מאיה ורטהיימר חושפת תאונת פגע וברח שעברה - סרוגים

מאיה ורטהיימר חושפת תאונת פגע וברח שעברה

"גם אם לכם נראה לפעמים שהכל רע תדעו שגם מהרגעים הכי קשים אנחנו צומחים וגדלים, מרווחים חברים שהופכים למשפחה ולומדים את השיעורים החשובים בחיים" מאיה ורטהיימר על תאונת הפגע וברח שעברה

מאיה ורטהיימר חושפת תאונת פגע וברח שעברה
  Yonatan Sindel/Flash90

מאיה ורטהיימר ידועה בשמחת החיים המתפרצת שלה, כזו שזכתה לחיקוי גם ב'ארץ נהדרת'. היום היא חושפת בחשבון האינסטגרם שלה את תאונת הדרכים שעברה לפני שלוש עשרה שנים, אירוע קשה שלימד אותה לחגוג את החיים.

עוד באותו נושא

מה חשבה מאיה ורטהיימר על החיקוי ב'ארץ נהדרת'?


14

"קרה לכם פעם שהייתם קרובים למוות? שקיבלתם צ’אנס נוסף לחיות את החיים שלכם? אז הנה הסיפור שלי -היום אנחנו חוגגות יום הולדת 13.איך אני בכלל מתחילה? אז ככה לא הרבה מכם יודעים שלפני 13 שנים בדיוק היום. כשהייתי בת 17 תלמידת י״ב. נפגעתי בתאונת ״פגע וברח״ ששינתה את חיי." היא כותבת בחשבון האינסטגרם שלה.

"יעלה, לני, דני, אלי ואני יצאנו לנמל קיסריה לשבת לקפה וגלידה. יצאנו מהנמל וחיכינו לאחד ההורים שיבוא לקחת אותנו, עמדנו במקום שהיה בו מחסום. ואז ברגע אחד הכל השתנה. מכונית באה במהירות מאזור הנמל, פספסה את הפניה שלה ופגעה בנו. אני איבדתי את ההכרה, שברתי לנהג את השמשה ועפתי 3 מטר לאמצע הכביש. ניסו להעיר אותי, לראות אם אני בסדר ולא הרגשתי את הגוף. ביקשתי שיקחו אותי לבית חולים והאנשים שפגעו בי מלמולו משהו על זה ש״לא צריך״, נכנסו לאוטו וברחו."

"יעלה ואני נפצענו באורח בינוני וגם שאר הבנות נפגעו ככה. השיקום היה לא פשוט. כסא הגלגלים שהיה איתי חודשים והגוף המרוסק שבנה עצמו לאט לאט, כשכל האנשים שאיתי עוזרים לי להתקלח להסתרק ולהתלבש… הכל, אבל בעיקר לשקם את הנפש שלי. יעלה, שמאז נקראת גיבו (שזה קיצור של גיבורה) הפכה מאותו היום לאחות שבלב וכן גם שאר הבנות פה בתמונה(וגם בני הזוג) הן משפחה שלי."

מאיה ורטהיימר ובעלה ח"כ אסף זמיר
צילום: Miriam Alster/Flash90

"אני כותבת את כל זה כי קיבלתי מתנה. הפציעה שלי הפכה מהדבר הכי נורא בעולם לדבר טוב. טוב מאד אפילו. קיבלתי את חיי במתנה. קיבלתי פרופורציות חדשות על העולם. למדתי להעריך את הנשימה שלי, את בריאות הגוף שלי. את הדברים הכל כך קטנים והמובנים מאליהם שלרגע אנחנו לא אומרים עליהם תודה. אז עכשיו אני מתעוררת כל בוקר ואומרת תודה. וגם אם לכם נראה לפעמים שהכל רע תדעו שגם מהרגעים הכי קשים אנחנו צומחים וגדלים, מרווחים חברים שהופכים למשפחה ולומדים את השיעורים החשובים בחיים. אגב יוגה ופיזיותרפיה היו אלו ששקמו אותי ונתנו לי לעמוד על הרגליים – וגם בגלל זה ,קיבלתי את המתנה הזו והרגשתי שאני חייבת ללכת ללמוד איך לתת אותה לאנשים חזרה. ככה הגעתי לעולם של אימון וכושר. המיונים שלי בצבא שהופסקו ברגע אחד (כי אי אפשר לגייס בחורה על כסא גלגלים) גרמו ללני לשלוח אותי למיונים לתאטרון צהל. ומשם כן…כל השאר היסטוריה. אלו דוגמאות קטנות מאד לכמה טוב יצא מכל הדבר הזה. וואלה אפילו רק את זה שהרווחתי את גיבו כחברה הכי טובה שלי, היה שווה לעבור הכל שוב. אז חברות שלי מזל טוב.יום הולדת שמח לנו בעיקר תודה שאתן בחיי????אני אוהבת אתכן" סיכמה.

ואנחנו מאחלים רק בריאות ושתמשיך לשמח אותנו באינסטגרם

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מקסימה
רחל | 14-10-2020 22:12
ומעוררת השראה
2
למי את אומרת תודה? אה לה'...........
שישקו | 15-10-2020 1:52
אז אולי תכירי לו גם טובה ותפעלי על פי ההוראות שלו יצרן העולם יוצרך בצלמך ובדמותך ובכשרונותייך???
3
יש ולפעמים שולחים...
דדי | 15-10-2020 8:12
יש ולפעמים שולחים לאדם רמזים לתקן מעשיו והוא ממשיך בסורו וחושב שהכל מקרה,לא לזלזל, בפעם הבאה זה יהי יותר קשה אולי,לכן כל אדם שחלה או שבאה עליו צרה יפשפש במעשיו, זה כמו התראה לפני עיכול להבדיל,
4
אבות אכלו בוסר...
שכנה מהעבר | 15-10-2020 15:14
אבות אכלו בוסר ושייני בנים תכהנה זה מה שאמא שלך עשתה , פגעה במכונית שלשכנה בחניה ניסתה לברוח, לאחר שנתפסה לא היתה מוכנה לשלם השתתפות עצמית.
איך את...
גימלאית | 16-10-2020 9:36
איך את יכולה להשוות בכלל