לחץ בישראל: "זכיית ביידן - סכנה ליהודים ולארה"ב" - סרוגים

לחץ בישראל: "זכיית ביידן – סכנה ליהודים ולארה"ב"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בקריאה משותפת עם יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, מארק צל לתומכי ישראל בארה"ב: "מי שעתיד מדינת ישראל וההתיישבות חשוב לו שיצביע טראמפ"

author-image
לחץ בישראל: "זכיית ביידן - סכנה ליהודים ולארה"ב"

כשבוע וחצי לפני הבחירות לנשיאות בארצות הברית, קמפיין הבחירות של טראמפ בישראל פונה לראשי ההתיישבות בבקשה לחזק את אחוזי ההצבעה עבור הנשיא בקרב הציבור האוונגליסטי, שנושא עיניים לחבלי הארץ התנ"כיים באזור יהודה ושומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, נענה לפנייה זו הפעם השנייה, לאחר שהיה בבחירות הקודמות לארה״ב בין הפוליטיקאים היחידים בארץ שהודיעו כי הם תומכים בטראמפ עוד קודם לבחירות, והוזמן בעקבות זאת להשבעתו של נשיא ארה״ב.

דגן קיים היום מפגן תמיכה של תושבי יו"ש שהם אזרחים אמריקאים בטראמפ, וקרא לצדו של יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, מרק צל, ונציגים בכירים מהמפלגה הרפובליקנית, בשידור חי ביוטיוב וברשתות החברתיות לציבור האוונגליסטי לתמוך בטראמפ ולצאת להצביע.

"מי שעתיד מדינת ישראל וההתיישבות חשובים לו, שיצביע טראמפ. אמר דגן. "המציאות החדשה בה השלום לא תלוי בגירוש יהודים מבתיהם, המציאות החדשה בה ההתיישבות בשומרון זוכה לרוח גבית מנשיא ארה״ב. היא מורשת טראמפ. אצלנו היהודים יש את המושג הכרת הטוב. אנחנו חייבים בהכרת הטוב גם לנשיא ארה"ב טראמפ".

עוד באותו נושא

טראמפ הצביע בבחירות לנשיאות: "כבוד גדול" • צפו

עוד הוסיף דגן: "המשימה שלנו היא לבנות את יהודה ושומרון, ארץ התנ"ך, מולדתו של העם היהודי. אנו בונים את עתיד ישראל כאן בשומרון. אנו בונים וממשיכים את מורשת אבותינו- אברהם, יצחק ויעקב. במהלך 4 השנים האחרונות, טראמפ עשה דברים מדהימים למען ישראל והעם היהודי. אני קורא לכל חברינו בארצות הברית – אם אתם רוצים לעזור לאומה היהודית לבנות את מולדתה, על אדמת ארץ התנ"ך, כאן ביהודה ושומרון, אתם מוכרחים לצאת ולהצביע עבור דונלד טראמפ, ידיד אמת של מדינת ישראל! אנא מכם- הצביעו טראמפ".

דגן המשיך להפציר ואמר: "הצבעה עבור טראמפ היא הדרך הטובה ביותר שתוכל לעזור לנו כאן בארץ התנ"ך, ביהודה ושומרון. עוד צרובים בתודעתינו וזכרונינו המר 8 השנים הנוראות של ממשל אובמה וביידן. אנחנו זוכרים את הקפאת הבנייה, את ההצבעה נגד ישראל באו"ם. אנחנו לא רוצים לראות את זה קורה שוב. אנו קוראים לכל מי שאוהב ואכפת לו מישראל, יהודים ונוצרים – אם אכפת לכם – צאו והצביעו לנשיא דונלד טראמפ".

יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, מארק צל, חיזק את דבריו של דגן ואמר: "אנחנו נמצאים בישורת האחרונה לבחירות, ואני קורא אליכם כאן מהשומרון, אזרחי ארה״ב אשר תומכים במדינת ישראל, צאו להצביע עבור הידיד הגדול ביותר של מדינת ישראל בבית הלבן – הנשיא דונלד טראמפ".

