זיופים? אלו טענות קמפיין טראמפ - והמציאות בשטח - סרוגים

זיופים? אלו טענות קמפיין טראמפ – והמציאות בשטח

קמפיין טראמפ הבטיח לחשוף הוכחות לכך שנרשמו זיופים בבחירות - אך בפועל כל הטענות שהוצגו חסרות בסיס במקרה הטוב, ושקריות במקרה הרע. מה נטען בהצהרה, ולמה הטענות מנותקות מהמציאות?

זיופים? אלו טענות קמפיין טראמפ - והמציאות בשטח
  (צילום: שאטרסטוק)

יותר משבועיים עברו מאז הבחירות לנשיאות ארה"ב, אך דונלד טראמפ ממשיך לסרב להכיר בתוצאות ובניצחונו של ג'ו ביידן. בשבועיים האלה הוא מיעט לצאת מהבית הלבן, לא השתתף באירועים ציבוריים כלל, ולא ערך תדרוכים לתקשורת כפי שעשה בקביעות לאורך כהונתו. סימני החיים היחידים שהעם האמריקני קיבל מהנשיא היו, איך לא, בטוויטר – שם המשיך לצייץ כי הוא זכה בבחירות וש"בקרוב מאד נציג את ההוכחה לכך שהבחירות היו מכורות".

אחרי שבועיים של טענות ללא בסיס (וסימונים על כך מהנהלת טוויטר), הערב (חמישי) טראמפ צייץ כי עורך דינו, רודי ג'וליאני, יערוך מסיבת עיתונאים בה יציג את ההוכחות שמצאו לזיופים בבחירות. קיוויתי שג'וליאני יציג עדויות והסברים הגיוניים לקראת התביעות בבתי המשפט – אך תוך חמש דקות, היה ברור לחלוטין שהטענות של קמפיין טראמפ חסרות בסיס במקרה הטוב, ושקריות לחלוטין במקרה הרע. כמעט כל כלי התקשורת האמריקניים שסיקרו את ההצהרה מיהרו לחתוך את השידור אחרי זמן קצר – ואפילו רשת "פוקס ניוז" קטעו את השידור החי באמצע וחזרו לאולפן.

אז למה הטענות של הרפובליקנים שקריים? כדי להסביר זאת, נעבור על כל טענה שהוצגה בהצהרה של ג'וליאני – אל מול המציאות בשטח. אמנם ההסברים שונים בכל מדינה, אך לכל ה"הוכחות" שהוצגו יש מכנה משותף אחד: הטענות של ג'וליאני ל"זיופים", בדיוק כמו הכרזת הניצחון של טראמפ בליל הבחירות, נועדו למנוע מתומכי הדמוקרטים את זכותם החוקית להצביע.

הסיוע מבית המשפט כבר לא מספיק

המדינה הראשונה שהוזכרה הייתה פנסילבניה, שבה היו שלושה אירועים חריגים שמוכיחים שהיו זיופים. תחילה נטען כי היו מאות אלפי קולות שבהם המשקיפים לא יכלו לראות את חתימת המצביעים – כשבפועל, הכוונה היא להצבעות שנשלחו בדואר (שנתנו את היתרון לביידן). בנוסף נטען שלא נתנו למשקיפים רבוליקנים להתקרב לספירת הקולות, ולטענתם כל הקולות שנספרו ללא בחינה ראויה של הרפובליקנים צריכים להיפסל. רק להזכיר – פנסילבניה הייתה המדינה היחידה שבה בית משפט קיבל עתירה של קמפיין טראמפ, שבו התירו לרפובליקנים לעמוד כמה מטרים קרוב יותר לספירה. בזמנו חגגו את ההישג – עכשיו גם זה לא מספיק.

עוד באותו נושא

טראמפ מודה: ביידן ניצח, כי הבחירות היו מכורות


7

עוד נטען כי בפילדלפיה ובפיטסבורג התושבים יכלו לתקן את ההצבעות שלהם במידה וטעו בסימון – בעוד שבאזורים מרוחקים יותר לא ניתן למצביעים את האפשרות הזאת. במציאות – אין הבדל בין האזורים מבחינה חוקית. רוב הסיכויים שפשוט לא היו קולות מתוקנים באזורים הכפריים, כי צריך יותר זמן כדי להגיע לקלפי ביישוב קטן מאשר בעיר גדולה – אז המצביעים הקפידו לבחון היטב את הדברים.

