בהר חברון ייפתחו לימודים גם לכיתות ה'-ח' - סרוגים

בהר חברון ייפתחו לימודים גם לכיתות ה'-ח'

מועצת הר חברון החליטה על הקמת מרכזי למידה, בהם יתאספו תלמידי כיתות ה'-ח' שלושה ימים בשבוע שישלבו לימודים, פעילות הפגה ומרכזים משותפים להכנת עבודות

בהר חברון ייפתחו לימודים גם לכיתות ה'-ח'
  (צילום: מרים אמיתי)

המועצה האזורית הר חברון הודיעה כי תפתח ביום ראשון מרכזי למידה פרונטליים לילדי ה'-ח' ביישובי המועצה, וזאת בעוד תקנות הקורונה מתירות לימודים בשלב זה עד גני הילדים, ובשבוע הבא ייפתחו הלימודים בכיתות א'-ד'.

כרגע לא מדובר על לימודים בתוך הכיתות, אלא פעילות שתתקיים למשך שלוש שעות ביום, שלושה ימים בשבוע, בקפסולות בין 9-15 תלמידים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

עוד באותו נושא

גם מועצת שומרון מצטרפת: כיתות א – ד ילמדו 5 ימים

בתי הספר וצוותי החינוך והמתנס"ים גויסו להקמת מרכזי למידה שישלבו לימודים, פעילות הפגה ומרכזים משותפים להכנת עבודות. לתלמידים אשר לומדים בבתי הספר של המועצה ישולבו במערכת שעות הוראה פרונטליות עם מורי בתי הספר ומדריכי קרן קר"ב, כל זאת תוך שמירת הנחיות הממשלה לשמירת בריאותם של המורים והתלמידים.

צילום: דוברות הר חברון

יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון: "עם חזרת תלמידי א'-ד' לבתי הספר, מצאנו לנכון להחזיר גם את הילדים הבוגרים לשגרת למידה. ילדים בני 10-13 חייבים מסגרת תומכת בליווי מבוגר. אנו שואפים ליצור שגרת חיים בריאה ומסודרת לילדי כיתות ה'-ח' וזאת על ידי מפגשים פרונטליים ללימודים והעשרה, מתוך ראייה כי אין תחליף לקשר אנושי והחברתי באמצעות איגום משאבים והעמקת שיתופי הפעולה בין בתי הספר, ההורים, הישובים, המועצה והמתנ"ס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כמה ילדים בכיתה יש אצלם? מעט ?
המורה להיסטוריה | 30-10-2020 17:09
כמה מורים יש על כמה תלמידים ?
2
מועצה כושלת, וראש...
תושב ההר | 01-11-2020 18:19
מועצה כושלת, וראש מועצה פוליטיקאי שמנסה לגזור קופונים בחינם. לוקחת קרדיט עבודה שצומחת מהשטח עי אנשים טובים שמדברים פחות ועושים יותר למען ילדי ההר הטוב שלנו. לא ראינו שקל מהמועצה ומהמתנס. יוחאי לך הבייתה
3
פשוט לא להאמין...
תושב עצוב | 02-11-2020 10:52
פשוט לא להאמין . המועצה לא עשתה הרבה עד כה חוץ מלשווק את עצמה . ממליץ פחות לדבר יותר לעשות