מגל גדות ועד ניקול ראידמן: המצווה שהמפורסמות לא מפספסות

מגל גדות ועד ניקול ראידמן: המצווה שהמפורסמות לא מפספסות

הוונדר וומן הישראלית, גל גדות הצליחה להפתיע את כולם - לאחר שסיפרה במגזין הבינלאומי 'Vanity Fair' כי היא מקפידה בכל בוקר להגיד תודה להשם, אך מסתבר שהיא ממש לא הכוכבת היחידה שעוצרת לומר תודה

לא רק גל גדות: המפורסמות שמקפידות להתפלל בכל יום
  (צילום: שטארסטוק)

מי שמאמינה לא מפחדת: הן נשים מוכרות, יפות ומצליחות – הפנים שלהן מככבות בשלטי חוצות ובפרסומות, ולמרות שמבחוץ נראה שהקשר ביניהן לבין היהדות מקרי לחלוטין, הן לא מפספסות את ההזדמנות לעצור בכל יום ולהגיד תודה לבורא עולם.

גל גדות: "מתעוררת בכל בוקר ואומרת: תודה לך השם על הכול"

הוונדר וומן הישראלית, סיפרה בראיון שער למגזין הבינלאומי 'Vanity Fair' שהיא נוהגת לומר בכל בוקר "מודה אני" וסיפרה: "אני אומרת 'תודה' בכל בוקר. בתרבות היהודית יש תפילה שצריך להגיד בכל פעם כשמתעוררים בבוקר כדי להודות לאלוקים על זה שהשאיר אותנו בחיים…אני מתעוררת בכל בוקר, יוצאת מהמיטה ואומרת: תודה לך השם על הכול, תודה".

ניקול ראידמן: "תגידו תודה בכל בוקר, זה יעשה לכם טוב"

אשת העסקים המוכרת בישראל, ניקול ראידמן סיפרה כי להגיד "מודה אני" מידי בוקר, מעניק לה אנרגיות חיוביות ואף המליצה לאלפי עוקביה באינסטגרם לאמץ גם את העניין: "תגידו כל בוקר, זה יעשה לכם טוב".

(צילום: אלכס ליפקין )

ראידמן סיפרה בראיון לסרוגים, כי בנוסף לכך היא מקפידה גם ללמד את ילדיה על המסורת היהודית. "סבא שלי היה הרב הראשי של אוקראינה", סיפרה ראידמן לסרוגים והוסיפה "אני מדליקה נרות שבת עם הילדים ועושה הפרשת חלה".

טהוניה רובל: "אומרת את תפילת 'מודה אני' ומשוחחת עם אלוקים"

לא הרבה יודעים, אבל המגישה וזוכת 'האח הגדול'-טהוניה החליטה להתקרב בשנים האחרונות ליהדות בעקבות ביקור באומן. "באתי מבית דתי, ההורים שלי דתיים…אבל מעדתי והכרתי את העולם החילוני", סיפרה בראיון לעכבר העיר "מאז שחזרתי מאומן, אני הולכת לשיעורי תורה פעם בשבוע ומשוחחת עם רבנים, נוטלת ידיים, אומרת את תפילת 'מודה אני' ומדליקה נרות שבת. פעם ביום אני מתבודדת למשך חצי שעה-שעה ומשוחחת עם אלוקים.

טהוניה עם הרב נתנאל שריקי שליווה את תהליך ההתחזקות שלה (באדיבות: איציק אוחנה- כיכר השבת)

עדן פינס: "אני מאמינה אמונה שלמה באלוקים ומתפללת כל בוקר"

הטופ מודל הישראלית עדן פינס, שהקשר בינה לבין הבורא נראה רחוק לחלוטין, הפתיעה וסיפרה: "אני מאמינה אמונה שלמה באלוקים. מתפללת כל בוקר – מודה אני, אשר יצר, נוטלת ידיים ברכת השחר. שומרת כשרות. והתחלתי להחמיר עם זמני אכילת החלב והבשר".

פינס הסבירה וסיפרה את המשמעות של התפילה והאמונה עבורה: "יש משהו קסום באמונה ובתפילות בעיקר בבוקר, שנותן לך את הכח והדרייב להתקדם ולהצליח. כמה דקות עם עצמך, עם הסידור, ואיתו. ובעיקר להודות על כל מה שיש".

צילום: רפי דלויה

מאיה ורטהיימר: "אני מתעוררת כל בוקר ואומרת תודה"

השחקנית האהובה, מאיה ורטהיימר שפרצה לחיינו בתפקיד 'דבורה' בסדרה שבאבניקים, סיפרה לעוקביה באינסטגרם כי על אף שהיא אינה דתייה, היא מקפידה להגיד בכל יום ברכות השחר.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחרונה גם חשפה את התאונה הקשה שעברה בגיל 17, בה נפצעה קשה ומאז מקפידה להעריך את החיים ולהגיד תודה בכל בוקר "קיבלתי את חיי במתנה. קיבלתי פרופורציות חדשות על העולם. למדתי להעריך את הנשימה שלי, את בריאות הגוף שלי. את הדברים הכל כך קטנים והמובנים מאליהם שלרגע אנחנו לא אומרים עליהם תודה. אז עכשיו אני מתעוררת כל בוקר ואומרת תודה".

אביבית בר זוהר

כוכבת הריאליטי שהגיעה מבית דתי, אך נראת הכי רחוקה מהדת סיפרה לא פעם כי היא מאמינה מאוד בבורא עולם ומקפידה להדליק נרות שבת, להגיד "מודה אני" ולהתפלל על זיווג. איך אומרים, אל תסתכל בקנקן אלא מה שיש בו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
דעה
ישראל | 18-10-2020 19:40
סרוגים, אתם מצטרפים למה שהכי קל לעשות וזה להלל את הכוכבים, טופ מודל, הכוכב הנוצץ, זה בסדר גמור ואני אוהב את האנשים האלו כמו שאני אוהב כל אחד. אבל השפה הזו גורמת להרגשה כאילו הם מורמים מעם וכל השאר אזרחים נחותים מהם ולא כוכבים. וזה יכול לגרום לרצון חזק שלנו, הדתיים לאומיים, לחקות אותם. אבל למעשה צריך לזכור שעם כל הכבוד לזה שהן מתפללות (ובאמת כל הכבוד) יש הרבה פעמים תמונות לא צנועות ולא מתאימות לציבור שלנו. וזה גורם לתסכול שהם כאילו נוצצים אבל אנחנו לא יכולים להיות כמוהם במגבלות ההלכה. אנחנו צריכים לאהוב כל אחד, וגם אותם, ואפשר גם להיות מפורסמים בדרך שלנו, אבל צריכים יותר להתגאות בדרך שלנו ולא רק להעריץ ולסקר אותם כל הזמן.
מילים כדרבנות...
מדויק | 25-10-2020 8:49
מילים כדרבנות
לא נורא...
ש.א | 18-10-2020 21:33
לא נורא מתוך שלא לשמה בא לשמה....