!!
20
לא יעזור, היועץ...
טל מדו | 24-11-2020 23:24
לא יעזור, היועץ האסטרטגי הכי טוב ומנוסה לא יצליח ליצור יש מאין. החומר או התלמיד, הוא הבעיה.
21
כמה שקרים למה...
שרה | 25-11-2020 20:46
כמה שקרים למה ניסיון אף פעם לא מכבד הסכמים? למה הוא יקר כול הזמן זה איש על חביליםה שמנה. שמשדר ואין לו מילה שקרן נשאר שקרן איייכס של משפחה.
השנאה שלך...
קובי | 29-11-2020 13:09
השנאה שלך מעוורת אותך לדעת קנאה שקרנית וצבועה מגעילה
22
למה רה"מ כל כך מאויים על ידי מערכת המשפט?
אורנה חזן | 26-11-2020 7:51
מה הוא עשה, שגורם לו לשנות את המדינה הזאת על ידי חריש עמוק לאורך ולרוחב, כדי למלט את עצמו? שאלה נוספת: אם רק רשע אחד יש במדינה, האם כל המדינה צריכה ליפול יחד איתו? האם אין פה מספיק צדיקים שבשבילם כדאי לנו להציל את המדינה מאימתו של הדיקטטור הזה? כמובן שקוראי סרוגים לא רואים זאת כך. קוראי סרוגים מחונכים לפולחן אישיות המשדרת עוצמה וסמכות גם אם מאחוריה תלויה קופת שרצים, מהסוג הלא כשר. אז תחסכו את תגובותיכם.
23
ההתנקשות....
מומי כהן | 28-11-2020 18:46
מיותרת לחלוטין ומזיקה...אתם רוצים לחסל ככה 200 מליון איראנים?, עם ישראל עם כל יכולותיו לא מגיע למצב שהוא באמת מסכן את איראן ואילו ההיפך מזה בהחלט אפשרי חס וחלילה. נא לחזור לגודל האמיתי שלנו וגם קצת שפיות שילטונית לא תזיק.