להט"בית לשעבר: הרב בני, כמעט מחקת את משפחתי! - סרוגים

להט"בית לשעבר: הרב בני, כמעט מחקת את משפחתי!

היום אני כל כך מודה להשם שלא פגשתי אותך הרב בני לאו. בוודאי היית אומר לי שאפשר גם להיות דתייה ולזרום עם רגשותיי ונטיותי ״שנבראתי איתם״. כותבת רחל (שם בדוי) ברוך השם שלא נתקלתי בעצה הרעה שלך, כי אז כל מה שהכי יקר לי בחיי לעולם לא היה יוצא לאור

להט"בית לשעבר: הרב בני, כמעט מחקת את משפחתי!
  הרב בני לאו (צילום: נתנאל טוביאס)

קראתי את מכתבך בשאט נפש ובתחושת תיסכול גדולה. אני חוזרת במנהרת הזמן כ-25 שנים ושם אני פוגשת את עצמי חיילת מתלהבת שגדלה בערוגות ״בני עקיבא״ המאמינה שהיא יכולה לשנות את העולם ולתרום לעם היהודי עם שירות צבאי משמעותי.

ההתחלה בצבא הייתה טובה ומרגשת, מקסימום מוטיבציה והרבה רצון טוב והצלחות, אך לצערי, עם הזמן החברה סביבי השפיעה עלי יותר ויותר. לאט לאט סממני הדת נשרו כעלים בשלכת. בהתחלה התפילות התקצרו אחר כך החצאית הצבאית הוחלפה במכנסיים, הקפדה על אוכל כשר הפכה למעמסה והשבתות בסופו של דבר הפכו להיות עוד יום חול של בילויים…

עוד באותו נושא

הרב בני לאו מציג: המדריך למשפחה הלהט"בית


138

תוך כמה שנים נשאבתי ללב תל אביב למרכז הסצינה הלהט״בית. הפכתי להיות אחת מהן. הכרתי זמרות מפורסמות, ביליתי במועדונים הלהט״ביים והיינו חבורה עם מפיקות הארועים והמסיבות של ״הקהילה״.

הייתי בטוחה שמצאתי את דרכי ואין שום דבר שבעולם שיכול לשנות את חיי. הצבעתי מרצ בגאווה ושמרו לי מקום של ״כבוד״ על גגות משאיות הגאווה בחודשי הקיץ. וכך עברו שנים…

לכל אורך הדרך הורי לא וויתרו עלי ולא השלימו עם דרכי. נכון שהמשיכו לאהוב אותי ולקבל אותי בבית, אך הבהירו לי בצורה ברורה שזו לא דרכנו, ולא יהיה לזה סוף טוב. אימי היקרה קראה עבורי ספרי תהילים בדמעות רותחות במשך שנים.

יום אחד, בכדי להוכיח שאני עם ראש פתוח, הסכמתי משום מה, ללכת לסמינר של ״ערכים״. הסמינר היה גדוש עד אפס מקום עם צעירים צמאים לשמוע ולשאול כל שאלה. אחרי כמה ימים של שעורים, הוכחות ותשובות מדהימות לכל שאלה, התחלתי לאט לאט להבין שזו האמת.

נפרדתי מבת זוגתי, ידעתי שעלי לבחור

יש בורא לעולם, עם ישראל חי ונצחי. השיא של הסמינר היה המפגש האחרון שלבבות נפתחו, הבמה הייתה פתוחה לכל מי שרצה לשתף את סיפור חייו והשפעת הסמינר על נשמתם. תוך דמעות זולגות קמתי מול הקהל והודתי שכל מה שנאמר בימים האחרונים היה אמת, ואני חוזרת בתשובה.

אימי הפנתה אותי לרבנית מוכרת ותוך זמן קצר ישבתי מולה בכדי שתדריך אותי. הסברתי לה שאני מצאתי את האמת ורוצה לחיות חיים דתיים, אך היא צריכה להבין שאני להט״בית עם בת זוג כבר כמה שנים…

היא הביטה עלי עם מבט אוהב ומחייך אך עם תוקף ועוצמה של מסורת בת אלפי שנים, ואמרה שזה בלתי אפשרי. גם עלי להקים ״בית נאמן בישראל״. יצאתי החוצה והבטתי אל השמים וידעתי שעלי לבחור. כמו אברהם אבינו, שהאמין בהשם והלך לדרך חדשה ולא מוכרת, קבלתי על עצמי לחיות את חיי לפי כללי התורה, למרות אלפי שנות אור שהפרידו בין הידיעה שלי לאורח חיי. הלכתי עם האמונה.

נפרדתי בכאב מבת זוגי והתחלתי ללמוד מחדש במדרשה לבעלות תשובה. ודבר פלא קרה לי, לאט לאט האמונה והתורה קילפו מעלי את הנטיות, ההרגשות והתאוות. זכיתי להתחתן עם תלמיד חכם וירא שמים כדת משה וישראל, שסחף אותי לחיים מלאי אושר ושמחה שמעולם לא חשבתי אפשריים. זכיתי להביא ילדים מתוקים לעולם ולעבוד כשליחה בארגון שמפיץ יהדות, ולהשפיעה על עשרות ואולי מאות נשים.

עוד באותו נושא

אתם לא פה לספר לנו שזו תועבה, ותודה לרב בני לאו


66

היום אני כל כך מודה להשם שלא פגשתי אותך הרב בני לאו. בוודאי היית אומר לי שאפשר גם להיות דתייה ולזרום עם רגשותיי ונטיותי ״שנבראתי איתם״. ברוך השם שלא היית שם לתת לי עצת אחיתופל. בעלי, זיווגי משורש נשמתי, היה חי את חייו מבלי לפגוש את החצי השני שלו. כל ילדיי מעולם לא היו נולדים לעולם הזה, לבית נאמן עם אבא ואמא מאוהבים.

החברות מהעבר מעדכנות

בטח גם אני הייתי אומללה כמו שאר החברות מהעבר שלי, שמעדכנות אותי מידי פעם, רובן רווקות בלי משפחות, או עם ילד אחד שנאלץ להתחלק בין שתי אמהות גרושות. ברוך השם שלא נתקלתי בעצה הרעה שלך, כי אז כל מה שהכי יקר לי בחיי לעולם לא היה יוצא לאור.

לאורך השנים גם זכיתי ללמוד קצת תורה ולהכיר את בוראי. גם בעלי היקר ישב בישיבה שנים וקיבל תואר רב בישראל.

רק עכשיו אני יודעת כמה הגישה שלך רחוקה ביותר מהיהדות, וסותרת את כל יסודותיה. השם היה מאוד ברור במילה החמורה המתארת את החיבור הזה. איך אתה יכול לטעון שהשם יברא מישהו עם נטייה שבלתי אפשרי להתגבר עליה, בדבר שהשם כל-כך מתעב? רק ישות אכזרית תעשה דבר כזה. אתה טועה בלוגיקה שלך.

היהדות מבוססת על הכלל של עבודת התגברות על התאוות, ודווקא בעניין המיני. העניין הזה גרם לשני החטאים הראשונים בספר בראשית. בלעם הרשע ידע שאין דבר שהשם שונא יותר מזימה, לכן ניסה להכשיל את עם ישראל בזה.

אתה הרב בני לאו, מכשיר את הטמא, משנה את יסודות היהדות ונותן פתח להיתר לכל פעם שמישהו ייטען שזה פשוט הנטיות שלו. אין כבר טוב ורע לפי התורה, אלא הכל רק לפי שיקול דעת של רוחות היום. הדרך הזו תוביל בעתיד אולי גם להכיל גילוי עריות…

לאהוב ולקבל אך לא להסכים

אני ההוכחה שאתה טועה ומטעה את הציבור. אני קוראת אליך ולכל מי שבא לדבר או לייעץ ללהט״בים. ברור שצריך לאהוב אותם ולקבל אותם, אבל חלילה להסכים עם הדרך. אפשר עדיין לאהוב, בלי לשנות את יסודות היהדות. במבט לאחור, אני כיבדתי יותר את אותם אנשים שהיה להם את האומץ להגיד לי שהם עדיין אוהבים אותי, אך אני טועה בגדול. מאשר אותם אנשים שהתחנפו אלי בחיוכים מאולצים.

אל תפסיקו לרגע להתפלל ולבכות ולקרוא תהילים שגם הם יזכו להקים בית נאמן בישראל.

כל עוד שהם מוכנים לשמוע, ספרו להם שהשם אינו מוגבל וגם ביכולתו אפילו ״לשנות את הטבע״. כמו היהודי הראשון, אברהם אבינו שלימד אותנו, שלפעמים הצעד הראשון מתחיל באמונה, ובידיעה שכל התורה היא אך רק לטובתנו.

 

רחל בן עמי (שם בדוי) פרטיה המלאים של כותבת הטור שמורים במערכת 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
147 תגובות - 70 דיונים מיין לפי
1
לא קובע
חסר שם | 21-10-2020 10:28
יכול להיות שהיה לך משיכה גם לבנים וגם לבנות אז זה לא קובע ולא אומר שום דבר הרב מדבר כל מקרה לגופו ואני מניח שלבי הוא יגיד שעדיף לו להקים משפחה נורמלית
לכל אחד הנסיון שלו
יעל | 23-10-2020 8:59
אלוקים לא מעמיד את האדם בנסיון שאינו יכול לעמוד בו. אתה הופך את הלהטבים לחסרי בחירה
בני לאו נואף זקן. כל שנותיו בוסס בענייני נשים
בני לאו נואף זקן | 22-10-2020 1:17
טפו איכסה של אדם מ''רבני'' דור המבול
חצופה, את מכניסה מילים לפיו של הרב בני הי"ו
טל | 21-10-2020 14:43
מאמר מגעיל ומוטה
2
ייש כח !...
כליף | 21-10-2020 10:29
ייש כח ! ????
ישר כח עצום!!!!! מאמר אמיתי מהלב!
איילה | 21-10-2020 12:40
.
3
האמת ישר לפנים. מכתב מרגש ומוכיח שאפשר לבחור.
ברוך לוי | 21-10-2020 10:32
אנו מתפללים על כל דבר, ובעצם מבקשים מהקב״ה לשנות את הטבע. מה רק בעניין הלהט״בי אסור להתפלל?! בורא עולם הכל יכול וגם יכול לעזור בעניין הזה. כל הכבוד לרחל שהעיזה להעלות את סיפורה. את באמת הולכת בעקבות אברהם אבינו עם האמונה.
4
כל הכבוד
שלום | 21-10-2020 10:34
אחרי שאומר שאם הסיפור נכון בוודאות מגיע פה ישר כח ענק. אבל יש פה מחזה שהוא קצת פרדוקסלי מצד אחד מובן הרצון לכתוב בעילום שם אך מצד שני אין כל דרך לבדוק האם הסיפור אמיתי או שהוא מצוץ
יש דרך...
חנניה | 22-10-2020 9:19
יש דרך לבדוק, האתר בעצמו כותב שפרטי הכותבת אצלו. עשתה בחכמה שלא נחשפה למה היא צריכה לקבל נאצות מהקהילה, אתה תגן עליה? יש לה ילדים, יום אחד יתבגרו, לא מתאים, עוד לפני שיתבגרו..שיימינג!!!. בקיצור הסיפור אמיתי,כתוב מעולה, תפנה למערכת, תשכנע את הכותבת שאתה מעוניין בשינוי ולא ברכילות, היא בטח תסכים,בשביל ישר כח, אין צורך.
גם אין דרך לדעת שהפיקציה "משפחה להטבית" עובדת
אני אני | 21-10-2020 14:04
הרי כולם שם מתגאים בזה שהם משתמשים באפליקציות של מין מזדמן, גריינדר אטרף... איזה מן משפחה זו אם כולם בוגדים אחד בשני? זה אהבה? אז יופי, קניתם ילד, איפה האהבה ביניכם? איזה דוגמא של נאמנות אתם נותנים לילד שלכם?
5
גם אנחנו לא היינו מוותרים
עמית | 21-10-2020 10:43
יפה שהורייך לא ויתרו עלייך. גם אני ואשתי לא היינו מוותרים לו אחת מבתנו הייתה חוזרת בתשובה ומאמצת אורך חיים דתי. מאידך לו היינו רואים שהיא מאושרת ושלמה עם עצמה היינו, כנראה בניגוד להורייך, גם משלימים עם דרך חייה. כך אנו נוהגים בכל מקרה עם בתנו הלסבית ובת זוגה.
טהור? אני...
יהודי | 21-10-2020 19:48
טהור? אני לא בטוח שאת/ה מבין מה זה אומר. זה הרבה דברים חוץ מטהור. לפחות לדייק בפרטים.
תגובה לתגובה
עמית | 21-10-2020 13:03
מבחינתנו כהורים אין הבדל אם הבת הייתה מתכרת לסמים או חוזרת בתשובה. כך או כך היא הייתה מאבדת את עצמאות המחשבה ומפתחת תלות בגורמים חיצוניים. לעומת זאת, בחירתה המינית והרגשית היא כל כולה שלה, היא נקייה וטהורה.
אם הבת...
יהודי | 21-10-2020 12:04
אם הבת שלך הייתה לוקחת סמים עדיין הייתם תומכים בה כי היא שמחה? אז לפי היהדות היא הורסת את נשמתה.
אתם משלימים...
אמת | 21-10-2020 11:54
אתם משלימים עם דרך חייה כי כנראה אתם לא דתיים או ייראי שמיים. לאדם דתי אסור לשנות את דרכי התורה והטבע. הדבר הזה מנוגד בבסיסו ליהדות כמו שאי אפשר לאכול חזיר ולהיות דתי או לחלל שבת ולהיות דתי. זה לא החלטה שלנו אלא של כותב הפורמט. הבעיה שלכם שהרגש מנהל אתכם ולא תורה. בהצלחה.
6
וואו רחל זה הטור הכי מרגש והכי אמיתי שקראתי
תודה! | 21-10-2020 10:48
וואו רחל זה הטור הכי מרגש והכי אמיתי שקראתי הרבה שנים, ואולי אי פעם. תודה לך על השיתוף! ולכם אתר סרוגים, בבקשה תשאירו את הטור הזה באתר הרבה הרבה זמן. הוא כל כך אמיתי וכל כך חזק ויכול לעזור לרבבות בני נוער. יישר כח.
דווקא נשמע ממש לא אוטנטי
אחת | 07-11-2020 14:40
הניסוח נשמע ממש כמו של איזה משרד יחסי ציבור (לא התוכן).
ווהווו את...
עופרה | 21-10-2020 11:28
ווהווו את נשמעת כמו אשתו או בתו של הרב שמואל
7
מכתב מנוסח טוב,...
שמואל | 21-10-2020 10:51
מכתב מנוסח טוב, מבית משפחת אליהו/בן אליהו
8
שופר תעמולה של שמואל עובד האלילים - בשם בדוי
srugim | 21-10-2020 11:00
/
עוד תגובה של פאשיסט
יהודי | 21-10-2020 13:01
תעשו הכל כדי לסתום את הפה של מי שלא מסכים אתכם
זה ידוע...
שום עלק | 21-10-2020 12:03
זה ידוע שהרבה חוזרים בשאלה מצביעים מרץ
כל כך שקוף ששמואל הנוכל כתב את זה
הצבעתי מרץ עלק | 21-10-2020 11:27
.
9
מרגש ואמיץ
יהודי | 21-10-2020 11:12
ממש יפה! מכיר את הסיפור מקרוב. הודות לרב המשפחה שלי נהרסה לגמרי בגלל גישתו.
10
נראה פייק.... צר...
שני | 21-10-2020 11:17
נראה פייק.... צר לי. תזדהו בשם.
11
תפסיקו להגיב לכל דבר שבני כותב.
בת עמי בצלאל | 21-10-2020 11:17
הבן אדם מסכן
12
אני בטוח שסרוגים...
דוד רז | 21-10-2020 11:19
אני בטוח שסרוגים בדקו היטב את הסיפור לפני שפירסמו. סיפור מדהים ובהחלט מוכיח שאפשר להשתנות ולבחור, למה להגביל את כוחות השם, הכל הולך לפי הרצון. אפשר להתגבר על הכל. בהצלחה ואשרייך רחל!
13
נטיותי ״שנבראתי איתם״ - קרניבור. לא טבעוני.
ג | 21-10-2020 11:21
בגלל שנבראתי קרניבור לא יכול להפוך טבעוני. ואם זה אפשרי שאנשים שאכלו בשר יהפכו להיות טבעוניים, למה להטבי לא יכול להפוך להיות נורמאלי ?
מי ששונה...
משה | 28-10-2020 18:30
מי ששונה מהרוב הוא לא נורמלי. זה לא גנאי לא להיות בנורמה. אלא אם זה לא חוקי. מי שיש לו 200 iq הוא לא נורמלי, כי רוב האנשים אינם גאונים
אם היית...
דפנה | 22-10-2020 15:13
אם היית לומד לימודי ליבה היה לך סיכוי להבין. ואגב, חברי הקהילה הלהטבית הם לגמרי נורמאליים.
אהבתי את הנורמאלי...
שאול | 21-10-2020 14:02
אהבתי את הנורמאלי
נ.ב. רחל (שם בדוי) כתבת יפה !
ג | 21-10-2020 11:36
שאפו!
14
הסיפור שלך שומט להם את הקרקע
אריאל | 21-10-2020 11:22
אני מכיר נשים רבות כמוך. אבל כל ההומואים המקצועיים שמגיבים פה לא יכולים לסבול את הסיפור שלך. הם יגידו לך שהוא ממוצא, שלא היית באמת לסבית. כי הסיפור שלך שומט את הקרקע מתחת הרגלים שלהם.
יש כאלה
אברך | 22-10-2020 15:57
אני חייב להודות שאני גם מכיר לפחות שלשה שהיה להם נטיות,הלכו בטיפול פסיכולוגי (לא אלים כלל ומטורף כפי שמציינים בתשקורת) וברוך ה' הם התחתנו, חיים חיי נשואים נפלאים עם ילדים מתוקים. לא צריכים לפחד להגיד את האמת, כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן!
אני לא...
רון | 21-10-2020 14:55
אני לא מכיר אפילו אחת כזאת ואני גר בתל אביב מאיפה כבודו מכיר כל כך הרבה חברי הקהילה הלהטבית?
15
פרסומת מפוברקת ל"ערכים", פרופגנדה נחותה
חחחחחחחחח | 21-10-2020 11:46
אין שום פרט, שם או תאריך בכתבה. רק עומס שיווקי של ארגון החזרה בתשובה שממציא סיפורים. אפילו שם הכותבת שונה מהכותרת עד לכתבה. ספרו סיפורים לעצמכם, מה נסגר עם האתר הזה
...ואם היה תאריך... ולעצם הענין...
מ | 21-10-2020 12:16
מגיר אנשים שיצאו מהנטיה המגונה הזו לבד..
16
מדהימה
ישר כוחך | 21-10-2020 11:47
יותר פשוט מזה, אין
17
למה תמיד בשם בדוי ?
גבי | 21-10-2020 11:52
למה אין אף להטב לשעבר שמוכן להעיד בפנים גלויות ? בינתיים זה רק נשמע בולשיט של פעילים אנטי-להטבים
זו שאלה רטורית ? מדובר בפייק מביך של שמואל
lol | 21-10-2020 13:06
/
תפעיל מעט היגיון. כי היא דתייה ויש לה ילדים
טל | 21-10-2020 12:28
וזה שהיא לא רוצה לחשוף אותם למצב המורכב שהייתה בו לא הופך את דבריה לפחות אמיתיים, אבל מי שרוצה לטמון את הראש בחול תמיד יכול.......
18
לא נכון
יויו | 21-10-2020 11:55
ברור שיש כאלה שניתנים לשינוי. הבעיה: התורה מתייחסת לזה. מה שאומר שזה דבר שקיים בטבע.
הפוך בדיוק
לא טוב | 22-10-2020 18:25
מה זה קיים בטבע ? שיש מציאות כזו כולם יודעים בשביל זה לא צריך אמירה של התורה . אלא שאם התורה אוסרת את זה ,בהכרח שלאדם יש שליטה ובחירה בנושא ואם כן שיתגבר ויכוון עצמו למקום הנכון .
19
האם קיים קשר...
שמעון אבני | 21-10-2020 12:12
האם קיים קשר משפחתי בין בני לאו לרב הראשי לשעבר, ישראל לאו? צורת התנהלותו של בני לאו - אותו קשה וכמעט בלתי אפשרי לכנות רב- היא העתק של יהודי רפורמי אמריקאי. ובקיצור...שמוק מצוי!
אם הוא הציל...
איש | 22-10-2020 9:03
אם הוא הציל אותו סימן שהבן שלו צודק או שזה עוד דמגוגיה בגרוש??
תשובה לשואל
מי שקרא | 21-10-2020 15:15
אחין, בן אחיו של הרב ישראל מאיר, שהציל אותו (האח את הרב) בחרוף נפש.
20
מה שבני לאו...
הסיפור של הבחורה נכון | 21-10-2020 12:12
מה שבני לאו מציע זה לא דרך התורה. אדם שנמשך או מתאווה לדבר אסור צריך להפריש את עצמו ולעשות סייגים לעברה. היצר הרע יותר חזק מהאדם אחד על אחד ואלמלא הקבה עוזרו אינו יכול לו. והקבה עוזר רק במקרה שאדם לא מביא על עצמו הנסיון הקשה אלא שהנסיון קורה אגב. לנזיר שקיבל על עצמו נזירות מיין וענבים אומרים לו תעשה עיקוף של קילומטרים ואל תעשה קיצור דרך של עשרות מטרים דרך כרם כי הוא עלול ליפול בלעבור על הנזירות. באותו אופן למי שסובל מהבעיה של משיכה לאותו מין אומרים לו אל תהיה במחיצת אלה שאתה עלול להימשך אליהם ואל תסתכל על תמונות של אנשים שמגרים אותך לדבר עברה. נשיא הפיליפינים כבר הוכיח למעשה שזה אפשרי ובדרך הזאת הוא התרפא. נשיא הפיליפינים הוא הדוגמא החיה שמראה שזה אפשרי בהחלט לשנות את הנטייה. הנסיון מראה שאחרי חצי שנה מתנקים וחוזרים למשיכה נורמלית. ואם זה לא מסתדר עדיף להישאר א-מיני ללא משיכה מינית וזה באמת נקרא צדיק גיבור הכובש את יצרו. אם יחזור למשיכה נורמלית זה יהווה רק בגדר עוד בונוס של צדיקות. 7 ייפול צדיק וקם - המהות של הצדיק זה שהוא מנסה לקום אחרי שנפל ולא שהוא מתייאש ונשאר בנפילתו.
21
כתוב בסגנון של הטוב והרע שחור ולבן
איל | 21-10-2020 12:17
לרחלי היקרה, אם את חושבת שמצאת מקום שהוא הטוב המושלם יש לך עדיין חשיבה של ילדה. אין דבר כזה. בסהכ ניסית משהו שהתאים לך במשך תקופה מסוימת ואחכ מסיבותייך האישיות בחרת לשנות את דרכך ולמזלך את חיה במדינה שמאפשרת לך לבחור. אם היית באיראן או באפגניסטן זה היה נגמר אחרת כבר בהתחלה. אז האם לדעתך השיטה הטאליבנית שלא נותנת לאנשים ליטעות מהדרך הנכונה היא הדרך הטובה?
22
מרגש עד דמעות....
מרגש | 21-10-2020 12:21
מרגש עד דמעות. ניכרים דברי אמת וקדושה!
23
אני כמובן מקצין...
רפאלו | 21-10-2020 12:30
אני כמובן מקצין ואומר שמחר מישהו יגיד שיש לו נטיה להיות פדופיל... אין דבר כזה, נטיה = סטיה - נקודה!!!! אנשים עם סטיות מכנים אותן במילה המכובסת נטיה, הגיע הזמן לחזור בתשובה, ולהבין שהבורא ברא את העולם באופן שהעולם יתרבה... מישהו ראה חיה עם נטיות להטביו״ת...?! אין דבר כזה, כי זה לא טבעי, זה רק המוח הקודח האנושי המציא שזה נטיה מולדת, ואם זה מולד אז גם היינו רואים חיות עם נטיות כאלו
, נו? ומה...
דפנה | 22-10-2020 15:06
, נו? ומה זה אומר לדעתך? מבחינתי זה רק מעיד לאיזו דרגה גבוהה ונעלה הגיעה האנושות.
מה אתה...
בועזיז חנניה. | 22-10-2020 9:01
מה אתה יודע על הפינגוונים האלה באמת חוץ מאשר איזה מדריך בגן החיות שאומר שהם כאלה..... בכל מקרה חיות זה חיות ובני אדם זה אחרת, מתי בפעם האחרונה הסחערת על ארוחה של מישהו חלש ממך, או אולי עליו?
@חזזזזזזזזק ואמץ. ...
חנניה | 22-10-2020 8:58
@חזזזזזזזזק ואמץ.
ואם הסיפור נכון...
בועזיז חנניה | 22-10-2020 8:55
ואם הסיפור נכון במאת האחוזים טתה מבטיח השתנות.
למה אתה...
אברהם | 22-10-2020 0:01
למה אתה כותב שטויות בלי לבדוק קודם? אתה לא חש בושה מכך כי זה האינטרנט? הומוסקסואליות זו תופעה מוכרת אצל יונקים, ביניהם בני אדם. יש לך כאלו שנמשכים למינם, למין השני, ולשני המינים ביחד, וכאלה שלא נמשכים לאף מין. בהיי פארק במוצקין יש זוג פינגווינים הומואים
רפאלו אני מסכימה...
רבקה | 21-10-2020 18:46
רפאלו אני מסכימה אתך לגמרי לגבי בני אדם. לגבי חיות, עליהן האדם לא נמנה(לפחות לעתים), קיימת תופעה הומוסקסואלית וגם ישנם מיני חרקים שמזגזגים בין צורת רביה חד מינית ודו מינית. אצל האדם גם אני מאמינה שזאת סטייה! נתת דוגמא עדינה, פדופיליה, אנשים יאמרו לך שזה פוגע בילדים, אבל אפשר להשתמש בדוגמא של משכב בהמה, כשאנשים שומעים את זה, אז העיקרון ברור! גם אם הבהמה לא נפגעת (או בכל מקרה, אנחנו הורגים בהמות) ברור לכולם שזה מזעזע! הבעיה עם נטיה הומוסקסואלית היא שזהו מדרון חלקלק להשחתה מוסרית. לכן יש לשמור על הגבול הזה בכל מחיר, גם אם נמצא דוגמאות להתנהגות, פדופילית, הומוסקסואלית או אחרת בעולם החי. הרבה דברים (גילוי עריות למשל) מותרים לחיות ולבני אדם לא!!!
מה זאת אומרת לכל היונקים יש הומוסקסואליות?
אז מה זה אומר | 21-10-2020 13:35
מה זאת אומרת לכל היונקים יש הומוסקסואליות? אז אתה אומר שאתה חיה? לא מסוגל להתעלות מעל הדחפים שלך? בהצלחה בחיים בתור קוף. אנחנו נשאר בני אדם ולא חיה אימפולסיבית.
היונקים הומוסקסואלים...
מאיר | 21-10-2020 13:34
היונקים הומוסקסואלים לא מגדלים ילדים ביחד. אף פעם לא שמענו על אריה שביקש מלביאה להוליד לו גורים שהוא יגדל עם אריה אחר.
אצל כל היונקים...
ישראל | 21-10-2020 13:08
אצל כל היונקים של הומוסקסואליות, אבל הומופוביה יש רק אצל בני האדם.
24
בה. וכל הכבוד...
בן-ציון | 21-10-2020 12:39
בה. וכל הכבוד לך.
25
חזק וברוך!
גיא | 21-10-2020 12:47
ניכרים דברי אמת. ויותר מכך הם מתיישבים על הלב. תורתנו הקדושה היא אור העולם, לזייף אותה זה להחשיך אותו.
26
מכתב מאלף, אשרייך...
הדסה כהן | 21-10-2020 12:52
מכתב מאלף, אשרייך על האומץ להציף את האמת
27
וואו אשרייך איזה מחזק לשמוע קול נורמלי בארצנו
יוסף אריאל | 21-10-2020 12:57
וואו ממש תודה חזקתנו
, גדול. ...
דפנה | 22-10-2020 15:02
, גדול.
ואם הסיפור...
בועסיז חנניה | 22-10-2020 8:53
ואם הסיפור נכון אחד לאחד אתה מבטיח להשתנות?
... יש...
יש ... מלא .... | 21-10-2020 15:54
... יש גם יש ... לא קראת את אלף לילה ולילה ? ..... חחחח
איזה סיפור מרגש...
כיפה עליזה | 21-10-2020 13:11
איזה סיפור מרגש עם סוף טוב. בהתחלה הייתה דתייה, ואז הצבא הציוני קלקל אותה, ואז תל אביב הרסה אותה אבל אמא שלה התפללה. היא חזרה בתשובה והתחתנה עם בן ישיבה. מדהים! מניח שהיא גם גרה עכשיו בגבעות ליד רמאללה. כל הכבוד לסרוגים שסידר לכולם את הראש. מעניין אם יש 1,000 סיפורים אחרים.
28
שמואל הנוכל בעצמו נמצא באותה מיטה עם אוחנה
די עם הפייק | 21-10-2020 13:00
29
במקרים רבים זה...
ע | 21-10-2020 13:15
במקרים רבים זה נרכש או מהסביבה או בגלל טראומות מגוונות. ולכן ניתן גם להפטר מזה ברוב המקרים. לאו רפורמי ושמאלני, מה יש להקשיב לו? מברכים אותך!
30
ניכרים דברי אמת
ישראל | 21-10-2020 13:25
לב טהור ברא לי ורוח נכון חדש בקרבי.
31
שאלה למערכת סרוגים
שואל | 21-10-2020 13:35
האם אימתתם את הסיפור? שואל בכנות.
היא לא...
גילה | 21-10-2020 21:03
היא לא היחידה עם סיפור כזה
... נראה...
אין צורך .... | 21-10-2020 15:53
... נראה לי שאין צורך ... דיי ברור שלפחות חצי הוא שקר ... או החצי הישן ... או החצי החדש ....
32
לא מסכים עם תוכן המאמר
שי | 21-10-2020 14:28
עד כמה שידוע לי, בקרב בני אדם יש מספר סוגים של משיכה מינית. למשל, יש אנשים שנמשכים למין הנגדי להם (הטרוסקסואליות), יש אנשים שנמשכים לבני מינם (הומוסקסואליות), ויש גם אנשים שנמשכים גם לגברים וגם לנשים (תופעת ביסקסואליות, דו-מינית). כותבת המאמר לא ציינה האם נמשכה לגברים, לפני שגילתה את סצינת הקהילה הלהטבית, ובעקבותיה גם הייתה לה בת זוג. גם לאחר שהשתתפה בפגישות של ערכים, יכול להיות שמבחינת נטייתה המינית היא אולי דו-מינית. לכאורה, הטענה המשתקפת מהמאמר היא, שניתן לשנות נטייה חד-מינית לנטייה הטרוסקסואלית, הנחשבת נורמלית על פי המאמר, וזאת באמצעות אותן פגישות, שתיארה הכותבת. מבחינתי, קשה לי להאמין לכך.
דבריך הם...
איש | 22-10-2020 9:01
דבריך הם שילוב של נדיר של חכמה וטמטום.
בנוסף, בן...
יוסל | 22-10-2020 6:13
בנוסף, בן אדם אחד לא יכול להיות 'להטב' (כלומר, גם לסבית, גם הומוסקסואל, גם טרנסקסואל-כלומר מי ששינה את מינו- וגם דו מיני), כפי שמעידה על עצמה הכותבת...
33
כתוב ״עשה לך...
דביר | 21-10-2020 14:55
כתוב ״עשה לך רב״. ב״ה הרב שלך הוא לא הרב בני לאו...רק מראה שהכל מלמעלה ונשמה חזקה כמו שלך יכולה להתמודד עם רב פחות נאור. אבל כמה נערים ונערות לא הכירו את הרב בני לאו ושמו קץ לחייהם כי לא יכלו עוד להתמודד עם הקונפליקט בין העולם הדתי לבין נטייתם?! ראויים דבריו של הרב להשמע אך כמובן שאינם מתאימים לכולם וכל אחד ומדרגתו
34
רק דבר אחד אפשר לומר לך..
אריאל | 21-10-2020 15:07
רק דבר אחד אפשר למור לך.. חזק וברוך וארצה לברך אותך בפסוק מתורתנו הקדושה יהוה אלהי אבותכם יסף עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דבר לכם
35
וואו
מרא דאתרא | 21-10-2020 15:21
האמת שאני המום ולא יודע מה לכתוב חוץ מדבר אחד שהקבה יאריך ימייך בטוב ושנותייך בנעימים עם בעלך וילדייך וימלא כל משאלות לבך לטובה אכיר.
36
בני. לא הרב...
ערב רב | 21-10-2020 15:57
בני. לא הרב בני
37
נשמע סיפור מומצא,...
בכור | 21-10-2020 16:03
נשמע סיפור מומצא, יותר מידי קלסי
לא מומצא...
הכי אמיתי | 22-10-2020 5:38
לא מומצא אלא אמת לאמיתה. ותראה גם את נשיא הפיליפינים איך הוא ריפא את עצמו. זה אפשרי וזה קיים. רק צריך לגייס את כח הרצון ולעבור שלב התנקות לא מוגבל בזמן של התנזרות מבני מינו שהוא לכאורה נמשך אליהם ומתמונותיהם ולחיות תקופה מן הזמן כ: א-מיני. זו השיטה של נשיא הפיליפינים איתה הוא הצליח.
קלאסי בנחישות...
אברהם | 21-10-2020 23:54
קלאסי בנחישות של מסורת של 3000 שנה חחחחחחחח
38
יש טקסטים דומים...
רון | 21-10-2020 16:21
יש טקסטים דומים באתרים של סאנטולגים איך היו במיץ של הזבל ואז ראו את האור של הסנטולוגיה ומיד הפכו חכמים, עשירים, יפים ומוצלחים.. העיוורים התחילו לראות, החרשים התחילו לשמוע, ביביסטים קיבלו מח וחרדלים קיבלו לב... ממש פלא פלאים והכל מתועד (בעילום שם כמובן ) החרדלים האלה חבורת פתאים שמאמינים לכל סיפור מצוץ מהאצבע
. לא,...
אני מאמינה לה | 22-10-2020 16:55
. לא, כי תיעוד החוויה של היציאה מהארון זה לא אותו דבר?? רק לכיוון השני. פשוט מסרבים להכיר באפשרות של הבחירה.
, אתה גדול.לא...
דפנה | 22-10-2020 14:56
, אתה גדול.לא הייתי מצליחה לבטא יותר טוב את דעתי על הפוסט הזה.
39
רחל בן עמי
ניר | 21-10-2020 16:40
מדהימה!!!! כל הכבוד על הדרך שעשית מעורר הערכה.
כל יום...
אברהם | 21-10-2020 23:52
כל יום נולד פתי
40
לא מבין מדוע ממשיכים לקרוא לבני לאו רב
בן | 21-10-2020 17:20
יש אנשים אשר עברו את ההסמכה לרבנות. אז עכשיו כל פעם לפני השם אנחנו חייבים להשתמש במילה רב. בני לאו עושה נזק יומיומי ליהדות. הוא ראוי לכל גינוי ובטח לא להעניק לו כבוד תלמידי חכמים ולקרוא לו רב.
וואו תשמע אתה חולה...
בן אדם עם קצת יראת ה' | 25-10-2020 8:39
וואו תשמע אתה חולה נפש
ממש...
יעל | 21-10-2020 22:18
ממש
כנראה אתה...
בן בן ברוך | 21-10-2020 21:50
כנראה אתה לא תגיע לגיל של להיות דמנטי . תלך הרבה לפני כן מרושע
על זה...
יונה | 21-10-2020 21:48
על זה אמר הרב עובדיה ,גם תבן גם מיספו רב
.... עדיף...
מה עדיף ? אין גבול לצביעות/והשקרים של הממסד הדתי .... | 21-10-2020 18:42
.... עדיף לקרוא לישיש שהוא כנראה דמנטי / סנילי / לוקה באלצהיימר .... גדול הדור .... ושהנכד שלו יתרגם עבורנו את מילמוליו ... ויאסוף תרומות בעלות משקל [ 3000 ₪ מינימום , אפשר בתשלומים ] עבור הקרן שלו .... תרומות שיגנו עלינו מקורונה ...
41
יפה לך, אבל תביני שיש כאלו שלא הצליח להם...
ישראלי | 21-10-2020 18:07
אני ניסיתי, באמת שניסיתי. נפרדתי מאדם שאהבתי, נשאתי אישה. אחרי חצי שנה של נסיונות והמון השקעה הבנו שנינו שזה לא אפשרי. היום אני נשוי לגבר ואב לתאומות, ועדיין שומר מצוות ולומד תורה כל יום. אתם צריכים להבין שזה לא סותר, ויש המון כמוני. זה לא חייב להיות או זה או זה... אפשר לחיות את שניהם. כמו שאי אפשר להגיד לאדם שמתקשה לא לעשן בשבת לא לשמור שבת בכלל. לי קשה לחיות בדרך אחרת אך אני עדיין מקיים את מה שאני כן יכול. אז בבקשה, תפסיקו לשפוט. נסו לראות את העולם מזווית המבט שלי רק להבהיר- בני לאו אינו ראוי לכינוי רב לדעתי, למרותו שאני מסכים עם דעותיו בנושאים מסוימים בלבד.
מנסיון כל...
אטר | 26-10-2020 15:48
מנסיון כל אחד יכול - אתה פשוט לא ידעת איך בדיוק לעשות את זה.
אתה שומר...
פלוני | 22-10-2020 1:04
אתה שומר תורה ומצוות אבל עובר על אחד האיסורים הנוראיים שכתובים בתורה. ולא רק עובר אלא מכריז שזוהי דרך החיים שלך.
42
טעות... הוא לא רב!!!
אי"ש | 21-10-2020 19:24
תראו מה הוא אומר... הוא רעב ולא רב... ה' יצילנו@!!
43
פייק ניוז ...
המודיע | 21-10-2020 19:34
פייק ניוז
44
יש הרבה שיש להם משיכה לבני מינם אך בחירה!
יוחאי | 21-10-2020 20:11
יש בחירה חופשית, כמו שיש אחד שיש לו נטייה חזקה מאוד למין והאחר לגנבה, אין זה מתיר להם לאנוס או לגנוב! הקבה נתן לאדם יצר והאדם יבחר בטוב ויתגבר. ואם קשה סימן שהאדם בעליה
אם אינך...
אוריה | 26-10-2020 0:43
אם אינך מבין את ההבדל בין פעולת כפיה לפעולה בהסכמה, אתה בבעיה קשה
הנקודה היא...
צריך להבין | 22-10-2020 5:13
הנקודה היא שצריך להסביר להם שבשלב ראשון צריך להתרגל לחיים ללא משיכה מינית להתנקות תקופה מן הזמן מהנטייה ההפוכה. ורק לאחר תהליך ההתנקות אפשר לבדוק בעצמו אם נוצרת משיכה נורמלית. מנטייה לגניבה ולרציחה יותר קל להבין שהסור מרע הוא תכלית התיקון. באותו אופן גם ההתנקות מהנטייה ההפוכה הוא תכלית הסור מרע. לפתח נטייה נורמלית בריאה מעבר לכך זה רק בונוס.
45
תכלס, לא מדגדג...
מצדה | 21-10-2020 22:16
תכלס, לא מדגדג לך לפעמים ללחוך שטיח?
46
גברת יקרה. אני...
אחת פשוטה | 22-10-2020 2:22
גברת יקרה. אני בטוחה שלא היית להטבית אמיתית. אולי החלטת שאת כזאת כי אז זה היה ניראלך מגניב. אני דתיה ולהטבית. בכיתי דם כי רציתי להקים בית אם גבר כמו כל חברותי. הלכתי ליועצים דתיים ורבנים ומי לא. כלום לא עזר.ישאנשים שנולדים עם משיכה עזה לבני מינם.כן.ולא,אצלם זאת לא מודה חולפת.זאת מציאות חיים שעם הזמן מתרגלים ולומדים לקבל ולאהוב את עצמך איך שאתה. לפי הסיפור שלך,היית להטבית בשביל להיות חלק ממשו שבעינייך היה ניראה זוהר ,וזהו. קחי את הדברים שלך בחזרה כי את מוציאה לעז על כולנו. הלוואי וזה היה פשוט כמו שאת מתארת!
בור ועם...
אב | 27-10-2020 17:53
בור ועם הארץ ?! תתבייש שאתה מדקלם ומשווה ! אולי לך עדיף לחיות בהכחשה ואולי אפילו אתה בארון והורס משפחה ומאמלל אישה ? העיקר למצוא חן וללקק ??? איך אתה מעז להשוות לאיסורים מהתורה ומהחוק הגורמת לנזק לאחר ????
ויש כמוך,...
שת | 26-10-2020 0:42
ויש כמוך, עם משיכה לכתוב שטויות...
יש גם...
בן אנוש | 22-10-2020 17:07
יש גם שנולדים עם משיכה עזה לילדים או משיכה עזה לגנוב או לרצוח...
47
כמה טוב שאצלנו...
מושי וחצי | 22-10-2020 6:03
כמה טוב שאצלנו החרדים לפחות אין אנשים כמו בני לאו שמשנים דעתם לפי רוח אופנה חולפת.
שטויות. בכל...
אור | 26-10-2020 15:46
שטויות. בכל מיגזר יש עשבים שוטים. כמו למשל ברלנד שהורה כפסק הלכה כביכול, להתיר אשת איש וכדו' , כידוע . ויש עוד הרבה דוגמאות כאלה מרבנים חרדיים
אלמלא היה...
דודי | 26-10-2020 0:41
אלמלא היה זהעצוב זה היה מצחיק. הפיקציות שקרויןת אצלכם 'רב' ברובם לא מבינים כלום
מבינת ...
העיראקי | 22-10-2020 11:21
מבינת הרב בנימין צבי לאו, לא מדובר באופנה חולפת, יש לו אח בארהב נשוי לגבר, ובנימין צבי לאו התגאה שנסע לחתונת אחיו , חכמים אמרו כבר, מי שיש לו נגיעה לעניין מסויים אסור לו לדון באותו עניין. גם ראשי התיבות של שמו מעידים על חשיבתו, (שינוי אותיות) הוא גם התגאה שנסע לשבת ליפן לפגוש את כת המקוייה (שסממניה נוצרים) הכל הולך לכיוון אחד.
48
לאהוב
שלמה | 22-10-2020 6:38
לא הבנתי כלום. היהדות זה כת? שכנוע. לא להיות עצמך זה להיות יהודי טוב. ואם הייתה פוגשת נוצרי שמראה לך אמת? מספרים על רב זושה שהוא מגיעה לשמים אני לא פוחד להגיד שאני לא משה רבנו. האם באמת הייתי רב זושה? הבחורה פה בכתבה משקרת לעצמה. אולי זה גם שיטה. אם השקר גורם לה אושר. אבל זה לא תורה. זה לא אמת. צריך לעבוד השם במקום שאתה נמצא. גם שם נמצא הקדוש ברוך הוא
וואי וואי...
אור | 26-10-2020 15:44
וואי וואי אחי, אני מקווה שאתה לא מעוות את היהדות .
מה זה...
איש | 22-10-2020 8:59
מה זה קשור לנושא המדובר?? מה זה הסיסמאות האלו לעבוד את השם מהמקום שבו אתה נמצא?? מישהו התווכח עם זה?? דמגוגיה בגרוש.
אחי קראת...
רן | 22-10-2020 7:19
אחי קראת ולא הבנת כלום... יהדות זה לא כת.. וממה שאתה כותב ניכר שהידע שלך ממש לוקה בחסר.. עדיף שתיגש ללמוד.. אולי גם אתה צריך שיעור?
49
שטויות
עקיבא | 22-10-2020 13:41
כנראה כותבת המאמר היא לא לסבית אלא דו מינית ולכן הצליחה לחזור לזוגיות סטרייטית
זה מיתוס...
מ | 26-10-2020 15:43
זה מיתוס שקרי . אין אדם שאין לו מעט נטיה למגדר ההפוך, וקו שעם קצת עבודה הוא יכול לעורר אותה בחוזקה . זה בדוק ומנוסה. ויש עניין לעשות את העבודה הזאת, כי חיים הומוסקסואליים הם נוראיים מלאי צער וערב בגוף והנפש, גם זה בדוק ומנוסה, ומחקרים מראים שאחוז חולי הנפש והמתאבדים בציבור הזה גבוהה לאין ערוך מאחוזם באוכלוסיה.
50
מצד אחד נכון ומצד שני - לא נכון לכולם
חגי | 22-10-2020 15:00
צריך להבין את הנושא בצורה המורכבת שלו. יש שלוש סקאלות שרלוונטיות לענין. הראשונה היא סוג המשיכה - לבני אותו המין (לסביות והומואים), לשני בני המין (בי-סקסואלים) או לבני המין השני (סטרייטים). השניה היא מידת המיניות - יש אנשים עם מיניות גבוהה מאוד שחשים שהיא מהווה חלק מאוד משמעותי ביחסיהם ועד אנשים ללא מיניות כלל (ללא משיכה בכלל לאף אחד). השלישית היא מידת האדיקות הדתית - יש כאלו שאדיקותם תכלול התגברות על יצריהם ויש כאלו שלא. אדם צריך להבין היכן הוא בשלוש הסקאלות האלו, מה האיזון שהוא רוצה ביניהן ומה הבחירה האישית שהוא עושה. אדם שנמשך לבני אותו המין והוא מיני מאוד יבחר בחיים כאלו ויתכן שזה יהיה על אף אדיקותו (ויחליט שעם החטא האחד הזה הוא יכול לחיות), או שיבחר מתוך אדיקותו לותר על חלק מרכזי בחייו (המשיכה המינית) רק כדי לקיים את המצוות במלואן. אם הוא עושה זאת מבחירה מלאה - הוא יוכל גם לעמוד בה. אדם שמשיכתו היא לשני בני המין יכול יותר בקלות לבחור לשמור על מצוות ולותר על משיכה לבני אותו המין תוך העדפה למשיכה לבני המין השני. במידה רבה זה זהה לאהבות נכזבות אחרות שלא יכולות להתממש מאלף סיבות. הדבר החשוב באמת - זו צריכה להיות הבנה ובחירה עצמאית של האדם עצמו ולצורך זה יתכן שיעזרו לו כל הגורמים בסביבתו, במיוחד כל עוד אלו מנסים לעזור לו להבין את עצמו ולא לוחצים עליו למען האינטרס או האמונה האישית שלהם. הלחצים הם לא רק מהצד הדתי, גם הלחץ הלהטבי הוא חזק ומנסה לשכנע את האדם שהוא חד-ערכי או שהתאהבות יחידה בבני אותו המין היא שמגדירה אותו (בעוד יתכן שזו היתה באמת התאהבות יחידה או שהוא מסוגל להימשך לשני המינים). הלחץ הלהטבי ברובו גם סולד מהאמונה הדתית ומתעלם מכך שיתכן ויש לה אחיזה חשובה בנפשו של אדם. לכן טוב יעשה כל אדם בהתלבטות אם ימצא לעצמו מורי דרך שרואים את טובתו לנגד עיניהם ולא את טובתם ואמונתם האישית.
51
נשמע לי סיפור...
ישראל שפי | 22-10-2020 15:04
נשמע לי סיפור בדויי לחלוטין
52
בני לאו הוא...
ישראל שפי | 22-10-2020 15:06
בני לאו הוא אחד הישראלים הכי ראויים שפגשתי בחיי. המאמר מציע להכפיש את שמו, ואני יוצא בכל התוקף כנגד הרמיזה הזאת.
פסלת במומך?...
אביב | 26-10-2020 0:40
פסלת במומך?
בני לאו הוא אחד שפוסח על שני הסעיפים - ורק
אוראור | 22-10-2020 22:44
מנסה תמיד לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה - ואחז את החבל בשתי קצוותיו - והמבין יבין!
נו באמת...
המעורר | 22-10-2020 17:09
נו באמת מטומטם שחושב שאם הגיע משולשת רבנים אז גם הוא רב . לא ,הוא ערב רב
על בלעם...
נדביה | 22-10-2020 17:08
על בלעם כתוב וילך שפי.בלעם היה זה שנתן את העצה לבלק להזנות את בני ישראל ודל
53
להט'ב= לסבית, הומו,...
ליאת | 22-10-2020 16:39
להט'ב= לסבית, הומו, טראנס, ביסקסואל. לא נראה לי שהיא להטבית לשעבר אלא לסבית
54
בני לאו לא...
המעורר | 22-10-2020 17:03
בני לאו לא מייצג שום מגזר או קהילה דעותיו רפורמיות והאיש בעצמו נראה מבולבל גם לא נראה לכאורה דמות רבנית
עוד קישקושים ??? מה...
אב | 27-10-2020 17:44
עוד קישקושים ??? מה הקשר בין הבילבול שלה לבין כל אחד אחר? כל מיקרה לגופו. מה שנראה לי נורא זו השנאה והקיצוניות שיוצאת מהכתבה הזאת.
צודק...
מ | 26-10-2020 15:39
צודק לחלוטין !!! א. בני לאו לא מייצג שוך מגזר. ב. בני לאו הוא בני לאו, דהיינו לא ראוי לתואר רב, כמו שאמר הגאון הרב זיני מחיפה שליטא
55
מאמר לא אמין
יהודה | 22-10-2020 18:46
מדוע היא לא מפרסמת את שמה? נראה סיפור עם האפי אנד של האגדות שנועד לצורכי תעמולה. למרות שגם אני לא מסכים עם הרב לאו
, מדוע אינך...
גל | 22-10-2020 21:56
, מדוע אינך חושב לעומק?! יש לאישה זו ילדים ובכל ואחריות. האם היא צריכה להשפיל אותם ולגרום שיתלחדו ויצביעו עליהם?! אלא אם כן שמך הוא בני לאו
56
אני מכיר את האשה
אסף | 22-10-2020 22:11
אני נשבע לכם שאני מכיר אותה והסיפור אמת לאמיתה. היא גם התייעצה איתי לפני ששלחה את המכתב לסרוגים. גם סרוגים דיברו איתה בכדי לוודא את הסיפור, אפשר לוודא את זה איתם. אף אחד לא שלח אותה, היא פשוט הזדעזעה מהמכתב של בני לאוו וחשבה שהיא חייבת לספר את סיפורה. הבהרה, היא לא הייתה ביו, אלא עברה לא מעט שנים במחשבה שמצאה את עצמה בקהילת הלהט״ביים, עד כדי כך שגברים פשוט הגעילו אותה. עניין המכתב היה בכדי להראות שאפילו מישהו שבטוח שאי אפשר להשתנות, יש אפשרות להשתנות. בורא עולם הכל יכול, והבאים להיטהר מסייעין בידם. ואין דבר העומד בפני הרצון. אפילו אם נפלת אלף פעמים, תמשיך לנסות כי יום אחד תצליח.
57
שוב ושוב מוכיחים...
נעמה | 22-10-2020 23:17
שוב ושוב מוכיחים שאיש איש עם רגשותיו.
58
אתם מזלזלים באינטילגנציה...
גיא | 23-10-2020 1:45
אתם מזלזלים באינטילגנציה של הקוראים. הרי ברור שהסיפור בדוי. אז לפחות תרשמו את זה. (נכשלתם במבחן האמינות..., כמה מצער)
59
אנשים יקרים אנחנו ישויות...
אהבה | 23-10-2020 1:53
אנשים יקרים אנחנו ישויות תבוניות מודעות. המיניות של כל אדם ואדם היא ענינו הוא. זו זכותו של כל אדם עלי אדמות. כדאי שנתרכז במתן כבוד לאדם ובהכרת תודה לחיים שניתנו לנו במקום השיסוי הרוע וההפרדה בינינו. ההחלטה של הגב לשינוי שביצעה זה עינינו בלבד ושתיקח אחריות על עצמה וזה לא קשור לדעות של הרב ולא לאמונה באהבה
60
אני שמח עבורך...
שמחה | 23-10-2020 9:32
אני שמח עבורך שהצלחת להינצל. אינני מבין איך מר לאו מרשה לעצמו לנכס תואר רב כשהוא כופר בתורה . אם יש הוראה בתורה מה חא לעשות כיצד הוא מרשה לעצמו להפר דברי תורה ותחת מטריה של רב. האם הוא לא חושב שהוא הורס בזה חיים של יהודים הן בעולם הזה והן לעולם הבא.
מי שמך...
אביב | 26-10-2020 0:39
מי שמך לקבוע מי ראוי לתואר רב? אפשר לחלוק בנימוס. חוסר הנימוס שלך מעורר תהיה לכם לגביך
61
קראתי את הכל...
בתוסי | 24-10-2020 9:11
קראתי את הכל ומשום מה נזכרתי במיסיונרים הנוצרים.בלי להבדיל. לדעתי מי שהומו , כמו כל אדם אחר, שיעשה מה שנוח לו. לא צריך הכשרה מאף רב. גם לא מלאו. בטח לא ממכם.
62
רחל שם בדוי,...
א | 25-10-2020 9:14
רחל שם בדוי, נראה לי שלא רק השם בדוי, גם הסיפור. בכל מקרה יש דבר כזה בי לא על זה הרב דיבר.
63
סיפור פייק ...
הודהי | 26-10-2020 5:26
סיפור פייק
64
הרב בני כמעט מחקת את משפחתי
ישראל צבי פרימור | 26-10-2020 7:22
איך את יודעת? אולי אם היית פוגשת את הרב בני לאו בזמן היית חוסכת לך שנים רבות של חיים בקרב הלהטבים בתל-אביב? אני תמיד נדהם מיכולת הניבוי של מי שלא פגש מישהו לדעת מה היו אומרים לו? אינך הוכחה בעיני לדבר. בהצלחה רבה עם משפחתך לאורך ימים ושנים טובות.
65
אשרייך, מילים כדורבנות. שיזכו...
שרה | 29-10-2020 11:58
אשרייך, מילים כדורבנות. שיזכו כל היהודים - אור לגויים להבין ולטעום את תורת האמת. האמת היא אחת והיא כתובה בתורתינו הקדושה.
ממש מילים...
חווי | 02-08-2021 6:16
ממש מילים כדורבנות או כדורבנים יש גם אפשרות כזאת שבן אדם נמשך לשני המינים אני רק אומרת חחח אוי כל החפצי ושושי ויוכבד ממש אור לגויים או לגויות אין לדעת ולפי רחלי(בדוי)גם טוב שלא נדע
66
נשמע מאמר "מטעם"
אחת | 07-11-2020 14:38
כל הניסוח לא נשמע כמו תיאור אמיתי של מישהי שהדברים אכן קרו לה, אלא כמו תוכן מקןדם. לא שלא יכול להיות מקרה כזה (נאמר של מישהי שאכן נמשכת לשני המינים) אבל הניסוח נשמע מאד לא אותנטי. צר לי.
67
הרבי
נועם | 27-04-2021 8:52
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
68
איזה כפיות טובה!ככה...
מישהי מה זה משנה עכשיו | 02-08-2021 6:09
איזה כפיות טובה!ככה את מדברת לרב? את לא מתביישת? וזה שאת ככה חיה עם בעל וילדים יצאת במזל למה מעניין מה היה קורה אם התאמיני שה כל יכול לא היה עובד כי גם סיפורים כאלו יש!ואז זה עוון הרבה הרבה יותר גדול, אז נשמה אני חושבת שהרב בני מציל את היהדות ואת התורה והעם! יש פסוק שנקרא עת לעשות לה הפרו תורתך! ויש גם סיפור של הרמבם שהתווכח איתו מלך שאפשר לשנות את הטבע ואילף חתול אבל שהרב הוציא עכבר החתול לא הפסיק לרדוף אחרי העכבר,ויש עוד משנה שלמה שמדברת על האנדרוגינוס ושם כתוב שאין איסור בכלל לנשים להיות ביחד,ויש עוד מלא מה להוסיף,מי אני שיבוא לה ויגיד לו שמה שהוא ברא לא בסדר? למה אני יודעת יותר טוב מה? זה כפיות טובה! אני אוהבת את ה במיוחד כשאני מבינה שהוא נתן לי מתנה וזה כי הוא אוהב אותי וזה גורם לי לאהוב אותו! אי אפשר לשנות אפשר לשפר,ואם כבר מתוך זה שאני מודה על זה לה אני אגיע לתיקון האמיתי והייחודי שלי ולא התיקון של אף אחד אחר,כי אני יהיה מחוברת לרצון שלי ולאהבת ה עזות דקדושה זה לבוא ולהגיד אזמה אם קשה לי עם מצווה איקס אני לא יוותר על מצוות אחרות,בזכות זה שאני לסבית דתיה יש לי ענוה ויש לי חיבור אמיתי לה ואני מקווה רק אליו תמיד כי יש דברים שרק ה מבין מה לעשות ואני לא מרצה אף אחד כי אין אפשרות כזאת וזה מתנה לא לרצות במיוחד את אלו שאומרים בפרצוף שמעי זה יעבור לך גם אם זה עם חיוך ולא חסר טובות שאפשר למצוא במתנה הזאת,וילדים אז אני יכולה לאמץ ילד ולהתפלל עליו שיהיה לו הכי טוב מכל הבחינות,ולגבי העדכונים של חברות שלך אני יכולה לקחת כל מצב ולפענח אותו בחיובי ובשלילי השאלה מה נוח לי וטוב לי לשמוע..כי אני גם כן שומעת סיפורים שה ירחם ותתפלאי או לא אבל דווקא במגזר הסטרייטים למיניהם אבל מאחלת לך שתמשיכי ותגדלי את המשפחה שלך בשמחה בריאות ומלא קדושה ואהבת ה אמיתית רק הדיבור הזה איך שכתבת ממש התסיס אותי שככה כתבת ועוד לרב זה בדיוק העיניין שכשאנחנו מבינים שרק ה ורק ה אנחנו גם מבינים שזה לא אנחנו.. ואז אנחנו לא עפים על אף אחד ולא שופטים ולא כלום,אבל אני מאמינה שבלי עבודה עצמית אנחנו מתנהגים עם האחר בדיוק כמו שהתנהגו כלפינו ,דרך אגב תבררי קצת על הנושא של חנוך,היה צדיק מאוד גדול וה לקח אותו אליו ככה כמו שהוא הוא לא מת אלא עלה חי,וזה לא היה טוב ,כי הוא דאג רק לעצמו שאני לא יתקלקל ושהקדושה שלי לא תיפגע ולכן הוא בא בגילגולים וכזה,תיראי כמה חשוב אחדות בעם ישראל והתורה שלא תישתכח, ברור שעדיף שנקיים את התורה בתור להטבקים מאשר שיגרשו אותנו ולא נקיים כלום ככה נוכל להנחיל לילדים שלנו גם תורה ואחדות והכל והתורה תמשיך הלאה ולא תישתכח ואומרים שהגאולה תבוא הפעם מאהבת ה ואם אני לא לומדת לאהוב את עצמי כמו שאני שהרי אני חלק מהבריאה ומתוך יופי הבריאה רואים את גדלות ה ואהבת ה ואם יש לי טענות איך אני יכולה לאהוב את עצמי או את ה או להרגיש כמה שה אוהב אותי? אני חושבת שזה הנקודה שצריכים לעבוד עליה בדור הזה יש גם פסוק שאומר עברה לשם שמיים כמו שאמרתי מי שמחפש את ה(טוב,שלום,אהבה) בכל דבר מוצא את ה ומגלה את עצמו מחדש. אז תודה לרב בני שבזכותו הקהל הלהטבקי הדתי מקבל מענה ולא הולך לאבדון! ואפשר להוסיף עוד הרבה נקודות וזה נושא מאוד עמוק ומעניין ואני בסך הכל כותבת כאן והשתדלתי לכתוב בצורה שמסבירה את דעותיי ועם זאת לא מזלזלת יותר מידי במי שחושב אחרת ממני,כי תכלס כל אחד והדרך והתיקון שלו אף דרך לא אמורה לפסול דרך שונה רק כי היא שונה,פשוט הפריע לי הצורת התבטאות לאיודעת ,אני מקווה שלא תיפול תקלה על ידי בעזרת ה ושהדברים שלי יובנו כמו שאני התכוונתי אליהם והכל ממקום של אמת ונועם בו זמנית תודה.וכן כרגע נכון להיום זה האמת שלי וזה מה שאני מבינה לנכון והכל זה מאיתו יתברך,אז שנזכה רק להמשיך להפיץ אור של אמת ואהבת ה אותנו ואנחנו אותו ודיבורים שמחיים את הנשמה ועושים סדר בראש ונותנים בינה ודעת והכי חשוב שיצאו מהם רק דברים טובים.
69
מדהים - כמה מחזק לקרוא את זה!
אישי | 11-10-2021 11:26
הלוואי שהיה אפשר להשמיע את הקול הזה הרבה יותר במיינסטרים. הרבה עבודה לפנינו
70
אני רוצה מאוד...
שושי | 13-01-2022 10:06
אני רוצה מאוד לדבר עם הבחורה איך אני יוצרת איתה קשר? אשמח לקבל פרטי התקשרות