סופית | הקבינט הכריע: זה מתווה החזרה ללימודים - סרוגים

סופית | הקבינט הכריע: זה מתווה החזרה ללימודים

קבינט הקורונה אישר את מתווה החזרה ללימודים של שר החיוך יואב גלנט. אילו כיתות חוזרות, כמה תלמידים בכל כיתה וכמה ימי לימודים בשבוע? המתווה המלא - בפנים

סופית | הקבינט הכריע: זה מתווה החזרה ללימודים
  (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

בהתאם להחלטת קבינט הקורונה וכפוף למתווה שהציג אתמול (רביעי) לציבור שר החינוך, יואב גלנט כיתות א' – ד' יחזרו ללימודים כבר ביום ראשון ויפעלו בחצאי כיתות.

על פי המתווה, כיתות א'-ב' ילמדו לפחות 4 ימים בשבוע , כיתות ג'-ד' ילמדו גם הן לפחות 4 ימים בשבוע.

המתווה המלא

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, תקפה את המתווה ובעיקר את התנהלות הקבינט. בראיון לאולפן ynet, אמרה בן דוד: "אנחנו הולכים לישון עם מתווה אחד וקמים עם אחר. ההתנהלות הזויה וקלוקלת. עכשיו אומרים לנו שיהיו ארבעה ימי לימודים בשבוע בקפסולות, אבל אין הנחיות והמנהלים לא יכולים להכין את המערכות כדי לפתוח את הלימודים. אנחנו מבקשים שיקבלו החלטה. היו צריכים לריב לפני כן ולא לחכות לרגע האחרון".

עוד היא אמרה: "אמרו לנו שמורים יוכלו ללמד בשלוש קפסולות, אבל השכל הישר אומר שעדיף צוות קבוע שלא יעבור בין קפסולות. כנראה שכל הזמן מסתכלים דרך החור שבגרוש. מהמרים בכסף על חיי ילדים ומורים".

על ראשי הרשויות שהודיעו כי יפתחו את בתי הספר לחמישה ימים, אמרה בן דוד: "אנחנו עובדי מדינה וכפופים למשרד החינוך. אני חייבת לומר שיש לי שיח עם שר החינוך יואב גלנט וכולנו מתוסכלים. גם הוא. הוא מוציא מתווה איקס ומעל ראשו מוציאים עוד מתווה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מספר הקפסולות ליום...
שרי | 29-10-2020 16:20
מספר הקפסולות ליום למורים מקצועיים