שי ניצן: חשוב שהציונות הדתית תבין שמדובר בשקר - סרוגים

שי ניצן: חשוב שהציונות הדתית תבין שמדובר בשקר

בראיון באולפן סרוגים, שי ניצן טוען כי התאוריה לפיה סחט את מנדלבליט שקרית, מבהיר כי אין תקדימיות עקרונית בתיק 4000 ומזהיר את הציונות הדתית מללכת שבי אחרי תעמולה

author-image
שי ניצן: חשוב שהציונות הדתית תבין שמדובר בשקר
  סרוגים

פרקליט המדינה הקודם, שי ניצן, הגיע לאולפן סרוגים והציג את עמדתו בנוגע למספר נושאים, בין היתר לטענה כי הוא סחט את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על רקע סגירת התיק נגדו במסגרת פרשת הרפז – והסביר מדוע אין קשר בין סגירת התיק ובין ההחלטות שניתנו בתיקי נתניהו.

ניצן התייחס להתקפות שעוברת הפרקליטות, ואמר כי הפרקליטות כבר שנים תחת התקפות וכי הן החריפו בשנים האחרונות. לדבריו מאז תיקי נתניהו מתנהל קמפיין שמטרתו היא להכריע את המשפט בדעת הקהל ולא בבתי המשפט. "זה מאוד עצוב", אומר ניצן. "אני והפרקליטים סך הכל ממלאים את תפקידנו. סוף האמת לנצח ואני מקווה שמדינת ישראל תצליח לנהל משפט כמו שמדינה דמוקרטית אמורה לעשות".

עוד באותו נושא

מנדלבליט נגד פרקליט המדינה: שי ניצן תפר אותי


21

"שקר ודמיון פרוע"

בהתייחס להקלטות מנדלבליט – נוה ולסגירת התיק נגד היועמ"ש, ניצן גולל את השתלשלות הפרשה, ואמר כי מנדלבליט "הוקלט בשיחה עם חבר קרוב שלו, בשיחה אישית, מדבר בצורה מעליבה, אבל זו שיחה פרטית. אני מניח שיש הרבה אנשים שמתבטאים בצורה כזאת בשיחה פרטית. מנדלבליט הסביר ש'הוא יכול להחזיק אותי בגרון' , שהוא לא חלם להגיד שאסחט אותו חלילה".

"גם עמית סגל שחשף את כל העניין אמר שלא עלה בדעתו שאני סחטתי או כיוונתי לסחוט. זו התבטאות, 'להחזיק אותי בגרון' במובן זה שהוא רצה כבר לגמור את העניין, זה מאוד כאב לו, והוא ראה שזה לא נגמר תוך כמה ימים".

"חשוב להגיד, אין שום שחר לתיאוריית הקונספירציה כאילו זה קשור לתיקי נתניהו", אומר ניצן. "מה הקשר? הוויכוחים בנינו בתיקי נתניהו, באיזה עבירות להעמיד לדין היו שנים אחרי שהודעתי לו שאני לא מטפל בתיק האישי שלו והעניין נסגר. אבל כשרוצים לנצל איזו אמירה ולעשות תיאוריות, אז היא רצה".

"אני גם שמעתי בכירים במערכת הפוליטית שאומרים שכאילו ניסיתי לסחוט את מנדלבליט בתיקי נתניהו, זו תאוריה הזויה ושקרית". ניצן הדגיש: "חשוב שהציבור, בטח ציבור חשוב כמו הציבור הזה, חשוב שיבינו שמדובר בשקר ובדמיון פרוע".

עוד באותו נושא

למען אמון הציבור: לפרסם את הקלטות פרשת הרפז


36

"אין למנדלבליט שום תיק פתוח"

ניצן אמר כי הפרקליטות מתעסקת בכ-30 אלף תיקים פליליים וכ-20 אלף תיקים אזרחיים בשנה, וכי מתקבלת החלטה בכ-70% מהם בתוך חודש ימים לכל היותר. בהתייחס למהירות סגירת התיקים על ידי הפרקליטות, אמר: "בתקופה שלי שמתי את זה כמטרה עליונה לזרז את עניין סגירת התיקים וכתוצאה מזה חל שיפור מאוד גדול. אין כל שאלה שצריך להזדרז יותר, אבל לא בכל מצב זה אפשרי".

בנוגע למעמד התיק הפלילי של מנדלבליט נכון לזמן זה, אמר ניצן: "אין שאלה שהתיק הזה נסגר במאי 2015. הפריע לו שבמשטרה לא שינו טכנית את הרישום. אף אחד לא חולם לטעון שיש תיק באמת פתוח. הוא רצה שהרישום יהיה, אבל הייתה בעיה מהרגע שהוא נכנס לתפקיד יועץ, אני חשבתי שאין מה לעשות, זה יחכה ליועץ המשפטי לממשלה הבא שיעשה את מה שהוא צריך לעשות, אבל בוודאי אין למנדלבליט שום תיק פתוח".

עוד באותו נושא

מנדלבליט התנצל בפני ניצן ורמז: יש עוד פרשיות בדרך


107

"אין תקדים עקרוני בתיק 4000"

במהלך הריאיון התייחס ניצן לתיקי ראש הממשלה נתניהו, ולאמירתו כי תיק 4000 הוא תקדימי, ואמר כי פרשו את דבריו שלא כהלכה: "בהרבה מאוד תיקים יש אלמנט מסוים של תקדימיות, אנשים חיים. אין אף תיק שממש דומה לקודמיו. שאלו אותי אם אין כאן אלמנט חדש, ואמרתי שיש. שום מערכת משפט לא יכולה להתנהל לפי 'רק מה שהיה', יש עקרונות ואת העקרונות צריך ליישם".

"העיקרון שמי שמקבל טובת הנאה בעד פעולה במילוי תפקידו הוא עבירת שוחד, זה החוק קובע – וכל מקרה צריך להתאים את נסיבותיו לשאלה האם זה כן שוחד או לא. צריך להיות זהיר, ראש הממשלה הוא בחזקת חף מפשע, אבל יש כתב אישום. אני חושב שלא פרשו כהלכה את מה שאמרתי, העקרונות לא חידשנו בהם שום דבר".

עוד באותו נושא

צפו: כששי ניצן פגש את עמית סגל מחוץ לאולפן


51

"אין קשר בין הצבעה לליכוד ובין דעה על תיקי נתניהו"

ניצן התייחס גם להחלטה של כמחצית מאזרחי ישראל להצביע לנתניהו כראש הממשלה והקשר למשפטו: "לא יעלה על הדעת מבחינתי שהחלטת רוב תקבע אם אדם אשם או לא.  כי אם אתה רוצה לחיות במדינה שבה מעמידים אדם לדין – וזה יכול להיות לא רק על שוחד, אולי חלילה גם על רצח או אונס – ונעשה משאל עם ואם רוב העם יצביע שהוא זכאי הוא ישתחרר, זו שיטה שלא מקובלת עלי. זו לא דמוקרטיה, אני לא חושב שמישהו רוצה לחיות במדינה כזאת".

"לכן צריך להפריד. השאלה אם אדם מתאים להיות ראש ממשלה או מתאים להיות בכנסת היא שאלה חשובה מאוד מאוד מאוד, ועדיין המערכת המשפטית לא יכולה להחליט שבגלל שיש הרבה אנשים שהצביעו לפלוני, גם אם זה מיליון או מיליון וחצי, בגלל זה נסגור לו את התיק. זה לא עובד ככה. זה לא דבר נכון, זה לא דבר ראוי, בדיוק בשביל זה המציאו הפרדת רשויות. יש בתי משפט ויש כנסת".

לדבריו, ניצן לא רואה קשר בין ההצבעה לליכוד בראשות בנימין נתניהו ובין חוסר אמון הציבור בפרקליטות: "אני מכיר לא מעט אנשים שמצביעים ליכוד כי הם מאמינים באג'נדה הבטחונית, החברתית, הכלכלית. זה לא בהכרח אומר שכל מי שמצביע ליכוד חושב שצריך לסגור את התיק לראש הממשלה. יש כאן בלבול ערכים. אני חושב שפוליטיקה זה פוליטיקה, ומערכת משפטית צריכה להתנהל כמו מערכת משפטית".

עוד באותו נושא

מנדלבליט מגיב להקלטות: 'עידנא דריתחא; מצר על כך'


62

"שהציונות הדתית תיזהר מללכת שבי אחרי תעמולה"

ניצן הוסיף, והתייחס לאירועים אום לאל חיראן, ולמייל בו כתב כי לא יתקוף פומבית את המפכ"ל אלשיך כי הדבר יועיל לאנשים הרוצים ברעת המערכת, וכי לחכימא: "היה סילוף מוחלט של העובדות. הדליפו איזה מייל שבו היה וויכוח על השאלה מה צריכה להיות התגובה לפרסום בתקשורת שלפיו המפכ"ל השמיץ את מח"ש. אני יצאתי מתוך הנחה שהדברים באמת הובאו בשם המפכ"ל, ועל זה אמרתי שההתנהגות שלו שערורייתית, במובן זה שאני לא חושב שמפכ"ל צריך לתקוף את מח"ש בפומבי".

"מפכ"ל ופרקליט מדינה לא אמורים להתכתש בתקשורת, בעיני זה לא ראוי. דיברנו על זה, ואמורים לדבר על זה ולסגור את העניינים. זה לא תקין שאנחנו נריב בפומבי. צריך לדעת את העובדות, גם כאן הפכו את כל העולם. יש הרבה דיסאינפורמציה".

