יהדות
במקום להגיד קינות הגיע הזמן לבנות את המקדש
בצום תשעה באב, עם ישראל מתאבל על חורבן בית המקדש. המבוגרים יושבים על הריצפה ואומרים קינות. אבל מה מטרת האבילות, להמשיך להתאבל לשם אבל? לילדים יש רעיון אחר
אפי אברהם09.07.13
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
אפשר לבנות היום..... במאמר דומה תחת הכותרת : אל תבכו על המקדש בנו אותו באתר כיפה העלתי הצעה בענין :בשתי תגובות עיקרן הנובע מפרשנות אפשרית של פרק ב' בישעיה. המבקש להתוודע יואיל בבקשה לקרא שם