מי זו ג'סי ג'יימס ממישיגן?

בהמשך עברנו למישיגן, שם נטען כי אחראי הקלפיות במישיגן הנחו את העובדים לשים תאריכים על מעטפות שהגיעו אחרי יום הבחירות כך שיראה כאילו הם הגיעו לפני יום הבחירות. פה ג'וליאני טען כי הקביעה הזו מתבססת על עדותה של אישה בשם "ג'סי ג'יימס" – שזה במקרה השם של אחד הפושעים המפורסמים ביותר בהיסטוריה האמריקנית, וגם שילוב של שמות נפוצים מספיק בארה"ב שיהיה קשה מאד למצוא את האישה שטענה לזיופים.

רודי ג'וליאני, עורך דינו של הנשיא טראמפ (צילום: מארק ריינשטיין\שאטרסטוק)

מכיוון שעדותה של ג'סי ג'יימס לא הספיקה, אז גם נטען כי היו תושבים במישיגן שנרשמו וביקשו להצביע בדואר, ואז הצביעו שוב בקלפי בעצמם ביום הבחירות. בפועל? אין שום בעיה אם מישהו מבקש טופס הצבעה בדואר ובסוף מתחרט ומגיע לקלפי להצביע. כל עוד נרשמת להצביע – זה לא משנה איך הצבעת בסופו של דבר, כי טופס ההצבעה שנשלח למצביעים בדואר זהה לטופס שנמצא בקלפי.

לפסול את ההצבעה בערים הגדולות

בשאר מדינות המפתח נטען כי הרפובליקנים נחסמו מהשקפה בערים המרכזיות – כשלטענתם זה קרה בוויסקונסין (מילווקי ומדיסון) בג'ורג'יה (אטלנטה), ואפילו בערים מסויימות בוירג'יניה וניו מקסיקו – שתי מדינות שלא נתפסו כמדינות מפתח בכלל, אך שביידן ניצח בשתיהן. ג'וליאני הוסיף כי "כנראה" שיגישו תביעה על זיופים בערים הגדולות בנוואדה ובאריזונה והם "עדיין בוחנים את הנושא" – אז רק אזכיר שהדדליין לאישור הסופי של התוצאות בשתי המדינות הוא יום שני הקרוב, אז לא ממש נשאר הרבה זמן לבחון את הדברים.

עוד באותו נושא

ביידן: התחלנו חילופי שלטון, התנהגות טראמפ מביכה


8

לטענת הרפובליקנים, טראמפ זכה ברוב המחוזות במדינות שצויינו, ורק בערים הגדולות ביידן זכה ביותר קולות. על פניו, זו הייתה הטענה ההגיוניות ביותר, והיחידה שלא מעוותת לחלוטין את המציאות. אך מה לעשות שרוב המצביעים הרפובליקנים הם אלה שמתגוררים בפריפריה, בעוד שיותר דמוקרטים גרים בערים גדולות. זה כמו שיטענו שהליכוד זכה ברוב הקולות ביישובי יהודה ושומרון, ורק בתל אביב כחול לבן הובילה. בסופו של דבר אין קשר לזוכים במחוזות השונים – הזוכה באלקטורים הוא מי שקיבל את רוב הקולות בכל המדינה.

