בכחול לבן מכחישים: לא הושגה כל פשרה - סרוגים

בכחול לבן מכחישים: לא הושגה כל פשרה

שעה קלה לאחר פרסום הדיל בין כחול ללבן לליכוד על מינוי חשב כללי באוצר בתמורה למינוי מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי, הכחישו בכחול לבן: "הנושא כלל לא עול בממשלה"

בכחול לבן מכחישים: לא הושגה כל פשרה
  (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

בכחול לבן מכחישים את הדיל שפורסם לפיו תאשר המפלגה את מינוי החשב הכללי באוצר בתמורה למינוי מנכ"ל למשרד ראש הממשלה החליפים.

כתב חדשות 12 ירון אברהם פרסם הבוקר על מה שהגדיר כ"פשרה מאוד מעניינת" בין כחול לבן לליכוד בנושא המינויים: בתמורה למינוי חשב כללי לאוצר – משרה שאינה מאוישת מאז התפטרות שאול מרידור, בתמורה למינוי מנכ"ל למשרד ראש הממשלה החליפי – הוד בצר, המשמש כראש המטה של בני גנץ.

עוד באותו נושא

בגלל המריבות בממשלה: אין לישראל חשב כללי


4

המינוי גרר שלל גינויים מכל המרחב הפוליטי. בימינה תקפו: "בעוד בעלי עסקים ומיליון מובטלים מחשבים לעצמם שקל לשקל איך לעבור את השבוע הקרוב בשלום, ממשלת האין-בושה הזו תופרת עיסקאות ג׳ובים למשרדי ממשלה מיותרים וממנה מנכ"ל לראש ממשלה חליפי. הגיע הזמן למנהיגות אחרת – שאכפת לה מהאזרחים."

ח"כ יוליה מילינבוסקי מישראל ביתנו תקפה גם היא: "‏זה מה שחשוב לכם עכשיו? מנכ"ל למשרד רה"מ החליפי? זה יותר חשוב מכל התפקידים שכבר יותר משנה לא מאויישים? זה יותר חשוב מכל הבלאגן שקורה במדינה? מה לבני גנץ יש עדיין פנטזיות שהוא יהיה ראש הממשלה? לאן אתם עוד יכולים לרדת וטיפה עובר הקו התחתון שלכם? איכס פשוט מגעיל"

כחול לבן מכחישים: לא הושגה כל פשרה

גם בתוך 'הבייס' של כחול לבן הרימו גבה על ההתעקשות על מינוי מנכ"ל למשרד של גנץ, במקום להתעקש על מינוי מנכל למשרד המשפטים, פרקליט המדינה או מפכ"ל.

כאמור, שעה קלה לאחר הפרסום של אברהם, הוציאה כחול לבן הכחשה: "לא הושגה כל פשרה בעניין המינויים והנושא כלל לא עולה בממשלה היום."

גם בליכוד הכחישו את הדיווח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו