גנץ: "אני שומע בלבנון קולות שמדברים על שלום" - סרוגים

גנץ: "אני שומע בלבנון קולות שמדברים על שלום"

שר הביטחון סייר היום בצפון בביקור בתרגיל "חץ קטלני", שם אמר "אני שומע גם קולות חיוביים בלבנון שמדברים אפילו על שלום עם ישראל. אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא הבעיה שלהם - ולא מדינת ישראל"

גנץ: "אני שומע בלבנון קולות שמדברים על שלום"
  צילום: טל עוז, משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי)  בתרגיל "חץ קטלני" בצפון: "שומע בלבנון קולות אחרים שמדברים אפילו על שלום. אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא הבעיה שלהם ולא של ישראל והם ישלמו את המחיר על כל תוקפנות".

גנץ אמר בסיור כי "מערכת הביטחון צריכה להבטיח ביטחון 365 ימים בשנה בכל אחת מהזירות. נדבך מהותי בביטחון של מדינת ישראל הוא כשירותו של צה"ל".

גנץ שסייר יחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד ההכשרות אלוף מוטי ברוך ומאו"ג 162 סהר צור הוסיף, "אני מברך על התרגיל רחב ההיקף שמתקיים כמעט בכל מקום בארץ כרגע. אויבנו לא נחים- לא בצפון, לא בדרום, לא קרוב ולא רחוק- ואנחנו נמשיך להגן על אזרחי מדינת ישראל, נמשיך להרתיע את אויבנו, נמשיך לפגוע בתהליכי ההתעצמות שלהם ונהיה מוכנים לכל מערכה".

צילום: טל עוז, משרד הביטחון

"אני שומע גם קולות חיוביים בלבנון שמדברים אפילו על שלום עם ישראל, שמקיימים איתנו תהליכים כמו עיצוב הגבול הימי. אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא הבעיה שלהם – ולא מדינת ישראל", אמר גנץ. "אם חיזבאללה יפעל כנגד מדינת ישראל- לבנון בסופו של דבר תשלם את המחיר ואנחנו כאן בשביל להיות מוכנים לרגע אני מקווה, שלא יגיע."

בנוסף גנץ בירך את פרופ' אש על מינויו לפרויקטור הקורונה ואמר: "במקביל לפעולות הביטחון אנחנו רתומים במשרד הביטחון ובצה"ל גם למאבק בקורונה. ביקרתי הבוקר בבועיינה נוג'ידאת, אחד היישובים האדומים שאנחנו פועלים בו במסגרת תוכנית אנשי חיל ויחד עם פיקוד העורף. זו הזדמנות גם לברך את פרופסור נחמן אש על מינויו לפרוייקטור הקורונה. אני ונחמן מכירים שנים רבות והוא יקבל ממערכת הביטחון את כל הסיוע האפשרי בכדי שיצליח בתפקידו.* נמשיך לטפל בקורונה, נמשיך להגן על הגבולות, ונמשיך לבנות את הכוח זו משימתנו".

אתמול סייר גנץ ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין במפקדות הראשיות של התרגיל בקריה בתל אביב

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
את בעיית חיזבאללה...
אסטרטג | 27-10-2020 16:08
את בעיית חיזבאללה וההתפשטות השיעית לסהר הפורה צריך לפתור במסגרת הסכם רחב עם העולם הסוני שיכלול; איחוד משפחות לכל הפלסטינאים הגרים בין הים לירדן עם משפחותיהם בסוריה ולבנון. העברת השליטה במחוז לבנון למדינת האם הסורית סונית עם העלמתו של אסאד.
לא מסכים. לספח...
דודו | 28-10-2020 10:39
לא מסכים. לספח את השטח עד הליטאני שהוא חלק מארץ ישראל
2
מעניין , לאחר...
חנה | 27-10-2020 22:29
מעניין , לאחר שאמר על ביבי שקרן עכשיו הוא שומע קולות