המותג גוצ'י יחגוג בקרוב מאה שנים מאז שהוקם בפירנצה על-ידי גוצ'יו גוצ'י, אך המותג היוקרתי תחת ניצוחו של המנהל האומנותי אלסנדרו מיקלה לא נותן לוותק להשאיר אותו מאחור.
לפני שנה הכריזו בבית האופנה על שילוב מציאות רבודה באתר האונליין של המותג, בהתמקדות על תחום ההנעלה כהתחלה:
המשתמש מכוון את מצלמת הנייד לכיוון הרגליים ורואה איך נראות הנעליים החלומיות של הקולקציה על רגליו שלו בקרקע המציאות. את התמונה ניתן לשתף ברשתות החברתיות או במילים אחרות כך תצטלמו עם מותג יוקרה מבלי לשלם את תג המחיר האסטרונומי.
בגוצ'י לא עצרו בזה והיום הושקה אפליקציה חדשה שנקראת Sneaker Garage המשלבת את עולמות האופנה והגיימינג ובעצם מאפשרת למשתמשים לעצב נעליים וירטואליות לפי טעמם האישי ודמיונם על בסיס חלקים מדגמים קיימים.
View this post on Instagram
הסניקרס הוירטואלי הראשון של בית האופנה, בעיצובו של מיקלה, כבר נמצא במרחב המדומה וזמין למדידה וירטואלית.
העיצוב הוא ספורטיבי בצבעי ניאון עם מעין גלגל שיניים במקום שרוכים. לנו זה קצת נראה כמו שיתוף פעולה עם באז שנות אור מצעצוע של סיפור.
אופנה בקורונה
ההנעה לעבר עולם דיגיטלי החלה בבית האופנה עוד לפני הקורונה, אך עם פרוץ המשבר היה בית האופנה מהראשונים שבישרו על מעבר לדיגיטל.
מיקלה פרסם בגל הראשון של הקורונה באיטליה, באינסטגרם האישי שלו צרור הרהורים על הווירוס העולמי והשינוי שהוא יחולל בתעשייה שעבדה לפי קצב מוכתב של לו"ז אופנתי ושבועות אופנה.
כעת נראה שבית האופנה ממשיך להסתגל לעולם החדש עם הוצאה לפועל של האפליקציה שתוכננה עוד לפני הקורונה.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים