בחסות הקורנה: גוצ'י מזמין אתכן לתצוגה בשבוע האופנה הדיגיטלי של מילאנו - סרוגים

בחסות הקורנה: גוצ'י מזמין אתכן לתצוגה בשבוע האופנה הדיגיטלי של מילאנו

אחרי דיבורים של בית האופנה על האטת הקצב וחזרה לשתי עונות מרכזיות בשנה, בית האופנה האיטלקי מודיע שלא יוותר על מקומו בשבוע האופנה

author-image
בחסות הקורנה: גוצ'י מזמין אתכן לתצוגה בשבוע האופנה הדיגיטלי של מילאנו
  צילום: shutterstock Bruno Arena Fotografie

באופן מפתיע או שלא (בכך נדון בהמשך) בית האופנה האיטלקי גוצ'י הודיע היום כי ישתתף בשבוע האופנה הדיגיטלי במילאנו שיערך בתאריכים 14-17 ליולי. מותג היוקרה ינעל את התצוגות עם מייצג שיועבר בסטרימינג חי של שתיים עשרה שעות באתר החברה וברשתות החברתיות.

ההצטרפות לשבוע האופנה מעוררת ענייין מאחר ואלסנדרו מיקלה, המנהל האומנותי של בית האופנה היוקרתי, היה מהראשונים להספיד את תעשיית האופנה כפי שהכרנו אותה. מיקלה פרסם בחשבון האינסטגרם הפרטי מעין יומן בו הוא כותב על מסקנותיו בעקבות השינויים שחווה הענף עקב משבר הקורונה בעולם בכלל ובאיטליה בפרט. אחת המסקנות להן הגיע ואף פורסמה כהצהרה של בית האופנה עצמו, היא האטת הקצב וצמצום חמשת אירועי האופנה שחוזרים לאורך השנה לשני אירועים אופנה מרכזיים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci Official (@gucci) on

הכרזות לחוד ומציאות לחוד, בית האופנה לא נוטש לעת עתה את ספינת הדגל, ומצטרף לחגיגה הדיגיטלית, שתאפשר לראשונה לכל חובבי האופנה להיות באותה פוזיציה של האיי ליסטים מהשורות הראשונות. שינוי אחד עליו כן ניתן להצביע הוא ביטול קולקציית ה'קרוז' המסורתית לטובת קולקציה בשם 'אפילוג' שאמורה להציע עיצובים לעתיד 'הקרוב קרוב' בניגוד ללוח האופנה השנתי במסגרתו נחשפות קולקציות כחצי שנה ויותר לפני הכניסה לחנויות.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alessandro Michele (@alessandro_michele) on

 

עוד באותו נושא

אופנה עולמית בצל הקורונה: בית האופנה דיור מכריז על תצוגה ללא קהל

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו