סמוטריץ': לחשוף את ההסכם הנוגע להר הבית - סרוגים

סמוטריץ': לחשוף את ההסכם הנוגע להר הבית

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפנייה לראש הממשלה לקבל "את כל הסיכומים בין שבכתב ובין שבעל פה, הנוגעים להר הבית, מעמדו המדיני, ניהולו, וסדרי הביקור והתפילה בו ליהודים ולמי שאינם"

author-image
סמוטריץ': לחשוף את ההסכם הנוגע להר הבית
  (צילום: חיים גולדברג)

בשבוע הבא מכוון נתניהו להביא את הסכם השלום בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות לאישור הממשלה והכנסת. ח"כ בצלאל סמוטריץ' מימינה מתנה את הצבעתו בעד, רק לאחר חשיפת פרטי ההסכם הנוגעים להר הבית.

לטענת סמוטריץ', "סביב חתימת ההסכמים בוושינגטון פורסם על ידי הצוותים הישראלי, האמירתי והאמריקאי כי הושגו הסכמות בעניין הר הבית. הסכמות אלו לא פורסמו עד כה".

הוא דורש לקבל את כל הסיכומים, זאת "בכדי לעמוד על האינטרס הישראלי-יהודי במקום הקדוש ביותר בעולם ליהודים, אבקש לקבל את כל הסיכומים שהוסכמו בין הצדדים, בין שבכתב ובין שבעל פה, הנוגעים להר הבית, מעמדו המדיני והקנייני, ניהולו, וסדרי הביקור והתפילה בו ליהודים ולמי שאינם".

ומציב אולטימטום כי אלו "תנאי הכרחי במדינה דמוקרטית שהציבור וחברי הכנסת ידעו מה הם מתבקשים לאשר בהצבעתם בשבוע הבא במליאה". עוד הוסיף השר לשעבר לשעבר "כי ההסכמים החדשים עם מדינות המפרץ מחייבים גם שקיפות מלאה בכל הנוגע לפרטי ההסכם ולא רק לכותרתו".

מוקדם יותר הודיע ראש הממשלה כי ההסכם בין המדינות יובא לאישור הממשלה ביום ראשון ולאחריו בכנסת ביום שני הקרוב. כזכור, ההסכם ההיסטורי בין שתי המדינות נחתם באמצע חודש ספטמבר האחרון והוא טעון את אישורם של נבחרי הציבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
החלפתה
של הכתבת | 08-10-2020 18:44
גרמן - ב ; - ורון ; - לא ? תגדיל את כמות הצופים , לא ? תגדיל את הרייטינג
2
מליוני מוסלמים מכל...
אכן | 08-10-2020 19:29
מליוני מוסלמים מכל העולם הערבי בדרך לשטוף את הר הבית בעקבות ההסכמים שחתם ביבי.
3
צודק! ישר כח סמוטריץ!!!
משה | 09-10-2020 0:50
חזק וברוך!!!
4
בתי המקדש נחרבו...
חרדה למדינה | 09-10-2020 7:30
בתי המקדש נחרבו כי החבר הדמיוני רצה, אחרת היה מונע זאת. הלא-כן ?
5
כה אמר ה'...
חרד | 20-12-2020 6:55
כה אמר ה' השמים כסאי והארץ הדם רגלי, אי זה בית אשר תבנו לי ואי זה מקום מנוחתי. ואת כל אלה ידי עשתה ויהיו כל אלה נאם ה'. ואל זה אביט אל עני ונכה רוח וחרד על דברי. ישעיהו סו, א-ב אלוקים לא רוצה שתבנה לו בית מקדש, הוא נמצא בכל מקום. סמוטריץ רוצה לבנות בית בגלל גאוותו.