ביידן וסגניתו קמאלה האריס (צילום: סטראטוס ברילאקיס\שאטרסטוק)

את כל מה שנאמר בהצהרה הערב אפשר לסכם במשפט אחד – קמפיין טראמפ קורא לפסול את ההצבעות בערים הגדולות, כי שמה גרים תומכי ביידן. עדיין אין ביסוס אמיתי לטענות הזיופים, בטח אחרי שאתמול טראמפ פיטר את ראש מחלקת הסייבר של הממשל אחרי שזה אמר שמערכת הבחירות הייתה "הבטוחה ביותר בהיסטוריה האמריקנית". הרפובליקנים רק מנסים לטעון עכשיו ש"הקולות לטראמפ כשרים, הקולות לביידן מזוייפים" – ואישית, העובדה שאנשים מאמינים לטענות הללו, גם כשברור שמדובר בעיוות של המציאות, מפחידה יותר מכל דבר אחר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
32 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
אוריאל, שקוף שאתה...
גל | 19-11-2020 23:14
אוריאל, שקוף שאתה בצד של ביידן. אתה מחוייב לרוטרי או לאילומינטי?
, ואתה...
על הזיות ועל עובדות | 20-11-2020 10:26
, ואתה מחוייב לקריסטל או לסתם הירואין ? הזיות אינן עובדות. די כבר עם השטויות. לא מבינים שטראמפ הוא אגו מניאק מגלומן שחי בתוך הזייה ? מתנהג כילד קטן שלקחו לו צעצוע והוא נשכב על הריצפה וצורח....כל העתירות המשפטיות שלו עד כה נדחו ללא היסוס. האיש שקרן מדופלם, וחבל שהוא מצליח לסחוב אחריו כת שלימה של מאמינים. הרי הממונה על הפיקוח על הבחירות, רפובליקני שעכשיו טראמפ פיטר, הכריז שהכל התנהל כחוק ותחת פיקוח הדוק. מה השטויות האלה ? כל וועדות הבחירות, כל בתי המשפט שכבר טיפלו בעתירות של טראמפ, כל מי שהיה מעורב בתהליך אומר שהכל חוקי. אבל אתם מאמינים למטורף ההזוי הזה....
2
לכתב, אתה אכול שנאה חולנית לטראמפ!!
אמ | 19-11-2020 23:34
שום מילה על כך שבג'ורג'יה התגלו אלפי פתקי הצבעה שלא נספרו, ורק הספירה החוזרת גילתה זאת!! שום מילה על כך ש 6000 קולות של רפובליקנים עברו בטעות לביידן באוהיו... החברה האחראית לספירה היא אותה חברה האחראית לספירה בדיוק במדינות בהן הרפובליקנים טוענים לטעויות כאלה! אבל המושלים הדמוקרטים במדינות האלה מסרבים להצבעה חוזרת, וזאת הסיבה!! ראינו כבר בעבר, כשהמצב היה הפוך והדמוקרטים הפסידו, הם נקטו כל צעד אפשרי להפוך זאת, ובג'ורג'יה, סטייסי אברהמס הדמוקרטית עד היום אינה מוכנה להודות בהפסדה... אבל לפי הכתב, מה שמותר לדמוקרטים, אסור לרפובליקנים.. ובעיקר, השנאה החולנית המשתקפת מכל מילה בכתבה, וכינויי השנאה לרפובליקנים, מעידים על הכתב, בוודאי שלא על טראמפ והרפובליקנים... בגלל סרוגים ככתב הזה בקרב המתנחלים, אין פלא שטראמפ עצר את תוכנית המאה שלו... זה מה שקורה כשהשנאה מעוותת את השכל הישר...
3
זיופים
מ.ב.ד | 19-11-2020 23:37
היחיד שמזייף זה אתה אוריאל! שקרן עלוב!
= מאמין...
פטריוט | 20-11-2020 6:54
= מאמין בשטויות דמיוניות. ממש כת. העובדות לא מבלבלות אותך. פשוט לא ייאמן. חוץ מדיבורי טראמפ ההזויים אין שום ראייה לזיוף מאורגן - ואתם בשלכם...נשיא מטורף וכת הזויה שתומכת בו.
4
כתבה שיקרית ומסולפת
אדם | 20-11-2020 0:19
אלפי קולות שלא ניספרו כלל ובעצם מה יש לי להגיב לכתב שמאלן מנותק... בית המשפט הפדרלי החליט שהעיניין בבירור משפטי ולכן אין עדיין תוצאות סופיות ולכן אין אלקטורים אז אין הכרזה על מנצח בבחירות ואלו המדינות שעכשיו מתנהלת ספירה ידנית חוזרת ARIZONA NEVEADA GEORGIA PENNSYLVANIA MICHIGEN WISCONSIN
5
איזה כתב מטומטם..?...
ארז | 20-11-2020 0:29
איזה כתב מטומטם..? אותו אתם מעסיקים..??
6
אוריאל הארי הפכת...
ירון שאול | 20-11-2020 0:38
אוריאל הארי הפכת להיות מומחה לבחירות בארהב?? גם בארץ בכל בחירות יש ללא יוצא מין הכלל זיופים רבים וזה ידוע ואף אחד אף פעם לא עושה עם זה כלום ושום דבר.טראמפ היה אמור להיבחר בהפרש גדול ואין בכלל שום ספק שהיו זיופים רבים.האילומינטי עבדו קשה בבחירות הללו כדי שטראמפ לא יבחר הוא מפריע להם.
, כל...
מנהל מחלקה | 20-11-2020 13:22
, כל חולה נפש בטוח שכולם סביבו חולים - והוא הבריא. קח כבר את התרופות ותיגמל מההזיות. הרי אנחנו מכרים ותיקים, ושנינו יודעים שבלי התרופות אתה נכנס לאי שקט ולהזיות.
. אתה אדם מסכן...
ירון שאול | 20-11-2020 11:21
. אתה אדם מסכן ואומלל ואני מרחם עליך.
, הופה,...
מנהל מחלקה | 20-11-2020 6:51
, הופה, שוב שכחת את הכדורים שלך ? הציבור לא יודע שהשתחררת לא מזמן מבית חולים פסיכיאטרי. אתה שוכח את הכדורים ומתחיל לכתוב שטויות. עכשיו אין קרן זו וקרן אחרת, רק האילומיניטי....עדיין, ההזיות נובעות מכך שאתה לא נוטל את התרופות כפי שהנחיתי אותך בשיחרור. אני כבר אדבר עם המשפחה.
7
טראמפ נוכל...
כתבה מעולה | 20-11-2020 1:50
טראמפ נוכל ובכיין
8
אתה כותב ו...
משה ב | 20-11-2020 6:00
אתה כותב ו מצהיר שטראמפ והצוות שלו משקרים. יש לך בזה הוכחות מבוססות? מעל 5 מדינות בשלב זה הן בשלב משפטי, ביידין לא זכה ! ואתה משקר כאן, מי שמדווח על הניצחון הם המדינות עצמם,ולא עיתונאים,ואנשי תיקשורת. לא רק שאתה חושב שאתה מבין גדול ב פוליטיקה האמריקאית, אתה כותב קישקושים. קשקשן.
. אצלך כולם...
ירון שאול | 29-11-2020 21:03
. אצלך כולם חולי נפש, רק אתה הכי הגיוני, והכי טוב בעולם? אתה אדם הזוי, ומסכן, ואתה בעצמך חולה נפש משוקץ.אתה תמיד מגיב לכולם את השטויות שלך והשקרים שלך.עוד שמאלני בזוי, שלא מבין כלום ושום דבר מהחיים שלו.אפס מאופס.
, במדינות...
מאבחן פסיכיאטרי | 20-11-2020 6:48
, במדינות רבות ההליכים המשפטיים כבר הסתיימו - בכישלון טוטאלי של טראמפ. גם במקומות בהם ההליכים טרם הסתיימו - הסיכוי שלו אפסי. הוא סתם חולה נפש שחי בעולם מדומיין, ומנסה לגנוב קולות שלא קיבל. נורא ואיום שיש ציבור שמאמין לשטויות שלו ומערער את הדמוקרטיה במעצמה החזקה בעולם.
9
אתה בטוח שאתה...
יעקב בן יוסף | 20-11-2020 6:40
אתה בטוח שאתה בעיתון/אתר הנכון? לרגע אחד חשבתי שהגעתי לעיתון הארץ הפלסטיני, או שוב פייקניוז של ערוץ 2 כלשהוא... מערכת סרוגים, פשוט בושה לאשר ולפרסם עוד כתבת תרעלה מבית היוצר של השמאל הקיצוני ההזוי והמאוס. להקיא ממש...
, מה...
שכל ישר | 20-11-2020 9:14
, מה זה משנה באיזה אתר נמצאים ? מה שקובע הן העובדות והמציאות. טראמפ ( שתו אקונומיקה נגד קורונה ...) חי בעולם של שקרים הזויים. אין חובה לאמץ כל הזייה כזו.
10
כתבה שקרית, ילדותית...
ארצי | 20-11-2020 8:34
כתבה שקרית, ילדותית שמהווה רצון להיות חלק מהמיינסטרים - תשמיץ את טראמפ ויחשיבו אותך לאיטיליגנט. כעת למציאות - היו זיופים בקנה מידה עצום. ההצבעות בדואר הן בדיחה - הייתם רוצים שיצביעו בדואר בישראל? בפנסלבניה לאחר 95% מהקולות טראמפ הוביל ב 300k קולות, פתאום כשנספרו הקולות בדואר מסתבר שכל יתר הקולות הם עבור ביידן, הזוי. מאחל לאמריקאים בחירות חוזרות ללא פרצות.
המגיב ארצי צודק בעיקרון
זאב | 21-11-2020 20:01
אינני יודע מה העובדות באמת אך מה שבטוח הוא אסור להאמין לאף מילה של שמאלנים ושל כאלו שבאים איתם במגע ( עיתונאי כלי תקשורת ימין שבתת מודע , בהיותם מיעוט, מנסים למצוא חן בעיניהם בשביל להיות חלק מהבראנז'ה והחברה). הם הרי המציאו את המושג של נראטיבים וכל אחד והאמת שלו ( בשביל הערבים המסכנים שבכלל היו הצד המותקף במלחמת השחרור). ממתי העובדות והאמת מעניינות אותם ? רק כאשר הם מתאימות לתפיסת עולמם. ובוודאי שיאשימו את תומכי טראמפ בזה ( אף שזו נטייה כלל אנושית טבעית).וכל הפוסל במומו פוסל. ממתי הם יודעים מה בדיוק התרחש. וזה פשוט נסיון להיות באופנה ולהחשב כאינטליגנט. לא מעניינן אותם שום דבר מהאמת. פשוט צריך לא לדבר איתם וזהו. וכלי התקשורת הם המייצגים את השמאל. והשגעון של המגיבים השמאלנים פה כמו המגיב לארצי פה שממש נלחם שהעובדות חשובות. איזה מזל שיש לנו אותו. מה היינו עושים בלעדיו) שפתאום חשובים להם העובדות רק תעיד על כך. גם כל הטענות על האמת האלטרניטבית של טראפ היא בדיוק חלק משטיפת המוח הזו . מאיפה הם יודעים את זה ? מהתקשורת הרי טראמפ עצמו המציא את המושג פייק ניוז כנגד התקשורת בגלל שזה מה שהיא עושה מאז ומעולם - מעצבת תודעה - כלומר משקרת. ואפילו אם זה במקרה נכון אז הרי טראמפ נלחם מול השמאל בכלים שלהם עצמם. והרי זו זעקת הקוזק הנגזל
, זו...
על עובדות ועל דמיונות | 20-11-2020 9:12
, זו לא השמצת טראמפ. זו כתבה עובדתית. אני יודע שאצל כתות מסוימות לא העובדות קובעות - ועדיין, אצל רובנו יש לעובדות משמעות. ולא, הכוונה איננה לעובדות אלטרנטיביות אותן התרגלנו לשמוע מטראמפ.
11
איזה כתב קטן...
משיח אוטוטו | 20-11-2020 11:30
איזה כתב קטן וחנפן חסר עמוד שדרה, אולי עכשיו תקבל ליטוף בגורגרת מערוץ 2 כמו כל כלב טוב. ממש פתט, איך אתה בכלל מסוגל להסתכל על עצמך ולא להקיא מכמות הפסיק ולקנות. אני גר בקליפורניה ומעורה טוב טוב במה שמתרחש פה והבחירות האלו נגנבו בלי שום ספק ספיקא יש נתונים מתמטיים שמעידים על חוסר הסתברות שקרוב כמעט לזכייה בלוטו המדינות היחידות שהספירה הפסיקה פתאום באמצע הלילה והספירה התהפכה בצורה כזו שאין סיכוי שלא הייתה התערבות מסיבית. התוכנה שספרו קולות זה סוס טרויאני. אתה כתב כאפות ילד לקלק ממש מעלה בי תחושת הקאה! תפסיק עם הרדידות ותתחיל לבדוק נתונים לעומק ליצן!!!
, ברור....
הזיות בע"מ | 20-11-2020 11:54
, ברור. כל העולם עשה יד אחת נגד טראמפ. תוכנות זדוניות, זיופים, קולות שנעלמו, קולות שהוספו - יד ענקית שטיפלה בקולות בכל רחבי ארצות הברית בקונספירצית ענק של אלפי אנשים. העובדה שכל מי שעסק בבחירות - כולל רפובליקנים שהיו אחראים לתהליך - אומר שהכל כשר, ישר וחוקי לא משנה. קובעים רק דברי השקרן המגלומן והנרקסיסט טראמפ. קמה לנו כת חדשה - העובדות לא משנות. רק דברי השקרן קובעים.
12
סרוגים משקרים כמו...
יורגן | 20-11-2020 12:17
סרוגים משקרים כמו כל המדיה המשוחדת. כל כך הרבה ראיות חד משמעיות כבר הוצגו, שלא לדבר על תוכנת הבחירות שפותחה במדינה קומוניסטית
, כל...
זקני ציון קמו לתחיה, והם כותבים פרוטוקולים חדשים....הללויה ! | 20-11-2020 12:41
, כל כך הרבה ראיות הוצגו ? איפה ? מתי ? בפני מי ? איך זה שכל החלטות בתי המשפט שכבר ניתנו - הן נגד טראמפ ? עורכי הדין שלו לא הציגו את כל הראיות האלה ? זה מחדל ענקי ! יש ראיות ולא מציגים אותן !!! בבקשה פרט והצג בפנינו כמה ראיות מובחרות מהסוג הזה, ראיות שמכריעות את הכף.
13
הכתבה והעורך מגמתיים .
לילי | 20-11-2020 12:45
כמו רוב במדיה אתם סרוגים לא פחות שמאל ומסלפים תאמת אתם כבר שקופים .
יקרה -...
על אמת ועל משאלות לב | 20-11-2020 13:19
יקרה - מה האמת ? ספרי לנו, אנו מאוד רוצים לשמוע. הציבור צמא לאמת. אנא הציגי את האמת ואת ההוכחות התומכות בה, כמובן חוץ מדברי טראמפ שהינם בגדר טענה ולא בגדר עובדה. בבקשה.
14
Dear juliany and...
Zager gila from Israel | 20-11-2020 20:00
Dear juliany and his team! Hopping for u guys to restart a new election. I think that president Trump was sheeted by the Democrat party.so I believe that the second time will be different. Please do it . Gila from Israel.
15
תומכי טראמפ בישראל...
באהבה | 20-11-2020 21:10
תומכי טראמפ בישראל כמו ביביסטים, מיעוט עברייני, קנאי, לאומני וברובו אהבל . למה? האנטישמיות עלתה בארהב (קידום עליונות לבנה), אין סיפוח, אבל מה יש הרבה? שואו! ביבי זייף רוטציה ובגד כשמכר נשקים מטוסים וצוללת בחשאי. הדיון בימין, שמאל או מרכז, זה למעשה הסחת דעת, דיי שקופה לאנשים סבירים מבניי עניין. אזרחי ישראל הגיע הזמן...
16
טראמפ צודק ויש לו ביסוס מצוין רק חבל ש
אייל | 21-11-2020 19:36
חבל שכל הכתבים בעולם נשענים על העתבים בארהב שעפ הוראה מגבוה (בעלי ערוצי הטלוויזיה המובילים) עשו יד אחת כדי להוריד את טראמפ וטענותיו המבוססות מאד. לו הכתב היה נשען על המציאות ולא על כתבים אמריקאים, היה מוצא גם מוצא ביסוס. 1. לראשונה בהיסטוריה אפשרו במספר מדינות הצבעה בדואר. עד כה היתה אפשרות כזאת במקרים מאד מיוחדים של היעדרות מעיר המגורים. מעולם לא היתה אפשרות בשום מדינה דמוקרטית בעולם להצביע בדואר. זה פתח להרבה מאד זיופים שאכן קרו גם קרו. 2. עצם זאת שאחוז ההצבעה היה גבוה בכמעט 10% מהבחירות בכל שנות קיומה של ארהב מצביע על כפילויות הצבעה רבות. מדוע? כיוון שכל ההצבעות בדואר נספרו ללא בדיקת שם ותעודת זהות של הבחור ולכן איש לא יודע אם מדובר בהצבעות חוקיות של אנשים קיימים או כאלה שלא הצביע במקביל בקלפי. 3. במקום ג'וליאני הייתי מבקש לדגום 2000 מעטפות דואר מכל מקום חשוד ולבדוק מעטפה מעטפה אם מדובר באדם קיים ואם אותו האדם לא הצביע גם בקלפי או במדינה אחרת (כמו סטודנטים שאינם גרים עם ההורים וההורים הצביעו בשמם בדואר). וטוויטר? ממתי טוויטר הוא גוף מוסמך לבחון אמת ושקר? יש לו עיתונאים? תחקירנים? היסטוריונים? זה עוד סימן לפעולה רבתי שנועדה להפיל את טראמפ בכל מחיר ובכל דרך. היה טוב אם הכתב היה עושה שיעורי בית ולא מתלהב כל כך לומר שטראמפ ואנשיו משקרים וטוענים ללא ביסוס לזיופים.
, אתה...
דמיון עשיר | 23-11-2020 18:43
, אתה ממש לא יודע - ממציא עובדות שאינן קיימות : מי שלא במערכת לא מצביע. מי שאיננו אזרח אמריקאי לא מצביע. בבחירות הקודמות, בהן ניצח טראמפ, הצביעו בדואר למעלה מ 70 מיליון איש. הכל חוקי ותחת פיקוח. אתה מפיץ שקרים ממש כמו טראמפ. פשוט ממציא דברים שאינם קיימים.
צודק לחלוטין בטענה במיוחד ש
אייל | 23-11-2020 14:36
בארהב יש מיליוני אנשים שאינם רשומים כלל במערכת. בני מיעוטים, עובדים בלתי חוקיים ועוד. כל אלה, כשהם מצביעים בדואר ללא כל זכות הצבעה, מטשטשים לחלוטין את יכולת המעקב אחריהם. בנוסף, מעולם לא היתה בצבעה בדואר בהיקף של מיליונים ובטח לא בעשרות מיליונים. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שעשרות מיליונים הצביעו בדואר ויש עם זה בעיה רצינית מאד כי הפתח לזיופים עצום. אין שום דרך לעקוב אחרי המצביעים בדואר בשום צורה. ארהב לא מתוחכמת כפי שנדמה לנו ומערכות המחשוב שם הן מהפרימטיביות ביותר בעולם. סרבול נוסח הודו. וודאי שיש פתח לזיופים. מה הפלא.
, כל...
על הזיות, על מציאות ועל כת מאמינים | 22-11-2020 7:00
, כל העובדות שכתבת הן שקרים מדומיינים. גם בבחירות הקודמות, בהן נבחר טראמפ, הצביעו עשרות מליונים בדואר. זוהי דרך הצבעה ידועה, מקובלת וחוקית במדינות רבות בארהב מזה שנים רבות. יש זיהוי של הבוחרים, ולחלוטין אין אפשרות של כפל הצבעות. כל המופקדים על תהליכי הבחירות, כולל רפובליקנים, אישרו שהיו אלה הבחירות המאובטחות והמדויקות ביותר מאז ומעולם. התקשורת לא קובעת מציאות. העובדות קובעות מציאות. טראמפ יוסיף לטעון לזיופים גם כשייגמרו כל ההליכים המשפטיים בכישלונו, מאחר ומדובר במגלומן נרקסיסט שחי בעולם הזיות משלו.