טראמפ במטה הקמפיין: "בטוח שיהיה לילה מוצלח" - סרוגים

טראמפ במטה הקמפיין: "בטוח שיהיה לילה מוצלח"

נשיא ארה"ב ביקר במטה הקמפיין הרפובליקני והביע אופטימיות: "אני שומע שיש לנו תוצאות טובות מאד במדינות המפתח. אני בטוח שיהיה לנו לילה מוצלח מאד, אני מרגיש טוב מאד"

טראמפ במטה הקמפיין: "בטוח שיהיה לילה מוצלח"
  (צילום מסך)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הגיע הערב (שלישי) למטה הקמפיין הרפובליקני בעיר ארלינגטון שבווירג'יניה, שם הודה לצוות הקמפיין שלו ואמר כי הוא מקבל דיווחים על "הישגים טובים" במדינות המפתח.

"שמעתי שאנחנו רושמים תוצאות טובות בפלורידה, באריזונה, בטקסס – ובכל המדינה. התורים להצבעה ארוכים מאי פעם, ואני בטוח שיהיה לנו לילה מוצלח מאד. אני מרגיש טוב מאד לגבי מה שהולך להגיע" אמר. "אנחנו נראה תוצאות טובות, שיובילו לעוד 4 שנים מעולות בבית הלבן".

כשנשאל מה יאמר לעם האמריקני במידה ויזכה, טראמפ אמר כי "כולנו צריכים להתאחד עכשיו – ואין דבר מאחד יותר מהצלחה, כמו ההצלחה שתהיה לארצנו בשנים הקרובות. היינו במקום מעולה לפני ש'הנגיף הסיני' הגיע אלינו, ונחזור למעמד הזה במהירות. החיסון יגיע בקרוב מאד, ואנחנו נעבור את המשוכה הנוכחית. שנה הבאה תהיה מוצלחת בהרבה מהשנה הנוכחית".

עוד באותו נושא

איומים בארה"ב: "הישארו בבית, אל תצאו להצביע"

עם זאת, טראמפ הבהיר כי "עדיין לא התחלתי לכתוב נאום ניצחון או הפסד, לא חשבתי על זה. בתקווה שלא נצטרך לשאת נאום תבוסה. קל מאד לנצח, אבל תמיד קשה לי להפסיד. בכל זאת, כשמסתכלים על כל התמיכה בעצרות רואים כמה אהבה יש במדינה הזאת. אף פעם לא ראיתי אחדות כזו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו