סדר בהנחיות: כך ילמדו תלמידי כיתות א'-ד' - סרוגים

סדר בהנחיות: כך ילמדו תלמידי כיתות א'-ד'

קפסולות קבועות, מסיכות כל היום, מושב מפריד בהסעה, ערבוב בצהרונים, והרבה פרטים שהתלמידים בכיתות א'-ד' יצטרכו להתרגל אליהם במתווה החזרה ללימודים שיחל ביום ראשון הקרוב

סדר בהנחיות: כך ילמדו תלמידי כיתות א'-ד'
  צילום: נעם רבקין פלאש 90

קבינט הקורונה אישר היום סופית את מתווה החזרה ללימודים של ילדי כיתות א'-ד' ביום ראשון הקרוב.

מסגרות החינוך לילדים בכיתות א'-ד' בלבד, יפתחו למשך 4 ימים לפחות בכל שכבת גיל, וזאת לפי הכללים הבאים לצמצום ההדבקה בנגיף הקורונה.

כיתות א'-ד' ילמדו בקבוצות קבועות ונפרדות של עד 20 תלמידים. במידה ובכיתה המקורית מספר התלמידים אינו עולה על 20, תיחשב כל הכיתה כקבוצה קבועה ונפרדת.

עוד באותו נושא

נדחה לערב: בקבינט הקורונה מתקשים להכריע

ילדי גן וכיתות א' וב' המשתתפים בצהרון, ישהו באותה קבוצה שעימה שהו בבית הספר. כמו כן, הצהרון יכול להכיל בעירבוב שלושה קבוצות תלמידים שונות מבית הספר, באותה שכבת גיל , אך עד 28 ילדים.

כל התלמידים ואנשי הצוות יעטו מסכה בכל עת, לרבות בהסעה לפעילות, למעט בעת אכילה או בפעילות גופנית.

הפעילות בבתי הספר יתקיימו כך שכל איש הוראה יוכל ללמד עד שלוש קפסולות לכל היותר, למעט מורים לחינוך גופני ובלבד שבכל עת הוא עוטה מסכה ושומר על מרחק של שני מטרים לפחות בינו לבין התלמידים.

במשרד החינוך יאפשרו החרגה של גודל הקפסולות עד 24 תלמידים, תוך מתן עדיפות למוסדות הנמצאים באזורים בעלי שיעור תחלואה נמוך.

בהפעלת ההסעות תתבצע הפרדה באמצעות השארת שורת מושבים ריקה בין החלק הקדמי של האוטובוס לבין חלקו האחורי.

כפי שפורסם, קבינט הקורונה התכנס הבוקר (חמישי) להמשך הדיון במתווה היציאה המדורג מהסגר.לאחר שלא הצליח להכריע בסוגיית פתיחת המסחר, הקבינט צפוי להתכנס שוב להמשך דיונים הערב בשעה 18:30.

המחלוקת העיקרית בין משרד האוצר לבריאות היא סביב סוגיית פתיחת המסחר. באוצר רוצים לפתוח את החנויות כבר ביום ראשון הקרוב, ובשלב בשלישי לפתוח ברים ומסעדות. שר הבריאות מתנגד בתוקף להחלטה כזו, וטוען כי אם יקבלו את מתווה משרד האוצר רמת התחלואה לא תאפשר להגיע אפילו לשלב 4.

השרה פרקש הכהן מעוניינת לאשר את פתיחת הצימרים כבר בשלב הנוכחי. כמו כן, שר הבריאות יולי אדלשטיין צפוי להסכים לפתיחת בתי הכנסת במתווה של- 10 מתפללים בחלל סגור ו-20 בחלל פתוח. אדלשטיין "יבלע" את המתווה רק בתנאי שתיהיה בו תמיכה רחבה של החרדים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו