אלעזר שטרן על הבכי של אורי אריאל: שחקן; דבריו הזויים ושקריים - סרוגים

אלעזר שטרן על הבכי של אורי אריאל: שחקן; דבריו הזויים ושקריים

ביום חמישי פרסמנו ב'סרוגים' סרטון בו נראה השר אורי אריאל נשבר בבכי על הבמה כשהוא נזכר בדו שיח בינו ובין אלעזר שטרן בזמן ההתנתקות. היום מגיב שטרן לדברים ואומר כי הדברים שאמר אריאל אינם נכונים והבכי שלו הוא כמו "שחקן תיאטרון שמצליח לבכות על הבמה במקום שבו צריך לבכות"

אלעזר שטרן על הבכי של אורי אריאל: שחקן; דבריו הזויים ושקריים
  בכי לא אמיתי? אורי אריאל (צילום מסך)

שוב עימות בין אלעזר שטרן ובין חברי הבית היהודי.

ביום חמישי פרסמנו ב'סרוגים' כתבת וידאו מחדשות ערוץ 2 בה נראה השר אורי אריאל באירוע השקת פרויקט התיעוד של מרכז קטיף להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון.

אורי אריאל עלה לנאום ותוך כדי שהוא פורץ בבכי האשים את אלעזר שטרן, שהיה אז ראש אכ"א באטימות.

בתוך הבכי אמר אריאל: "בכפר דרום ניגשה אליי אמא אחת ואמרה: יש לי בן חייל, והוא לא איתנו עכשיו. אולי אתה יכול לעשות משהו שירשו לו לבוא? אני מרים טלפון לראש אכ"א ומספר לו שהתברר לי באקראי מאחת האמהות שהילד החייל לא בבית, והפינוי אמור לקרות היום או מחר. יש לו חדר בבית, אולי אפשר לאפשר לו חופשה, שיהיה עם ההורים. התנהל בינינו דו שיח בצעקות וזה היה דו שיח של חרשים. התוצאה הייתה שהוא לא אישר את זה. כמה אטימות? כמה אדישות? כמה אי הבנה צריך להיות לאיש?.. שיגיד לבן שלנו… כמה? איך זה יכול להיות? בשביל מה, אלוהים? אבל זה היה, אני הייתי שם, אני דיברתי איתו"

נאומו המלא של השר אורי אריאל

היום (א') פרסם שטרן תגובה לדברים כשהוא מאשים את אריאל בהתחזות: "בתור חבר דירקטוריון 'הבימה' לשעבר, תמיד תהיתי כיצד שחקן תיאטרון מצליח לבכות על הבמה במקום שבו צריך לבכות. עכשיו אני מבין. הדברים של אורי אריאל הזויים ושקריים.", כותב שטרן.

"העובדות הן שבהיותי ראש אכ"א יזמתי את ההנחיה שכל חייל המתגורר בגוש קטיף ישוחרר לביתו בימי הפינוי. זו הייתה המדיניות, אלה היו ההוראות שנתתי אישית למח"טים ואך וידאתי את ביצוען. אני משוכנע שמפוני גוש קטיף עצמם יאשרו את גרסתי. זה לא סוד שאורי אריאל מייצג ציונות דתית חרדית וקיצונית שאני נמצא איתה במחלוקת. הבכי השקרי הזה תוך ניצול מצוקתם הכואבת האמיתית של מתיישבי גוש קטיף הוא ביטוי למנהיגות זולה שאינה בוחלת בשום אמצעי על מנת להפיק רווחים פוליטיים".

שטרן הוסיף כי "במהלך סוף השבוע האחרון בדקתי עם תושבי כפר דרום וכמו שידעתי, נאמר לי שלא הייתה בעיה עם אף חייל באשר ליכולתו לשהות בביתו במהלך ימי ההתנתקות כפי שנטען על ידי השר אריאל."

על פי שטרן בשבוע שלפני ההתנתקות הגיעה אליו פנייה ממפקד שלא כיבד את ההנחיות ובהתערבות מיידית, שוחרר החייל לביתו ושהה שם כשבוע לפני ההתנתקות ואף נשאר מספר ימים לאחריה.

"לצערי הרב, אין זאת הפעם הראשונה שאני נתקל בדרכי פעולה נלוזים דווקא מחברי הבית היהודי כאשר הם נאלצים להתמודד עם ציונות דתית אחרת המוצגת בפניהם. חבל שבזמן שבכה על (חורבן) גוש קטיף, שכח השר אריאל לבכות גם על חורבן בית המקדש אותו אנחנו מציינים השבוע. אם היה זוכר מדוע נחרב אותו בית מקדש אולי היה נמנע מהסתה פרועה, שנאת חינם וריב אחים.", מסיים שטרן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
האיש הזה שטרן-רשע מכוער-כמו הבוסית שלו
פורה ראש ולענה | 14-07-2013 18:53
2
שטרן בלום פיך. הרצחת וגם הכפשת?
שמוליק | 14-07-2013 19:05
אורי אריאל לעומת זה אור לעומת חושך
3
שטרן צודק!
חותר לאמת | 14-07-2013 19:36
בזמן הגירוש חיילים שהתגוררו בגוש שוחררו לביתם! יתכן שהיה מקרה בודד של חייל שמפקדיו חרגו מהפקודות והוא לא שוחרר אבל אני בטוח שלשטרן אין חלק בזה. אני מאמין שרוב מבקרי האתר הם בוחרים של הבית היהודי, אבל תשפטו בלי דעות קדומות! אל תבחרו באופן אוטומטי להאמין בהצגות הבכי של אריאל אלא תשאלו חיילים תושבי הגוש ששרתו בזמן הגירוש מה היה! אריאל היום שר הבינוי והשיכון, למה הוא לא יוצא כנגד החלטות ראש הממשלה שלא לבנות בירושלים מעבר לקו הירוק?! אם חלילה בעוד מספר שנים נבכה על אובדן שכונות כמו רמות, הר חומה, גילה וכו' האם תבואו ותאשימו את אריאל או שתטילו את האחריות על ראש הממשלה? איפה הביקורת העצמית? הבית היהודי יודעים להילחם על בורגריה באריאל וארבע משפחות על גבעה בשומרון (שזה חשוב!) אבל על ירושלים, בירת ישראל, לא נלחמים! אריאל מפחד על הכיסא שלו ולכן לא נלחם או אפילו מתפטר שהוא צריך לחתום לשלילה על אשרות בניה בירושלים בהוראת משרד רה"מ! הוא יוצא כנגד אלעזר שטרן על אטימות בזמן הגירוש (שלא היתה!) בעוד הוא ומפלגתו חברו לשקרן המדופלם יאיר לפיד שדעתו על ההתיישבות ביו"ש ידועה, אז מי הוא בכלל שיעביר ביקורת על שטרן?! את הביקורת שלו שיעביר על בנט, אמן ההשליות ואשף הפופוליזם שמכר שקרים לכל מי שחיפש תחליף למפד"ל וקיבל את המפד"ל פי 4! שיהיה לו בתיאבון כלקוח הראשון של בורגראנץ' - אריאל. ולכם בתיאבון עם השקרים שלו! אורי אריאל וכל חברי הבית היהודי הם בושה! פופוליזם זול! מלבד איילת שקד (אישה גדולה!) הם מפלגת השקר ביחד עם יאיר לפיד! אין לי הכרות אישית עם שטרן ולא בחרתי בשטרן, בגלל ציפי שפיצר.
4
שטרן מוחזק כבריון מהסוג הנמוך ביותר
| 14-07-2013 19:38
ומשחק אותה נקי וישר. אשכרה מובן הקשר בינו להבימה. אגב אריאל מוחזק כישר כך שכל עוד שלא הוכח אחרת ברור לי למי להאמין
5
איך אתם מדברים ?!?! שנאת חינם !
אבי | 14-07-2013 19:59
אני רואה פה את התגובות ומזדעזע , למה צריך להכפיש את שמו - אתם לא מכירים אותו הרי יש משפט בתורה : "הוי דן כל אדם לכף לזכות" אז במיוחד בימים אלה תנסו להבין גם את הצד שלו הוא רק אומר שזה לא היה כל מה שאורי אריאל אמר ואני מחבב אותו גם . אז ננסה לגשר כעם ישראל :)
6
שטרן ישר.
אברך | 14-07-2013 20:17
כמו פלס מים עקום.
7
אטום
| 14-07-2013 22:29
לא מבין כאב אמיתי.
8
תראו איך שטרן משתלח בישיבות ההסדר ממש שנאה
איילה. | 14-07-2013 22:38
ותבינו במי המדובר. בא לי להקיא ממנו.
9
כך נחרב בית המקדש ולקח לי אלפיים שנה לחזור והנה האנשים
אבי | 15-07-2013 0:48
והנה האנשים רוצים שוב לשלוח אותי לאלפי שנים ואין לי כוח , למשחק שלהם , לבכי המיותר ואם בכי צריך להיות על החורבן ששלח אותנו לגלויות . השר אריאל יושב טוב בארץ , יותר טוב מכל החיים שלו , לכן זה אכן משחק , כי אנחנו כאן בארצנו מולדתנו .
10
לא מאמין לשניהם אבל לשטרן בכלל לא
רוני | 15-07-2013 6:09
שניהם אהשים שמוכרים את דתם לתפקידם, שטרן לליבני ואריאל לבנט כך ששניהם לא יותר מידי אמינים
11
האמינות של שטרן בזבל
| 15-07-2013 8:36
לך תשכנע מישהו אחר.
12
שטרן כבר נתפס על שקר, אריאל - לעולם לא. למי להאמין?
התשובה ברורה | 15-07-2013 8:46
13
לצערי,ברור לי לחלוטין מי דובר אמת
יוד | 15-07-2013 13:29
אורי אריאל מהאנשים הישרים ביותר,אינו פוליטקאי,אני מכיר אותו כמעט 40 שנה.אינו דובר שקרים,מאידך שטרן נאלץ להתגונן,יתכן ושלא בכוונה סירב לשחרר את החייל,מתוך מחשבה שההנחיה הכוללת שלו מתבצעת בשטח ומן הסתם החייל שוחרר,ואין צורך לאמת את העובדות,ולדחות את הפניה של אורי אריאל,זה אם אני רוצה לדון לכף זכות,ואז מוטב לשטרן לענות בענווה,ולא להתגונן על ידי התקפה על הציונות הדתית,שכביכול הוא מייצג "ציונות דתית אחרת"}
14
UGLY-FUGLY
CHAZKALE BOY BOY | 17-07-2013 15:55
SHTERN.MY DOG IS A BETTER LOOKER THAN YOU! BY THE WAY,HE IS CONSIDERED THE KING OF THE UGLY ONES IN OUR NEIGHBORHOODS.