המרכז האקדמי לב פותחים שנה אקדמית מהבית - סרוגים

המרכז האקדמי לב פותחים שנה אקדמית מהבית

המרכז האקדמי לב פתח אתמול את שנת הלימודים האקדמית תשפ"א, כשלאור הנחיות הבטיחות הלימודים במוסדות האקדמיים יתנהלו באופן מקוון

author-image
המרכז האקדמי לב פותחים שנה אקדמית מהבית
  פתיחת שנת הלימודים אשתקד (צילום: מרכז אקדמי לב)

שנת הלימודים האקדמית תשפ"א נפתחה אתמול (רביעי) במרכז האקדמי לב – אך בניגוד לשנים קודמות המוני סטודנטים לא מלאו את הכיתות, המדשאות ופינות הישיבה, שכן ההנחיות מחייבות שהלימודים ימשיכו להתנהל מרחוק. בצל הקורונה במרכז האקדמי לב, המוסד האקדמי השני בגודלו בירושלים, מציינים גם השנה גידול במספר הסטודנטים. בעקבות זאת נרכשו לוחות דיגיטליים מתקדמים אשר חולקו למרצים שישכללו את איכות הלמידה המקוונת.

כמו כן, המרכז האקדמי לב, שהינו המוסד האקדמי השני בגודלו בירושלים, הקים עשרות כיתות לימוד היברידיות, שהתווספו לכיתות הקיימות מאז פרוץ המגפה. כיתות אלו מאפשרות למידה משולבת המאפשרת למידה במתכונת של קפסולה ומקוונת במקביל.

פתיחת שנת הלימודים אשתקד (צילום: מרכז אקדמי לב)

יש לציין כי לימודי הקודש החלו כבר בראש חודש אלול, כיוון שהמרכז האקדמי לב הינו המוסד האקדמי התורני היחיד בארץ. הלימודים בבית המדרש התקיימו גם הם באופן מקוון, זאת לאור הנחיות הבטיחות. פתיחת השנה האקדמית משמעותה תחילת הלימודים במסלולי הלימוד לתואר.

פרופ' חיים סוקניק, נשיא המרכז האקדמי לב, אמר כי "בדומה ללמידה האקדמית, גם האווירה החגיגית המאפיינת את פתיחתה של שנת לימודים עברה גם היא אל המרחב הווירטואלי. המראה של קמפוסים מלאים באלפי סטודנטים לא נראה השנה והלב נחמץ. המצב לא הולך להשתנות בקרוב, לפיכך נערכנו בהתאם. השקענו רבות בחידושים טכנולוגיים שמטרתם לסייע לסטודנטים ללמוד על הצד הטוב ביותר, זאת בהתאם למצב, ולהשלים את התואר בהצלחה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו