הורות בסלון: הרצאות זום חנמיות להורים ירושלמים - סרוגים

הורות בסלון: הרצאות זום חנמיות להורים ירושלמים

איך תומכים בהורים בימים של ריחוק חברתי? עיריית ירושלים תקיים בין ה-8-12 בנובמבר את "הורות בסלון" - שבוע הכולל 18 הרצאות חינמיות, מפי טובי המומחים, אשר יעסוק בנושאים מגוונים הנוגעים להורות.

author-image
הורות בסלון: הרצאות זום חנמיות להורים ירושלמים
  זום אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לשמור על שפיות בזמן קורונה: עיריית ירושלים תומכת בהורים הירושלמים עם סדרת הרצאות חינמיות.

בין הנושאים שיעלו: דימוי עצמי בקרב הגיל הרך, משחק ולמידה אצל ילדים עם קשיי קשב וריכוז, הפרעות שינה בקרב תינוקות ופעוטות ועוד. ההרצאות מתאימות לכל אוכלוסיות העיר והן יועברו מדי ערב בשעה 20:30 ללא עלות. יצוין כי עד כה נרשמו לשבוע המיוחד יותר מ-1200 הורים.

עוד באותו נושא

הורים: קורונה או לא קורונה – האחריות היא עליכם

"זהו שבוע מיוחד שיזמנו דווקא בעת הזו, בה אתגר ההורות הוא כפול ומכופל", מסבירים במחלקה לגיל הרך של עיריית ירושלים. "ההורים הטריים חווים הורות לצד התפשטות נגיף הקורונה, תחת סגרים והגבלות. יצרנו את הפרויקט על מנת להקל על קהילת ההורים הירושלמיים ובמטרה להקנות להם כלים רלוונטיים ואפקטיביים להתמודדות עם ההורות בתקופה זו".

בין ההרצאות שיתקיימו:

• "הורות בזמן קורונה: איך לשמור על שפיות!" – הרצאתו של פרופסור יורם יובל. ההרצאה תעסוק בהורות ובאתגרים של "להיות הורה בזמן הקורונה". פרופסור יורם יובל יסביר כיצד ניתן להתמודד עם מתחים וחרדות, וכיצד ניתן לצאת מחוזקים מהתקופה המבלבלת הזו. ההרצאה תתקיים ביום ראשון, 08.11, בשעה 20:30.

• "כאן רבים בכיף: יחסי אחים" – הרצאתה של דוקטור נאווה כהן. ההרצאה עוסקת בשאלות מדוע ועל מה אחים רבים? מה מזין את המריבות? וכן בתגובות של ההורים לסיטואציה. ההרצאה תתקיים ביום שני, 09.11, בשעה 20:20.

• "פיתוח שפה ותקשורת בגיל הרך" – הרצאתה של שמחי אדרי. ההרצאה תעסוק בפעילויות המתאימות לעידוד תקשורת ושפה בקרב ילדים בגיל הרך. הרצאה תתקיים ביום רביעי, 11.11 בשעה 20:30.

ההרשמה להרצאות באמצעות הלינק: https://tickchak.co.il/13041

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על קיום השבוע המיוחד. הסיוע והתמיכה בהורים, בייחוד בתקופה רוויית שינויים זו, הוא נחוץ והכרחי ועלינו כעירייה לתת לו מענה ראוי, יצירתי ומגוון. הורים ירושלמים – אנחנו איתכם!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו