אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

תבחרו: הדרך של הרב בני לאו, או דרכו של בורא עולם

מי שקורא את הרב בני לאו, עלול לחשוב כי נטיות הפוכות הן המצאה של דורנו, וזו טעות גדולה, הנטיות הללו לא הומצאו בדור הזה. הציבור צריך להחליט אם הוא רוצה לקבל את דרכו של הרב בני לאו או את דרכו של בורא העולם

תבחרו: הדרך של הרב בני לאו, או דרכו של בורא עולם
  (צילום: איגוד רבני קהילות)

קראתי מה שכתב הרב בני לאו שצריך להתייחס בהקשבה והכלה לאנשים שיש להם תאווה למשכב זכר שהתורה אסרה. הוא מתיר להם לגור ביחד, ומציע לקהילות הדתיות לאמץ בחום משפחות של גבר וגבר, הוא מתייחס לאנשים אלו כאנוסים ולכן הוא מקיל להם קולות רבות, ומעודד אותם להקים משפחות של גבר וגבר.

מי שקורא אותו עלול לחשוב כי נטיות הפוכות הן המצאה של דורנו, וזו טעות גדולה, הנטיות הללו לא הומצאו בדור הזה, נטיות הפוכות היו גם בזמן של מתן תורה. ביוון וברומא הפכו אותם לחוקיים, מסתבר שבורא העולם שכתב את התורה 'גם' הכיר את הנטיות הללו ונתן לנו כלים להתמודד עם היצר הזה. הציבור צריך להחליט אם הוא רוצה לקבל את דרכו של הרב בני לאו או את דרכם של חכמים ודרכו של בורא העולם.

הרב בני לאו כותב כי הוא כתב את הדברים הללו אחרי שראה סרט על גבר עם נטיות הפוכות שנכנע לרבנים והתחתן עם בחורה שיש לה נטייה לנשים. לפי התסריטאי הנישואים הללו עלו על שרטון ויצרו כאבים רבים. הוא רק שכח שסרטים הם לא מציאות. סרטים הם יציר דמיון של תסריטאי. ואפילו אם סרט נכתב על פי אירוע יחיד אי אפשר על פיו לשלול את תורת ה' ולקבוע שאלוקים טעה וצריך להמציא דרך חדשה להתמודד עם יצר הרע.

כולנו חייבים לזכור כי אם סרטים מחזות ועיתונאים יהיו סרגל האמת שעל פיו נכוון את החיים שלנו, בימי היוונים בוודאי היינו מאמצים את התרבות האלילית ההלניסטית. אין ספק שכל המאמרים והמחזות שהוצגו בימים ההם היו על התרבות והערכים האליליים. למזלו של עם ישראל היו בתוכו אנשים שהבינו שלא קובעים דרך חיים על פי תסריט ומחזה, אלא על פי דברי אלוהים חיים.

עוד באותו נושא

הרב בני לאו מציג: המדריך למשפחה הלהט"בית


129

חשוב שנדע כי העקרון שעומד בבסיס המאמר של הרב בני לאו הוא טעות. הוא מאמץ את ההנחה של התנועה הלהטבי"ת שהנטיה לגברים היא נטיה מולדת ולא ניתנת לשינוי. לדעתם ולדעתו כל מי שמנסה לשנות אותה – פועל כנגד הטבע והוא טועה ומכשיל וכו'. לעומת זאת גבר שעושה ניתוח וכורת אברים ומאכיל את עצמו סטרואידים כדי שיראה אשה – פועל על פי הטבע. הזוי, אבל זה מה שהלהט"בים חושבים.

כדאי שנדע כולנו כי תומכי הלהטבי"ם ואחרים השקיעו מאות מיליוני דולרים כדי לאשש את הטענה שלהם ולמצוא גֶּן לנטיות הפוכות – ובשום מחקר זה לא נמצא, כי הוא פשוט לא קיים. מי שמבין את חוקי הגנטיקה יודע שגֶּן כזה לא יכול להיות כי על פי חוקי הברירה הטבעית, הוא היה משמיד את עצמו לפני דורות רבים.

עוד באותו נושא

מכבסת המילים לא תעזור / תגובה לרב בני לאו


57

עוד חשוב לדעת כי לפני יותר משנה התפרסם מחקר גדול ומקיף שנועד לבדוק האם הנטיה של גברים לגברים ושל נשים לנשים היא נטיה גֶּנֶטִית או שהיא תופעה חברתית. המחקר הזה היה מחקר מקיף מאוד כדי שלא יהיה ספק על מהימנות התוצאות שלו, הוא נערך על יותר מ-480,000 נבדקים ובו התגלה כי ביותר מ-99% מהמקרים מדובר בהשפעות חברתית ולא בנטיות גנטיות. על פחות מ1% אחד הם מצאו אולי קשר גנטי, שזה ממש אפסי.

אני מביא את המחקר הזה לטובת אנשים שחושבים כי אלוקים לא הכיר את החשיבה החדשנית של הלהטבי"ם ואם הוא היה מכיר, אולי הוא היה משתכנע. תקראו את תוצאות המחקר הענק הזה ותבינו שמדובר באנשים שיש להם נטיה והם החליטו לוותר ולהתמכר, והחליטו לתת להתמכרות שלהם הצדקה שאינה קיימת.

כדאי ללכת בדרך של אלוקים. גם בגלל שזה נכון וגם בגלל שזה הרבה יותר שמח, הדרך הזו נותנת תקווה גדולה לכל מי שיש לו את הנטייה הזו ואומרת לו, אתה יכול לנצח. אתה יכול להקים משפחה, יהיו לך ילדים שלך ולא ילדים מאומצים. זה נכון שתצטרך להתמודד ולהתגבר על היצר הרע שלך, אבל תזכור שכולנו מתגברים כל הזמן על היצרים הרעים שלנו ושמחים מאוד כשמנצחים אותם.

עוד באותו נושא

כשמדובר בלהט"בים אנחנו לא מעוניינים באיזון


16

לא כדאי לך ללכת בדרך של הלהטבי"ם שנכנעים ליצריהם הרעים, יש בקרבם אחוז גבוה מאוד של בגידות, אחוז גבוה מאוד של התאבדויות. מספר האנשים שרוצים להתאבד מקרב האנשים שמתמכרים לתאווה הזו מרקיע שחקים. החיים הללו מלאים צער וכאב ועגמת נפש. למה לך לבחור בחיים שכאלה.

לעומתם כל אלה שהתגברו על היצר הרע הזה והצליחו לעורר את היצר הבריא שהיה רדום שבתוכם, חיים ושמחים ויולדים ילדים בריאים ושלמים, גם אם הם צריכים יותר להיזהר יותר שלא ליפול בחטא, כמו שכל אחד צריך להזהר שלא ליפול בחולשות שלו.

אני רוצה לסיים בעוד הערה אחת. הרב לאו מציע לנו לקבל משפחות של גבר וגבר. הוא גם מציע לנו לעודד נישואים של גבר וגבר בהנחה שהם לא יעברו על דיני התורה. אני מציע לא לקבל את הצעתו, ממש כמו שלא היינו מציעים לגבר לחיות עם אשת איש בבית אחד, ולהניח שהם לא יחטאו. כל זאת מלבד העובדה שההצעה שלו היא גם נגד סעיפים מפורשים בשולחן ערוך.

עוד באותו נושא

אני מוחה נגד הלהט"בים בגלל שאני אוהב אותם


13

כל אחד מבין כי מי שרוצה להתגבר על יצר ניאוף של נשים חייב לצמצם עד למינימום פגישות עם נשים שאינן צנועות. וכד'. מי שרוצה להנצל לא יכול להסתובב בפאבים או בחוף הים, ממש כך לא יכול אדם שיש לו יצר משיכה לגברים לגור עם גבר בדירה אחת. וזה פשוט.