לסיום, אמר ניצן: "אני חושב שיש קהל גדול שצריך לדעת את האמת, ולא להסתנוור מאג'נדות ומדיסאינפורמציה ומתאוריות. אני מכיר חלקים מהקהל שצופה פה, אני בעצמי בוגר ישיבה, אחד מילדי למד בישיבה והשני לומד בישיבה, אני מכיר אותם. זה אנשים אינטליגנטים. תיזהרו מללכת שבי אחרי אג'נדה, אחרי תעמולה, אנשים אינטלגנטים, תכירו את העובדות. קודם כל תלמדו את העובדות – הכל יהיה בסדר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
170 תגובות - 96 דיונים מיין לפי
1
15,000.000 פנסיה לא שאלתם כלום ?
ינון | 24-10-2020 19:05
על כל הקומבינות לא שאלתם כלום ?
הַקֹּל קוֹל יַעֲקֹב וְהַיָּדַיִם יְדֵי עֵשָׂו
דניאל בגוב העריות | 25-10-2020 18:49
כאילו צדיקים כותבים, אבל אלו הבוטים של נתניהו שעלה בגרימת שפיכות דמים וגם ירד כך.
מכריזים בזה על שי ניצן שאסור לא לבוא בקהל ה'
רבני צופר | 25-10-2020 7:25
בעיני רבים שי ניצן הוא פסול לבוא בקהל ה'. התנהגותו כשל גוי מכפר רוסי שיכור ושחצן ורשע ומאוס
מיליון ימנים היו צריכים לירוק על ניצן
ימש''ו שי ניצן | 25-10-2020 0:01
למה הימין לא מפגין נגד השטן הלז שי ניצן המחסל של ביבי והליכוד
די לחכימא. מסכיל בתחומו ומסכיל בכלל.
אבי | 24-10-2020 22:50
מנסה למזער נזקים. אבל הי, ניצן, אנחנו לא מכירים אותך רק מהיום. אני במקומך הייתי שותק עד שיתפרסמו כל החומרים, ורק אז מנסה להצטדק. ואתה אינך נזהר, וממהר להשיב, כך שמילותיך עלולות לפגוע בך.
2
ניצן
א | 24-10-2020 19:06
עצוב מאוד שמושחת כמוך ממשיך לשקר אתה חושב שהעם טיפש כולם יודעים שרתה מתנהג כבר הרבה זמן כמו פושע תפסיק לשקר
לכלא
אל המושחת | 25-10-2020 14:20
צריך להפגין נגדו, יומם ולילה, ולקרוא לו מושחת ללא הפסקה, ולא להתקרב אליו, כי הוא טמא.
3
לא נחקר שום פוליטיקאי על יחס עיתונאי פוליטיקא
מיחו | 24-10-2020 19:12
אז זה לא תקדים?
איומים של פרקליט המדינה
תקדים | 25-10-2020 14:25
שימו לב איך הוא מאיים בצורה נסתרת על ציבור שלם ... שהציונות הדתית ... תיזהר... אין לו גבולות ... יגיד מה פתאום, לא התכוונתי... תראו מה עשה מנדבליט לשכנה שלו, שם אותה בכלא, בלי משפט ובלי כלום... זהו אנחנו הגענו לעולם השלישי
4
לא מאמין לאף מילה של האיש הזה !!!
מאיר | 24-10-2020 19:15
הפרקליטות הייתה עסוקה בצוות עצום במשך זמן רב מאוד בלהפוך כל אבן כדי להאשים את נתניהו, ובסוף מצאו דברים ממש שוליים ומפוקפקים. כל זה תוך הזנחת הפשיעה האמתית במדינה. הפרקליטות בהנחיית דינה זילבר עסוקה ללא הרף בנתינת הוראות לממשלה במה שנכון בעיני הציבור הנאור. אין טיפת אמון בהם ובהמונם!
, בדיוק...
אורי טלר | 25-10-2020 10:19
, בדיוק מה שרון אומר; אני מחזקת. בעיניך הרבה אנשי צוות וזמן רב לחקירה; מעיד על תפירת תיקים. ואילו השכל הישר מראה דבר אחר; מתינות ומגוון דעות- חשוב להתנהלות תקינה. אז צא ולמד מה חשוב יותר? מתינות או חיפזון ? סנהדרין קטנה או סנהדרין גדולה? כמו שדיני נפשות הגיעו לסנהדרין גדולה; כך נהגו הפעם בפרקליטות, לפני שיגיעו בסופו של תהליך, לבית דין גבוה של צדק.
יש בדבריו...
אל | 24-10-2020 20:42
יש בדבריו של מאיר הרבה אמת קח אתה נשימה ותרגע כי מכיר הרבה דברים שאתה לא יודע בפרקליטות חייטים טובים נקווה שלא יצליחו ויעלמו מהמסך
אם היו...
רון | 24-10-2020 20:11
אם היו לוקחים צוות קטן היית אומר שסגרו בינהם תיק, כשלוקחים צוות גדול שבוחן שהתיק נכון אז יש לך בעיה שהצוות גדול מדי...
, לפי...
אורי טלר | 24-10-2020 19:55
, לפי ההגיון שלך היפכא מסתבר.כלומר; אם היית חושש שבאמת תופרים במדינת ישראל תיקים לפי גחמה כזו או אחרת, הרי לא היית נשאר פה אפילו יום אחד. ביקורת ענינית כן, האשמות חסרות טעם הן הסתה לשמה. אז קח נשימה ותחשוב.
5
שי ניצן= כששחצנות זחיחות ושחיתות נפגשים
אבי | 24-10-2020 19:24
מה עם רות דוד?
6
נוכל על! מאפיונר!...
דידי | 24-10-2020 19:35
נוכל על! מאפיונר! ועוד מעיזים לדבר על דמוקרטיה... חלאות, אבל העולם לא הפקר.
7
כמה שאתה שקרן...
רפפורט | 24-10-2020 19:46
כמה שאתה שקרן ונבל!! תתבייש לך עד לאזה רמה נמוכה הגעת? לפחות רמאי שכמותך אל תענוב את העניבה זה מכספי שגזלת מהציבור אתה והנבל הגדול מנדיבליך כנופייה של מטה!! וכנופייה של מעלה בדום שתיקה!! בושה בושה בושה.
יאיר מאז...
רון | 24-10-2020 20:05
יאיר מאז שסגרו לך את הפוסיקט אתה לא מפסיק להגיב
8
אין יותר שקרן...
אכפתי | 24-10-2020 19:55
אין יותר שקרן ממך
9
אם היתה שקר...
מאיר | 24-10-2020 20:03
אם היתה שקר היתה תובע כולנו יודעים שאתם רודפים אנשים בלי סיבה אין סיבה שנאמין לך נוכל שקרן ראש מאפיה כפי שכינה אותך בועז גולן
10
חושב שאנשים טיפשים...
מני | 24-10-2020 20:03
חושב שאנשים טיפשים נוכל
11
מי שאסר הפגנות...
מני | 24-10-2020 20:07
מי שאסר הפגנות נגד הגירוש והכניס בנות בגיל 12 למעצר עד תום הליכים והיום נילחם למען הפגנות האנרכיה ניצן הארור עכשיו התור של החרב המיתהפכת מאפיונר עלוב
12
טיפש מי שמאמין...
מלכה | 24-10-2020 20:24
טיפש מי שמאמין לך.
13
שי ניצן המושחת...
אזרח | 24-10-2020 20:25
שי ניצן המושחת והשקרן שהחזיק את הפרקליטות כולה ובית המשפט לא רק בגרון אלה גם בביצים
14
השרץ הזה מכשיר...
טובה | 24-10-2020 20:42
השרץ הזה מכשיר את השרץ ...אתה באמת חושב מר ניצן שהעם.טמבל .
כן חצי...
ציון | 24-10-2020 21:24
כן חצי עם טמבל!
15
שי ניצן לכל...
אוהב אמת | 24-10-2020 20:43
שי ניצן לכל כלב בא יום שלו. את הבור שחפרת לאחרים אתה תיפול בו וחזק מאוד, מאוד. אני וכל איש מאמין מתפלל שתקבל מה שמגיע לך.
, אבל...
מי שמאמין לא מפחד ממשפט | 24-10-2020 20:59
, אבל מפיץ שקרים ושינאה מיותרת : על סמך מה אתה טוען ששי ניצן חפר בור בו יפול ? איזה בור חפר ולמי ? הוא העמיד לדין עבריינים לכאורה, לפי מיטב שיפוטו המקצועי. וממש לא כל איש מאמין מתפלל נגדו. מי שעיניו בראשו מבין שצריך להתבסס על עובדות מוכחות ולא על פייק עובדות וספינים. למשל, את תיקי ראש הממשלה צריך לשפוט לאחר שיוגשו כל החומרים הרלבנטים לבית המשפט ולא על פי רסיסי מידע וספינים מקצועיים. חבל להפיץ שקרים ומידע כוזב על עובד ציבור, שמילא את תפקידו בצורה הטובה ביותר ועל פי שיפוטו המקצועי.
16
סרוגים! למה אתם מראיינים אדם ששונא אותנו?
משה | 24-10-2020 20:49
בשביל מה??.
כי ככה עובדים עיתונאים
יונה | 29-10-2020 0:07
אנשים שמכבדים את התואר עיתונאי אותו הם נושאים מראיינים גם את מי שהם אוהדים וגם את מי שפחות.
17
לצערי שיי ניצן...
ענת | 24-10-2020 20:51
לצערי שיי ניצן הוא נוכל בחליפה של עוד, האיש שסחט את מנדלבלוף, מתראיין לערוץ סרוגים כדי להכות על חטא, פשוט בושה וחרפה, מקומו בכלא איש עלוב שגרם לכטוס במדינה, מה עם כל ההדלפות? איומים על עדי מדינה? חבל שלא שאלו אותו, אני מניחה שגם פה היה משקר.. לא ניסלח לעולם.
18
מלבד מכונת התעמולה...
האמת , השקר , ומכונת התעמולה מבלפור .... | 24-10-2020 20:57
מלבד מכונת התעמולה מבלפור , ולדעתי אפילו הם לא מאמינים לנתניהו ... כמו ששקר בפרשת הצוללת המצרית , כמו ששיקר בענין הסרת החסינותו , וכמו ששקר בענין מטוסי ה F-35 לאיחוד האמירויות כך הוא משקר בכל נושא . אין אזרח במדינה שלא מבין שביבי עסוק בעניני משפטו ולא במשבר בריאותי ולא במשבר הכלכלי. אסור לראש ממשלה לקבל מתנות במאות אלפי שקלים , אסור לנהל שיחות שוחד עם עורך עיתון , ואסור להשתמש בכספי ציבור כדי לשחד טיקון תקשרת עם אתר חדשות אנטרנט .טוב עשה ניצן שהמליץ להעמידו לדין .
מספיק לדקלם...
אני | 25-10-2020 1:31
מספיק לדקלם את ההסתה של תעמולת התשקורת. זה כבר משעמם.... תתחילו לחשוב עצמאית ולשמוע ערוץ שונה כמו ערוץ 20, כגי לקבל קצת איזון במידע ובפרשנויות למה שקורה מאחורי הקלעים באמת. תתבגרו....
19
ראיתם ...
משלם השילומים | 24-10-2020 21:01
ראיתם
20
ש ניצן שקרן...
שלמה | 24-10-2020 21:06
ש ניצן שקרן בין שקרן .כלב בין כלב.נבלה בין נבלה.נעל אבו אבוק כלב רמאי
21
איזה מראיין חמוד....
חניאל | 24-10-2020 21:12
איזה מראיין חמוד. חמוד מדי...
22
הציבוור מבין שאתה...
קובי | 24-10-2020 21:12
הציבוור מבין שאתה שקרן.ושאתם תופרים תיקים.
אולי תסביר...
קרבי עמי | 24-10-2020 21:42
אולי תסביר קובי איך 20 פרקליטים עושים יד אחת ותופרים תיק אולי 10 לא יסכימו ואם מדברים תיק 1000 נתניהו הטדה בעצמו אז איך תפרו לא תיק
23
היהדות הציונית מעוניינת...
רננה | 24-10-2020 21:15
היהדות הציונית מעוניינת לדעת כמה תקבל עבור התמיכה שלהם בתיקי הסרק שלך. ללא תמורה בעין וגבוהה אין סיכוי לקבל הסכמה
24
שלמה. ...
ציון | 24-10-2020 21:23
שלמה. וואו שלמה איזו רמה! בושה שמפרסמים כזה זבל ונותנים במה לקללות ולדברי ההבל שלך.
25
אביר זכויות האדם,במיוחד בהיתנתקות
דוד | 24-10-2020 21:23
נערים ונערות נעצרו בתנאים קשים ביותר,שהפגינו בהתנתקות.מי הורה שייעשה כן? פרשת רות דוד,נאלמה דום ? זכויות אדם נשמרות ובמיוחד בבגצ,למשל ,למחבלים,למסתננים ועוד ועוד.כל מי שטובת מדינת ישראל חשובה בעיניו,חייב לדרוש בדק בית רציני בפרקליטות ובמערכת המשפטית.הגולם קם על יוצרו.
, בדקתי...
השמן לב העם הזה ואזניו השע - אידיוטים לא מתים. הם רק מתחלפים. | 25-10-2020 12:39
, בדקתי מתחת לשטיח. מצאתי שם כמה שרצים ורמשים כמוך, חסרי חוליות קוראים להם - אין להם עמוד שידרה וגם יכולת חשיבה. את מומחית בביזוי אחרים, בקללות ובהפצת שקרים ושינאה. העובדות - ממך והלאה. ניתוח ענייני - לא בשבילך. קללות וביזוי - יופי, כמה שיותר. בפעם הבאה נסי להתייחס עניינית - אם את מסוגלת.
מי שידיעותיו...
ריקי | 25-10-2020 1:24
מי שידיעותיו כמוך מוכיחים על מוחו החלול , מוטב דיכנס מתחת לשטיח !!!
, מה...
באין מוראה של מלכות - איש את רעהו חיים בלעו | 24-10-2020 22:26
, מה הקשר בין שי ניצן להתנתקות ? שי ניצן מונה לתפקיד פרקליט המדינה ב 2013 !!! פרשת רות דוד מתנהלת בבית המשפט. זכויות אדם נשמרות לכל אדם ואדם. אין חוקים מיוחדים למיגזרים שונים. יש תמיד צורך בביקורת, אבל מערכת המשפט היא ממש לא אויב המדינה.
למה ...
מירי ים | 24-10-2020 22:24
למה סרוגים לא שאלו את ניצן אף שאלה קשה?
26
כל כך מפתיע...
ציון | 24-10-2020 21:29
כל כך מפתיע שבסרוגים יש כל כך הרבה ימניים וביביסטים שמסתכלים על המלך כמו עגל הזהב או משיח ישראל.כמה תמדיכו לטעון תפרו תיקים?נאמר כבר לא היה כלום ואין כלום אז מה הלחץ? מה קרה לאמונה שלכם? התחלתם לאבד ביטחון? אולי בכל זאת יש?משהו? ומסתבר. שלא ממש נתפרו תיקים? אשרי המאמין בצדק!
אם זהל...
אילון | 25-10-2020 1:22
אם זהל כמוך מאמין בצדק , אזי לך תבקש הקלטות אשר זה הסוחט אוחז בכספת , ועוד הרלטות בענין חבאו דנינו ...
27
שי ניצן מנוול...
חוסה | 24-10-2020 21:30
שי ניצן מנוול קטן , שחצן שמנצל הכוח שלו כדי לקבל את מבוקשו , אם מדברים על מושחת הוא בין הגדולים.
להקים וועדה, לטיהור...
רונה | 24-10-2020 22:27
להקים וועדה, לטיהור מערכת המשפטית, שי ניצן קיבל כח, נשמע לא אמין, סוף סוף יוצאים לאור השקרים והרמאויות
28
מצטער אך לא...
דודיק | 24-10-2020 21:50
מצטער אך לא השתכנעתי .אין בדבריך כנות,ואתה רמאי ושרלטן.
, עוד...
שוב פייק לעומת עובדות | 25-10-2020 11:10
, עוד פעם : מי שעבד בסביבתו אמר את זה . תן לי שמות, ציטוטים ומראי מקום. לא אמירה של כולם יודעים. תבחין בין ספין ברשתות ובין עובדות מוכחות.
כל מי...
דיי לשקרים | 24-10-2020 23:31
כל מי שעבד בסביבתו אמר את זה
אתה רוצה...
גל | 24-10-2020 22:36
אתה רוצה עובדות? יש ראיות מוקלטות
, איך...
רמאי ושרלטן - על שום מה ? | 24-10-2020 22:19
, איך ועל סמך מה אתה קובע שהוא רמאי ושרלטן ? תן עובדות. לא תעמולת פייק של שקרניהו. עובדות בדוקות ולא קשקשת של רשתות חברתיות.
שי ניצן פח...
יוסי כהן | 24-10-2020 22:17
שי ניצן פח אשפה אנושי ביוב מהלך
29
גוף לא אמין...
הפכתם את בית המשפט | 24-10-2020 21:56
גוף לא אמין
30
שי ניצן ומנדלבליט...
אני | 24-10-2020 22:17
שי ניצן ומנדלבליט וחוקרים במשטרה יועמדו לדין ב10 השנים הבאות. כדאי להם לאסוף ולשמור על הכסף שלהם כי המשפט יתנהל תחת שופטי ימין בלבד. והם יכנסו לכלא וימכרו את בתיהם כדי לשלם את הגניבות והשוחד שקיבלו
31
לפתוח את תיקי...
אני | 24-10-2020 22:19
לפתוח את תיקי הרפז ומנדלבליט. והשופטים שמעורבים בפרשיות המין
32
אמינות הציבור במערכת...
דייויד | 24-10-2020 22:29
אמינות הציבור במערכת המשפט מצויה בשפל נוראי בשל ניצן הרמאי, מנדבליט הטייח, ובן ארי המושחתת, וכל אלה שבצלמם ודמותם - פירותיו המובחרים של אהרון ברק.
33
ניצן,אתה שקרן נאלח. יש...
גל | 24-10-2020 22:35
ניצן,אתה שקרן נאלח. יש הקלטות ואתה מנסה להסיט את הדיון. לא תצליח.
34
בציונות הדתית יודעים...
אלי | 24-10-2020 22:38
בציונות הדתית יודעים שמדובר בשקר..אפילו בשתיים. אתה ומנדלבליט..שקר ושקרנים זה השם השני שלכם.
35
אין אמון בהרי...
מה יהיה | 24-10-2020 22:40
אין אמון בהרי המילים היוצאות מהפה שלך. כל דבר התנגדת לחשוף פרט לאלו המשרתים אותך. ודי לחכימה
36
טייחים.מכפישנים,תופרי תיקים.מגישי אישומים...
שלום | 24-10-2020 22:43
טייחים.מכפישנים,תופרי תיקים.מגישי אישומים תקדימיים. מפלים ואוכפים בררני. מאיימים על עדים. מדליפים קבוע לתקשורת, אטומים לאמת ולצדק. אטומים לתחושות ורגשות הציבור.לכו לעזאזל.
, נראה...
אורי טלר | 25-10-2020 8:05
, נראה שפתחת בית מדרש חדש ; בלפור, ומסיתיו. טענות מפולפלות כמו שאתה טוען דינן להתברר בבית משפט. אני מבינה שאתה יוקד ברוח שנאה למשטרה, לפרקליטות , לבית המשפט; בקיצור לכל מערכת אכיפת החוק. אלו לא טענות זה; לשפוך את התינוק עם המים. אנדרלמוסיה, וזילות מערכות חוק. אני אחטא בחטא היוהרה ואומר; לך ולחבריך מבית מדרשו של נתניהו שמיים בקשו רחמים.
37
שאלה קטנה לי...
רובי | 24-10-2020 22:45
שאלה קטנה לי אילך מר שי ניצן למה התכוון מנדבליט שאמר הוא עושה לי בכוונה אולי יש לך תשובה
38
חרטטן ...
מאיר | 24-10-2020 22:47
חרטטן
39
איך לא שאלתם...
חיפאי | 24-10-2020 22:52
איך לא שאלתם על הגירוש? בשם איזה דמוקרטיה הוא עצר מפגינים צעירים ללא תנאי בסיס? נרדמתם סרוגים....
40
לא נמאס לכם...
גבי | 24-10-2020 22:54
לא נמאס לכם לפנטז על השטויות האלו כשלפניכם ראש ממשלה מושחת, נהנתן, שקרן מוכח וידוע, מפר הסכמים ומסית ומדיח
41
נותנים במה לשקרן תשאלו...
יוסי שפירא | 24-10-2020 23:02
נותנים במה לשקרן תשאלו אותו על הבן של ליאת בן ארי
42
תעשה טובה רד...
אני | 24-10-2020 23:04
תעשה טובה רד מהבמה..אם הפרקליטות כ''כ ישרה והגונה למה היא לא מבקשת שימנו ועדה חיצונית שתבקר אותה מידי פעם? מה מדובר במלאכי השרת שלא טועים אף פעם? ילה הביתה והלוואי שיסגרו אתם חבל על הכסף שהגוף הזה מבזבז לציבור..
כנראה שלא כל...
אורי טלר | 25-10-2020 9:35
כנראה שלא כל כך סביר: אם אתה כולל את כל התקשורת בעיסה אחת. יש ערוצים עם גוון ימני יותר ויש עם גוון שמאלי יותר; שיח הוא דבר מבורך בתנאי שהוא שיח הולם; לא ניבולי פה. לא. הסתה. שיח עניני שנותן מקום לחשיבה עצמאית. לא דפי מסרים מסיתים ומדיחים כמו שאנו שומעים. אנא, תשתמשו בשפה הולמת ולא בשפת רחוב.
43
יודע להתבטא ומנצל...
האדם הסביר | 24-10-2020 23:11
יודע להתבטא ומנצל היטב את התשקורת שנותנת לו רוח גבית
44
שיסביר מישהו מכל...
תאוריות קונספירציה , Fake News , והשכל הישר .... | 24-10-2020 23:25
שיסביר מישהו מכל מפיצי ה fake news , איזה סיבה יש לאלשיך המפכל בשעתו , שי ניצן פרקליט המדינה בשעתו , ומנדלבליט היוהמש , כולם מבכירי הציונות הדתית , לתפור לנתניהו תיקים ? הרי הם כולם לא אנשים פולטיים אלא משרתי ציבור ולמיטב ידעתי איש מהם לא רץ לפוליטיקה ובנוסף כולם נבחרו לתפקיד עי נתניהו ... וגם אם החליטו... איך הצליחו לשכנע עשרות חוקרים ופרקליטים שעובדים איתם לשתף איתם פעולה ואיך הצליחו החוקרים למצוא ראיות ... זה כל כך מופרך שאין מה להתיחס לזה ...
, למה...
הפוסל במומו פוסל ... | 25-10-2020 7:28
, למה שלא תסתכלי את ? תעני תשובה ענינית ואל תיהי עוד שופר תעמולה קטן ועלוב ...
לך למראה תיראה...
הודיה | 25-10-2020 1:13
לך למראה תיראה הדבשת הגדולה שלך ומי זה הכלי ריק מתוכן המרעיש כמו כלי מלא !!!
45
לא מאמין ל...
עוזי | 24-10-2020 23:29
לא מאמין ל מיל. שיוצאת מהפה של שי ניצן. איש רע.
כנראה שיש להם...
תשובה | 25-10-2020 1:34
כנראה שיש להם מה להסתיר
46
שי ניצן השקרים...
שושי | 24-10-2020 23:38
שי ניצן השקרים שלך יוצאים תתביש עלוב תרד מהעץ מבינימין נתניהו די מספיק אין אימון בך
47
שי ניצן שקרן וערמומי ומניפולטור.
יהודה לוין | 24-10-2020 23:53
אין טעם לכל הדיבורים שלו. יש לו תעודת שקרן מוסמך.
48
שי ניצן נוכל...
איציק | 24-10-2020 23:54
שי ניצן נוכל ומנדלבליט ארכי עבריין
, אתה...
אורי טלר | 25-10-2020 0:28
, אתה וחברייך בעלי תיאוריות קונספירציה שנועדו להגן על נתניהו, ושאין פנינים יוצאות מפיכם. עליכם נאמר ; איסטרא בלגינה קיש קיש קרא ; ובעברית; כלי ריק מתוכן המרעיש כמו כלי מלא. כל כך הרבה דברי הבל ושנאה, לא שמעתי כל חיי.
49
שי ניצן ....
דדה | 24-10-2020 23:55
שי ניצן . קח את כל האמיתות שלך והשלך אותן לפח הזבל הקרוב . פתאום הפכת לפודל מלקק ומתחסד ? איש נקמן , בזוי ומרושע .
50
זכינו! דברי חזל...
גל | 25-10-2020 0:10
זכינו! דברי חזל הסנהדרין צח' מתגשמים אל מול עיננו: אין בן דוד בא עד שיכלו כל שופטים שוטרים שבישראל ורשי מסביר : הרעים. זה רק עניין של זמן שצבר השקרים והרוע של המערכת המשפטית- ייחשפו באופן שהציבור ידרוש ניקוי אורוות. ואז ייחשפו הקשרים של מערכת המשפט עם ה'קרן החדשה לישראל' והחיבור שלה לאילומינטי (מה בדיוק יש ב-3 הקומות העליונות של ביהמש העליון?! מדוע מותר רק לשופטים בדימוס להיכנס לקומה העליונה?!)
, בשלוש...
חבר מביא חבר - ואידיוט מביא אידיוט | 25-10-2020 10:57
, בשלוש הקומות העליונות יש מקדש לאל זיאוס. מקריבים שם קורבנות אדם, לאחר שאונסים אותם ותולשים את איבריהם אחד אחד. מענים שם רבנים גדולים בתורה, ובתולות ישראל כשרות וחסודות. כל השופטים מתאספים בכל יום, בשעה שתיים בצהריים, לטכס הנורא והאיום של ביזוי קדשי ישראל, רמיסת ערכי היהדות ושריפת ספרי תורה שנכתבים במיוחד לצורך זה. עכשיו אתה כבר יודע מה קורה בבית המשפט העליון ?
תגובתך יפה ומעוררת,...
חיים | 25-10-2020 1:45
תגובתך יפה ומעוררת, בנוסף נאמר מקום המשפט שם הרשע.
51
שמאלני ידוע
מינוי של ביבי | 25-10-2020 0:26
תועבה
52
חבל שסרוגים נופלים בפח של האיש החלקלק הזה....
קרן | 25-10-2020 0:36
מה חשבתם שהוא יגיד? כן! תפרתי תיקים לביבי כדי לא לאכזב את אי מולידי האדמור אהרון ברק? למה חשוב לו כל כך להתראיין, הרי אתה כבר בבית עם פנסיה חלומית! האיש יודע שכל המעשים שלו צפים ויצופו על פני השטח, השופטת הילה גרסטל לא סתם יצאה נגדו בשצף קצף וקראה לו שקרן... מה עם הדי לחכימא? יש המון שאלות שהוא לא נשאל ואין לו עליהם תשובות. מה עם תיק רומן זדורוב? כמה חפים מפשע יושבים סתם כי האיש הרע הזה שיושב על השמנת לא מוכן להודות בטעות אחת שלו. ברא וראשונה על ראש ממשלה שהוא מגיש את תיק 4000 תיק שוחד והופך סידרי שלטון במדינה כתקדים גם לשיטתו!!!
53
ש ק ר...
דינה | 25-10-2020 0:47
ש ק ר ן ....מ ד ו פ ל ם !!!!!!!!!!!!!
54
התגובות פה מפחידות....
שמש | 25-10-2020 1:15
התגובות פה מפחידות. כשניצן פונה לאנשי הכיפות הסרוגות לא ליפול בפח ההסתה הוא קולט שמדובר בדור קנאי ובעיקר טיפש שנוכלים כמו ביבי מקרקסים אותו בקלילות
לא חושב...
גנור | 25-10-2020 20:06
לא חושב שיש לו בכלל בושה , לא כשמשקר ולא כשמתגלים שקריו
לך למראה...
איתי בראש | 25-10-2020 20:05
לך למראה חרק ביוב מזוהם וזרם החרקים חבריך , לראות מי הנוכלים הבזויים פחי האדפה של המדינה , המנסים לקרקס את מדינת הלאום היהודי.
, כשנבחר...
עיניים להם ולא יראו | 25-10-2020 10:52
, כשנבחר מנחם בגין לראשות הממשלה - איש לא חלם להגיש נגדו אישום פלילי. כשנבחר יצחק שמיר לראשות הממשלה - איש לא חלם להגיש נגדו אישום פלילי. שניהם היו אנשי ימין מובהקים, אהודים ומוצלחים. אבל כשנבחרים ראשי ממשלה מושחתים כמו אולמרט ונתניהו - מגישים אישומים. כשיש נשיא עבריין כמו קצב או שר מאפיונר כמו דרעי - מגישים אישומים. זה מאוד פשוט. צריך רק לפקוח עיניים ולא ללכת שבי אחרי סיסמאות ופייק קונספירציות.
מלך הנוכלים...
אני | 25-10-2020 1:21
מלך הנוכלים לכאורה הוא שי ניצן, שממציא האשמות הזויות כנגד ראש ממשלה אהוד ומצליח כנגד כל מוקדי הכוח והתקשורת שמסיתה כנגדו מזה שנים רבות. הכל מתוך שיקולי אגו וקנאה מתוך תחושה של אנו האליטה הנבחרת והקובעת מה יהיה פה ולא ההמון הנבער שבוחר בנתניהו. מר ניצן, טול קורה מבין עיניך.... האמת מתחילה לזקוף את ראשה וכשהיא תרים את ראשה לגמרי, אתה לא תוכל להרים את ראשך מבושה.
55
שיעשה פוליגרף אם...
אאא | 25-10-2020 1:16
שיעשה פוליגרף אם הוא כזה בטוח בעצמו הזבל הזה
56
מה שברור זה...
אמת | 25-10-2020 1:19
מה שברור זה שלתקופה מסויימת מנדלבליט פחד לעצבן את שי ניצן ולכן אני הייתי חוקר כל החלטה שמנדלבליט קיבל בתקופה הזאת
57
מהי טובת ההנאה...
יצחק | 25-10-2020 1:33
מהי טובת ההנאה כתבה חיובית אחת באתר וואללה? אתר שכתב מאות אלפי כתבות שליליות נגד נתניהו?! אתה צוחק עלינו שי ניצן?!
קצת...
אבטן י. | 25-10-2020 7:39
קצת איךוק ובעיקר בושה יעזרו לך לפקח את העניים.
זה רק...
אלי | 25-10-2020 7:18
זה רק פסוק זה לא קיים במציאות
, אתה...
שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך | 25-10-2020 6:47
, אתה חוזר על ספין שקרי. מדובר בעיסקה של מיליונים רבים, בין ראש הממשלה לבעל השליטה באתר תקשורת מרכזי. ראש הממשלה נהפך לשולט בוואללה, הן בכתבות חיוביות והן בשליליות, כולל הכפשת יריבים פוליטיים. ממש לא עניין של כתבה אחת. בשורה התחתונה : תן לבית המשפט להחליט.
58
אני מהציונות הדתית ולא מאמין לך
רן, עמק יזרעאל | 25-10-2020 1:35
יותר ויותר אני משתכנע שהשקיעו בתיקים של ראש הממשלה מעל ומעבר לכל תיק אחר ונראה לכל אזרח בר דעת ונבון שהמטרה סומנה מראש. לשם האיזון ולשם חקר האמת חייבים לחקור גם את היועץ, גם את הפרקליט הראשי וגם את המשטרה ולבדוק בדיקה יסודית מה עומד מאחורי הדברים. שי ניצן מתנהג כמו פוליטיקאי בריון והוא בעצם חושף לנו הציבור הדתי לאומי, ובכלל לכלל הציבור, על איך הוא פועל ושהוא באמת מאוד מעורב רגשית ואף יותר מכך, בכל מה שאנו קוראים עליו בעיתונים.
היא לא...
דינה כהן | 25-10-2020 20:01
היא לא התקבלה להיות שופטת כי המושחת הדיקטטור הגדול בעל 18 הדירות שכל בעלי הגלימות השחורות נבחרו רק באישורו כדי להיות עבדיו , הבין שאת רות גביזון לא יוכל להעביר על דעתה כדי שתהפוך לעבד נרצע שלו ושל האג'נדה שלו ...
זה לא...
אוהד רביד | 25-10-2020 19:58
זה לא כמו בכל משפט , זה משפט תפור עבור בקשתו של הבוס הגדול בממלכת המאפיה -הדיקטטור הזקן בעל 18 הדירות והפנסיות המפלצתיות שמחזיק עדיין לישכה ונהג בעמק הבכא בצלאח אדין כדי לטרלל המדינה ולהעבירה ממדינת הלאום היהודי למדינת כל מוסלמי ומסתנני העולם !!! כואב שכסף כסף כסף תירדוך ואגו אגו תירדוף מעבירים אדם על חינוכו ודעתו !!!
, אז...
צדק צדק תרדוף | 25-10-2020 10:46
, אז רות גביזון אמרה. היא אמרה עוד כמה דברים - את כולם אתה מקבל ? אגב, רות גביזון הייתה מרצה למשפטים. היא מעולם לא עבדה כעורכת דין או כשופטת. היא לימדה תיאוריה וניתוח של עקרונות משפטיים. לא למדה ולא לימדה ניתוח מערכות החוק והמשפט ולא התנסתה בניהול תיקים בבית המשפט. אז הייתה לה דיעה מסוימת ששקולה לדעתי שלי ולדעתך שלך. כל אחד ודעתו. כמי שמקצועו הוא עריכת דין וכמי שהתמחה בניהול משפטים פליליים - אני חולק על דעתה של רות גביזון זל, שלפני שנים הרבה אף למדתי אצלה. עם כל הכבוד הראוי, נתניהו יקבל משפט צדק, ככל אדם אחר. סביר אף להניח שבעניינו השופטים יהיו זהירים, קשובים וממוקדים הרבה יותר מן הרגיל. כך או כך במשפט ייחשף הכל וגם הציבור יוכל להתרשם.
אנו גם לא מאמינים לבית המשפט שהוא חלק מהקליקה
יעקב | 25-10-2020 10:30
רות גביזון זל אמרה שאין לנתניהו סיכוי לקבל משפט צדק
, האמת...
וכל העם יראו את הקולות | 25-10-2020 6:43
, האמת תיחשף בדרך פשוטה - דרך המלך : יתייצב נתניהו למשפטו, יגיעו כל העדים, יישמעו כל ההקלטות, יוגשו כל המסמכים, יישאלו כל השאלות הראויות. יינתנו כל התשובות. כמו בכל משפט. אם בסופו של דבר ייקבע שהייתה התנהלות לא ראויה - תוקם וועדת חקירה לבדיקת המערכת.
59
Who let the...
Doge | 25-10-2020 1:51
Who let the dog out??????
60
כל הצמרת המשפטית...
גבי | 25-10-2020 1:20
כל הצמרת המשפטית מסריחה:היועמש,שי ניצן וצמרת הפרקליטות ,העליון,מחש וכל יתר הסובבים אותם.
61
המנוול יוצא מנקודת...
עמי | 25-10-2020 1:29
המנוול יוצא מנקודת הנחה שאנו מטומטמים...
חחח....כנראה שכן ...
ג | 25-10-2020 1:46
חחח....כנראה שכן
62
הילה גרסטל אמרה...
ירמיהו | 25-10-2020 2:09
הילה גרסטל אמרה ששי ניצן לא אומר אמת ולא ראוי לתפקידו והקריירה הבטוחה שלה נהרסה.שימו לב מה עשה לפני הפרישה ואיך סידר לעצמו כספים..אי אפשר להאמין לו.
63
מדובר בשקרן מניפולטור...
חיים | 25-10-2020 2:44
מדובר בשקרן מניפולטור שמנסה לעשות שטיפת מח לשקרים הנבזים שלו ולכסות על כל מעלליו הרעים בפרקליטות... על הבחינות והשחיתויות, הוא עבריין, ראה איילה חסון, מקומו בבית משפט ואחר כך בבית סוהר.
64
ראש הנחש יצא...
אוהב אמת | 25-10-2020 2:45
ראש הנחש יצא מביב הרשע
65
פשוט לא להאמין....
ביל קארפ | 25-10-2020 3:07
פשוט לא להאמין. לא יאומן. ניצן הוא מהסוג האנשים שמסמיקים כשאומרים אמת. חלאת המין האנושי הזו שתפרה תיקים והחזירה את מנדלבליט בגרון בכוונת מכוון כדי לאותת לו שהתיק לא ייסגר אלמלא יגיש מנדלבלוף כתב אישום נגד ביבי. זוהי רמת החלאתיות של ה3 רמאים קרי : ניצן נווה מנדלבלוף. וניתן להוסיף ליאת בן ארי. 4 חלאות. להם מותר הכל... מנדלבלוף פרשת הרפז שקרים.. ניסיון לסגירת תיק. הדלפות ... חקירת אישה שסיימה לעברו פרשת משפטים. זה הנוכל השפל שמציג פרצוף פוקר של צדיק בסדום שעושה צדק עאלק.. עם ראש הממשלה. הזבלה הזאת והתת זבלה שנקראית שי ניצן . צמד חלאות. במדינה מ מתוקנת היו בכלא. ואם לא זה אז לפחות שיעופו מתפקידם ויפה שעה אחת קודם
לך חזרה...
בוני | 25-10-2020 7:25
לך חזרה לרשות ערבוש
תוכן פוגעני!!! כמה...
אני | 25-10-2020 5:22
תוכן פוגעני!!! כמה טינופת יש באתר הזה. בושה!
66
כמו שנווה שהיה...
בני | 25-10-2020 3:31
כמו שנווה שהיה ידוע כתופר כמוך.. נפל בפח כך גם יומך יגיע. ולא רחוק היום.. כי אנשים מתפקחים. סוף גנב נוכל ורמאי לתליה. אי אפשר לרמות את כולם כל הזמן. אתה תיפול והמכה תהיה כואבת כמו אצל נווה. את האמת שכבר נפלת... מנדלבלוף כבר חשף את הסחיטה שלך .. אז עקרונית מקומך כבר כעת בכלא. פשוט בגלל שהשם שלך הוא ניצן התופר תיקים הידוע.. אז אין מי שיכניס אותך לכלא. אבל עוד חזון למועד. איך מישהו פעם אמר.. כשאתה מיימן אנשים על רובים וסכינים.. יום אחד הם יהרגו אחד את השני עם זה. כך נראית מלחמת הכל בכל.. שלך נווה ושל מנדלבלוף. וגם ליאת בן ארי גם היא איך לא עבריינית בניה .. ולא רק בניה. כולכם הצגתם פרצוף רציני של טלית שב ו לה תכלת.. צדיקים בסדום שעושים צדק חה מה חה .. הצחקתם אותי. 4 נוכלים ועבריינים שלא מביישים מאפייה ממוצעת. אתם מסריחים מכף רגל עד ראש. וזה הסיבה שכעת אתם נלחמים כמו שיכורים אחד בשני עד מוות. ככה זה כשאין יושר ואין צדק... אז לשקר אין רגליים גם כשאתם חבורה.. זה די צפוי שיום אחד תנשכו אחד את השני כמו עכברים בבור ביוב. אני מאחל לכולכם הצלחה בלאכול אחד את השני. לבינתיים אתם עושים אתזה יופי
, נכון....
בוני, אין כמוך. תגובה ציונית הולמת. | 25-10-2020 10:19
, נכון. כאן זה אתר של כל מי ששונא ברמות את כל העולם ואישתו. אתר של מפיצי רעל ודברי שיטנה. אתר של שקרנים ומפיצי דיבה. לא אתר של לפלפים, שמאלנים מיופיפים, שמלינים על תוכן פוגעני. כמה שיותר פוגעני יותר טוב. העיקר לשסות ולשסע.
אתה לא...
שרות | 25-10-2020 7:24
אתה לא שייך לכאן,לך חזרה לרשות שם מקומך,ערבוש
@תוכן פוגעני!!! בני ...
אני | 25-10-2020 5:22
@תוכן פוגעני!!! בני לא הבנת כלום ממה שנאמר, אה?!
67
ועדת חקירה מיד!...
תמר | 25-10-2020 4:37
ועדת חקירה מיד!
איפה השאלה על...
שמעון | 25-10-2020 19:56
איפה השאלה על רות דויד ורונאל פישר , וסיפור הסגירה של גל בק ועוד מיני קסמים שנעשו ומינוי של ליאת בן ארי מיד כשהכנסת התפזרה בלי מכרז אלא עם תפירת התפקיד בשבילה וכו'
אני מאחל...
אלי | 25-10-2020 7:17
אני מאחל לכל המישפטנים במדינה שהילדים שלכם ישבו בכלא על הרע שעשיתם לאנשים השם יעשה איתכם חשבון
ניצן אתה...
אלי | 25-10-2020 7:15
ניצן אתה אחד השקרנים הכי מתוחכמים אבל העם היפסיק ליהיות טיפש
68
ריאיון חשוב מאין...
אני | 25-10-2020 5:21
ריאיון חשוב מאין כמותו. שי ניצן אדם ישר שנקלע לקרב איתנים מול כוחות אפלים ומלאי זדון. שי ניצן צריך להמשיך ולהתראיין על כל במה אפשרית, ולחשוף את דברי התעמולה והשקר של נתניהו ותומכיו!!!
ישר כמו...
רינתי | 25-10-2020 19:50
ישר כמו הגיבנת של הגבן מנוטרדאם
ישר כמו...
רינת | 25-10-2020 19:48
ישר כמו הגיבנת של הגיבן מנוטרדאם
עוד שמאלן...
קראדי | 25-10-2020 7:23
עוד שמאלן דביל וחסר מוח
69
פח אשפה
משה רבינו | 25-10-2020 5:46
שי ניצן דיקטטור משפטי שיכנס לפחי הזבל של ההסטוריה מקבל משכורת מהצבור ורואה בצבור אספסוף חושב שהמציא את החכמה מתנגד סדרתי למשפט לרומן זדרוב כי שי ניצן חכם מכל העם.שכח שבשודיה יש המון משאלי עם כי מכבדים את העם בקצור טוב שהפלצן נתן גז ובקרוב מאוד יעמוד לדין על בדוי ראיות.
, מה...
הבנתי מי אתה | 25-10-2020 10:14
, מה שמיותר זו האות ה שכתבת במילה הבנת ....כל היהודים תומכים בחפותו של הגוי זדורוב ? מה קרה ? עשית סקר בקרב היהודים והחלטת שזדורוב חף מפשע ? לפי רמת הכתיבה שלך - את חומר הראיות בתיק זדורוב לא קראת, כי אין לך יכולת וכישורים לקרוא, לנתח ולהבין חומר משפטי. אתה חזק בדבר אחד - בשינאה. לא מעניינת אותך האמת, לא מעניין אותך הצדק, מעניינת אותך השינאה לכל מי שחושב אחרת ממך, בעיקר אם הוא גם אדם משכיל ומבין.
כל העם...
גדי | 25-10-2020 7:23
כל העם זה היהודיםשאתה לא חלק מהם,הבנתה מיותר
, לא...
העם זה אני | 25-10-2020 6:37
, לא הבנתי : כל העם רוצה משפט חוזר לזדורוב ורק שי ניצן מתנגד ? מי זה כל העם ? כל העם ראה את כל החומר בתיק זדורוב והחליט שזדורורב חף מפשע ? התיק של זדורוב לא עבר כבר חמישה גלגולים ? כמה אנשים שקראו את תיק זדורוב במלואו החליטו שהם תומכים במשפט חוזר ?
70
''המראײַן '' הצעיר...
גו.חי מול... | 25-10-2020 6:17
''המראײַן '' הצעיר מסכן הוא צריך לעבור ניתוח מסובך להוציא את הלשון שלו מהתחת של יש ליצן.
71
חשוב שהיהודים יבינו...
מישהו | 25-10-2020 6:53
חשוב שהיהודים יבינו מי זה שי ניצן רודף המתיישבים בארץ ישראל
72
לי אין אמונה...
יצחקדדון | 25-10-2020 7:01
לי אין אמונה בפרקליטות שמתעקשת על תיק תקדימי לראש הממשלה...זו רדיפה פוליטית. של מי שרוצה שבחגורתו תהיה קרקפתו של נתניהו..
73
היצור הכי מכוער...
קברן | 25-10-2020 7:21
היצור הכי מכוער עלי אדמות,איך יכול להיות שזרע עמלק כמוהו ממשיך לדבר,ארור אתה וארור תהיה,בכל מקום זיכרך ארור,שנוא נפשם של היהודים,לך לכל הרוחות,ותיתאבד מהר ,שלא נראה אותך עוד,
74
המושחת השקרן הרמאי הנוכל פרי הבאושים של ישיבת
נתיב מאיר מתראיין | 25-10-2020 7:44
לסרוגים, סרוגים אתם מבזים את עצכם, היה צריך לרסק לאיש הזה את הצורה, חתיכת פושע ושקרן, מקומו על ספסל הנאשמים, יאלה חלאה מנוול ביחד עם מנדלבלוף בן ארי וזילבר, כנופיית הפושעים מהפרקליטות.
מי שממציא האשמות...
גנור | 25-10-2020 19:45
מי שממציא האשמות , כדי לרצות הגורו שלו , ומממשיך לתפור תיקים הזויים כשבעצמו אמר שהם תקדימיים , ופיתאום בלי בושה אומר לא אמרתי תיקים תקדימיים ... עושה ברדאק ובלאגן בפרקליטות , סוגר תיקים החייבים משפט,פותח תיקים בלי חשבון ובלי חוק ,מסתיר קלטות , מכסה על פשעי חבריו, לא נותן למחש לחקור ענינים קריטיים, מתערב ומערבב חקירות , לא להאמין שזה מה עושה אדם אחד למדינה שלמה , נותן לעדויות שנלקחו בצורה פלילית כדי להפוך עדים לעדי מדינה קבילים ועגות קבילה ... יש עוד סיפורים , אזי מה עוד צריך כדי שנראה כאן משהו קלוקל !!!
ואת כל...
אורנית | 25-10-2020 17:00
ואת כל הרשעים האלה בחר נתניהו...
75
הרבה מקרים מוכיחים...
זורבה | 25-10-2020 8:02
הרבה מקרים מוכיחים ששני האנשים הללו מנדלבלוף וניצן הם רשע ומרושע ( בהתאמה ) ולא רק לפי תורת הפרצוף. אבל במערכת משפט רקובה כמו שלנו..לא אתפלא שיהיה גם שופט עליון.
לא חסר.......
אילן | 26-10-2020 7:25
לא חסר.... כנס ליוטיוב ותקשיב לעדויות אם יש לך אומץ ויושרה
דתיים עאלק...
אגי | 25-10-2020 11:50
דתיים עאלק
, פרט,...
טורקים לא אוהבים יוונים | 25-10-2020 10:04
, פרט, הסבר ונמק. איזה הרבה מקרים ? תן הוכחות, לא סברות כרס. תן עובדות, לא פייק המצאות של רשתות חברתיות. תן דברים ברורים ומוכחים ולא קונספירציות סרק של שטויות. הוכחות.
76
רשע ניצן באה...
חיים | 25-10-2020 9:45
רשע ניצן באה מבית דתי יותר גרוע מהשופט מני מזוז משפחת רבנים שונה את העם היהודי כמה יותר רשע יותר טוב
איפה כתוב...
אורנית | 25-10-2020 16:59
איפה כתוב שכל דתי או ממשפחה דתית חייב לתמוך בנתניהו???
77
כמו ארגון פשע- הליכוד
אמיר | 25-10-2020 11:50
הליכוד עם נתניהו מתנהל כמו ארגון פשע. הולך עם רודנים שמתעללים באזרחים שלהם, ממש דוגמא! לפני רגע השרה מירי אהבלה אמרה שסודנים הם סרטן. ביבי יא שקרן שמתנהל כמו עבריין טוס ומהר לנו מהחיים למה עלינו עלייך. למען הסר ספק לך ולאהבלים שהולכים אחרייך- מכירת נשקים ומטוסים למדינות זרות (לא משנה איזה) ללא ידיעת הצמרת הבטחונית זו בגידה ! אזרחי ישראל נותנים לך להבין טוב טוב את המשמעיות. ההפגנות ימשכו ותעצמו! דווקא! מדינת ישראל נגד האזרח בנימין נתניהו ביבסטים אתם מוזמנים להראות את הפנים העברניות שלכם מהפגנות, רובנו עושים צבא ומילואים רק תבואו....
שקר!!! כנס ליוטיוב...
איה | 26-10-2020 7:24
שקר!!! כנס ליוטיוב ותקשיב לקולו של יעלון השקרן שהוא ידע על כך וגם לקולו של יועץ הפוליטי של כחול לבן שהודא שמכיוון שנתניהו עלה בסקרים הם המציאו את פרשת הצוללות. וגם אנשי בטחון שטוענים שהם המליצו על רכישת הצוללות לנתניהו! תמשיך להיות שה תמים המובל באף... מסכן
ממש לא!!! מבקר המדינה...
דנה | 26-10-2020 7:20
ממש לא!!! מבקר המדינה קבע שהמימד החמידי שיקרו והוציאו במרמה מיליוני שקלים מהמשטרה בעזרתו של אלשייך... הנדסת התודעה ממשיכה לעבוד עליך... מסכן
78
פשוט בושה...
Gaga | 25-10-2020 11:57
פשוט בושה לראיון המלטף
79
מי שנולד לאמו...
גנור | 25-10-2020 12:19
מי שנולד לאמו במקרה בגיל מאוחר לאחר 4 ילדים טובים מקסימים חכמים ישרים והוגנים , ועל האח הגדול אפשר לאמר אפילו צדיק אמיתי , קיבל מנות ניפוח אגו הזויות ...וגם על חשבו האחים הגדולים שלו, זה מה יצא ממנו !!! כמו 6 כך 60 ...
, מה...
אורי טלר | 25-10-2020 13:13
, מה ענין שמיטה להר סיני?.אפשר לחשוב שחשדות לעבירות השוחד, לא עברו יועצים משפטיים של המשטרה, של הפרקליטות? להטיל רפש זה קל. לחשוב זה קשה. ומה עניין הבמקרה? נולד לאימו ? האם היית נוכח בשעת מעשה? ן.
80
מה לגבי המימד...
עמי כהן | 25-10-2020 13:26
מה לגבי המימד החמישי
, מה...
פול גז בניוטרל | 25-10-2020 14:10
, מה לגבי ??? הרי מבקר המדינה שבדק אמר שאין כאן שום בעיה משפטית או פלילית. שאלה של מינהל ותו לא. למה להמשיך ולדוש בספין שאין בו מאומה ?
81
בטח הוא אחד...
רחמים | 25-10-2020 14:04
בטח הוא אחד משלכם אתם ימין אבל לא שייכים ולעולם לא יהיה קשר אמיתי בינינו לביניכם אתם מאותו כפר. ליכודניק גאה תתביישו לכם
82
שטן ניצן וכנופיית איתולות בית המשפט
יהודי | 25-10-2020 15:45
חבורת עבריינים ושקרנים. כעת הוא במסע יחסי ציבור למערכת העבריינית הזו
83
המטרה האמיתית שלהם הוא שלטון שיחלק את ירושלים
ירושלים | 25-10-2020 15:47
הם יעלילו הכול על ביבי, בכדי להביא שלטון שיתאים למטרה שלהם
, מה...
ציון במשפט תיפדה | 25-10-2020 16:51
, מה זה יעלילו ? הרי לבית המשפט צריך להביא הוכחות. אם לא היה כלום - שיופיע נתניהו למשפטו, יובאו כל הראיות לבית המשפט, וכולנו נדע מה אמת ומה עלילה. מה הבעיה ?
84
הכל ביבי והלהקה...
חאראדי | 25-10-2020 16:18
הכל ביבי והלהקה אשמים בכל מה שקורה פה הליכוד מנסה לגנוב את הדעת כל פעם מחדש עם איזה שטות כזאת או אחרת והתומכים בולעים הכל בלי שאלה בכלל.. זו לא שמירת ישראל זו פגיעה ממשית וכתם על הידיים של הליכוד בלבד!!
85
תרגע.. אנחנו יודעים שאתם שניכם משקרים
רונית לוי | 25-10-2020 17:21
לציונות הדתית אין טיפה אמון באף אחד מכם.
86
איש נבזה, עוף מהחיים שלנו!
תמי | 25-10-2020 17:33
רטרואקטיבית....
87
ועדת חקירה!!!!
ועדת חקירה!!!! | 25-10-2020 19:43
ועדת חקירה!!!!
גבירותי ורבותי...
דרור ישראל | 26-10-2020 1:48
גבירותי ורבותי הפגנה עים שלטים מול הפרקליטות סביב השעון 24/7 עד שכל הנושאים יעלו לסדר היום/ חקירה יש הרבה שחיתות בפרקליטות ליאת בן ארי שי ניצן מנדבליט כמובן שההפגנה חייבת להיות מצומצמת במסגרת החוק
88
עדי מדינה, זאת...
קשקוש | 26-10-2020 2:40
עדי מדינה, זאת הבעיה המרכזית. אי אפשר לעצור ולאיים על בן אדם כדי שילכלך על מישהו אחר. כל השיטה הזאת פסולה מעיקרה. בסוף מישהו אומר אחרי הרבה שנים שיקרתי ובן אדם ישב סתם בכלא. כמו שהיה עם בניזרי. ואף אחד לא התרגש. עצם העובדה ששלושה מקורבים הופכים להיות עדי מדינה אומרת דרשני. מעידה על עוצמת הלחץ ועל זה שסימנו מישהו וניסו ללכוד אותו בכל דרך. אז אם מדובר בראש מאפיה, נניח שזה בסדר. כאן נדרש להניח מראש, עוד לפני שיש משהו, שראש ממשלה הוא ראש מאפיה. וכאן הבעיה. חוץ מזה שהרעיון לתיק תקדימי נגד ראש ממשלה מכהן הוא מעוות. כי זה אומר שמלכתחילה הוא לא היה חייב לדעת שזה לא חוקי. צריך יותר זהירות בפתיחת תיק של ראש ממשלה. לא יוצרים תקדים על גב של ראש ממשלה מכהן. גם מגוחך להגיד שבגלל שיש תמיד תקדימים, תקדים מסוים הוא עקרונית לא תקדים. כל תקדים הוא תקדים. טובת הנאה מעולם איש לא העלה בדעתו שהכוונה לפרסום חיובי במידה מפוקפקת. כי תכלס סיקור ממש חיובי מעולם לא ממש היה
89
אתה עוד כאן...
דוד | 26-10-2020 8:01
אתה עוד כאן זבל אנושי נוכל ועלווב באותה מילה
90
תירוצים כמו בגן...
Jill | 26-10-2020 9:31
תירוצים כמו בגן
91
חשוב שיש ניצן...
החגיגה נגמרה | 26-10-2020 9:42
חשוב שיש ניצן יידע שהחגיגה נגמרה. כך או אחרת, כל התרגילים ייחשפו. וכנראה שבמהלך משפט נתניהו. צמרת הפרקליטות נלחמת לנהל את התיק הזה מהר מהר כדי להסתיר ולהעלים את הפשעים ששי ניצן ולהקתו ביצעו כלפי ראש הממשלה וכלפי הציבור כולו. בחרו הרכב שופטים שנועד לכסות על השקרים שלהם ולמנוע את חשיפת האמת. זה לא יילך. הפעם אתם תחת אור הפנס כולם מבינים את זה גם השופטים. אילן ישועה יעלה להעיד ולא יירד 4-5 ימים. את בשקר שהוא סתם עד תביעה תספרו לצעירים בפרקליטות שעדיין לא מכירים את העוולות שאתם עושים.
92
רון
נועם | 26-10-2020 12:16
רון קובי אחמדינג'אד
93
אבו
נועם | 26-10-2020 12:17
אבו מאזן טראמפ
94
קריית
נועם | 26-10-2020 12:43
קריית שמונה חוזרים בתשובה
95
שי ניצן כקניבל
יעקב | 26-10-2020 16:59
שי ניצן אדם שמדרגות הקריירה המשפטית שלו הינם גוויות וגופות של נאשמים, וככל שהגוויה הינה גוויה מפורסמת יותר כך גובה המדרגה, ובאם הגוויה הינה גם מפורסמת וגם שנואת התקשורת וגם שנואת האגנדה המשפטית השמלאנית, המדרגה הופכת ממדרגה למקפצה - אין שחיתות מוסרית גדולה מאדם הבונה את הקריירה העתידית שלו משאריות של גופות, זו התכונה הקניבלית במיטבה, חוסר האימון הציבורי בשי ניצן ובחבר מרעיו, לא נובע מדיוני עומק בטיעונים המשפטיים לכאן או לכאן, אלא נובע מתחושת הציבור, שעומד בפנינו אדם אינטרסנט חסר מעצורים, חסר ערכים, קניבל המלובש בגלימה משפטית מטהרת, חסר מצפון וחסר אנושיות, ורק מסיבה זו הציבור מתנגד שאישיות חלולה זו תקבע לו מי יהיה נציגי הציבור ברשות המבצעת והמחוקקת.
96
מי אמר שקשה לו לישון לפני הריסת בית של מחבל?
מאיר כהן | 27-10-2020 16:03
מר שי ניצן אתה איבדת לגמרי לא רק את הציבור הדתי לאומי, אתה איבדת באמירותיך המקוממות את כל מי שיש לו רגש אנושי לאומי טבעי. כאשר אתה מצהיר כי הינך מתקשה לישון בגלל פגיעה בזכויות אזרח של משפחות מחבלים לפני הריסת ביתם בזה הינך מוכיח ,כי אתה אדם אטום רגשית לאומית ואנושית. איך השפתיים לא רעדו לך עת אמרת דברים מזוויעים אלו. כיצד ניתן כלל להשוות זכויות אזרח של האוייבים שלנו לזכות שלנו רק לחיות?