גל גדות היא פרזנטורית של מותג איפור, כך שמדי פעם גם האושיה הבינלאומית, שלרוב מתאפרת בטבעיות רבה, מציגה סגנון יותר עכשווי להשראה.

כעת בחשבון האינסטגרם שלה מציעה גדות סגנון איפור מרענן לעיניים לו היא קוראת 'אובך סגול'

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

המראה שיצרו בעבור הכוכבת שלנו, סגנון יפני של 'פריחת דובדבן', נראה גם בשבועות האופנה האחרונים, הן מבחינת השימוש בצבע הלילך והפוקסיה והן מבחינת סגנון ההנחה שנמשך לאורך הריסים העליונים והתחתונים אל עבר הרקות.

עין תחת עין

זו תקופה ארוכה שמותגי איפור מתמקדים בחלק העליון של הפנים בדגש על העיניים. בעולם משתנה בו הרושם הראשוני החיצוני מצטמצם למבטים, אין ספק שזו ברירת מחדל נכונה.

גדות עצמה היא דוגמה טובה לכך שסמקים ואודמים פחות רלוונטים כרגע למכירות. במרבית התמונות שהעלתה עד היום כשת"פ עם מותג האיפור אותו היא מייצגת, ההתמקדות הייתה בשפתונים, בדגש על אדום (וונדר וומן או לא?). כעת, לראשונה ישנה התמקדות מצידה במגרש אחר – הצלליות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

רואה לך בעיניים

המסכה שנכנסה לחיינו לאט אבל בטוח הפכה לאקססורי שילווה אותנו תקופה ארוכה, לצד הדיסטנס והפצעונים שהיא מייצרת בסנטר יש לה יתרון קליל בכך שאפשר לחפף במייקאפ ולהסתפק בעיניים דרמטיות שישדרו השקעה.

בעבור נשים רבות פלטת צלליות אינה מוצר חובה בתיק האיפור, חובבות האיפור הנקי והטבעי יסתפקו לרוב ברימל לשגרת האיפור ביום יום. היום זמן קורונה, שהרגלי האיפור שלנו משתנים מכורח המציאות יתכן ותהיה עדנה לכל הפוך וכחל ובאופן כללי לכל המראה המתאמץ. שכן מה נותר לנו אם לא להתאמץ קצת בפיסת הפנים שנותרה חופשית מכיסוי.

בתי אופנה כמו שאנל ודיור בתצוגות האחרונות עדיין נצמדו למראה המעושן הוותיק והטוב, אבל כשהזרקור הוא על המסגרת העליונה של הפנים, צפוי שארט דירקטורים בחברות איפור, טרנדולוגים ומכתיבי אופנה יפעילו את מכבש היצירתיות על מנת ליצור מראות שטרם ידענו שיסייעו למכירות בתקופה הזו.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Natasha Denona (@natashadenona) on

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by OFRA Cosmetic Laboratories (@ofracosmetics) on