"מערכת היחסים בין ישראל לארצות הברית הגיעה לשיא של כל הזמנים, הודות למדיניות הפרו ישראלית של טראמפ. כולי תקווה כי מפעל ההתיישבות ימשיך לצמוח ולגדול בארבע השנים הבאות לאחר שהוא ייבחר. זה הזמן גם של כל תומכי ישראל בארצות הברית להצביע עבור טראמפ ולהודות לו על הברית האיתנה עם מדינת ישראל".

עוד באותו נושא

״אני מאמין שהנשיא טראמפ יפעל להסדרת המאחזים״

"ברור לי כמובן שנשיא ארה"ב הוא לא הנשיא שלנו", מסביר דגן, "ולעולם האינטרסים שלו יהיו שונים משל מדינת ישראל, אולם ברור לכולנו שאם גו' ביידן ייבחר המצב יהיה גרוע עבור מדינת ישראל וגם עבור ארה"ב. לכן אני סבור שכל מה שיכול להועיל עכשיו להביא לבחירתו של טראמפ, צריך לעשות עכשיו. זה לא הזמן לחכות לנס. צריך לעשות מה שאפשר כדי להביא אותו"

מייק בן יעקב מכפר תפוח, אזרח ארה"ב, הסביר מדוע הגיע לכינוס: "היה לי חשוב להגיע, כי אני חושב שחשוב להשפיע, גם להגיד תודה לנשיא טראמפ על כל המאמצים שעושה למען ישראל וגם להזהיר אנשים מהסכנה שייבחר ביידן זו סכנה להתיישבות, ליהודים ולארה"ב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
היהודים לא כל...
אזרח שרואה הכל | 25-10-2020 19:04
היהודים לא כל כך טובים הפגנות בזמן מגפה הבועה התלאביבית מבעבעת השמאל מישתגע מרוב שטוב לו להפיל ראש ממשלה טוב בכל מחיר ישראל בתנו אבידר מתנהג כמו עברין בכנסת זנדברג עברינית בקבר ערפת מקוה שבידן יעלה ויתפוק את כל היהודונים האלה כניראה מגיע להם יעשה עלהם בהפוכה לטראמפ לא מצא חן בענהם אז בידן יתן להם בראש
לא זכור...
איש מילואים | 26-10-2020 12:43
לא זכור לי שהשמאל הפסיק לשלם מיסים וללכת לצבא ומילואים, מה פשר התגובה כיאלו מדובר על טרוריסטים (גם אם אתה בעל השקפה פוליטית שונה)? דיי לשנאת חינם, אלוהים רואה הכל אתה פחות. תיישם צניעות ועד אז תן גז
1) אתה...
בידן רע לעולם! מתי תבינו? | 26-10-2020 2:29
1) אתה לא רואה כלום2)אתה אפס מאופס שחושב להיות כמו הנאצים3)אאהה.. ובנוגע לבידן הוא בדיוק כמוך אין למה להעריך4) כשיהיה לך סכל אז תדבר
2
נתניהו קובע ולא...
א.צ | 25-10-2020 19:13
נתניהו קובע ולא אף נשיא אמריקאי הכל הצגות
יאיר נתניהו...
אמיר | 26-10-2020 15:56
יאיר נתניהו שחרר אותנו ותעשה משהו עם השפתיים האדומות האלה. היינו מעדיפים לא לדעת במה אתה עובד (כמו עד עכשיו)
3
לבחור בטראמפ.הוא טוב...
יפה יוסף הנזירה | 25-10-2020 19:26
לבחור בטראמפ.הוא טוב לישראל ולעולם.ביידן סכנה לישראל.
מה את...
שרון | 26-10-2020 12:48
מה את יודעת על ביידן שגרם לך לכתוב דבר כזה? תשלחי קישור לציטוט אחד שלו נגד מדינת ישראל. אלוהים יעניש אותך על זריעת רע והפצת שקר. נ.ב- מקווה שמשלמים לך טוב
4
טראמפ הוא פסיכופאת...
מדהים | 25-10-2020 20:42
טראמפ הוא פסיכופאת מסוכן שהביא למותם של מאות אלפי אמרקאים מקורונה. האיש לא כשיר לחלוטין. נקווה שנפטר ממנו במהירה לטובת המין האנושי
מדהים תרגע...
שמר על הפה | 26-10-2020 2:25
מדהים תרגע ומיד אם כל הכינוים שלך 1)טראמפ הוא הנשיא שהכי אהב את ישראל וגם את ארצהב הכי דאג והכי תמך 2)ביידן הוא סכנה לעולם3)שנפטר מכל שונאי ישראל 4(הוא זה שניסה להגן אליהם ולא השתמש באלימות כמו רוב העולם. הם אלה שהביאו את המוות על עצמם על ידי הבחירה שלהם 5) מקווה שאחד מטומטם כמוך יצליח להבין את מה שאמרתי בהצלחה!
5
עוד בימי בראשית...
הנזיר מהמנזר | 26-10-2020 0:07
עוד בימי בראשית נאמר עם קשי עורף. וזאת הסיבה שאף אומה לא סובלת אותנו. והינה קם בארהב נשיא שהוא טוב ליהודים. אז מדוע למתוח עליו ביקורת ?
נשיח פח...
גרי | 26-10-2020 15:57
נשיח פח גזען ומסוכן! טראמפ קידם עליונות לבנה בארבע שנים האחרונות השנאה והאנטישמיות רק גברו
6
מדהים שהציונות הדתית...
מדהים | 26-10-2020 10:36
מדהים שהציונות הדתית נושאת עיניים שוב שוב אל גדולי המושחתים. Grab them by the pussy
7
ביידן לא סכנה...
עקיבא | 26-10-2020 12:27
ביידן לא סכנה ליהודים ואתם אל תעופו. הגזמתם לגמרי, ראוי ורצוי לברר מה העמדות שלו בחלוף השנים כלפי ישראל לפני כותרת כזו (גם אם זה ציטוט). למעשה עייפנו מהשיטה הזאת... די לשנאת חינם. מדובר על אדם עם הרבה נסיון פוליטי ושקול. באמת לא יודע אם הוא טוב יותר מטראמפ אבל תרגיעו עם ההסתה. נ.ב אעקוב אחרי פרסום התגובה
8
רק הטמבלים האלה...
אמיר | 26-10-2020 12:40
רק הטמבלים האלה במועצת שומרון רוצים ללכת עם טראמפ וביבי ששיקרו על הסיפוח ועבדו עליהם. פתאטי. אין לנו טיפת כבוד אליכם ולשיטות ההזויות להסית נגד ביידן. שבו ותקראו קצת על העשייה של האיש והעמדות שלו על מדינת ישראל. בורים אלימים
9
מר עורך משנה,...
עובדיה | 26-10-2020 12:55
מר עורך משנה, אתה סכנה לאתר סרוגים יותר משביידן סכנה לישראל. כותרת הזויה,נחותה ואלימה. היינו שמחים לכתבה מעמיקה על ביידן, להכיר את האיש ולדעת מה דעתו בחלוף השנים על מדינת ישראל ועמדתו. כתבה פח ואלימה מאוד. תשתפר נ.ב- סיפוח עלק, ממש חבר אח טראמפ
10
תיקון טעות. לחץ...
תיקון טעות | 26-10-2020 16:48
תיקון טעות. לחץ ביוש. זה בכלל לא בישראל. אפילו ביבי מלך ישראל לעולם ועד גנז את כל תוכניות הריבונות. כרגע ובעתיד הנראה לעין, זה מחוץ לישראל.
11
יפה למתנחלים המתחסדים לתמוך באדם שחושק בביתו
גיל | 26-10-2020 16:49
ולא מתבייש להגיד זאת בפומבי, והתגאה בעובדה שהוא תופס בחורות באברי המין שלהן והן לא מתנגדות. מדהים הצביעות של המתנחלים- אבל שכחתי נתן אשל הוא גם בסדר... העיקר שבחורות שלובשות מכנסיים מביאות לחורבן עם ישראל...