ארדן: "מקווה שהדמוקרטים לא יחזרו לפרדיגמה הישנה" - סרוגים

ארדן: "מקווה שהדמוקרטים לא יחזרו לפרדיגמה הישנה"

הדרמה הגדולה בבחירות לנשיאות ארצות הברית כשהקרב צמוד: שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן אומר הבוקר כי הוא מאמין שגם אם הדמוקרטים ינצחו הם לא יחזרו אחורה לפרדיגמה של שלום תמורת שטחים

author-image
ארדן: "מקווה שהדמוקרטים לא יחזרו לפרדיגמה הישנה"

הבחירות בארה"ב: שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן אומר הבוקר (רביעי), כי הוא "מאמין ומקווה שגם המפלגה הדמוקרטית, אם תנצח, לא תרצה לחזור אחורה לפרדיגמה הישנה של שלום תמורת שטחים, אלא להפיק לקחים ולהמשיך את המגמה"

בראיון לגלי צה"ל, אמר השגריר כי "ישראל תמשיך להיות בת ברית אסטרטגית של הממשל שייבחר. ממהרים מדי לדבר על העמדות של המפלגה הדמוקרטית, רק לאחרונה ביידן עמד על כך שהסיוע הביטחוני ימשיך להיות מועבר לישראל".

עוד באותו נושא

דרמה בארה"ב: טראמפ מוביל במדינות המפתח

הלילה היה דרמטי מאוד בארה"ב. עם התקדמות ספירת הקולות בבחירות לנשיאות עולה כי הנשיא דונלד טראמפ מוביל על ג'ו ביידן ברוב מדינות המפתח – ביניהם פנסילבניה, ג'ורג'יה וצפון קרוליינה – וכן רשם ניצחון קריטי בפלורידה. בשלב הזה ביידן מוביל במניין האלקטורים עם 227 לעומת 210 לטראמפ – אך התמונה יכולה להשתנות במהירות.

למרות ההתקדמות בתוצאות, בחלק ממדינות המפתח לא צפויים להשלים את ספירת הקולות היום – וייתכן שלא תהיה הכרעה סופית במירוץ עד מחר. לפי הדיווח ברשת בלומברג, וויסקונסין הודיעה כי המנצח במדינה לא יוכרז הערב, וגם במישיגן ובנפסילבניה אמרו כי ספירת הקולות תימשך לפחות עד רביעי בלילה, ובפנסילבניה לא תושלם ספירת הקולות בזמן הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו