חודש מרוכז של שבועות אופנה ברחבי העולם הגיע לסיומו בפריז והעונה נראה שיותר מתמיד מדברים על האיפור. התצוגות שעברו בעקבות משבר הקורונה למרחב הווירטואלי הפכו את כולנו עיתונאים וחובבי אופנה כאחד לצופים מהשורה הראשונה מיקום שמאפשר לשים עין על כל דיטייל ואיבזור מכף רגל ועד ראש.
ניכר שהמותגים נערכו ל'זום אין' בעיקר בימים של מסכות בהם כל עולם האיפור עובר טלטלה. אם בשנים האחרונות הדיבור היה על מייקאפ טבעי ואפילו וויתור על צלליות היום בעקבות הסיטואציה החדשה העיניים מקבלת פוקוס והדגשה דרמטית.
שאנל
אומנם המראה הוצג לאביב 2021, אבל את סגנון האיפור שהציגו שאנל בשבוע האופנה בפריז אפשר לאמץ כבר מעכשיו. מדובר במראה מט זוהר שיצר לוסיה פיקה מעצב האיפור של המותג. הקווים הכללים מאוד נקיים עם דרמה בעיניים מעושנות ומטושטשות באמצעות הצלליות של המותג.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
דיור
בדומה לשאנל, המותג דיור (שהציג קודם יש לומר) מביאים גם כן מראה כללי נקי של הפנים עם עין תחומה בשחור. בשונה משאנל לא מדובר במראה מעושן אלא במסגור צפוף בקו חד ומדויק. מראה שיצר פיטר פיליפס מנהל הקריאטיב של מותג האיפור.
View this post on Instagram
בלמיין
בית האופנה מתעלם מגזרת המסכות ומשקיע באדום אדום ונצחי. בית האופנה שאינו עוסק באיפור יצר שת"פ עם לוריאל שהובילו את הכיוון הקריאטיבי.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
בלומרין
איך יודעים שבא אביב… בניגוד לבתי האופנה השמרניים, במותג האיטלקי בלומרין מעיזים עם צללית פוקסיה שנמשכת לאורך הריסים העליונים והתחתונים אל עבר הרקות.
View this post on Instagram
MIU MIU
פאט מקגראת' שכבר שיתפה פעולה עם המותג בתצוגות עבר מציגה היילייטר בגוון שמפניה על עצמות הלחיים.
שימו לב איך הגבות קיבלו אמירה משלהן האם זוהי תחילה של מגמה?
View this post on Instagram
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים