"היה קשוח": האמת מאחורי הסדרה 'שעת נעילה'. צפו - סרוגים

"היה קשוח": האמת מאחורי הסדרה 'שעת נעילה'. צפו

איך היה לשחזר את הקרבות הדרמטיים של מלחמת יום כיפור? ומה קרה מאחורי הקלעים? כוכבי הסדרה "שעת נעילה" מגלים את האמת מאחורי ההפקה הכי מושקעת שנעשתה בישראל - צפו בפרק הראשון

לאחר שנרכשה על ידי HBO והפכה לאחת הסדרות הכי מדוברות לאחרונה, כעת האמת מאחורי "שעת נעילה" נחשפת בסדרת רשת מיוחדת שעולה בדיגיטל של כאן.

במסגרת סדרת הרשת, השחקנים והיוצרים משתפים ברגעים מיוחדים מהאודישנים והצילומים בשטח המשחזרים את הקרבות הקשים במלחמת יום הכיפורים.

את "שעת נעילה" כתבו רון לשם ("בופור", "אופוריה"), עמית כהן ("חטופים") ודניאל אמסל, יחד עם הבמאי ירון זילברמן ("ימים נוראים").

הסדרה בת 10 פרקים, מתארת את ימי הקרבות הקשים במלחמת יום הכיפורים, ומגוללת מבעד לעיני החיילים בחזית את סיפורי החברות, ההקרבה והאהבה, המאירים את הגיבורים והגיבורות שמצאו עצמם לבדם מול צבא סוריה, כשסכנת חורבן הבית מרחפת מעל משפחותיהם בעורף.

עוד באותו נושא

"שעת נעילה": הוליווד זה 'כאן' | ביקורת טלוויזיה


43

ברגעי השיא של הסדרה, נקלעים הגיבורים לקרב הגורלי בעמק הבכא. קרבות הבלימה, שבהם לחמו 1,600 טנקים סורים נגד 200 טנקים ישראלים, שוחזרו בפעם הראשונה בטלוויזיה.

"שעת נעילה" תשודר בכאן 11 ובדיגיטל בכל יום שני, בשעה 21:15

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ראיתי לא מעט...
אחד אלוהינו | 22-10-2020 19:15
ראיתי לא מעט תחקירים לראיונות עם הדמויות האמיתיות באירועי כיבוש החרמון על ידי הסורים...ראיתי לא מעט סתירות בין הדמויות בסדרה לאלו שחוו את המלחמה על בשרם..למשל..היכן עמוס לוינגר בתוך הפרק הראשון והשני שהוקרן..האם זה הבחור הצעיר שנראה מזדנב אחרי קצין השרמנטי( אביב אלוש,שגם לגביו יש לו מעט ,סתירות...מחכה לפרק הבא כדי לאשש)..אז לידיעתכם..החנון הצעיר זה שלא לבש מדים..הוא ללא ספק משחק את עמוס לוינגר..הקמבר המסמר כינוי..והוא אכן היה קצין מודיעין ולא חפש כפי שמוצג בסדרה...