טוב יעשה הרב בני לאו ויגנוז את החוברת שלו, היא הפך התורה והפך גמור של כל דברי חז"ל שהזהירו מאוד מנתינת הכשר ומיסוד של היצר הרע הזה חכמינו כתבו כי המצווה ששומרים אומות העולם מתוך שבע מצוות בני נח היא שאינם משיאים זכר לזכר, שלא לתת לזה לגיטימציה והכשר ציבורי. והנה בא הרב בני לאו להפוך את דברי אלוקים חיים ומציע לנו ללכת אחרי בורות נשברים אשר לא יכילו המים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
61 תגובות - 36 דיונים מיין לפי
1
וואו. תודה רבה על דברי האמת
לכבוד הרב שליטא | 13-10-2020 14:12
תודה רבה על הדברים החזקים והמחזקים.
שמואל אליהו מייצג את בורא עולם? חידוש!!!!!!!!
אפרת | 13-10-2020 16:40
רבנים רודפי תקשורת קשים כספחת כמעט כמו משכב זכר לא עלינו
בני לאו נואף
לאו בני נואף | 13-10-2020 15:51
נואף הוא בני לאו
2
חזק וברוך ...
משה ראובן | 13-10-2020 14:13
חזק וברוך
בני לאו+שקד+בנט= חבורת נואפים
לאו+שקד+בנט=נואפים | 13-10-2020 15:55
בזמן בית המקדש החבורה הזו הנואפת היתה מובאת בעגלת צב למבנה סמוך לבית המקדש ושם היו מקבלים טיפול.........................
3
דעת תורה ולא דעת סדום
אנונימי | 13-10-2020 14:18
למערכת האתר הדתי סרוגים.. מתי תפסיקו לתת מקום וביטוי לדעות הקלוקלות והרפורמיות שנראות לאחרונה... נא לכבד את הדת ולתת מקום אך ורק לדעת תורה אמיתית כמו זו של הרב אליהו שיחיה לאורך ימים טובים אמן.
אמת יש...
מאנדהוא | 20-10-2020 15:55
אמת יש רק אחת כמו ש-אחד ועוד אחד יכול להיות רק שנים וכל מספר אחר לא יהיה אמת.
כל הכבוד...
אטאיסט | 13-10-2020 15:05
כל הכבוד למערכת סרוגים שנותנת במה לדעות שסותרות את דעת הרב. אין אמת אחת.
4
לסדום היינו? ...
משה אמת ותורתו אמת | 13-10-2020 14:25
לסדום היינו?
5
כל הכבוד לרב...
מאיר | 13-10-2020 14:39
כל הכבוד לרב שמואל, נהנתי מהמאמר, כרגיל למאמרים של הרב. ממש מתפעל כל פעם מחדש מהאיתנות של הרב ועמידה בראש המחנה כנגד רוחות מסוכנים. דרכו של הרב הצלת נפשות ממש ועל כך מגיע ישר כח גדול!
6
בני לאו הוא מתיוון רשע ומחטיא הרבים !!!!!!!!!
א | 13-10-2020 14:41
ממילא אף אדם דתי לא מקשיב לו. הוא מתאים להיות רבלעך של ידיעות אחרונות שמתיר איסורים חמורים, ותוקף צדיקים. בני בני ילד רע...
7
על דבר אחד...
שלום | 13-10-2020 14:55
על דבר אחד אני חושב שכולם יסכימו צריך להתייחס אליהם באהבה רבה ובהכלה. הם מתמודדים עם אחד הנסיונות הקשים ביותר עלי אדמות
8
רבי שמואל
אישפוי | 13-10-2020 14:58
אני בלשון המעטה לא מאוהדיך. אבל המאמר מפליא לעשות. לא רק שכל מה שכתבת אמת, אלא שקשה מאד לכתוב ולהשיב ברמה כל כך מדוייקת בדיוק על הכשל במחשבות של לאו. ישר כח.
9
זכותו של אליהו...
אטאיסט | 13-10-2020 15:01
זכותו של אליהו להביע דעה. היא לא נכונה יותר מדעות אחרות.
תודה רבה שאתה מסכים שהרב שמואל אליהו יביע דעה
תגובה | 13-10-2020 16:58
באמת נחמד מצידך
10
כבימי משה רבנו,...
שמואל בן מאיר | 13-10-2020 15:03
כבימי משה רבנו, כן עתה, יש מנהיג בישראל - שלא ממצמץ ולא מתבלבל מול אותם אלה שרוצים להישאר במצרים ולהכשיר תועבותיה, ומול אלה שיצאו משם אך מנסים לעשות להם עגל זהב שייראה כאלוקים. יישר כוח הרב אליהו !
11
הרב לאו כותב מכאב אישי
אדוניה | 13-10-2020 15:21
הרב לאו כותב מכאב אישי
כן אכן...
צפתי | 13-10-2020 19:42
כן אכן הוא סובל מכאב באזור האישי בעקבות חוויותיו מליל אמש
12
יישר כח לרב שביטא בגאון דעת תורה ולא דעת סדום
דוד | 13-10-2020 15:33
בעולם השקר והתשקורת,ככל שהוא יותר עם הארץ,הוא יקיר התשקורת.פעם חיפשו אמת,רבנים גדולים בתורה ויראת שמים.כיום העסקנים והתשקורת,יקבעו מיהו גדול בתורה.מי יתן ונפריד בן הדת,המפלגה והפוליטיקה ,ונחפש גדולי תורה אמיתיים שינהיגו את הציבור,ובכך נרומם באמת את הציבור.
13
מה הוא יצר הרע?
יריב | 13-10-2020 15:39
הקביעה מה היא דרכו של בורא עולם? היש יוהרה גדולה מזו? כך הם נבראו, כך הוא ברא אותם, גם הם בצלמו. יחסי אהבה בין שני אנשים בוגרים, לא פוגעים באף אחד, לא מנצלים אף אחד ואתם מוקיעים אותם מהחברה. האם יש חטא גדול יותר מכך? אז מה הוא יצר הרע? לתפיסתי יצר הרע זה להוקיע את כל מה ששונה ממך, את כל מה שאחר ומאיים עלייך. יצר הרע הוא חוסר ההכלה.
כתוב במפורש...
אבי בן ש | 14-10-2020 15:01
כתוב במפורש בתורה ספר ויקרא וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה - תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם (ויקרא כ, ) זו היא דרכה של תורה קצת צניעות ודברי תוכן מצדך לפני שאת מבעיה דעה..
כשמך כן אתה: היריב של בורא עולם ושל מאמיניו -
אוראור | 13-10-2020 17:26
והמבין יבין - תעשה טובה!
יש תורה ויש הלכה
תגובה | 13-10-2020 16:57
אלקים נתן לנו תורה ובה הוא כתב מה אסור ומה מותר. מה שאסור אסור ומה שמותר מותר. ואדם שיש לו יצרים לכיוון האסור, אלו יצרים שעליו להתגבר עליהם. בהצלחה.
14
אפשר ציטוט למחקר?
חותר לאמת | 13-10-2020 15:40
או שאתה סתם מייצר אחיזת עיניים כדי לגרום לעוד אנשים להתאבד? הרב שמואל אליהו צריך להיות מואשם בניסיון רצח לאור המאמר הזה.
תעשה גוגל סקולר
תגובה | 13-10-2020 18:42
ולא הבנתי: מה, אנחנו חיות? בלי לספק יצרים אנשים מתאבדים? אולי בגלל העדר משמעות לחיים, בגלל זה אנשים מתאבדים, ודווקא מי שצריך להיות נאשם ברציחה זה אותם ציידי נשמות שלוקחים נערים תמימים ומשכנעים אותם שאין להם תקווה.
15
ניכר מהמאמר שהרב אליהו לא צפה בסרט
קורא | 13-10-2020 15:48
ולא מבין שמדובר בדמויות אמיתיות
נו אז מה?
ענת | 13-10-2020 20:05
ואם היה צופה התורה היתה מתירה? מה זו ההתפסות לפרטים שלא קשורים כלל לדברים?
16
זהר בהר,קט' עמ' ב',במהדורת מתוק מדבש עמ' תרעט
שמעון בן י | 13-10-2020 16:25
יעויין שם
17
למה לא מובא...
שאלה | 13-10-2020 17:02
למה לא מובא קישור למחקר?
18
תודה לכבוד הרב...
אור | 13-10-2020 17:15
תודה לכבוד הרב על הדברים הפשוטים והברורים שצריך להיות גיבור כדי לאמרם בימינו לצערינו הרב
19
לא ברור לי...
שמחה כץ | 13-10-2020 20:38
לא ברור לי איך אדם מכנה עצמו כרב ולא מקבל שהתורה ניתנה לנו מבורא עולם ורק הקבה קובע מה נכון ומה אסור . אין הבדל בין בני לאו לכל חילוני שבבסיס אינם מקבלים את העובדה שהתורה היא דבר השם . לכן הוא לא יכול לכנות עצמו כרב כמו כי הוא וכל חילוני ממוצע נמצאים באותה חשיבה.
20
הרב שמואל אליהו...
תהלה | 13-10-2020 23:45
הרב שמואל אליהו חזק ואמץ. תודה על האמת האמיתית יש רק אחת כזו. נקווה שהרב לאו יחזור בתשובה
21
אחיו של בני...
צדיק | 14-10-2020 4:42
אחיו של בני לאו נשוי לגבר ובני לאו נכח בחתונה ההזויה הזו.
22
האם לא היה עדיף אושביץ? תקראו את התגובה
דויד | 14-10-2020 9:56
כשאני כל פעם קורא את רעיונות העיועים של בני לאו . אותו אחד ששם ללעג וקלס את התנך עם אותה תוכנית 929 שרומסת את כבוד חכמי ישראל,ואת החילול ה' שעושה גם אחיו ההומו , אני נזכר בדברי חזל על פסל מיכה שיצא מארץ מצרים, ונתן לו הקבה זכות לחיות כדי להראות לו מי היו אלה שרבים מהם מתו שם. כך ביציאתנו מהשואה אביו נותר לפליטה וניצל מאש התופת של אושביץ ובניו בני הניצולים זורקים את לתוך האש את אותה תורה שקבלנו מבורא עולם האם היה כדאי שאביו ינצל כדי שיקבל שני ילדים רשעים מחללי שם שמים כאלה??!!!
אם כבר הזכרת את אושוויץ
אברהם | 14-10-2020 15:33
לא ראיתי שהתורה הצילה את אותם אומללים באושוויץ, אז כנראה שגם לא חובה שבני הניצולים יצילו אותה. מה שאתה אומר הוא גרוע - שמוטב שאנשים כמו אותו הומו ימותו? האם לא נברא בצלם אנוש, האם בחר בהכרח בנטייה, מה הוא אמור לעשות - להרוג עצמו, או לחיות בבדידות, או להתחתן עם אשה ולאמלל גם את חייה. התורה נכתבה לפני שנים רבות ומאז כמה הלכות הותאמו. העולם השתנה הרבה במיוחד במאות השנים האחרונות ולכן לא כל מה שכתוב בה תקף, ומי שמתווכח איתי מוזמן לחזור לגור באוהל או בקתה ללא שום עזרים ומצרכים מודרנים. מאחר ואנחנו כולנו נהנים משינויים טכנולוגיים אבל יש גם שינויים תרבותיים חברתיים עם השנים וצריך להתסגל אליהם, ולא כל הזמן לנפנף במה שכתוב בתורה. אלא אם אתם באמת רוצים לרעות צאן ולמלא את כל הכתוב בה. בבקשה, לכו.
23
זו היא דרכה...
אבי בן ש | 14-10-2020 15:02
זו היא דרכה של תורה
24
אחוז ההתאבדויות הגבוה בגלל היחס וההכרחה
ראובן | 14-10-2020 15:25
צריך להבין שכן מדובר בנטייה אישית, אנשים לא בוחרים בזה, הם מגלים זאת על עצמם חלקם עוד בילדות, חלקם מאוחר יותר ולרוב לוקחים מאוד קשה את זה שהמשיכה המינית שלהם היא לא בנורמה. אז לא מדובר פה בסתם טרנד, או משהו חברתי, או תאווה. הם באמת לא יכולים לעשות אחרת, ואני אישית מכיר אשה שניסתה להתחתן עם גבר למרות שידעה שנמשכת לנשים. זה נגמר באסון גדול, וגירושין לאחר 5 חודשים ועם עובר בבטן!. לכן הרבה ממה שכתוב פה לא נכון. ואחוז ההתאבדויות אצל נוער להטב הוא גבוה, אבל זאת לא עדות לכך שהם בעייתיים אלא רק לזה שהם אנשים אומללים, כאשר מה שמאמלל אותם בעיקר זאת תחושת החריגות שלהם, ההסתרה, הבושה, החברה שגילתה ומגיבה אליהם בדחייה. עם נוהגים באופן אותו מציע הרב בני לאו, הרי שהם מרגישים טוב עם עצמם ועם אחרים , חיים בצורה מלאה וערכית, ואף מתחתנים ביניהם, לומדים או עובדים ומביאים תועלת. זה המצב, הם לא בחרו בו ולא אנחנו, וגם אם היינו רוצים אחרת, זה מה יש וצריך לקבל את זה. לא ניתן לדחות אנשים מסוימים מהחברה' (ואף לגרום להם להתאבד) בגלל שהם שונים ולא באים לנו טוב בעינים
לא. זה...
צדיק נסתר | 16-10-2020 13:09
לא. זה ממש לא אותו דבר. זו זהות פנימית של אדם.
בן אדם יכול לבחור איך לחיות
תגובה | 14-10-2020 16:07
אנחנו בני אדם ולא בעלי חיים. כמו שאדם יכול להיות עם נטיה לבשר לא כשר ולהתגבר על הנטיה שלו, כך אדם יכול להיות עם נטיה ליחסים לא כשרים ולהתגבר על הנטיה שלו.
25
אמת ויציב
אביחי | 14-10-2020 21:11
עדיף שבני לאו יגנוז את עצמו ולא רק את ספריו וכתביו. ושומר נפשו לא יעיין ולא יקרא בכל מה שאמר וכתב. ודל
26
מספיק לקרוא לרפורמי...
בנימין יהודה שקריה | 14-10-2020 21:32
מספיק לקרוא לרפורמי רשע רב!! בני לאו אינו רב ואינו תלמיד! חייבים להוקיע אותו מתוכנו!-דחוף!!!
הרב בני...
שירה | 18-10-2020 7:14
הרב בני לאו אינו רפורמי! וחרם הוא דבר חמור ביותר שאפילו רבנים גדולים לאורך הדורות השתדלו שלא להשתמש בו בודאי לא כלפי אדם שתורתו אומנותו. כפי שכבר ציינתי במקום אחר לא חוכמה גדולה לפסול
תזכיר את זה למערצים ולתלמידים שלו - והמבין
אוראור | 14-10-2020 22:46
יבין! לא רב - אבל בהחלט ע ר ב רב - וזה ממש לא בצחוק - מיותר לציין!
27
החוסר סובלנות שלכם כלפי הומואים מביש!
לסבית מסוררתית | 14-10-2020 22:34
שימו עצמכם בנעלים שלהם- קל להגיד שאפשר להתגבר על כל יצר, אבל אני בטוחה שבמקומם הייתם מבינים בסוף שלהתחתן עם אישה נישואין מזויפים, או להתבודד לחלוטין כדי להמנע מכל זוגיות, זה מתכון לאסון. אתם יכולים לא לקבל אבל חשוב שתכבדו, גם אם התורה אומרת אחרת. האלימות שלכם כלפי טרנסים והומואים, בשם התורה כביכול היא נוראית
כל מילה.
שי | 15-10-2020 9:49
ממש כך
28
הרב האידיוט (לא...
יהוה | 15-10-2020 1:25
הרב האידיוט (לא בני).
אל תקרא לו אידיוט - הוא רב ולא חבר שלך!
אוראור | 15-11-2020 17:32
ואל תקרא לעצמך בשם המפורש - אתה רק מוכיח ככה עד כמה אתה ליצן!
אתה הטמבל היחיד...
דודו | 19-10-2020 14:22
אתה הטמבל היחיד כאן
זה שהרב...
שירה | 18-10-2020 7:11
זה שהרב אליהו לא מסכים עם דעתך או דעתו של הרב בני לאו לא עושה אותו אידיוט. אני חושבת שעדיין רב הנסתר על הגלוי בנושא הלהטבים וגישתו של הרב בני לאו היא של קירוב כמה שיותר וגישתו של הרב אליהו היא של דבקות בחוקי התורה ועמידה בניסיונות בחיים. יש לרב אליהו ידע רב ולימוד רב וזו לא חוכמה גדולה לפסול אדם רק כי הוא לא מסכים איתך
29
האמנם
שי | 15-10-2020 9:54
קצת מצחיק להשוות נטיות לבני אותו המין לנטיות אחרות. כשמדובר על תאוות אחרות ניתן לשנות עם הרבה כח רצון. אבל אין אפשרות ליצור משיכה מינית יש מאין. אחוז ההתאבדויות גבוה בגלל חוסר קבלה חברתית, לא בגלל עצם הנטיה. הרב אליהו טועה ומטעה. אם באמת היה רואה את הסרט, היה מבין שלא מדובר במקרה בודד. זו תופעה, וזה מה שקורה ברוב המוחלט של נישואין לבני המין השני כאשר הנטיה היא חד מינית.
לא הבנתי...
חנניה | 21-10-2020 2:53
לא הבנתי אותך כלל.
חוסר הבנה בסיסית...
דוד | 19-10-2020 14:21
חוסר הבנה בסיסית כל ההבלים שאתה רושם כל נטיה צריכה התמודדות ההתאבדויות הם לא בגלל חוסר קבלה מחקרים מראים שאין הבדל בין כאלה שמקבלים אותם ללא אצל טרנסים זה מגיע ל 50 אחוז כמעט יותר מיהודים בשואה והdsm קורה לזה מחלת נפש לטרנסיות כי זה בעיה נפשית וזה שתקבל את זה זה לא יעוזר זה כמו להגיד לסכיזופרן שההזיות שלו זה נכון זב לא מועיל ומטומטם
30
אבולוציה של נטיות מיניות
סרוגים | 15-10-2020 12:12
אהבתי את טיעוניו הביולוגים של הרב כנגד האפשרות של גנים להומוסקסואליות. אם חוקי הברירה הטבעית הם האחראים לכך שהגנים של האדם לא מכילים נטיות מיניות הפוכות אז האדם לא נברא כמו שהוא אלא התפתח במהלך מיליוני שנים. מעניין.
לוקח את מה שמתאים לו
שי | 15-10-2020 17:55
כל עוד זה משרת את הטענה שלו..
31
התורה שלנו-תורת אמת...
יהודי שאיכפת לו שלא יהייה חילול ה' | 15-10-2020 21:20
התורה שלנו-תורת אמת ונצחית, והעולם מתנהל עפ חוקי התורה גם היום, ואם התורה קוראת לזה תועבה ומחייבת על זה כרת/מיתה-זה מראה שזו לא מחלה שלא ניתן להתגבר עליה, שאם כן- התורה לא הייתה מענישה על זה. ומי שנותן לזה אמפתיה, הוא לא אדם ירא שמיים וכופר גדול בתורה, וקו שלא ראוי שיכונה רב.
מביך שאליהו משתמש במאמר מדעי אלמוני
אלי | 18-10-2020 12:07
כדי לתמוך בטענות שלו. גם מפיץ שקרים (על איזה מאמר מדובר? איפה הוא פורסם? מה היו המתודולגיות בביצועו?) וגם צריך להסתמך על המדע (כביכול) כדי לטעון טענות הלכתיות. האיש הזיה, עם כאלה רבנים בורים ומטעים הלך עלינו.
32
למה צריך לדון...
א | 15-10-2020 23:38
למה צריך לדון בזה. זה אסור על פי התורה נ-ק-ו-ד-ה
33
אתם יודעים, לרב אליהו יש קו ישיר ללמעלה
אלי | 18-10-2020 12:00
מסתבר שמקבלים אותו כשאתה עסקן מוצלח שיודע לסחוט כסף מהמדינה.
34
יש טעות, צריך...
אורי | 18-10-2020 15:01
יש טעות, צריך לומר החלאה הרפורמי בני לאו
35
אז ש..בני יכתוב...
מרדכי | 20-10-2020 15:28
אז ש..בני יכתוב להם שולחן ערוך חדש ויקח אותם לגרמניה ויבנו קהילה גדולה שם...זה יהיה מאוד נחמד...
36
הרב שמואל-צדיק!!
אריאל | 05-11-2020 7:54
תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!