טראמפ: "זכינו בבחירות, יש פה הונאה של האמריקנים" - סרוגים

טראמפ: "זכינו בבחירות, יש פה הונאה של האמריקנים"

אחרי שטען כי "הדמוקרטים גונבים את הבחירות", הנשיא טראמפ הכריז על זכייתו - למרות שלא הסתיימה ספירת הקולות: "מנסים לפגוע בהצבעה של מיליוני אמריקנים, זו הונאת ענק"

טראמפ: "זכינו בבחירות, יש פה הונאה של האמריקנים"
  (צילום: Gino Santa Maria, VP Brothers / Shutterstock)

הקרב על הניצחון: רגע אחרי שטען בטוויטר כי "הדמוקרטים מנסים לגנוב לנו את הבחירות", נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נושא כעת (רביעי) הצהרה ראשונה לתקשורת מהבית הלבן בוושינגטון. בדבריו הכריז על ניצחון למרות שספירת הקולות עדיין לא הסתיימה באופן רשמי, והבהיר כי יפנה לבית המשפט

"אני רוצה להודות לעם האמריקני על התמיכה – מיליוני אנשים הצביעו לנו, אבל קבוצה עצובה של אנשים מנסה להפיל את כל התומכים הללו – ולא נקבל את זה" אמר טראמפ. "התכוננו כבר לחגיגה גדולה, כבר זכינו בכל מקום – ופתאום הכל התבטל. התוצאות היו מעולות, כבר היינו מוכנים לציין את ההצבעה המוצלחת. אזרחי ארה"ב יצאו בהיקף חסר תקדים, זכינו במדינות שבהם לא ציפינו לזכות – אוהיו, פלורידה, טקסס – וברור שזכינו במדינות שטרם הסתיימה בהן הספירה".

עוד באותו נושא

טראמפ: "זכינו בבחירות, יש פה הונאה של האמריקנים"

"הדבר הכי חשוב – אנחנו מובילים בפנסילבניה בפער עצום" הוסיף טראמפ – זאת למרות שעדיין לא הסתיימה ספירת הקולות במדינת המפתח החשובה ביותר. "אנחנו מובילים ב-690 אלף קולות, זה אפילו לא קרוב. 64 אחוז מהקולות כבר נספרו, והקלפיות שלא נספרו הן כולן במדינות שאוהבות את הנשיא. גם במישיגן זה ככה – כשראיתי את המספרים הייתי בהלם".

"כשמסתכלים על הפערים שבהם ניצחנו די ברור שזכינו, אבל אז פתאום כולם קלטו שהדמוקרטים לא יכולים לזכות – אז הם אמרו שיש עדכונים לג'ו ואמרו שנלך לבית המשפט" המשיך טראמפ. "זו הונאה של העם האמריקני ובושה לעמנו. התכוננו לנצח – אבל פתאום הכל נעצר. זו הונאת ענק, ואני יודע שכבר זכינו. נפנה לבית המשפט העליון ונאבק על הניצחון שלנו, ולא ניתן שימציאו עוד קולות שהגיעו אחרי סגירת הקלפיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אחרי שזכה בפלורידה, טקסס ואוהיו די ברור שזכה
בניה | 04-11-2020 9:23
אחרי שטראמפ זכה בפלורידה, טקסס ואוהיו - די ברור שטראמפ הוא הזוכה במיוחד שבמדינות בהן עדיין לא נספרו כל הקולות (במיוחד פנסילבניה, ג'אורג'יה ומישיגן) הוא מוביל.
2
נראה שההשענות של...
דמוקרט | 04-11-2020 15:56
נראה שההשענות של הימין על טרמפ תגמר בבכי.